BIZIDAY: Miercuri, 9 martie 2016

stiri verificate
This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

41 răspunsuri la BIZIDAY: Miercuri, 9 martie 2016

  • George
    Martie 11, 2016 la ora 22:19

    In haosul provocat de decizia absurda a CCR, am vazut aseara si un om fericit : mda, e vorba de Baselu’ pentru care decizia CCR e cica „o victoria a democratiei” :-).
    Vreau doar sa spun ca aici Antena 3 a avut din nou dreptate: CCR a fost si este un pres al lui Basescu. Nu stiu cu ce ii are la mana, dar absolut toate deciziile CCR au fost ca si cum Baselu’le-ar fi dat personal. Acum, pentru a-si scapa prietena, a aruncat in aer lupta anticoruptie a Romaniei (era ultima varianta de a o scapa dupa ce a incercat toate magariile).

    Răspunde
     
  • Dan
    Martie 11, 2016 la ora 16:43

    Pana nu iesim in strada si le taiem efectiv gatul celor care se opun aplicarii justitiei si celor care incalca justitia nu se va rezolva absolut nimic in Romania. Ne trebuie legi aspre pentru coruptie. Atat de aspre incat si fii fiilor sa plateasca toata viata pentru ce au furat coruptii.

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Martie 11, 2016 la ora 13:45

    Eu rolul SRI in siguranta nationala il vad in impiedicarea acelor fapte care atenteaza la siguranta nationala, nucidecum ca ei sa lase acele fapte sa se intample si tot ei sa gaseasca pe urma vinovatii. Daca au stiu de asemenea fapte si nu le-au impiedicat ei devin complici. Chiar daca cei implicati nu vor putea fi condamnati din lipsa de probe, eu rolul SRI il vad in stoparea acelor actiuni, adica un rol de protejare a sigurantei nationale si nu de condamnare a unor oameni dupa ca siguranta nationala a fost deja afectata. Altfel se intampla exact ca astazi, altii iau locul celor corupti si continua sa faca exact aceleasi fapte. Si in acest caz unde este Moise protejarea sigurantei nationale pe care SRI este dator sa o infaptuiasca?

    Răspunde
     
  • cristian
    Martie 11, 2016 la ora 08:40

    Eu îl suspectez pe Moise că face jocul SRI. Face atât de mare gălăgie și manipulează opinia publică împotriva unui lucru absolut normal, tehnica de interceptare ar trebui administrată de o entitate civilă și autonomă cu proceduri transparente la care să aibă acces toate instituțiile în mod egal și transparent. Nu doar SRI păzește țara!!!, acest lucru trebuie făcut de toate instituțiile statului care prin niște proceduri clare să poată transfera competențe unii altora, de exemplu, DIICOT-ul urmărește un infractor și constată că este spion, acesta transferă dosarul și informațiile SRI-ului, SRI-ul preia supravegherea acestuia, după un timp se constată că suspectul este doar un afacerist pus pe căpătuială corupând câțiva politicieni și poate crea prejudicii mari statului, atunci suspectul este preluat de DNA și se trimite dosarul în instanță, în acest fel toate instituțiile sunt pe poziții egale și beneficiază de informații complete nefiind la mâna SRI-ului care să dea discreționar informațiile. Mie mi se pare absolut suspect faptul că nu am văzut niciodată vreun SRI-st nici măcar anchetat darmite judecat pentru fapte de corupție!!!, ori se știe că securiști au făcut cel mai mult rău acestei țări, securiștii care acum sunt majoritatea încadrați la SRI și SIE, și nu cred că acești oameni s-au schimbat peste noapte ci că tot ei au rămas la butoane și de aceea nu îi putem vedea. CCR are dreptate, ne trebuie o lege clară care să arate cine și cum trebuie să ne supravegheze.

    Răspunde
     
    1. Moise
      Martie 11, 2016 la ora 12:28

      oh, de ce as face eu jocul sri? chiar nu intelegeti ca lor le convine… vor face fix ce au facut si pana acum, doar ca nu vor mai avea procurorii pe cap. cum spune alex mai sus, doar s-a anulat dreptul justitiei de a folosi ce face SRI, nu dreptul SRI de a intercepta, asculta, etc

      Răspunde
       
  • N!ck
    Martie 10, 2016 la ora 21:56

    @Moise: Ai perfecta dreptate cand afirmi ca aceasta hotarare a CCR este o „lucratura”.
    Sa recapitulam:
    – luni 15.02 ANAF „ia cu asalt” trustul Intact – stirea da nastesre la discutii aprinse pro si contra;
    – marti 16.02 CCR declara neconstitutional art.142 alin.1 din codul de procedura penala – stirea trece apropate neobservata pentru ca mai toti discuta despre Antena3 si ANAF;
    – miercuri 24.02 Dorin Cocos primeste liber sa plece din tara pentru a se opera la picior – decizia trece aproape neobservata;
    – joi 3.03 CCR declara neconstitutional art.453 – decizia trece neobservata;
    – marti 8.03 CCR publica motivarea in care se face referire la art.453 ca si portita de scapare – stirea NU poate si NU trebuie sa treaca neobservata.

    Oare sunt aceste fapte legate unele de altele?

    Răspunde
     
  • N!ck
    Martie 10, 2016 la ora 20:18

    Aproape 4 ani a durat de la promulgarea noul cod de procedura penala din 2010 pana la intrarea efectiva in vigoare in 2014.
    4 ani in care nimeni nu „l-a controlat la art. 142 alin.1.
    Sigur ca nu raspunde nimeni pentru erorile din noile coduri!
    Si sigur ca nimeni nu are nici un interes ca legile din Romania sa NU mai ofere „portite de scapare”…

    Răspunde
     
  • Divort Rapid
    Martie 10, 2016 la ora 17:19

    Pana nu legalizeaza iarasi interceptarile adio anticoruptie!

    Răspunde
     
  • Adi
    Martie 10, 2016 la ora 16:52

    Stiti cum e cu sondajele: sampling bias all the way.

    Răspunde
     
  • b
    Martie 10, 2016 la ora 12:11

    felicitari pentru emisiune

    despre corupti-hoti: au furat, vor fura, vor scapa nepedepsiti(unii dintre ei)
    de ce sa mai stau in Romania?

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Martie 10, 2016 la ora 11:01

    Deci, ca sa inteleg si eu, un procuror a cerut acum 7-8 ani ca sa fie urmarit Truica, sau cei din acel caz, dar pe urma nu l-a mai interesat 7 ani de ceea ce a aflat SRI despre acele persoane? Nu cred asa ceva. E clar ca acele ascultari n-au fost cerute de un procuror DNA (PNA) unui judecator si ca SRI-ul a cerut unui judecator mandat de ascultare pentru acele persoane, iar asta inseamna ca SRI a motivat ascultarea lor prin risc asupra sigurantei nationale.

    Răspunde
     
  • Ovidiu
    Martie 10, 2016 la ora 09:43

    Imi face placere sa va ascult in fiecare dimineata in drumul spre serviciu domnule Guran. Comentez in sinea mea diversele teme abordate. Azi, pentru prima data m-am gandit sa fac un pas mai aproape si sa scriu. De acord ca decizia CCR ar putea fi exploatata de catre cei certati cu legea dar… Va intreb nu tot aceasta laudata doamna Kovesi ii hartuia in urma cu niste ani pe o multime de romani pentru singura vina de a fi votat contra „il capo de tutti capi” dom’ Basescu?Un semn asupra suspiciunii de coruptie la un cetatean poate fi si acela ca are un nivel de trai/standard de viata mult peste cel al veniturilor declarate. Pe acesti magistrati atat de laudati cine ii intreaba de unde au vilele si masinile de lux (care se vad cel putin in sfera mea de viata). Nu impartasesc ideea ca sa-i lasam pe acestia ca sa faca putina curatenie intre ceilalti. Si mai este ceva ce-mi da senzatia de artificial. Faptul ca aceiasi magistrati nu mai stiu ce presiuni sa faca pentru a putea aresta un politician doar ca sa dea bine in presa in schim n-au nici o treaba in a cerceta in libertate violatori ca si cei din Vaslui, criminali si alte categorii de pericole sociale. Pentru mine ca cetatean si acestia reprezinta amenintari directe iar sistemul cu magistratii si politistii lui nu da senzatia ca ar dori sa faca ceva daca acel ceva nu le aduce avantaje. Dar cum zicea regretatul domn Mercury – the show must go on.

    Răspunde
     
  • Coco
    Martie 10, 2016 la ora 08:31

    Noaptea mintii este la tine in studio Moise. Decizia curtii constitutionale este o victorie pentru drepturile omului si libertate.
    In ce epoca am ajuns, sa ne rugam sa fim ascultati …

    Răspunde
     
    1. Iosif
      Martie 10, 2016 la ora 09:47

      Domnule „Coco”.

      Aici nu este vorba ca serviciile secrete ar fi ceva stalp al societatii. Nu cred ca i-ar place oricui sa fie ascultat. Dar asta e sacrificiul pe moment care trebuie facut impotriva coruptiei. Am avut o singura carte buna,ne-am decis sa o ardem si pe aia ca nu cumva sa reusim sa mai schimbam ceva in tara asta.

      Mecanismul asta harjolit,asta asa cum il avem,e singurul mecanism prin care mai prindem cate unul care ne fura banii. Fara asta tu iti castigi drepturile de care oricum nu te foloseai, dar si infractorul si le castiga si el are la ce le folosi,prin asta pana la urma cu totii pierdem. Statul e defect,ne trebuie biciul ca fara aia poporul niciodata nu se va trezi. Matale nu ai platit o factura,esti ascultat,stiu ca nu e placut,nici mie nu imi place sa imi fie inregistrate conversatiile. Dar asta e era in care traim acuma, si nu e vorba de doar telefonie, chiar windows 10 are „privacy” settings care daca nu le debifezi,le dai acordul celora de la microsoft si oricine cine prin microsoft doreste sa,te vada prin webcam,sa iti citeasca emailurile,sa vada orice ce ai in calculator si tot asa.

      Prima oara ne trebuie un stat functional,matale asa crezi ca Romania chiar e un stat de drept? Dupa ce ne rezolvam tara,apoi putem dezbate legalitatea ascultarilor si inregistrarilor si toate elementele ce tin de „personal privacy”.

      Răspunde
       
      1. Ambrodan
        Martie 10, 2016 la ora 12:23

        In tara noastra douar doua tipuri de activitati merg exceptional de bine:
        FURTUL
        si
        PAZA
        Nu cred ca este necesar sa spun eu cat de mare, de raspandit pe scara nationala sau cat de distrugator este FURTUL
        Oameni cu bani, ‘’barosani’’ politicieni, firme, banci …. pana si institutii de invatamant angajeaza pentru a se proteja; personal de paza, supraveghere, monitorizare, interventie si securitate. Aveti idee cati oameni sunt angajati in aceste domenii ? Puteti face o comparative cu numarul angajatilor din Politie, Jandarmerie sau Armata ? Veti fi surprinsi …………….
        Pe noi, cetatenii de rand, ne proteja pana mai deunezi impotriva hotilor, Departamentul Anti Coruptie care ii dadea pe mana Justitiei.
        Dar iata ca s-a gasit o metoda de blocarea Justitiei si de incetinire – daca nu, chiar de anihilare – a DNA-ului.
        Cine credeti ca a facut acest lucru in numele ‘’democratiei’’….? ! …?
        Curtea Constitutionala a Romaniei
        In favoarea cui a intervenit CCR ?
        In favoarea hotilor care au inceput déjà sa invoce ilegalitatea probelor culese impotriva lor
        Este CCR-ul de partea celor corupti ?
        Sau a facut o prostie colectiva ?
        Poate fi gresala cu ”mintea judecatii Romanului cea de pe urma” ……. Anulata ?

        Răspunde
         
    2. Catalin
      Martie 10, 2016 la ora 12:43

      Coco, nume predestinat: de papagal. Esti cumva papagalui cuiva anume? Al lui dreagnea, basescu sau tariceanu? Cine crezi ca ar fi fost interesat sa-ti asculte tie telefonul , sa-ti ingradeasca libertatile, cand te suna maica-ta sa-ti zica sa-ti faci curat in camera? Dar de libertatea de a nu muri in spital sau pe trecerea de pietoni, ai uitat?

      Răspunde
       
      1. alex
        Martie 11, 2016 la ora 10:34

        Esti din alta realitate Catalin. Aici doar s-a anulat dreptul de a folosi informatiile in instante. Colegii aia basescu tariceanu sau mai stiu eu cine pe care i-ai numit pot beneficia in continuare de interceptari pentru ca SRI este tot o institutie a statului. Asa ca daca eu stiu o serie de lucruri via SRI despre tine(inchipuieti ca esti patron de firma de ex) pot sa te joc in tot felul de alte moduri creative care nu implica nici instantele nici o vina din partea ta.
        Servicile secrete din orice stat iti vor putea in continuare monitoriza conversatiile. NSA o supraveghea pana si pe Merkel fara ca ea sa stie si crezi ca printr-o decizie a CCR o sa inchida SRI pravalia? Nu pur si simplu nu o s mai fie utile ca probe interceptarile lor astfel incat singurul lucru „bun” care a iesit de la ei in ultimii 26 de ani va inceta sa mai existe.

        Răspunde
         
        1. Stelian F
          Martie 11, 2016 la ora 11:36

          A fi ascultat ilegal este un lucru si a fi de acord sa fii ascultat legal oricand oriunde e cu totul altceva. A avea microfoane puse de SRI in casa e un lucru si cu totul alt lucru ar fi ca societatea sa fie de acord ca toate casele sa fie „dotate” cu microfoane de la SRI, sau cu o lege care sa impuna asa ceva.

          Răspunde
           
        2. Stelian F
          Martie 11, 2016 la ora 11:44

          Da’, ma intreb eu, n-ar fi mai bine sa fim obligati toti sa purtam un cip si sa nu mai existe bani fizici, ci tot ce platim sau incasam sa se realizeze prin acel cip si totul sa fie public si cip-ul sa fie legat si la o camera minuscula care sa inregistreze tot ce facem? Nu-i asa ca cine va reusi sa implementeze asa ceva va starpi coruptia definitiv?
          Eu zic sa ne gandim mai bine unde trasam linia dupa care ne putem bucura de intimitate. Nu va propune nimeni asa ceva de prima data, dar sunt pasi marunti pe care oamenii uite sunt gata sa-i accepte pentru a stopa coruptia.

          Răspunde
           
          1. Moise
            Martie 11, 2016 la ora 12:24

            duceti dezbaterea in derizoriu. astea sunt spaime paranoice de care se folosesc politrucii.

             
          2. Stelian F
            Martie 11, 2016 la ora 13:02

            Nu duc discutia in derizoriu, am exagerat intentionat ca sa intelegeti ce vreau sa spun.

             
        3. Stelian F
          Martie 11, 2016 la ora 11:46

          Sunt uimit ca Moise, un om inteligent, nu realizeaza aceste pericole mult mai mari decat coruptia.

          Răspunde
           
          1. Moise
            Martie 11, 2016 la ora 12:24

            Pentru Romania nu a existat niciodata un pericol mai mare decat coruptia. Istoria noastra o dovedeste.

             
          2. Stelian F
            Martie 11, 2016 la ora 13:06

            Deci comunismul cu toata masinaria lui de reprimare a fost mai „soft” decat coruptia, pentru Romania? Nu cred. Stiu ca n-ati uitat ca pedepsele erau duble cand furai de la stat, deci comunismul era impotriva coruptiei, si in teorie si in practica, mult mai mult ca noi acum.

             
          3. Stelian F
            Martie 11, 2016 la ora 13:07

            Virbesc de comunism caci l-am cunoscut, dar si fascismul mi se pare acelasi lucru, in privinta coruptiei.

             
    3. J Ciprian
      Martie 10, 2016 la ora 17:10

      Dar ce discuții porți de ție frica sa nu fii ascultat? Nu am nici-o teama ca cineva ma asculta în timp ce vorbesc cu gagica sau cu prietenii, oare cine se teme ca poate fi ascultat?

      Răspunde
       
      1. Stelian F
        Martie 10, 2016 la ora 18:25

        Nu stiti ce spuneti. Nu spun ca sunteti de rea credinta, ci doar ca nu stiti ce sustineti. Toti care au comentat mai sus eu sunt convins ca vor binele tarii, dar ca in numele acestui bine al tarii ei sunt gata sa inlature niste principii de baza ale democratiei. Eu insumi am vrut sa fiu parte a securitatii pe vremea comunismului si am fosti colegi si rude care au facut parte din secutitate si acum din SRI, deci nu ii condamn, ci mi se pare ca ei fac ceva bun pentru tara. Asa cum spuneti nici eu nu am nimic de ascuns in emailuri, sau in discutii pe net, sau in convorbori telefonice, dar nu este sanatos pentru o democratie ca toate acestea sa poata fi ascultate de SRI, pentru orice motiv posibil. Pentru ca la un moment dat vine unu ca Dragnea so zice „cine spune despre parlament ca e corupt sa faca 5 ani de puscarie”, sau unul ca Cernea care spune „parintele care obliga un copil peste 14 ani sa mearga la ora de religie sa faca 1 an de puscarie” si atunci nu va va mai fi asa de usor ca acum sa spuneti ca sunteti de acord ca SRI sa stie tot ce vorbiti. Intelegeti ca si cei mai multi din securitatea comunista considerau ca fac un mare bine cand urmareau un pastor protestant de ex. Asa ca as proune sa o lasam mai incet cu securitatea nationala, caci ati vazut la Oprea cate se pot face in numele acestei securitati.

        Răspunde
         
    4. band007
      Martie 10, 2016 la ora 19:10

      Cocooooo … STUPIDULEEEE … !!!

      Răspunde
       
      1. Coco
        Martie 11, 2016 la ora 09:04

        Stupid esti tu si toti cei care va luati de nickname numai ca sa va dati mai destepti, asta dovedeste nivelul vostru mintal.
        Nu renunti la drepturi de baza pentru a pune niste criminali dupa gratii, este o regula de baza a unei societati sanatoase.

        Ben Franklin: “They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.” ”Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither.”

        Răspunde
         
        1. Moise
          Martie 11, 2016 la ora 12:26

          care e dreptul de baza? dreptul de a lua spaga neinterceptat? sau care?

          Răspunde
           
  • Laura
    Martie 10, 2016 la ora 08:23

    Două premiere pentru mine în urma acestei emisiuni:
    1. Pentru prima dată,informațiile aduse la emisiunea Biziday m-au făcut să plâng de ciudă
    2.Pentru prima dată mă gândesc să-mi iau piticii de pe creier și familia și să plec din țara aceasta. Să lupte cine mai crede în schimbare. Eu am renunțat

    Răspunde
     
    1. Lucian
      Martie 10, 2016 la ora 15:35

      Din nefericire, imparatasesc aceleasi senzatii.
      Deznadejde .. oare restul presei e atat de revoltata deasemenea sau prezinta evenimentul pe prima pagina?
      Si Solutia e simpla .. schimbarea legii astfel incat sa redevina constitionala dupa parerea mea.

      Răspunde
       
      1. Iosif
        Martie 10, 2016 la ora 16:13

        Abia vad prin paginile presei mentionat acest aspect. Iar unde e mentionat este luat ca unn lucru bun pentru democratie. Oamenii astia sunt complet divortati de realitate.

        Da,in o lume corecta,in o lume utopica,in lumea aia in care Romania este de fapt Elvetia,unde anul asta se va tine un referendum foarte important despre banci si despre tot sistemul financiar. In acea lume desigur a vota ascultarile astea ca fiind neconstitutionale este o decizie corecta. Pana la urma si eu si oricine altcineva tine la intimitatea lui. Nu ca am face careva bombe atomice prin pivnita,dar nu ne place sa stie altul ce am dat search prin google,ce am scris in email,ce sms am trimis,ce poza de profil am pe ce pagina si cu cine ce am vorbit.

        Insa Romania nu e elvetia, noua inca ne trebuie biciul cu care sa fim amenintati. Habar nu avem ce sa facem cu libertatea,democratia este un concept prea tanar pentru noi. Avem nevoie de SRI de ascultari si de unele institutii care sa bage frica lui Dzo in noi ca altfel nu se poate.

        Dupa ce ne punem pe picioare,dupa ce in sfarsit facem un stat de drept si ne dezlegam de aceasta hoarda de mafioti. Dupa aia desigur vom tine referendum,vom face dezbateri despre intimitate si altele. Dar asa ca si multi altii,nici eu nu mai am chef, nu am complexe d’alea sa devin martir. Sa se mai lupte cine are chef,de cand ma stiu in tara asta doar atat am invatat(lucru care m-a incurajat sa plec definitiv). Ciocul mic si privirea jos ca altfel primesti.

        Răspunde
         
  • band007
    Martie 10, 2016 la ora 04:11

    Perfect de acord cu ceea ce ati sustinut in aceasta emisiune cu o exceptie: este mai necesar decit oricind ca romanii sa iasa in strada in aceste momente de INTOARCERE LA TRECUT. Nu conteaza ca e vorba despre CCR, este clar ca lumina zilei ca banditii au gasit o cale de a scapa de puscarie. Daca nu se iese in stada ACUM, atunci degeaba traim cu impresia ca s-a schimbat ceva la sfirsitul anului trecut, in urma incendiului in care au murit atit de multi oameni nevinovati.

    Răspunde
     
    1. Catalin
      Martie 10, 2016 la ora 16:12

      @ band007: Pai hai sa iesim in strada! Luni la 6 seara, la Universitate (dupa sedinta CSAT de vineri seara). O sa fi acolo? Cine mai vine? Sa le tranmitem lighioanelor ca nu pot sa faca ce vor si sa fure cat vor, fara nici o consecinta!

      Răspunde
       
      1. George
        Martie 12, 2016 la ora 15:09

        Cu toata stima, in strada se iese doar cand manipulatorii vor… NU va iesi nimeni in strada, desi acum situatia este de un miliard de ori mai grava fata de cea din toamna…

        Răspunde
         
  • Paul
    Martie 10, 2016 la ora 02:10

    D-le Guran,

    Nu este posibil ca seful CCR sa fie votat ca si presedintele? La fel si procurorul general? Ne-am cam saturat de matrapazlacuri.

    Răspunde
     
  • Anton
    Martie 10, 2016 la ora 01:22

    Ei, domnule Guran
    Azi ati raspuns la intrebarea de ce nu se intorc romanii !
    Fiul meu este senior civil engineer si lucreaza in Dubai . A cumparat un apartament in Cluj in speranta ca se va intoarce odata si odata
    Fiica-mea termina medicina in Toronto dar cind a venit ultima data din Romania imi povestea ca a vazut cai si vaci pe autostrada spre Constanta
    Ea e nascuta in Canada . Aveti raspunsul , domnule Guran
    Bine ca am plecat – Dumnezeu cu voi !
    Ce pacat…

    Răspunde
     
    1. George
      Martie 12, 2016 la ora 15:13

      @Anton: Da, asa este, in Dubai unde este fiul d-voastra sunt mai multe libertati civice …. Ha, ha, ha…

      Răspunde
       
  • Mihai
    Martie 10, 2016 la ora 00:54

    Bravo domnule Guran, felicitari pentru emisiune si nu numai. Cred totusi ca v-ati gresit meseria, nu ca nu ati fi bun in ceea ce faceti, sunteti chiar foarte bun, dar cred ca trebuia sa incercati o cariera in magistratura. Aveti veleitati… In legatura cu decizia Curtii Constitutionale, Pacat, pentru ca Justitia chiar incepuse sa functioneze mai bine… Usor usor ajungem la concluzia tot mai clara ca Politicul controleza Justitia!!! Pacat pentru noi cetatenii, in felul acesta nu vom mai ajunge curand sa traim mai bine.
    Va salut cu tot respectul domnule Guran. Tine-ti-o tot asa!

    Răspunde
     
  • Paul
    Martie 10, 2016 la ora 00:50

    Sa intelegem ca daca scapa niste corupti ca o consecinta a deciziei lor, curtea constitutionala are tradatori de neam intre ei. Pai atunci trebuie aruncati in puscarie pe viata si pensile anulate.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase