Până la Şova!

Publicat la data de de Moise

de Moise Guran

Văd că senatorii se pregătesc să facă zid în jurul d-lui Dan Şova, ale cărui dosare întocmite de procurori sunt extrem de voluminoase. Cred că, dacă Şova va fi apărat împotriva Justiţiei, ar trebui să luăm în serios varianta unor mitinguri, manifestaţii paşnice, dar persistente în vederea demisiei guvernului şi a organizării alegerilor anticipate.

sova ponta blog

Habar nu am cât sunt de consistente probele strânse împotriva lui Dan Şova, dar tocmai de aceea cred că ancheta trebuie să continue. În aceeşi măsură în care nu suntem eu, tu sau oricare alt cetăţean, chemaţi să ne pronunţăm pe fond în dosarul lui Şova, nici senatorii nu o pot face.

Ancheta nu o face Parlamentul, ancheta o face Justiţia, şi dacă până acum Parlamentul a demonstrat, în cazurile Vosganian şi Borbely, că nu este capabil să evolueze, în cazul domnului Şova, deja cred că lucrurile vor pocni în altă parte.

Sunt patru luni deja de la momentul în care Victor Ponta, înfrânt în alegerile prezidenţiale, dar încă şef al partidului de guvernământ, şi-a pus cenuşă în cap, acceptându-şi destul de elegant soarta şi ridicând mănuşa cu care noul preşedinte Klaus Iohannis tocmai câştigase alegerile – un acord între cei doi lideri, pentru a nu mai lăsa Parlamentul să fie scut pentru penalii niciunuia dintre partide.

A durat puţin, ştiu, noi, societatea, n-am prea reacţionat, decât foarte slab, dar, zic eu, până la Şova. Cazul domnului Şova este unul cu totul şi cu totul special. Şova a fost, nu ştiu dacă mai este, dar sigur a fost, prietenul apropiat al premierului Victor Ponta, omul său de încredere, cel căruia i-a dat pe mână Marile Proiecte de care însuşi Ponta şi-a legat viitorul politic.

Dacă partidul sau partidele din Parlament vor bloca Justiţia în cazul Şova, atunci cred că ar trebui să îl considerăm, cu toţii, chiar pe Victor Ponta ca fiind principalul responsabil.

Din acel moment încolo cred că noi, societatea civilă, vom fi datori să spunem stop! aşa nu se mai poate! Va trebui să cerem primului-ministru şi preşedintelui ţării să declanşeze procedura alegerilor anticipate.

Pentru că un astfel de Parlament, dovedit (oare a câta oară?) antisocial, va fi blocat, pur şi simplu, evoluţia societăţii.

În cazul în care nu ştiţi, procedura alegerilor anticipate începe cu demisia sau demiterea Guvernului, continuă cu două nominalizări consecutive făcute de către preşedinte în decurs de 60 de zile şi respinse ambele de către Parlament.

De facto, această procedura nu poate funcţiona decât dacă preşedintele şi primul-ministru sunt de acord asupra ei. Şi dacă Victor Ponta a scăpat la viaţa lui cu multe, de data aceasta eu cred, că fără predarea lui Şova, nu poate scăpa.

Aşa că Victore, gândeşte-te bine… de eliberarea lui Şova de sub povara imunităţii parlamentare cred că depinde şi soarta mandatului tău de prim-ministru.

Comentarii prin facebook

39 răspunsuri la Până la Şova!

  • jay
    Martie 27, 2015 la ora 20:15

    ce ar fi sa ramai doar jurnalist si atat
    ar fi mai bine pentru noi toti

    Răspunde
     
  • catalin enica
    Martie 24, 2015 la ora 19:31

    Combateti bine,dle Guran,numai ca,daca e sa spunem adevarul, nu dl Sova e cel puternic,ci mama domniei sale; deci, cat o fi de prieten cu Ponta… Are prim-ministrul destui amici in jur,”cantaretul”,fata care-a fost la Finante si multi altii, ai lui sau de familie. Are si ministri de imagine, vezi Gabi Szabo si pe unii intersanjabili, si chiar de sacrificiu. Insa,strict institutional, guvernul nu poate fi tras la raspundere pentru votul parlamentului: asa e cu separatia puterilor,,,Ca o fi Sova mai vinovat ca altii, stiu si eu…Dar nepriceput e sigur!Pana una alta, aceasta procedura, prin care parlamentarii ba primesc, ba nu confirmarea de imunitate este destul de caraghioasa, nu credeti? Daca n-ar fi si trista si penibila si grotesca…As fi de acord cu alegerile anticipate daca as crede in altceva mai bun, dar mi-e teama ca am intrat intr-un „fund de sac” si oricum va urma o campanie desantata, o vanzoleala teribila, o nerusinata tranzactie, cu vanzare-cumparare de voturi etc. Cat despre demonstratie, cine tipa mai tere, tipa mai bine? Aici cred ca trebuie altceva, nu o manifestare de gloata, De pilda, dvs. puteti crea un curent de opinie care sa asaneze mlastina politica romaneasca, dominata de smecherie si impostura; ati putea, printr-un grup necontaminat de vicii si de dorinta de inavutire, sa iesiti la lumina, ca reprezentanti ai adevaratelor valori, dvs. si/sau altii ca dvs. Nu va provoc, dar va intuiesc si mai vad si altii, dar dezbinati, singuri, neputandu-se opune „oglinzii rasturnate” a politicii romanesti. Asta le trebuie romanilor acum, lideri energici si necorupti. Mutatis mutandis, traim,ca in Revolutia Franceza,o perioada in care partidele si factiunile se decimeaza intre ele prin delatiune, dupa ce-au supt impreuna „sangele poporului” pana li s-a aplecat! Minus ghilotinele! Ce credeti, ne trebuie un Napoleon?!

    Răspunde
     
  • Flore POP
    Martie 24, 2015 la ora 19:05

    Azi cu FLORICA SI PESCARIU AU CAM PUS CAPAC .. PRAMATIILE ASTEA TREBUIE SA DISPARA… HAIDETI LA PROTESTE…INCA O REVOLUTIE VA FI NECESARA.SA PARE CA SI IOHANNIS E UN NIMENI…

    Răspunde
     
  • cri
    Martie 20, 2015 la ora 09:05

    Este dreptul d-lui Guran sa initieze manifestatii contra oricarui guvern; pe de alta parte, eu nu-mi amintesc ca dl Guran sa fi initiat vreo manifestatie de protest contra ilegalitatilor, furaciunilor sau abuzurilor ingrozitoare comise de guvernul Boc si de Base ( pe vremea cand acesta era presedinte). In perioada guvernarii Boc-Basescu au fost inchise vreo suta de spitale si au murit oameni din aceasta cauza. Nu-mi amintesc de vreun protest al domnului Guran…
    In ceea ce priveste necesitatea avizului Parlamentului pentru arestarea unor politicieni, domnul Guran pleaca de la premisa ca DNA are automat dreptate cand acuza vreun parlamentar; atunci ce facem cu prevederea constitutionala care lasa Parlamentului dreptul de a aproba sau respinge o solicitare de arestare ? Dl. Guran se face ca nu observa ca DNA foloseste ca unice mijloace de efectuare a anchetelor arestarea preventiva si denunturile, chiar daca faptele s-au petrecut cu multi ani in urma; bunicii domnului Guran i-ar putea confirma ca acestea erau metodele Securitatii in vremea regimului comunist: delatiunea si arestarul „preventiv”.
    Fara indoiala ca Parchetul are un rol esential in asanarea societatii si diminuarea coruptiei, insa democratia, asa subreda si schioapa cum este in Romania,nu poate fi aparata si consolidita decat de catre Parlament; iar Justitia, ca mecanism fundamental al democratiei, este infaptuita de judecatori, nu de procurori.

    Răspunde
     
  • MNC
    Martie 19, 2015 la ora 17:11

    Ce parere aveti de venirea lui Louis Schweitzer in Romania pt a susţine aplicarea unui program de sprijin pentru modernizarea administraţiei române si o mai buna atragere a fondurilor europene? Poate fi o stire mai importanta decat multe altele ce ne bombardeaza zilele astea.

    Răspunde
     
  • F.M
    Martie 19, 2015 la ora 15:30

    Teoretic, Moise Guran nu face politica!

    Răspunde
     
  • Cris
    Martie 19, 2015 la ora 13:15

    Daca poporul roman avea chef de iesit in strada (nu e cazul) o facea de mult – imediat dupa alegeri, Ponta era „pa”, si acum aveam un nou Guvern, cu girul lui Iohannis si cu (probabil) o noua majoritate parlamentara, care in momentul de fata e incerta. Asa, insa, prelungim agonia… Ponta se face ca lucreaza, Iohannis chiar n-are ce face.. si mai tragem si anul asta de un guvern care nu mai functioneaza si care se face ca lucreaza numai sa traga de timp.

    Codul Fiscal e un praf in ochii prostilor… E inoportun, abuziv si nu e asumat de un guvern care va veni ci de unul care e istorie.

    Răspunde
     
  • Catalin
    Martie 19, 2015 la ora 12:48

    Absolut de acord! Iesim in strada. Parlamentul si Guvernul nu ne mai reprezinta. Zidul ridicat pentru protectia colegilor infractori precum si banii alocati pentru renovarea puscariilor in timp ce spitalele au lipsuri materiale grave si multe scoli sunt intr-o stare deplorabila… Vedem la stiri cum DNA-ul descopera prejudicii de su te si sute de milioane furate prin retrocedari supraevaluate si alte inginerii financiare, companiile de stat sunt capusate pana la faliment…Ce sa mai. Sunt revoltat profund. AJUNGE! Gata cu hotii! Afara din Parlament! JOS GUVERNUL!

    Răspunde
     
  • Stefan
    Martie 19, 2015 la ora 12:28

    Conditia schimbarii: 90% oameni noi in conducerea tuturor partidelor, istorice, emanate sau scornite, in noul parlament si guvern. Neasumarea publica a acestui obiectiv sa duca la descalificarea (morala) a oricarei formatiuni politice din Romania.
    Alternativ, sa infiintam Partidul Diasporei Romanesti, ca sa ne mai da o portie de schimbare, ca in noiembrie 2014.

    Răspunde
     
  • Daniel
    Martie 19, 2015 la ora 11:55

    Da, absolut de acord… as iesi in strada pentru asa ceva… Este insa nevoie de un catalizator… Moise, vrei, poti, esti dispus sa fii tu ?

    Răspunde
     
  • Jilaveanu Mirceag
    Martie 19, 2015 la ora 10:44

    Stimate domnule Guran.La emisiunea TV antena 1(cred) la,amintiri despre viitor,domnul Talpes,raspunzand la o provocare a moderatoarei,explica,ca toate TARILE au catedrale.In clipa aceia am fost bagat in ceata:Catedrala care se face la Bucuresti se numeste (catedrala neamului).Care neam ?nu trebuia numita catedrala NEAMULUI ROMANESC,sau CATEDRALA ROMANIEI????!!!!Apoi ,alte catedrale s-au construit in zeci sau sute de ani,noi suntem atat de bogati sa o construim in 5 ani?Atunci dece se vaita ,tot timpul guvernul, ca n-are bani?

    Răspunde
     
    1. TF
      Martie 19, 2015 la ora 11:49

      „Catredala neamului” este un nume ok. Care neam? pe bune, la care neam ti-ar fi tie gandul? Poate n-ai vazut ce catedrale au fost construite in sute de ani.. si altele erau costurile si tehnicile atunci. Sa nu vii cu replica spitale in loc de biserici ca suntem saraci, intrucat e adevarat partial: saraci cu duhul.

      Răspunde
       
  • mihail
    Martie 19, 2015 la ora 09:55

    cu un singur cuvant nu sunt de acord din acest articol: „pasnic”.

    Răspunde
     
  • Ionnn
    Martie 19, 2015 la ora 09:28

    Ar trebui protest dinainte. Sa nu se mai piarda timpul cu nenorocitii astia.

    Protesstttttt!!!!!!!

    Răspunde
     
  • Comy
    Martie 19, 2015 la ora 08:56

    Corb la corb nu-si scoat ochii.
    Politician = HOT in Romania

    Răspunde
     
  • Constantin
    Martie 19, 2015 la ora 00:29

    Si eu cred ca ar trebui sa iasa cetatenii in piata publica in sprijinul justitiei. Asa cum au facut italienii. Dar conditiile obligatorii sunt sa nu ploua si sa fie aleasa pentru demonstratii o zi in care nu este meci in Liga Campionilor, ca sunt partide interesante in semifinale. Ce sa mai spun de ziua finalei, nici nu se discuta. Si ar fi bine ca demonstratia sa nu dureze prea mult, pentru ca lumew are treaba pe acasa, iar a doua zi unii merg la serviciu. Asadar ideea este buna, sunt de acord. Ah, si ar fi bine sa nu se scandeze impotriva PSD, ca lumea-i sustine; au facut si lucruri bune, cum a fost cresterea salariilor. Si nici impotriva d-lui Iliescu nu ar trebui sa strige lumea, ca dumnealui a fost om bun, erou la Revolutie si el l-a dat jos pe Ceausescu. A fost sarac si cinstit, nu ca hotii de politicieni de astazi. Daca se respecta conditiile astea, eu zic ca dl. Moise reuseste sa stranga vreo suta de protestatari.

    Răspunde
     
  • Alin
    Martie 18, 2015 la ora 23:50

    Subscriu.

    Răspunde
     
  • cetatean
    Martie 18, 2015 la ora 22:03

    Mhmm…citind articoulul, ma intreb daca dl Guran, nu e un agent infiltrat in presa.
    Pare articolul tras la indigo cu ideile pe care alti ofiteri acoperiti ai presei incearca sa-l serveasca cititorilor.

    Răspunde
     
  • Catalin ( CTL )
    Martie 18, 2015 la ora 22:02

    Articolul e , mai de graba, cum am vrea sa fie nu neaparat cum va fi. Oare o sa iasa lumea in strada ? Lupta asta anti-coruptie o fi ajuns la apogeu, mai are pana ajunge ? NE-am satisfacut setea de sange ? Mai vrem ? Ne intereseaza lupta anti-coruptie sau cat punem in cos cand mergem la magazin , adica la ce ne gandim mai mult ? De raspunsurile la aceste intrebari, dar si la alte cateva depinde daca iesim sau nu in strada.

    Răspunde
     
    1. ana
      Martie 19, 2015 la ora 09:42

      ambele sunt legate…

      Răspunde
       
  • Philip Petru
    Martie 18, 2015 la ora 21:53

    Domnilor și doamnelor !!! de 25 de ani ne invârtim in jurul cozii căutând motive pentru a vinovății și motive pentru a ne motiva. Dar de ce nu suntem în stare să conștientizăm că țara asta MIZERABILĂ nu are clasă politică , doar persoane care își urmaresc propriile lor interese….Și în legătură cu inumitatea…. ÎMI SPUNE ȘI MIE CINEVA CE ÎNSEAMNĂ IMUNITATE POLITICĂ?????? Sunt convins că imunitate politică nu poate să însemne și imunitate personală sau imunitate ” afacerială ” . Dacă o persoană este acuzat sau cercetat in trafic de influență, abuz de serviciu , în ”manipulări de bani” , în coruptie , de ce nu este trebuie să decidă senatul de asemenea lucruri???? Domnii parlamentari (care defapt nu sunt nici unul ) ar trebui să știe ca imunitate parlamentară NORMAL ar însemna ,imunitate la cele spuse în plen , în deciziile luate din punct de vedere politic …..mă rog, ei nu știu asta…..
    Vreau să aud măcar de un singur parlamentar , fie senator, deputat, sau orice ar fi, să nu fi facut abuz de funcția de care o deține……..DOMNILOR CE DRACU, SUNTEM ROMANI , NU???? DEGEABA NE SUPĂRĂM PE CRITICELE STRĂINILOR !!!!! AU DREPTATE !!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
     
  • anca
    Martie 18, 2015 la ora 21:46

    Pentru ce mai avem JUSTITIE daca MAFIA din PARLAMENT decide cine,care,ce,trebuie sa fie anchetat?Cum isi imagineaza cineva ca acesti trantori,hoti de drumul mare pentru aceasta tara,tradatori,spagari….o sa fie de acord sa lase pe vre-unul de-al lor sa vorbeasca in fata justitiei?
    JOS PARLAMENTUL<JOS GUVERNUL!

    Răspunde
     
    1. Philip Petru
      Martie 18, 2015 la ora 22:01

      ȘI DACĂ IEȘÎI ÎN STRADĂ , CE REZOLVAȚI??? CERDEȚI CĂ PUTEȚI SCHIMBA TOATĂ CLASA POLITICĂ?????? NU FIȚI RIDICOLI……ÎNTÂI TEBUIE SCHIMBATĂ MENTALITATEA ROMANULUI !!!!!!!!!!!!

      Răspunde
       
      1. Da
        Martie 18, 2015 la ora 23:24

        Taci ma, asa ziceau PSD-istii, ca iese Ponta, ce sa mai iesim la vot, acum probabil ca legea gratierii era in viguare.

        Răspunde
         
  • Marian Androne
    Martie 18, 2015 la ora 21:40

    Eu vin! Am facut o degeaba in 21 Dec 89, in ian 90, acum ar fi un moment romantic aducator de amintiri frumoase. Presiunea a peste 50 000 de oameni in Victoriei poate usor darama nu un Guvern, ci 25 de ani de guvernare antiromaneasca!

    Răspunde
     
  • gigi cap sec
    Martie 18, 2015 la ora 21:24

    Eu unl nu inteleg de ce sa aleg hoti din tara sau marile corporati din afara?
    Ca mie asa ca prost ce sant mi se pare corect normal sa fie un guvern de gospodari care sa nu mai dea sau sa fure din ograda si ar fi deajuns pt toti

    Răspunde
     
  • jolo
    Martie 18, 2015 la ora 21:17

    nu se va intampla nimic cu sova…parlamentarii-hoti vor bloca urmarirea penala….si cred ca sunt majoritari

    Răspunde
     
  • Jos imunitatea parlamentara!
    Martie 18, 2015 la ora 20:48

    Auzi ce mizerie scoat astia, ca imaginea Romaniei are de suferit ca urmare a numarului mare de cereri de la DNA. Deci, in nici un caz din cauza coruptilor din Parlament, DNA e de vina ca exista, am inteles.

    Sunt de acord sa ies in strada ca sa se extirpe definitiv cancerul PSD si sa se abroge legea imunitatii parlamentare pt eternitate. Puscarie si confiscarea totala a averilor coruptilor care ne-au fugarit din tara.

    Răspunde
     
  • Theleader
    Martie 18, 2015 la ora 19:39

    Daca se respinge urmarirea penala…toata lumea in strada!

    Răspunde
     
  • kkciosuldelahamangia
    Martie 18, 2015 la ora 19:33

    pt. Sova am niste racile, icoane pe sticla, ieftin , chilipir, si niste mir, poate ajuta ca si in cazul Vosganian, sa nu stea saracutul in parlament ca si-n cazul Udrea pana la 1 noaptea.
    cladirii Parlamentului i s-ar putea monta gratii la geamuri.

    Răspunde
     
  • floread
    Martie 18, 2015 la ora 19:29

    Adevarul este ca marea majoritate a parlamentarilor
    actuali sunt cu siguranta corupti.(daca nu cumva toti)
    Schimbarea guvernului si a primului ministru nu ar schimba nimic.
    Este absoluta nevoie de noi alegeri.
    Partidele se vor chinui sa gasesca oameni curati,nu va
    fi usor,dar cu siguranta noi parlamentari indiferent de partid vor fi intr-o postura mai usoara.
    Este o speranta,dar este singura.
    Sau poate mai ar fi una.
    Sa-i aducem din afara.
    200 de parlamentari x10000roni pe lunax12,vacosta totusi mult mai putin decit fura ai nostri.

    Răspunde
     
    1. TF
      Martie 19, 2015 la ora 11:56

      Ti se pare decent 10000 ron pe luna? Pe bune? Nici 3000 de euro, si ai pretentie sa fie corect. La nivelurile actuale de salarizare nu mai discut. Sunt dileme mari daca sunt corupti or ba ai nostri alesi. E suficient sa arunci un ochi din anii 90 si pana azi si vei vedea ce au facut ei de fapt.

      Răspunde
       
  • xman
    Martie 18, 2015 la ora 18:42

    Votul asta in parlament, pentru ridicarea imunitatii, mi se pare o tampenie fara margini. Dupa parerea mea (de profan) este o treaba complet neconstitutionala, ma refer la separarea puterilor in stat .

    Inteleg imunitatea declaratiilor politice, desi si acolo se spun mult prea multe…

    Mitinguri ar trebui facute zilnic, pentru orice … Ar trebui la scoala, ca tot e discutia asta cu biserica, sa te invete sa protestezi ori de cate ori consideri ca-ti sunt incalcate drepturile! Sansele sunt mari ca si altii sa fie nemultumiti de acelasi lucru.

    Poate ai ceva cu Sova… si eu recunosc ca am ceva cu „doamna” Andronescu, pentru anii minunati petrecuti in celulele din regie si as vrea, pentru bucuria mea de prost, sa stea macar 30 de zile in arest :).

    Iti zic sincer ca nu o sa se schimbe nimic:
    eu vad o tabara care apara sistemul mafiot a lui basescu si o tabara care are interesul companiilor mari de afara, vor sa-si faca o piata numai pentru ei (vezi noul cod fiscal).

    Acum depinde cu cine crezi ca-ti e mai bine, eu unul cred ca am mai mari sanse cu astia de afara…

    Răspunde
     
  • Cris
    Martie 18, 2015 la ora 18:13

    Bravo dle. Guran… imi place cand intrevad, asa, un spirit revolutionar. Incep sa ma simt si eu, roman.

    Nu e de gluma cu acesti escroci si, da, ar fi nevoie de un pic de atitudine civica. Furtul si escrocheria nu sunt numai treburi care tin de DNA, tin de noi toti. Iar Ponta isi merita din plin cateva coruri de fluieraturi si huiduieli.

    Ancheta in cazul Sova il va viza, inevitabil si pe Ponta iar asta inseamna sfarsitul acestui guvern de impostori, de trista amintire. Sper ca Iohannis sa aiba intelepciunea sa caute niste oameni noi, cu totul noi, pentru un guvern care sa dea macar sperante daca nu are garantii.

    Condiser adoptarea noului Cod Fiscal in procedura accelerata cu ultimele suflari de catre Guvernul Ponta cel putin o decizie inepta daca nu cumva o manevra bine ticluita ca noul Guvern sa nu isi asume raspunderea politica pe taxele majorate.

    Oricum lumea va iesi mai devereme sau mai tarziu in strada atunci cand va avea un soc fiscal la buzunar.

    Răspunde
     
  • costel
    Martie 18, 2015 la ora 18:12

    domnule Guran, ma astept de la dvs la implicare directa, pe toate canalele de comunicare la care aveti acces, in incurajarea unui protest in cazul in care dl Sova e facut scapat.
    sa va vedem!

    Răspunde
     
  • Cosmin
    Martie 18, 2015 la ora 18:11

    Mi-e dor de niste proteste in strada

    Răspunde
     
  • Kvas Daniel
    Martie 18, 2015 la ora 18:04

    Domnule Claudiu Pop , aveti ceva interese comune cu Ponta/Sova & CO ?.
    Important e ca oricarui parlamentar sa i se ridice imunitatea pt a beneficia de aceleasi drepturi ca si toți muritorii de rand…Nu exista lucru/miza minor/a in astfel de situație. .

    Răspunde
     
    1. Claudiu Pop
      Martie 18, 2015 la ora 18:36

      Distinse domn, unde am spus eu ca Sova sau Ponta nu trebuie sa dea seama in fata legii? Unde le-am luat eu apararea acestor golani? Eu n-am spus decat ca acel vot parlamentar nu tine decat de starea in care va fi cercetat Sova. Daca votul e pozitiv cel mai probabil va fi cercetat in arest, daca e negativ va fi cercetat in libertate. Ori in acest context, mie ca si cetatean mi se cam rupe daca Sova va sta 30 de zile sau nu in arest pentru niste fapte de acum 6-7 ani, atata vreme cat el va fi cercetat si in mod sigur va fi trimis in libertate. Lucru care, din pacate, nu s-a intamplat in cazul Vosganian, atunci cand parlamentul a votat negativ pentru INCEPEREA CERCETARILOR PENALE, lucru mult mai grav decat in cazul Sova. Ori atunci domnul Guran nu era vitriolat si plin de-un avant razboinic, chemand romanii in strada, chit ca atunci era de iesit, caci domnul Vosganian era banuit de subminarea economiei nationale, o chestiune incomparabil mai grava decat faradelegile de care e cercetat Sova. Asadar, distinse domn, ca sa va fac un mic rezumat, eu n-am facut decat sa constat o dubla masura. Nicio reactie, sau o reactie anemica in cazul Vosganian, acolo unde ea trebuia sa fie virulenta, si una virulenta si extrem de rezoltat in cazul Sova, chit ca acel vot nu va influenta deloc mersul anchetei.

      Răspunde
       
  • jay
    Martie 18, 2015 la ora 17:45

    Mah, banana. pe Udrea n-a blocat-o parlamentul? Nu, ca nimeni nu s-a atins de ea. Macar recunoaste ca acum justitia musca din toti.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase