De fapt, Diaconescu ne-a învins

Publicat la data de de Moise

de Moise Guran

La ieșirea din casă în drum spre penitenciarul în care va petrece cinci ani și jumătate, jurnalistul, politicianul, milionarul, omul de televiziune, haiducul și tribunul Dan Diaconescu a mai aruncat o flegmă poporului care l-a făcut toate acestea. O să plătiți, zice, 28 de milioane de lei vechi pe lună pentru întreținerea mea. Știi ce, Dane, suntem gata să facem și o colectă dacă e cazul… Dar de regretat probabil regretăm și noi, la fel de mult ca și tine, chiar dacă din alte motive.

Din capul locului vă spun că eu, ca jurnalist, sunt nevoit să mi-l asum pe Dan Diaconescu chiar dacă el, și alții ca el, reprezintă un adevărat cancer ce-a distrus pur și simplu credibilitatea acestei meserii pe care și eu o fac. N-are rost să mai spunem că Diaconescu nu era jurnalist atâta timp cât era perceput ca atare.

Dan Diaconescu a profitat practic de lipsa de educație în general, de lipsa de educație democratică în special și, mai ales, de credulitatea unei părți a populației României. Nimic din ceea ce a fost vreodată OTV nu s-ar fi putut numi jurnalism, dar spun asta cu năduf dacă lumea nu înțelege ce spun. Acel post tv a fost un show prelungit, senzațional doar prin faptul că a jucat în picioare orice limite ale bunului simț, ba chiar și ale psihiatriei uneori. Pornit ca o nișă, căci publicul țintă nu era foarte numeros pe atunci, OTV a contribuit substanțial la îndobitocirea maselor, alimentându-și succesul exact din asta, pe măsură ce nația devenea din ce în ce mai proastă.

Nu vreau să jignesc pe nimeni și, deși sunt conștient că mulți dintre dumneavoastră mă veți blama pentru ce urmează să spun, adevărul este că noi l-am creat pe Dan Diaconescu.

Succesul acestui măscărici care a pozat permanent în haiduc, în tribun, în apărător al poporului, a dat naștere în final la două fenomene: în primul rând sutele de mii de telespectatori captivi l-au îmbogățit pe Dan Diaconescu. Nu din publicitate ci din șantaj și șpagă. În final a și ajuns la pușcărie din cauza asta dar a ajuns târziu, pentru că, al doilea fenomen se produsee… Succesul său a devenit tentant și s-a diseminat ca model de presă.  Îl regăsești astăzi împărțit, eventual pe componente, în mai multe televiziuni decât ar fi putut vreodată Dan Diaconescu să creeze singur. Găsești tabloidul împins până la macabru (un adevărat spălător de creiere) și la televiziuni mari, dar și la așa anumitele televiziuni de știri. Găsești vendeta politică și ofensa pură, împinsă până la nesimțire, eventual sub numele de pamflet, sau sub numele de talkshow. Găsești de fapt seară de seară, nu sute de mii, ci milioane de români privindu-l pe Dan Diaconescu redifuzat sub alte nume și sub alte chipuri pe zeci de posturi tv.

Ceea ce ne duce în mod inevitabil la concluzia că noi telespectatorii suntem creatorii săi, noi și, desigur, declinul educației în România, căci noi îi alimentăm din telecomandă cu bani pe acești zeci de Dani Diaconescu. Ce vreți… o nație slabă nu poate avea nici elite puternice, căci și elitele alea… de unde să rezulte săracele?

Adevărul simplu este că Dan Diaconescu ne-a învins dar, pe de altă parte, condamnarea definitivă a marelui jurnalist și om de televiziune ar trebui să fie o lecție pentru toți cei care practica această meserie…

Fără bun simț și principii solide, haiducia este cel puțin scamatorie sau, cel mult, hoție.

 

This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

53 răspunsuri la De fapt, Diaconescu ne-a învins

  • Emancipatorul
    Martie 9, 2015 la ora 21:48

    Liberatea de expresie e mult mai importanta decit ‘calitatea’ emisie.
    Ma scuzati, dl. Guran, dar deveniti dubios cind declarati ca sinteti de acord cu arestarea lui DD caci facea emisiuni non-quality.
    Mai corect era sa ne spuneti care sint acuzele procuraturii. Abia astept sa vad motivatia judecatorilor ptr cei peste 5 ani de pusarie.
    Profesionist era nici macar sa nu pomeniti calitatea programului. Mereu e buna putin modestie.

    Răspunde
     
  • Nico
    Martie 7, 2015 la ora 21:41

    Nu DD a fost primul care a facut televiziune interactiva in Romania ? Poate are si el merite…

    Răspunde
     
  • ice4you
    Martie 7, 2015 la ora 20:03

    Moise prietene … DD a fost doar inceputul unui fenomen in TV. Ai impresia ca daca nu era el, nu aveam mizeriile ce ne sunt servite astazi pe toate canalele de televiziune, multe dintre ele reusind sa bata OTV’ul la curul gol?! Sa fim seriosi … ce vedem astazi la TV este in mare parte importat de dincolo si normal ca au prins imediat intr’o tara cu cea mai mare rata a analfebetismului din Europa.

    Răspunde
     
  • NEMESIS
    Martie 6, 2015 la ora 16:07

    Cum ar spune Fufu (Condurăţeanu): „Vă pup pă suflet! Caravana Speranţei a ajuns la Rahova. Dintre ruinele combinatelor tăiate cu flacăra de sudură se taie, acum, pat de metal pentru bunul şi blândul domn Diaconescu, care varsă bob de lacrimă pentru toţi cei rămaşi săraci şi naivi…”

    Răspunde
     
  • Ene
    Martie 5, 2015 la ora 21:26

    Domnule Guran! aveţi curajul să comentaţi textul de mai jos ce prezintă realizările Norvegiei? Fac pariu că nu.
    „Cu 20 de ani in urma, Parlamentul a hotarat ca intregul venit obtinut din petrol sa nu intre la bugetul anual de stat, ci intr-un fond independent pentru bunastare, investit la randul lui in actiuni si obligatiuni care sa aduca venituri suplimentare pe care statul e imputernicit sa le cheltuiasca.
    La pragul dintre secole, pe masura ce se forau mai multe puturi si pretul energiei crestea, fondul acesta si veniturile din investitii pe care le aducea au inceput sa creasca.
    La finele anului 2009, valoarea fondului era de 310 miliarde de euro, cu un venit trimestrial de 39 de miliarde de euro. Economistii estimeaza ca valoarea se va dubla in urmatorii patru ani.
    Peter Warren, administratorul unui fond de acoperire din Oslo, spune ca, la sfarsitul lui 2008, cand pietele de actiuni s-au prabusit, fondul de stat a preluat actiuni la preturi extrem de scazute.
    „Acest fond este condus de oameni foarte inteligenți”, spune el.
    Generozitatea li se transmite generatiilor viitoare in principal prin servicii sociale. Guvernul are excedent bugetar si nu este nevoit sa se imprumute. „Am economisit multi bani. Acum ii putem cheltui”, explica Roger Schjerva, secretar de stat la Ministerul de Finante.
    La ora actuala, statul asigura gratuit educatie, ingrijiri medicale si protectia copilului, toate la un nivel de cea mai inalta clasa.”

    Răspunde
     
  • dorel ala cu tirnacopu
    Martie 5, 2015 la ora 19:16

    se simte cineva? cu musca pe caciula… mai uitati-va fratilor, pe discovery, pe national geografic, pe history si alte canale, sa vedeti in ce hal muncesc alte natii… si romani printre ei…

    Răspunde
     
  • dorel ala cu tirnacopu
    Martie 5, 2015 la ora 19:10

    daca populatia romaniei ar munci, ar produce camioane, tractoare, combine, autobuze, tancuri, smartfoane, smart teveuri, autostrazi, tuneluri, baraje, si alte acareturi, ar fi moarta de obosita si n-ar mai casca gura si beli ochii-n cele mai penibile emisiuni realizate de profesionistii manipularii… statistica arata caromanii sunt primii lanr de ore pierdute zilnic in fata televizorului… dar cu 5.5 milioane de pensionari+ 1,3 milioane de bugetari+ vreo 2.5 milioane de asistati sociali, care freaca menta asteptind ziua de maine… asteptam vremuri mai bune…

    Răspunde
     
    1. tarnacopul
      Martie 6, 2015 la ora 11:01

      dorele! mi-e milă de tine.

      Răspunde
       
  • Catalin ( CTL )
    Martie 5, 2015 la ora 17:19 Răspunde
     
  • irlandezu'zu
    Martie 5, 2015 la ora 12:34

    Ideea articolului nu e nouă și a mai fost publicată chiar la momentul când DD era pe val, dar nu era atât de importantă ideea atunci pentru consumatorii de senzațional. Ca și atunci, acest articol va trece fără consecințe, neobservat și emisiuni ca Măruță, Access Direct, Cancan și Un show păcătos vor fi lideri de audiență. Ne vom agita pe acest subiect încă o zi maxim două, apoi prostim poporul (ad literam) la emisiunile sus menționate.

    Răspunde
     
  • Ene
    Martie 5, 2015 la ora 12:20

    În Roxana şi Ion Roată îi recunosc pe adevărații intelectuali şi democrați ai României, ce pretenții să ai de la ei, atât îi duce capul atât dau pe gură sau mă rog mâzgălesc netul, ură sălbatică le întunecă judecata, ardei pe mârlani maestre o urare de la un intelectual care are greață de DD dar şi de „mârlanii” care au privit la OTV. Cu voi maestre țara o să prospere, tot înainte!!

    Răspunde
     
    1. Roxana I.
      Martie 5, 2015 la ora 14:49

      Cu tot respectul, dl. Ene, am zis eu sa ca nu trebuia sa te uiti la OTV? (daca chiar ai facut asta…). Eu chiar sunt ”pro” libertatea de exprimare, insa cu anumite limite, fireste. Eu am spus doar ca NU AM FACUT EU ASTA. In rest, e o tara libera, si fiecare se uita si alege ce ii place si i se potriveste. Daca mai ai si cate ceva de invatat de la emisiunile la care te uiti, cu atat mai bine.
      Si nici macar n-am zis ca toata natia e proasta si tampita (nici nu mi-as permite asta pentru ca sunt foarte multi romani de calitate – si aici si aiurea, prin lume),chiar am facut o IMPORTANTA NUANTARE – am spus ca am anumite ingrijorari la capitolul acesta, fara a face o generalizare inadecvata. Imi pare rau daca ati inteles gresit cate ceva din ce am scris eu anterior, iar in ceea ce priveste ce a scris Ion Roata, chiar nu impartasesc foarte multe din ce a scris pe acolo…

      Gata. Nu mai comentez acum fiindca am de lucru.

      O zi buna si interesanta tuturor.

      Răspunde
       
  • Ion Roata
    Martie 5, 2015 la ora 11:58

    @Moise- Prostia care bantuie peste 80% din
    populatie este o bogatie nationala. Ce ne-am face daca toti ar fi destepti? Cine pe cine ar mai putea pacali ? Caci dupa plecarea din tara a celor mai ACTIVI (vioi)
    membrii ai neamului au ramas aici doar
    cei mai putin dotati intelectual si psihic,
    drojdia societatii, iar de pe urma lor traiesc restul de 20%: shmekerii bugetari si privati. „Democratia” liberala a dus
    la atomizarea sociala ,iar prin votul universal , soarta ne e hotarata de prostime-care e intotdeauna majoritara –
    si de bugetarime :lenesa,corupta si lacoma.
    Ce a incercat Basescu in 2000 prin taierea
    salariilor bugetrailor cu 25% a fost sa-i
    faca sa plece de buna voie din sistem dar
    n-a reusit caci bugetarii nostri nu se lasa dusi nici daca le tai salariul de tot,
    ei facandu-si plinul din spagi si ciubucuri
    salariul servind doar pentru justificarea averii.De 20 de ani aceiasi indivizi stau la coada sa-si depuna banii la Caritas, la Geraldo, la FNI, sa-i inmulteasca altii ,
    stau la coada la aghiazma, la pupatul moastelor , la orice imbulzeala unde se dau sarmale, mici , sau orice, doar sa fie moca.Ei sunt o bogatie nationala si e pacat sa nu-i jumulesti, caci daca nu o faci tu, o fac altii.Asa ca, arde-i pe marlani !

    Răspunde
     
  • Roxana I.
    Martie 5, 2015 la ora 11:43

    Mda, parțial are dreptate Moise și e destul de trist pe alocuri ceea ce a spus în introducerea emisiunii de aseară – deși comentez la articolul asta… Însă o să comentez fără sa citesc toate comentariile de pe blog fiindcă nu am timp să le citesc pe toate (de fapt, nici nu pot să le citesc pe cele de pe Facebook fiindcă la birou am accesul restricționat la Facebook, iar cel de pe mobil e o mare pacoste – am mai zis de câteva ori asta – așa că nu-l prea folosesc sau îl folosesc destul de rar și căn vrea să și funcționeze…)
    Fără a generaliza, observațiile acelea despre prostirea și tâmpirea nației sunt destul de grave (nu observatiile, mai corect spus, ci fenomenul in sine…). De fapt, făcând trecerea la emisiunea care urmează după „Biziday” – „Starea nației” (a lui Dragoș Pătraru) care e o emisiune de altă factură, totuși (e o emisiune de „haz de necaz” chiar dacă se transformă pe alocuri în „râsu-plânsu”), personal am privit și privesc cu foarte multă îngrijorare anumite mini-interviuri din rubricuța aceea („Vax populi”) care arată nivelul de cunoștințe și cultură generală al unor semeni de-ai noștri. Și mai ingrijorată am devenit când am aflat că nu sunt regizate (eu, sincer, așa crezusem inițial…) Din fericire – nu prea m-am uitat și nu mă uit nici la măscariciul DD (așa sunt eu, mai exigentă, renunț repede sa mă uit la “păcălici”, “măscarici” și ”papagali” din ăștia – mi se pare o pierdere de vreme, si-așa nu am suficient timp pentru toate chestiile interesante pentru mine…). A, da, am mai văzut un “păcalici” ieri seară la știri care vrea bani de la buget pentru gluma aia proasta de partid (PMP). In calitatea mea de mare “fan al telecomenzii” (mi se pare o descoperire esentială a umanității), am folosit-o instantaneu ca să schimb canalul, să nu mai văd acea figura care îmi strica buna dispozitia ori de câte ori apare. Eu sincer, nu înțeleg de ce mai apare, în locul dânsului eram de mult “la moșie”, ocupându-mă mai serios de agricultură…
    Recunosc că m-am uitat doar la emisiunile acelea despre boala și moartea lui Eminescu (revenind la DD și OTV) – acolo am văzut prima oară dezbaterile și discuțiile pe marginea cărților lui N. Georgescu pe aceasta temă controversată (cred că prin 2010 și oricum am văzut doar acele emisiuni – vreo 2-3 ediții adică, daca imi aduc bine aminte…). Nici mie nu mi-a plăcut și nu-mi place (nici) varianta asta de teatru și circ ieftin cu „mi-au închis televiziunea, partidul, acum o sa trebuiască să fiu întreținut în închisoare pe banii dvs”. sau – mă rog cum dracu’ s-a exprimat (fiindcă nu am timp sa revăd acum fragmentul cu pricina…)
    Din păcate, reprezentațiile din gama asta sunt destul de dese în ultima perioada: unii ridică victorios catușele (glumesc acum), alții comentează că nu poți pune cătușe adevărului (ha, ha, ha, a fost foarte tare gluma asta, venind de la acea persoană). Mă rog, personal mă bucur că sunt “săltați” golanii, infractorii și cei care încalcă legea sau că se iau masuri speciale în cazul unora (deși uneori poate că e discutabil, în funcție de situatie). Nu mă bucură dimensiunea fenomenului – adică pe lângă faptul că sunt conștienta că nu avem pușcării suficiente (și nici prea mulți bani pentru asta – sunt oricum multe altele mult mai importante pentru care nu avem destule fonduri…), mă gândesc la modul serios că ar fi necesare și niște modalități mai creative de executare a pedepselor (mai multă muncă în folosul comunității, spre exemplu, sau alte variante de genul ăsta…)

    Dar să nu ma indepartez prea mult de la subiect, totuși.
    Iarăși 🙂 nu sunt de acord cu Moise nici de data asta (sau nu în totalitate).
    Nu ne-a învins și nu v-a învins Dan Diaconescu, ci doar pe unii dintre noi și pe unii dintre dvs. – pe aceia care chiar vor să se lase învinși de mascărici, papagali, păcalici și alte specii din astea și exemplare jalnice de genul asta. Însă este parearea mea, desigur…

    Ps: toate celelalte comentarii de pe blog (fiindcă sunt de cele mai multe ori niște comenrtarii foarte interesante) am să le citesc probabil diseară – ca să le citesc și cele de pe Facebook, firește 🙂

    Răspunde
     
  • Ene
    Martie 5, 2015 la ora 10:49

    Da maestre guran, m-am lămurit, eşti într-adevăr bărbat, ţi-a stat în gât modelul norvegian?

    Răspunde
     
    1. Dan Dan
      Martie 5, 2015 la ora 12:22

      Adica Moise primeste bani pentru reclama de la aia care ne-au furat petrolul si ne vand benzina la pret de aur si tu vrei ca el sa spuna sus si tare ca afacerea petrom a fost o hotie. Pai din hotia asta profita si el in fiecare zi.

      Răspunde
       
  • Ene
    Martie 5, 2015 la ora 10:13

    Maestre Guran! nu știu cat de acoperit, sau nu, ești dar un lucru l-am observat la comentariile despre DD, ai același limbaj și atitudine ca cei de la fostul şi mai mult ca probabil departament D (dezinformare)al securității. Oare chiar DD-ul e problema îndobitocirii noastre sau cei ce ne-au condus şi furat până acum și probabil şi mai departe. Dacă sunteți bărbat adevărat și profesionist cum pretindeți de ce nu comentați niciodată despre modelul suedez sau mai nou despre sistemul norvegian (http://www.erd.ro/petrolul-banii-si-norvegienii), vă spun eu de ce, toți cei ce-l înjurați pe DD de fapt urâți din tot sufletul poporul român partea furată și jecmănită, răspunsul îl aveți în adresa de net. De ce statul român nu a făcut ceea ce a făcut statul norvegian? tocmai din această ură sălbatică, pentru asta a fost arestat DD-ul, a dorit să dea poporului o parte din dreptul său, o amărâtă de sumă de 20.000 de lei în bonuri valorice pe care să-i poată folosi pentru ași crea o mică afacere nu pentru barbut. Până şi Putin în Rusia dă 10.000 de euro familiilor de la al doilea copil în sus, ce dă statul român? 42 de lei, diferența a păpat-o cei care fac coadă la DNA şi încă mulți alți flămânzi. Fiți bărbat și recunoașteți că voi ceilalți aţi îndobitocit poporul cu lăcomia voastră nu DD-ul cu emisiunile lui pe care nici măcar nu erai obligat să le vizionezi.

    Răspunde
     
  • Cris
    Martie 5, 2015 la ora 09:31

    Mocirla in care se gaseste mass-media romaneasca la ora actuala arata clar mizeria din noi… faptul ca nu avem bani si vointa pentru o viata sociala autentica…si stam si ne uitam ca vitele la TV, rumegand ulterior, in timpul zilei, ganduri bazate pe idei transmise de altii.

    Daca romanasii nostri ar fi oameni normali la cap, cu viata sociala sanatoasa, ar inchide televizorul si s-ar dedica altor activitati mai folositoare pentru devenirea lor ca oameni iar, in acest fel, televiziunile tabloide ar da faliment din lipsa de clienti.

    Dar romanului i-a placut dintotdeauna sa traiasca „prin procura”… altul sa-si spele vasele, altul sa protesteze pentru el… De aici si iluzia traiului democratic in fata televizorului…Romanii, privind ca vitele la TV, considera in mintea lor putina, ca au opinie, ca se implica, ca participa la o schimbare… In realitate traiesc intr-o iluzie.

    Răspunde
     
  • Lupu
    Martie 5, 2015 la ora 08:48

    Deci 28 de milioane pe luna cheltuieste statul pe un detinut.Daca i-ar investi in educatie acesti bani ,o educatie de calitate bazata pe bun simt si principii morale ar face o economie semnificativa in viitor Basca ca emisiuni de acest gen si-ar pierde automat audienta

    Răspunde
     
  • vio
    Martie 5, 2015 la ora 08:28

    Faci parte din marele grup de invidiosii din asa zisa pressa de calitate ……nu faci decat sa-ti arati frustrarile…….sunt sigur ca foarte putini din cei care-l injura pe Diaconescu sau uitat vreodata pe Romania Cultural …ca tot sau cam inchis in acelasi timp ,dar este bine sa ne dam culti ………..de ce crezi tu ca poti sa dai lectii unor oameni ,cine esti ..

    Răspunde
     
  • Paul
    Martie 5, 2015 la ora 08:24

    De situatia in care ne aflam suntem chiar noi toti devina.
    Degeaba incercam intr-un mod disperat sa dam vina pe unu sau pe altul.
    OAMENII CARE NE CONDUC AU VALOAREA MEDIE A OAMENILOR CARE AU MERS LA VOT.
    Primul pas inainte este sa acceptam ca suntem o natie de prosti-majoritatea-, cel putin fata de alte tari.

    Răspunde
     
  • Cris
    Martie 5, 2015 la ora 08:09

    Sustinerea masiva pentru Dan Diaconescu nu poate fi pusa numai pe seama prostiei respectivilor oameni ci trebuie cautata si intr-un mod perfid, duplicitar, de a face presa, de cealalta parte in zona presei asa-zis „civilizate”.

    E clar ca intr-o presa dominata de lingai, de slugi si de acoperiti, cu mesaje dubioase catre public, oamenii s-au simtit mai bine reprezentati de televiziunea lui Dan Diaconescu. Toti taximetristii si frecatorii de duda s-au inscris in acel partid…. si unii au ajuns chiar pe cai mari.

    Faptul ca Romania continua sa ramana o tara jalnica la nivel de media, dupa era Dan Diaconescu arata clar ca problema noastra nu e Dan Diaconescu ci o anumita stare de lucruri mai profunda pe care o tot ascundem sub presh, acea a ipocriziei si duplicitatii de presa – facem presa nu in mod deontologic ci ca sa avem un salar sa ne platim ratele la banca. Despre asta este vorba.

    Răspunde
     
  • Kristina
    Martie 5, 2015 la ora 08:03

    Ca jurnalist pe teme economice(specialitatea dv.de care vad ca va departati zilnic,din ce in ce mai mult!,si este doar o observatie!)
    Nu trebuie sa vi_l asumati pe Dan Diaconescu.
    Ideea este sa ajungeti pe urmele lui dv.si alti oameni de presa care se vor verticali,nemanipulatori,….
    Intrebarea mea ar fi de ce zambiti atat de satisfacut seara de seara(chiar si cand aveti subiecte grave pe masa,precum razboiul !)?
    Si de ce nu discutati despre proiectul noului cod fiscal ?
    mai pe larg,mai des si pe la radio si pe la tv?
    Sunt doar doua observatii,
    Guvernul Ponta si acel slinos individ Valcov vor pleca,fara doar si poate
    Insa conscintele MAGARIILOR lor noi,poporul le vom suporta!
    Nu se creeaza noi locuri de munca,prin reintroducerea FORFETARULUI,nu vom avea mancare SANATOASA cu 9% tva.
    Vreau legi clare privind impozitarea muncii in Romania.
    Vreau calitate,provenienta explicita si continutul tuturor produselor alimentare!
    nu s_a ieftinit nici painea,
    Au pus mai mult ameliorator iar salamul mai mizerabil si mai scump ca in Romania,nu poate fi nicaieri in comunitate.
    atat.
    Nu jignesc ,doar observ 🙁
    Atentie un pic la zambet,la perfectul simplu spus cu misto_ul ala nemtesc,pe final sa pe inceput de subiecte grave

    Răspunde
     
    1. Kristina
      Martie 5, 2015 la ora 08:06

      corect:”…sa nu ajungeti pe urmele lui….”

      Răspunde
       
    2. Cris
      Martie 5, 2015 la ora 08:12

      Cred ca esti singura care pune problema calitatii absolut mizerabile, execrabile, a produselor din hipermakerturile romanesti. Practic suntem furajati ca tara de lumea a 4-a !!! De acest subiect nu discuta nimeni.

      Răspunde
       
      1. Kristina
        Martie 5, 2015 la ora 09:20

        si suntem in TOP privind consumul de medicamente!?
        Cine le intelege mecanismul ,cel putin ISI SALVEAZA PROPRIA FAMILIE.
        EI
        au o schema,ceva de genul:”otrava in hrana zilnica,imbolnavire sigura a individului prost,neinformat ! DECI INDUSTRIE FARMACEUTICA CU PROFITABILITATE MAXIMA.
        e greu ca mama sa iti cresti copilul vegetarian din fasa,
        mai tarziu da e posibil ,DAR SI STATTUL DE VEGETARIAN e destul de costisitor la nivelul veniturilor noastre.
        atat
        nu vreau sa plictisesc mult.
        internetul este la indemana a noastra a tuturor .
        DOAR DE NOI DEPINDE CALITATEA VIETII(cu aproximatia fiteasca)

        Răspunde
         
        1. Kristina
          Martie 5, 2015 la ora 09:25

          …”fireasca”
          Si nu sunt singura sunt multi care stim ca alimentele din hipermarchet sunt daunatoare prin continut
          O ZI BUNA!
          la toti

          Răspunde
           
  • Paul
    Martie 5, 2015 la ora 07:51

    Nu am crezut ca sunt asa de multi in PERIOADA DE NEGARE.
    Daca Danut avea un dram de inteligenta nu intra la bulau acuma, poate mai probabil posta pe FB din mai stiu eu ce locatii exotice.

    Răspunde
     
  • Radu
    Martie 5, 2015 la ora 05:24

    Nu-mi vine sa cred cate persoane „abonate” la Biziday il sustin pe Dan Diaconescu.

    Răspunde
     
    1. Krantzro
      Martie 5, 2015 la ora 10:54

      Dragă Moise,
      se pare că emisiunile tale nu au direcţia bună.Trebuie să regândeşti mesajul că altfel e de rău. Mai pune şi tu 2 -3 benzi galbene pe ecran şi un număr de sms, că intră lumea în sevraj fără…
      Plecând de la premisa că părerile multora ce sunt exprimate aici nu aparţin unor trolli, ar însemna că degeaba te chinui să destupi minţile. Domnu Dan e mai ceva decât umbra lui Mircea la Cozia. Şi le poate înfunda la loc chiar şi prin simpla neprezenţă (ca să mă exprim poetic).Tere aş fi curios să ştiu ce sentimente te încearcă acum, să vezi că eşti apreciat de fanii până la moarte, şi dincolo de ea, ai lui DD…

      Răspunde
       
    2. Roxana I.
      Martie 5, 2015 la ora 11:55

      Sincer, nici eu nu inteleg prea bine asta 🙂 Cine te opreste, frate, fost ”otvist” sa nu te uiti la alte emisiuni, daca Biziday-ul nu e pentru tine sau te deranjeaza moderatorul? Stai linistit, ca sunt altii care se uita, are suficienta audienta…

      Răspunde
       
  • alt Paul
    Martie 5, 2015 la ora 02:34

    Domnule Guran, asta trebuie sa va fie invatatura de minte. In North America este o vorba: Don’t feed the Troll.
    S-a nu credeti ca acest tip de jurnalistica este particulara Romaniei. Ba din contra, cred ca Diaconescu a luat lectii. Intrati in orice alimentara Canadiana si cumparati ziare de barfa dupa plac, la fel si America. Intr-adevar nu pare sa fie permis la televizor, dar pe hartie Romania are inca multe de invatat.Si am dubii ca numai oamenilor prosti le plac senzatiile, ba unele plac chiar daca nu sunt adevarate. Cinstit, adevarul este plictisitor s-au ascuns.

    Răspunde
     
    1. Rom
      Martie 5, 2015 la ora 02:52

      Nu-mi pare rau de DD – a vrut sa vinda Romania rusilor. Imi pare rau ca alyii bat din palme fericiti dupa ce au vindut-o americanilor. Treburile cu partide, furt, coruptie, justitie este pentru cine nu este treaz. Gata.

      Răspunde
       
  • ??????
    Martie 5, 2015 la ora 01:19

    Domnule Guran, dumitale îți mai plătește Petromul să te descurci în viață ?
    La ăsta cum necum, haiduc nehaiduc, nu prea era așa vizibil de unde își obține banii ?
    Și de ce crezi dumneata că Dan Diaconescu ar fi „spălat creierii” mai multora decât alții, atâta timp cât cei ce se pretind inteligenți și că ar face educație, nu ar fi fost capabili să-i oprească șandramaua decât tăindu-i emisia ?
    Observi și dumneata că făcea mai mult divertisment, chiar și de proastă calitate, dar cu mai multă priză la spectatori decât aerele pretinșilor inteligenți ce ar avea pretenția că fac educație, dar nu sun capabili să țină spectatorii în fața televizoarelor chiar și la ore de maximă vizibilitate, cu pretențiile lor de intelectuali plicticoși și narcisiști, instabili totuși în convingeri?

    Răspunde
     
  • Costin
    Martie 4, 2015 la ora 23:21

    Buna seara d-le Guran.Imi cer scz pt. urmatoarea intrebare si pt. ca va cer sa fiti un fel de ghicitor dar cam cum credeti ca ar fi putut arata PIB-ul Romaniei azi in contextul in care nu ar fi existat decada moarta (90-2000).Am obs. ca in acea perioada nu a crescut deloc.Ma refer aici in contextul pur ipotetic,in cazul unor privatizari facute intelept,in lipsa unei devalizari salbatice a activelor statului,etc.Exista potentialul unui PIB de 600-700 mld.$ in 2015 ?

    Răspunde
     
  • Paul
    Martie 4, 2015 la ora 23:14

    Domnule Guran, apreciez mult emisiunile dumneavoastra si as vrea sa profit de cunostintele dumneavoastra ca sa ma lamuresc despre actiunile Tiriac. Tatal meu a bagat multi bani in ele fara stirea mea si cand a decedat m-am pomenit cu actiuni mostenite care nu produc nimic, nu sunt cotate in bursa si nu stiu cum sa recuperez ceva. Banca Tiriac merge bine, Tiriac a devenit miliardar, dar actiunile raman un mister pentru mine.

    Răspunde
     
    1. Rom
      Martie 4, 2015 la ora 23:25 Răspunde
       
  • Rom
    Martie 4, 2015 la ora 23:09

    Pina una alta te blamez pentru ca stergi comentariile.
    .. reprezintă un adevărat cancer ce-a distrus pur și simplu credibilitatea acestei meserii pe care și eu o fac – ai dreptate, continui sa distrugi credibilitatea.
    .. a profitat practic de lipsa de educație în general, de lipsa de educație democratică în special și, mai ales, de credulitatea unei părți a populației României – ai dreptate, profiti in aceiasi masura.
    Adevărul simplu este că Dan Diaconescu ne-a învins – pe noi nu ne va invinge nimeni, nici macar tu care te invingi singur.
    Fără bun simț și principii solide – in gura ta asta este ipocrizie.

    Răspunde
     
  • escu
    Martie 4, 2015 la ora 22:15

    11 minute de emisiune pierdute vcorbind despre cretinul ala de diaconescu. chiar ai ra fara subiecte?

    Răspunde
     
    1. escu
      Martie 4, 2015 la ora 22:16

      ramas*

      Răspunde
       
  • Aurelia Paraschiv
    Martie 4, 2015 la ora 22:09

    MOISE, acest mesaj este de la un om care te apreciaza: iti dau un singur argument care poate o sa-ti dea o urma de indoiala in certitudinile tale eronate: privatizarea Oltchim – DD a platit o parte din bani in contul EximBank, Ponta concediaza directorul EximBank, returneaza banii si anuleaza castigarea licitatiei de catre DD. Au trecut cati ani de atunci? Cum arata Oltchim acum??? Cati someri de acolo?! Succes in gandire!

    Răspunde
     
  • Cris
    Martie 4, 2015 la ora 21:59

    Eu zic asa – cel putin Dan Diaconescu si-a finantat televiziunea tabloida din banii prostilor trimitatori de SMS-uri si nu cu bani publici ca Ghita.

    Adica, trebuie sa analizam… chiar daca rahatul are mai multe nuante…tot rahat se cheama.

    Eu as desfiinta imediat televiziunea RTV si i-as da afara pe toti care misuna pe acolo.

    Răspunde
     
  • pancu
    Martie 4, 2015 la ora 21:35

    Eu am o atitudine putin mai liberala vizavi de chestia asta 🙂 Adica, daca sunt oameni care pun botul la ceea ce debiteaza el sau altii ca el, asta e, nasol de acei oameni. Vorba cuiva pe aici, oamenii prosti l-au creat pe el.
    Iar eu, de exemplu, ca om care imi selectez singur ce sa privesc la tv si din ce surse sa ma informez, ma pot dezvolta si, in lumea competitiva in care traim, sa ajung in frunte. Cu cati mai multi prosti, cu arat mai bine 🙂
    Asta asa, ca o opinie cinica 🙂

    Răspunde
     
    1. Cris
      Martie 4, 2015 la ora 21:57

      Rolul unei televiziuni intr-o tara civilizata (nu e cazul Romaniei) nu este sa dea apa la moara fraierilor.. ci sa impuna un trend de civilizatie de dialog normal.

      Răspunde
       
  • alejandro
    Martie 4, 2015 la ora 21:32

    Ceea ce uitam cu totii este ca statul de drept nu exista pana acum 3 ani in Romania.
    Societatea s-a schimbat enorm in ultimii ani, chiar daca acest lucru poate e mai greu de sesizat.
    Acuma nu ar mai putea emite nici un post TV , care ar da inmormantari in direct si ar chema in studiouri TV bolnavi mintali pe care sa ii puna sa joace pe masa, pe muzica de manele.
    Nu stiu care isi mai aminteste pentru ca a trecut mult de atunci, dar un alt post inchis transmitea filme porno pe la 11-12 dupa-amiaza in ultima saptamana in care a emis

    Răspunde
     
  • agent de turism
    Martie 4, 2015 la ora 21:18

    eram la spovedit si l-a sunat cineva pe parintele si ii zice: parinte, daca se poate sa-l pomeniti pe OSHO la rugaciune, e urgent!
    parintele isi pregateste o foaie de hartie si inainte de a nota intreaba: da-i ortodox ? daca nu-i ortodox nu am voie sa-l pomenesc, intru sub anatema Bisericii……
    alo ! … e ortodox ?! a inchis.

    Răspunde
     
  • Da
    Martie 4, 2015 la ora 20:21

    Eu stiam ca era un nebun, dar aveam mentalitatea Sriyza, sa le trimitem un nebun

    Răspunde
     
  • turtoi marinica
    Martie 4, 2015 la ora 20:13

    Partea buna este ca sa dus la parnaie.Partea proasta este ca ‘destepti’ care lau urmarit sunt in libertate pe strazile patriei.

    Răspunde
     
  • Cetatean
    Martie 4, 2015 la ora 19:49

    Dle. Guran, Dan Diaconescu a fost creat de oameni. Eu nu il condamn pentru „senzationalul” lui. El a exploatat prostia romanilor la maxim!! El a fost singurul care ne-a aratat cata prostie exista la noi in tara. (totusi Antena3 nu este chiar la nivelul lui Dan Diaconescu…desi…daca se straduie…cine stie….)
    Daca nimeni nu se straduie sa „propovaduiasca” principiile etice si morale printre romani, nimic nu se va schimba. Romanul tot prost o sa ramana si tot chilul de zahar si de faina ne va conduce!!!

    Răspunde
     
  • Cris
    Martie 4, 2015 la ora 19:22

    Dan Diaconescu a prins aripi in televiziunea tabloida romaneasca pe masura ce poporul nu s-a regasit reprezentat in vorbaria goala de continut a celorlalte posturi de televiziune din Romania – iar aici, DA, e vorba de un defect jurnalistic – acela de a bate apa in piua, cand ar trebui sa vezi si sa exprimi esentialul.

    In timp ce asa-zisii oameni de presa din Romania, peste 80% din ei, slugi ai unor servicii secrete o ardeau in balarii in loc sa faca presa, Dan Diaconescu a stiut sa exploateze prostia milenara a romanilor de a-si exprima opinia prin SMS-uri platite, de parca opinia lor ar fi avut o valoare superioara unui petic de hartie igienica folosit.

    Dupa Dan Diaconescu munca de presa tabloida a fost ridicata pe noi culmi de televiziunea numita RTV, o latrina publica care nu se stie din ce se finanteaza, ca din audiente chiar nu ar avea cum.

    Nu foarte departe, televiziunea pensionarilor Antena3, a facut tot ce facea Dan Diaconescu dar intr-un mod mult mai stiintific si acoperit cu o poleiala de televizune serioasa.

    Rezultatul final – o televiziune publica aproape egala cu zero la calitatea continutului, si vreo cateva televiziuni mizerabile la capitolul continut, care nu stiu ce sa mai faca ca sa umfle niste bani din rating…

    Si, nu in cele din urma o mare masa de prosti care crede ca se manifesta democratic daca se uita la televizor seara, si isi rumega gandurile in timp ce da cu sapa ziua.

    Răspunde
     
    1. Rom
      Martie 4, 2015 la ora 23:07

      Daca voi imncepe sa postez la Antena 3, ce veti crede despre mine? Sau sunteti si dvs adeptul vorbitului singur in camera si bucuros ca totata lumea este deacord cu dvs?

      Răspunde
       
  • Constantin
    Martie 4, 2015 la ora 19:06

    Dan Diaconescu a invins, de fapt, Democratia in Romania. Este nevoie de mari si indelungate eforturi pentru refacerea increderii populatiei in sistemele politice democratice. Sa ma explic. La aparitia PPDD, acesta a fost perceput ca un partid antisistem. Argumentele cu care erau sustinute acuzatiile impotriva actorilor politici de la acea vreme erau [si raman] cat se poate de credibile. Desi putini erau convinsi ca vor primi zeci de mii de EURO de pomana, ori ca dezertorii din partid vor plati cate un milion de EURO, romanii fiind obismuiti cu exagerarile din campaniile electorale, foarte multi au crezut cu sinceritate si tarie in capacitatea PPDD de a aduce o schimbare majora pe scena naostra politica. La alegerile parlamentare din 2012 partidul a obtinut 14,6%. Aproape CINCISPERZECE procente. Speranta romanilor a fost uriasa! Dezamagirea romanilor a fost la fel de mare! Orice nou partid politic ar aparea in patria noastra va fi privit mult timp cu infinit mai multa suspiciune dupa experienta nefericita cu PPDD. Increderea in partidele politice si in Parlament au scazut, cu aceleasi consecinte grave asupra Democratiei. A fost un soi de FNI si, respectiv, consecintele afacerii respective asupra increderii populatiei in sistemului bancar.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase