BIZIDAY: Marţi, 27 ianuarie 2015

Publicat la data de de Moise

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

19 răspunsuri la BIZIDAY: Marţi, 27 ianuarie 2015

  • VladZ
    Ianuarie 29, 2015 la ora 02:05

    Buna seara D-le Moise

    Sunt de acord cu dumneavoastra in ceea ce priveste avantajele strategiei divide si construieste,in acelasi timp exista un dezavantaj care mai trebuie luat in calcul doar prin simplul fapt ca ne aflam in Romania.in cazul in care oricare din firmele care au castigat un tronson intra in faliment se ajunge la situatia incare o bucata de autostrada nu se finalizeaza,deci toata autostrada devine inpracticabila.
    Aveti ceva informatii legate de cei aproape 80km de autostrada nefinalizati de becktel dar pregatiti in proportie de peste 60%?

    Cu stima

    Răspunde
     
  • vlad
    Ianuarie 28, 2015 la ora 22:40

    DE CE NU SCADE PRETUL COMBUSTIBILULUI ?!
    sunt singurul care a observat ca benzina se scumpeste a doua zi cand creste pretul la petrol … si scade foarte greu , foarte putin , cand pretul petrol este forte mic (parca pretul minim in ult 10 ani)

    Răspunde
     
  • Dorel.
    Ianuarie 28, 2015 la ora 22:17

    Moise eu te-as sfatui sa nu te bagi prea tare pe prognoze vizavi de cursul valutar si mai ales la dolar. Azi toamna prin luna noiembrie cand dolarul crescuse deja 3,5-3,6 Ron fata de 3,21-3,41 cat a fost variatia medie din ultimul an ai afirmat ca miscarea dolarului e doar o chestiune speculativa fara amploare prea mare asa ca banuind ca dupa alegeri s-ar putea sa avem speculativ o scadere a leului mi-am zis sa iau Euro si nu dolari desi eu anul asta am nevoie de dolari si rezultatul se vede cu ochiul liber, dolarul a ajuns la 4 Ron iar Euro e tot cam pe acolo unde a fost si azi toamna.

    Răspunde
     
  • Mihai
    Ianuarie 28, 2015 la ora 15:56

    Pierdem din vedere ceva interesant:
    studentii din Republica Moldova, de exemplu, beneficiaza de: bursa + cazare gratuita. Trist este ca dupa ce ca cei din tara sunt discriminati (nebeneficiind de cazare gratuita), mai sunt, unii dintre ei, si tratati ca niste „emigranti” in tara lor natala.
    Nu vreau sa generalizez dar ar trebuii sa se mai verifice si cei care au venit din afara tarii, au beneficiat de subventii mai mari decat cei din tara, si apoi au devenit niste lideri ai interlopilor din zona (vezi cazul Ciumac din Brasov)

    Răspunde
     
  • Mihai
    Ianuarie 28, 2015 la ora 13:24

    Domnul Moise felicitari pentru emisiune.
    Am o rugaminte, incercati sa puneti prompterul in fata dvs, caci transmiteti un aer de nervozitate prin plimbarea privirii cu mare viteza intre prompter si camera. Ajunge sa fie atat de pronuntata aceasta miscare incat distrage atentia si devine greu de urmarit ce spuneti.

    Răspunde
     
  • Adrian
    Ianuarie 28, 2015 la ora 09:32

    In sistemul de Invatamant, daca e vorba de bani, de ce deveniti domnule Guran un socialist, daca sunteti de fapt un liberal?!E vorba de organizare, dupa cum bine recunoasteti, nicaieri nu sunt destui bani pentru „Invatamant”, atunci de ce socialist? Doar o buna organizare a Universitatilor, lupta studentilor pentru randament si organizare si desigur bursele sunt solutia si nu socialismul. Socialismul nu a adus nicaieri in lume bogatia, ci doar a impartit bigatia( a incercat prin promisiuni)

    Răspunde
     
    1. saba
      Ianuarie 29, 2015 la ora 00:40

      Stiti car-i diferenta intre capitalism si socialism? Prima este politica iar a doua este economie. Cu educatia aveti dreptate si asta-i ce a facut si va face noul premier al Greciei.

      Răspunde
       
  • victor crin
    Ianuarie 28, 2015 la ora 07:20

    Moise,doua exemple reale si personale! Loganul nou… la 5000km de drum pana la Titu(il stii foarte bine) a capatat joc in caseta de directie…nemtoaica dusa la RAR pe platforma pentru ca se oprea doar din inertie…dat 100 euroi la nenea de acolo a trecut testul! Au urmat alti 100 euro pe plcute de frana si acum masina este beton! Care este de fapt problema masinilor sh ?

    Răspunde
     
    1. Paul Feldioreanu
      Ianuarie 28, 2015 la ora 09:33

      Pai in situatia asta e 3-0 pentru Germania, aia e problema, 1-0 vanzare masina noua, 2-0 revanzare masina pe bani ce probabil se reinvestesc intr-o forma sau alta in economia naionala, 3-0 au scapat de o masina veche din parcul auto. Am ajuns in situatia in care noi ii platim ca sa ii scapam de vechiturile cae nu le mai vor pe drumuri, te mai mira ca noi saracim in timp ce dansii prospera?

      Răspunde
       
    2. Constantin
      Ianuarie 29, 2015 la ora 18:35

      Problema este cea expusa de dumneavoastra, impreuna cu solutia. Piata UE este unica si libera. In spatiul sau concureaza deopotriva produse noi, ori utilizate, realizate in state diferite, sau importate samd. Dinamica pietei ilustreaza faptul ca unele autovehicule rulate sunt mai competitive decat altele noi. Este absolut firesc si este valabil si pentru alte categorii de produse (electronice, imbracaminte etc.). Doar ca producatorii de autovahicule romanesti ar vrea sa si le vanda pe ale lor, macar in tara de fabricatie, confectionerii de imbracaminte, ori de computere, de asemenea. Asadar, este virba despre marketing, nu este nicio problema pentru care sa va ingrijorati. Daca in Romania s-ar fabrica masini la fel de bune pe cat sunt VW, asa cum fac cehii, bunaoara, ar putea fi preferate unor Opel sau Ford SH.

      Răspunde
       
  • Gabriel
    Ianuarie 28, 2015 la ora 06:09

    Salut Moise,

    Sunt mai mult de 200 000 de masini cu defecte care circula in Romania. Am fost oprit in trafic de catre agentul de politie si RAR si mai erau 3 masini oprite in fata mea care au dat spaga. Spaga se da la angajatul RAR. Eu am luat amenda pentru lumini (xenon). Cat mi-a fost completat procesul verbal a mai venit un sofer cu o dubita, care a oprit 5 secunde, sa dea „dreptul”, cred ca nu avea la el bani in momentul opririi.

    Răspunde
     
  • Mirel
    Ianuarie 28, 2015 la ora 00:42

    Nu numai ca nu simt ca am o datorie fata de tara, dar zici ca nici ea nu are nevoie de mine. Parca fabrica studenti pentu export.

    Răspunde
     
  • Mihai
    Ianuarie 28, 2015 la ora 00:06

    Buna Moise,

    Apreciez foarte mult emisiunile tale si le urmaresc cu interes in fiecare seara din UK.

    Am o rugamine si cred ca vorbesc in numele tuturor celor care au smartphone-uri si tablete, te rugam mult, incarca emisiunile si pe youtube.

    Multumesc.

    Răspunde
     
    1. Vaslica
      Ianuarie 28, 2015 la ora 08:47

      @Mihai…emisiunea o poti vedea pe seenow, aplicatia exista si pentru android. Nu trebuie sa platesti abonament, e pe la „freezone” pe undeva prin meniu.

      Răspunde
       
    2. bondar
      Ianuarie 28, 2015 la ora 09:32

      Si pe TVR+ se pot urmari inregistrarile. Este aplicatie pentru smartphone. Vizionare placuta.

      Răspunde
       
  • Cristian Tudorache
    Ianuarie 28, 2015 la ora 00:04

    Defectiunile la sistemul de directie nu apar de la sine. Apar fix datorita calitatii drumurilor, atat din orase cat si cele din afara lor. Aceste defectiuni oricum vor aparea la un moment dat, dar in tara noastra acest lucru se intampla mult mai repede, dupa un numar mult ma mic de km parcursi.

    Drumul prin de gropi si canale prost delimitate este unul din motivele pentru care ne luam masini vechi, pentru ca e mai convenabil sa platesti mai putin pe o masina care oricum se va defecta dupa 20 de gropi.

    Si m-ar durea sufletul sa-mi stric masina de 12 mii de euro la fel de repede ca o masina de 3 mii de euro.

    Răspunde
     
    1. VictorL
      Ianuarie 28, 2015 la ora 00:41

      E bun rationamentul,pentru ca pina la urma daca pleci pe lumea cealalta nu mai are importanta daca ai plecat de la un cazan de 12mii sau de la unul de o mie…Totusi avem oameni in guvernul ala platiti cu bani grei pentru a-i duce mintea sa faca in asa fel sa nu pleci asa curind si mai ales sa nu mai iei si pe altii dupa tine.Se bucara ca string niste bani in buget si pe partea cealalta pe sosele fac genocid.Nu calculeaza nimeni la RAR ca daca nu ar mai fi nici un fel de taxa ar circula pe drum mai multe masini noi sau aproape noi si totodata mai sigure.Persistam intr-o prostie basita de mintea lui Tariceanu doar pentru a-si umple el buzunarele si nu ne mai revenim odata pentru totdeauna.

      Răspunde
       
  • SN.Razvan
    Ianuarie 27, 2015 la ora 23:59

    Este pacat ca nu se poate gasi o cale de a pastra emisiunea cumva si atunci cand TVR are alte planuri care s-ar suprapune orei de emisie normale… Practic, urmatoarea emisiune -> saptamana viitoare, trist.

    Răspunde
     
  • Daas
    Ianuarie 27, 2015 la ora 23:22

    Da este o crima treaba cu facultatile, eu simt ca nu am nici o datorie fata de Romania.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase