Vă place sau nu, adevărul este că tot Băsescu îl face pe Ponta preşedinte

Publicat la data de de Moise

de Moise Guran

Probabil nu vă mai amintiţi această poză. Dacă daţi click pe ea, o să fiţi redirecţionaţi către un articol pe care îl scriam în august 2012. Un articol nepotrivit pentru ziua de azi, ziua omului Traian Băsescu, căruia îi urez sănătate şi viaţă lungă.

Acum nu îmi mai doresc ca Train Băsescu să plece pe mare, pentru că nu mai contează unde pleacă. Omul mi-a plăcut uneori, l-am detestat alteori, dar cel mai rău îmi pare că nu şi-a înţeles rolul istoric. Şi că, din cauza lui, foarte probabil, Victor Ponta va deveni preşedinte.

Azi o să auziţi de alianţa Ponta-Tăriceanu, iar eu o să revin mai târziu cu un text despre fostul premier CPT. Până atunci, trebuie să ştiţi că cele mai multe voturi pentru Tăriceanu au fost voturi anti-Băsescu, voturi ale unor oameni care n-au fost convinşi în primul tur de Ponta, dar care vor fi convinşi până la turul doi să dea votul actualului premier.

Dar, să ne concentrăm deocamdată pe greşeala strategică a lui Traian Băsescu, o greşeală pentru România.

Când, acum doi ani şi jumătate, îi propuneam preşedintelui Traian Băsescu să producă o resetare a clasei politice, prin demisia sa, odată cu demisia guvernului Boc, mulţi dintre dumneavoastră poate n-aţi înţeles ce am spus. Poate vi s-a părut că am ceva cu Băsescu, sau că nu înţeleg momentul unei bătălii între cei răi şi cei buni. Nu cred că în politică există oameni providenţiali, la fel cum nu prea cred nici în existenţa unor personaje perfect malefice. De regulă, interesul general trebuie urmărit într-o perspectivă de câţiva ani şi aprinderea creierelor partizanilor unuia sau altuia, în momentele electorale, reprezintă doar semne ale unei democraţii aflate încă departe de maturizare.

Desigur, suspendarea preşedintelui din vara lui 2012 a fost un abuz, o greşeală pentru noi ca ţară, dar orb să fii, acum, ca să nu recunoşti că prezenţa lui Traian Băsescu la Cotroceni l-a adus pe Victor Ponta la Palatul Victoria, cu o majoritate înfiorătoare în Parlament, iar acum e pe cale să-l facă preşedinte.

Asta pentru că, deşi Victor Ponta nu a reuşit să păstreze USL-ul unit, deşi nu a reuşit să convingă prin propria prestaţie ca premier, uite, reuşeşte să ia şi din voturile de dreapta, doar pedalând pe moştenirea lui Băsescu şi pe implicarea activă a acestuia în campania electorală.

Ia întrebaţi-vă cum ar fi arătat alegerile din 2014, dacă Traian Băsescu era de doi ani istorie. Se mai gândea, azi, cineva la el? Mai era Băsescu temă de campanie electorală sau anti-băsismul, surogat de program electoral?

Dincolo de faptul că i-a oferit lui Ponta o temă numai bună pentru a evita dezbaterea despre propria guvernare, implicarea lui Băsescu în campanie a făcut Dreapta mai ţăndări decât reuşise să se spargă şi singură.

Poate nu este acum momentul, deşi se apropie şi acela, să facem un bilanţ al mandatului de zece ani al preşedintelui Traian Băsescu.

Ultimele luni, cele în care fratele său a intrat după gratii, dar chiar şi preşedintele a început să ne explice cum, în cazul Microsoft, un abuz în serviciu n-ar fi atât de grav ca un abuz şi o luare de mită, cum unii dintre colaboratorii săi sunt mai puţin vinovaţi decât miniştri de la PSD, sau cum Dorin Cocoş o fi vorbit de mită, dar n-a luat banii, nu i-a adus acasă la doamna Udrea, ci i-a lăsat într-un cont din Elveţia…

Ei bine, mie mi s-a părut că acest tip de intervenţii ar fi trebuit să demonstreze că este, de asemenea, o prostie să legi performanţele DNA-ului de prezenţa lui Traian Băsescu la Cotroceni. DNA-ul este ca o fiară care, odată dezlegată, muşcă pe toată lumea, căci e fiară, nu căţeluş.

Sunt convins că cei mai hotărâţi dintre susţinătorii actualului preşedinte nu vor fi de acord cu mine, nici nu trebuie, dar eu cred că Traian Băsescu nu şi-a înţeles locul istoric şi a ratat, acum doi ani, un moment în care ar fi trebuit să se retragă.

Istoria îşi recuperează de regulă personajele şi timpul ne va demonstra dacă Traian Băsescu a greşit sau nu, ducându-şi mandatul până la capăt, dar până atunci, măcar în astea două săptămâni, până când partidul lui Victor Ponta nu va fi pus mâna pe cam tot ce înseamnă putere executivă şi legislativă în România, cred că Traian Băsescu ar face un mare bine să stea un pic mai ascuns.

Categoria: Diverse
Etichete: , , , , , ,

Comentarii prin facebook

79 răspunsuri la Vă place sau nu, adevărul este că tot Băsescu îl face pe Ponta preşedinte

  • to
    Noiembrie 20, 2014 la ora 14:25

    chiar daca a pierdut PONTA PENTRU 5 MIL. DE OAMENI PONTA RAMINE EROUL S-A LUPTAT CU basescu= sanatate va doresc din suflet si sunteti tinar mai e vreme SUCCESSSSSS / DOMNULE PRIM MINISTRU PONTA VICTOR

    Răspunde
     
  • cristiana
    Noiembrie 8, 2014 la ora 22:21

    Buna.Consider ca esti aproape unicul din Romania care ne infatiseaza realitatile economice ale tarii noastre.Mult respect!

    Răspunde
     
  • Valentin Andreescu
    Noiembrie 7, 2014 la ora 16:50

    Gresit domnule Moise Guran, nu Basescu il face presedinte pe Ponta ci incultura, saracia, lipsa de educatie si, pana la urma, gena celor din sudul si estul Romaniei. Harta – infioratoarea harta colorata in rosu si albastru (verdele nu-l mai socotesc pentru ca se va transforma in albastru in turul 2) – ar trebui sa va dea de gandit. Dezlantuirea anti-basista de astazi, de la Avocatul diavolului nu va face cinste. Ati lasat orice urma de ratiune la o parte. Pacat.
    Si inca ceva: am observat ca ati inceput de un timp, la emisiunile dvs.de la radio, sa faceti misto, olteneste, de cei care suna si nu sunt de parerea dvs. Urat.

    Răspunde
     
  • Law
    Noiembrie 7, 2014 la ora 10:14

    Problema cu Basescu este ca nu renunta….iar toata aceasta strategie din alegerile prezindentiale (probabil platita cu bani grei la sefi de campanii externi)…ar trebui sa fie predata prin scoli.

    In prezent lupta se da intre PSD (+ restul) de-o parte si PNL + PDl de cealalta parte.

    Pana in 2012-2014 ce a insemnat PDL? cumva Basescu, udrea, cocos etc..!? Daca ar fi ramas aceste caractere in PDL, iar PDL l-ar fi sustinut pe Iohanis – mai avea neamtul ceva sanse la aceste alegeri?

    Ori strategia „bine gandita”, a fost:

    Eu basescu, ma „lepad” de PDL (sa-l poata sustine pe Iohanis), iau personajele negre ale partidului si creez un mic partid- obscur si fara sanse reale…iar sustinearea mea pentru acest minuscul partid o fac publica. Asa tot romanul stie ca eu nu-l sustin pe Iohanis si nici pe PDL.

    Iohanis acum declara sus si tare ca el nu se aliaza cu Udrea pentru voturi – insa voturile PMP unde se vor duce – ca la Ponta sigur nu….nu cumva la partidul mama PDL?

    O astfel de strategie a reusit sa aduca in prim plan, sa-l faca sa reintre in cartile puterei, un partid ca PDL care dupa alegerile din 2012 aproape ca a fost desfiintat.

    Dupa retarage Basescu oare unde se va duce, pe mare sau se va reintoarce in partidul de el cladit PDL? – Cu Udrea oricum nu va ramane – ca doar e insurat si are copii.

    PS: Eu nu sunt pro Ponta…insa nici cu Basescu si ai lui nu votez! indiferent pe cine scoate Base in fata…chiar si un neamt.

    Răspunde
     
    1. Viorel
      Noiembrie 7, 2014 la ora 10:37

      In sfarsit vad si eu o analiza gandita din toate comentariile de pe acest articol.E ipoteza cu fond si care din pacate adevarata si care a dat surprinzator de multe rezultate pana acum.Aici se poate observa gandirea pretinsei multimi de intelectuali care asteapta sa vada ce gandeste unul ca sa preia si sa isi asume acea gandire, fara macar sa faca o minima analiza retrospectiva cu niste intrebari atat de simple:oamenii care au condus staful de campanie din 2009 si 2004 a lui Basescu si care a facut executivul Guvernului Boc sunt fix aceeasi care sunt perindati in spatele lui Iohannis, nu ar trebui sa insemne nimic?Si cum un om care nici de un an a ajuns in PNL, devine si presedinte al acestui partid si mai e si propus sa fie reprezentatul dreptei la alegerile prezidentiale, e totul in regula cu acest lucru?Care ar putea fi puterea in partidului lui si in Alianta?Cam cine conduce toate alinta aceasta?

      Răspunde
       
  • Viorel
    Noiembrie 6, 2014 la ora 10:38

    Domnul Constantin,

    Este extrem de trist ca nici dupa trei comentarii nu ai facut minimul efort de dragul textelor tale scrise de forma sa intelegi sensul expresiei ,,lovitura de stat” si sa te uiti prin istorie sa citesti despre niste lovituri de stat, so corelezei cu ce s-a intamplat la noi.Afirmi niste lucrui despre PPDD cu tenta emotionala, sa inteleg ca te-au amagit cand i-ai votat, acum inteleg de ce nu faci minimul efort sa intelegi un lucru de unul singur.Astepti ca altii, Dan Diaconescu, Moise Guran sau alt om sa-ti le serveasca iar efortul tau extrem de minimal e sa le copiez si le scrii pe unde apuci.Daca tot veni vorba de partide care schimba barca, observ ca nu va deranjeaza faptul ca unii au intrat in Parlament strict pe angajamentul faptului ca o sa lupte impotriva regimului Basescu(si cand folosesc termenul de regim pot argumenta pe precedente istorice care sunt foarte asemanatoare cu ce s-a intamplat in acesti 10 ani) si dupa vreun an jumate si-au innodat coada fix cu partidul care l-a sustinut pe Basescu pentru alegerile prezidentiale, ba, mai mult, acum cer voturile pentru o noua schimbare cu acei baieti care au guvernat vreo 8 ani.De acest lucru nu te ataci absolut deloc?Sunt baieti buni ca sunt de-ai lui Basescu.

    Răspunde
     
  • claudiu
    Noiembrie 5, 2014 la ora 18:20

    buna seara tuturor celor care au curajul sa exprime ce gindesc.eu nu ma prea pricep da parca era o emisiune pe teme economice
    din toate postarile nu am vazut cum se va stimula munca.taierea cas este benefica pentru patroni care vor face mai multe excursii,masini cumparate,amante intretinute,etc.patronul meu a zis ca mareste salariul daca mareste ponta salariul pe economie.respect pentru cei care muncesc dincolo.banuiesc ca acolo este un echilibru intre munca si cistig.stima

    Răspunde
     
  • titi
    Noiembrie 5, 2014 la ora 18:04

    pun si eu o intrebare :
    – daca demisiona Basescu acum 2 ani , mai era Hrebe la puscarie sau voiculescu-felix sau jiji sau etc etc etc. ?

    Răspunde
     
    1. Viorel
      Noiembrie 5, 2014 la ora 19:32

      Pe acest rationament, conditionezi cumva independenta Justitiei de persoana Basescu?Daca tot ai debitat acest rationament imi spui si mie care e relatia dintre Basescu si Justitie?Si daca ti-ai dat seama ce reiese din rationamentul tau, mai e Justitia independenta?Daca iti pui doua intrebari de minim bun-simt iti poti da seama ca nu prea e asa cum zic unii ca Justitia e independenta.Justitia a fost independenta si in timpul lui Nastase.Independenta pentru adversarii lui dar nu si pentru el.

      Răspunde
       
  • Bogdan
    Noiembrie 5, 2014 la ora 11:50

    Poate nu-s cea mai informata persoana cand vine vorba de politica, dar am cateva puncte pe care imi doresc cu toata fiinta sa le inteleg. Hai sa facem un exercitiu de gandire si sa ne imaginam ca eu sunt un alegator care a dispretuit PSD-ul si l-a votat pe Basescu(de 2 ori chiar) in trecut. Imaginea cu care am ramas dupa astia 10 ani e urmatoarea: Este atat de mare coruptia si atat de urata(cum sa-ti vezi ma presedintele si suita lui pe la botezuri cu de-alde bercea mondial sau cu care dracu’ au mai avut ei de-a face, cum sa ajunga fratele sefului statului sa faca afaceri cu toti interlopii, nu numai frate-sau dar si mare parte din partidul asta de ciume), este atat de clar cum se acopera unul pe celalt si-mi produce asa o greata cand gandesc asta incat abia pot sa scriu cuvintele – si multe altele, ca nu mi-ar ajunge o zi intreaga sa le enumar.
    Ca o persoana intreaga la minte, care poate sa faca legatura ca daca eu il votez pe KJ care e parte din ei(n-ai cum sa-mi spui ca nu e asa, nici pe un copil de 14 ani n-ai putea sa-l minti) practic le dau sansa sa puna unu’ acolo care sa le acopere rahatul si sa-i pazeasca de puscarie si sa prinda radacini si mai adanci. Sunt perfect constient ca USL-Ponta in niciun caz nu este egal cu democratie(in adevaratul sens al cuvantului), dar decat sa-mi las tara sa se transforme intr-un pasalac(format din tigani si cefe late care au bani sa cumpere legea – uita-te la orase intregi care sunt sub controlul cartelurilor de tigani:Craiova, Caracal etc. ), mai bine votez cu ciuama rosie, nu cu aia portocalie, iar cand drepturile imi vor fi ingradite, o sa ies iar in Universitatii sa ma bat cu jandarmii si cine dracu’ so mai gasi sa ne alerge p-acolo. Jandarmii n-or sa ma omoare, or sa-mi rupa picioarele, or sa-mi sparga capul… dar or sa functioneze dupa niste legi, spre deosebire de categoria cealalta care are legile deja cumparate si n-au nicio frica sa te omoare in plina zi in centrul unui oras capitala de judet.
    De ce sa nu fac asta? Poate cineva sa-mi spuna?

    Răspunde
     
    1. Mira
      Noiembrie 5, 2014 la ora 13:37

      Stii cum il caracteriza Geoana, in urma cu ceva timp, pe Ponta: „O marioneta cu apucaturi tiranice”. Exista filmuletul si pe youtube. Sa nu uitam, de asemenea, ma repet, Ponta a fost investit in functie de Basescu, atunci cum poti sa spui ca esti antibasescu, dar sa-l votezi pe Ponta? Sa nu uitam, de asemenea, de desele iesiri verbale ale lui Ponta, intocmai precum Basescu. Ti-as mai oferi niste argumente sub forma unor linkuri la niste articole din presa in care este vorba de aeroportul privat de la Tuzla, spre exemplu, in care statul investeste, desi exista aeroport la Kogalniceanu, proprietate a statului, din cate stiam, de ce trebuie sa investeasca statul, deci guvernul, intr-un proiect privat de asemenea anvergura? Si ti-as mai oferi un argument, spunandu-ti doua nume, dupa care sa cauti pe Google, in caz ca nu sti despre ce e vorba: Ciurel si Rovinari…

      Răspunde
       
  • Cosmin
    Noiembrie 5, 2014 la ora 11:44

    Inconsistent! Nu ne intrebam ce a provocat ramanerea lui Basescu. Pentru a masura efectele, intrebarea este… Cat de departe ar fi ajuns PSD-ul daca Basescu ar fi plecat? Cat a contat ramanerea lui in mentinerea unui echilibru de forte? Daca am ajuns aici cu el, cred ca am fi fost rau de tot fara el…

    Răspunde
     
  • Mira
    Noiembrie 5, 2014 la ora 10:06

    Si eu sunt contra lui Basescu, dar in niciun caz nu as vota un personaj de calibrul lui Ponta.Niciodata in viata asta si nici in urmatoarele.

    Răspunde
     
  • Mira
    Noiembrie 5, 2014 la ora 10:04

    Pai tot Basescu l-a facut prim-ministru pe Ponta, dar acum Ponta nu-si mai aduce aminte acest lucru.

    Răspunde
     
  • Viorel
    Noiembrie 5, 2014 la ora 09:25

    E atat de trist si jalnic sa mai pui o poza cu Traian Basescu alaturi de o nava.Ca sa fac o gluma, din flota carei tari ai luat poza?:)
    Si devine extrem de penibil sa vorbim de justitia independenta si pe dosarul Flota cand Basescu are imunitate totala.Nu s-a atacat nimeni, in cazul acesta nu e niciun abuz.

    Răspunde
     
    1. IF...............
      Noiembrie 5, 2014 la ora 10:12

      Care era partidul si presedintele responsabil/la conducere cand s-a vandut flota?.

      Răspunde
       
      1. Viorel
        Noiembrie 5, 2014 la ora 10:22

        Pe acest rationament toate dosarele penale ale caror fapte s-au petrecut in perioada 2004-2014 cand Basescu a fost presedinte iar timp de 8 ani partidul la conducere a fost PD transformat in PD-L si cativa ani PNL sunt de vina?Foarte tare rationamentul.Dar pe acest rationament nu vad ca cineva din cei enumerati sa dea cu subsemnatul pe la DNA.E din motiv de independenta de justitie?Eu un lucru nu inteleg cu justitia independenta; daca Basescu spune ca apara Justita independenta si spune daca el nu o sa mai fie presedinte Justitia nu o sa mai fie independenta, nu se intreaba nimeni, inclusiv Moise Guran, relatia dintre Justitie si Basescu care este?Mai rau ar fi sa va puneti intrebarea dar sa omiteti sa raspundeti.Ar fi chiar de blamat acest lucru.

        Răspunde
         
  • Radu
    Noiembrie 5, 2014 la ora 08:57

    Singurul lucru inteligent pe care ar putea sa-l faca Traian Basescu in acest moment ar fi sa iasa cat mai des pe unde ii permite situatia prin media si sa-si proclame cat mai convingator sustinerea in turul II a candidatului Victor Ponta. Cred ca ar fi unul dintre cele mai rele lucruri care i s-ar putea intampla lui Victor Ponta in acest moment. Si spun asta in calitate de fost votant al lui Basescu….

    Răspunde
     
    1. nicu
      Noiembrie 5, 2014 la ora 09:29

      Esti tare frate!!Si pt ca nu o face,care e deductia logica?Din pacate,cred ca il sustine tacit pe Ponta

      Răspunde
       
    2. Mira
      Noiembrie 5, 2014 la ora 10:07

      Radu, ce idee buna! 😀

      Răspunde
       
  • sorin
    Noiembrie 5, 2014 la ora 06:52

    daca minimalizam criza economica globala judecata presedentiei lui Basescu facem o eroare serioasa! nu mai zic ca poate numai Superman reusea sa reformeze cu adevarat ceva o tara in care sistemul de furt e perfect pus la punct si e general de la parlament si pana in ultimul sat. justitia daca functioneaza acum este cpentru ca traiectoria a fost asa: Bsescu-Macovei-Morar-Kovesi! nu iliescu-nastse-crin-ponta…

    Răspunde
     
    1. Viorel
      Noiembrie 5, 2014 la ora 09:29

      E bine ca nu gasesti nimic neobisnuit din poza cu Basescu cu o nava alturi de figura lui.Sa te intreb ce face dosarul Flota?Pai justitia independenta a zis ca Basescu are imunitate totala si nu trebuie nici macar sa-l deranjeze cu o intrebare, nu mai zic de niste judecari pe fond.

      Răspunde
       
  • N!ck
    Noiembrie 4, 2014 la ora 23:25

    „Traian Băsescu nu şi-a înţeles locul istoric”… Eu cred ca el nici nu a vrut sa intre in istorie ca un adevarat om politic providential. Eu cred ca gestul sau de a-si da casa din Mihaileanu nu este un gest demn de un om politic. Ba mai mult terenul de la Nana luat cu acel credit „suspect” de la CEC nu arata decat lacomia omului marunt care nu se poate ridica la nivelul vremurilor pe care le traim.
    Esecul „Schengen”, serioasele probleme cu justitia a unora din membrii familiei sale precum si sustinerea la prezidentiale incalcand Constitutia a „pupilei” Elena nu-i fac cinste deloc si il caracterizeaza ca presedinte „bisnitar”.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Noiembrie 4, 2014 la ora 22:57

    Pai, n-am zis eu ca Basescu este de vina pentru toate, inclusiv pentru ca se face frig afara? „…voturi ale unor oameni care n-au fost convinşi în primul tur de Ponta, dar care vor fi convinşi până la turul doi să dea votul actualului premier.” Dar de ce nu i-a convins M Macovei, pentru ca domnia sa a avut un proiect „beton” ?! Sa fim seriosi! Daca Basescu demisiona (si ma steptam la o atitudine mai ferma din partea tuturor in momentul loviturii de stat), puterea absoluta PSD se instala si mai devreme, inainte ca DNA sa inceapa sa functioneze cu eficienta [inca mica, dupa parerea mea] de astazi. Trebuie avut in vedere permanent si sa ne raportam nincetat la axioma ca ne aflam intr-un stat kleptocratic si politicienii-infractori cauta, cea mai mare parte dintre ei, modalitati de a se pune la adapost de efectele legii.

    Răspunde
     
    1. Viorel
      Noiembrie 5, 2014 la ora 09:34

      Daca te-as intreba ce inseamna, pe fond, o lovitura de stat, te-ai fi blocat.Daca te-as ruga sa cauti de unul singur o definitie a acestei expresii si cateva evenimente care au caracteristicile loviturii de stat si sa corelezi cu ce s-a intamplat la noi deja devine prea complicat pentru tine.Si eu cand ziceam ca unii consuma pe nemestecate ineptii din auzite fara macar sa se uite la ce inghit am zis ca sunt prea dur.

      Răspunde
       
      1. Constantin
        Noiembrie 5, 2014 la ora 21:18

        Stimate domnule Viorel, va multumesc ca nu ma intrebati pe la fond, ca nu stiu ce m-as fi facut. Eu, asa, de forma, ma refer la lovitura de stat ca la preluarea puterii politice prin mijloace care contravin prevederilor constitutionale si principiilor statului de drept. Pe fond observ ca partizanii d-lui Ponta, care, de altfel, siluieste de trei ani Constitutia si principiile statului de drept guvernand prin OG, sunt extrem de activi si suficient de miopi incat sa dea in gropi. Grupul care a preluat puterea intr-un mod ilegitim si s-a straduit cat a putut sa se legitimeze ulterior reprezinta sistemul kleptocratic care mentine captive statul si institutiile sale, despre asta ati putea sa ma intrebati pe fond, stimate domnule Viorel, daca aveti nelamuriri.

        Răspunde
         
        1. Viorel
          Noiembrie 5, 2014 la ora 22:52

          Exprimati niste acuzatii si devine jalnic cand imi spuneti ca vorbiti de fond cand formulati aceste acuzatii.Observ ca nu ati avut minimul interes sa va documentati asupra unor cazuri de lovituri de stat si imi enumerati niste ineptii preluate.Sa incerc sa vorbesc despre ceva pe fond la un text exprimat de tine de forma?Imi pierd timpul.E greu sa iti mai formezi propria opinie in ziua de azi, e mai usori sa consumi opiniile altora pe nemestecate.

          Răspunde
           
          1. Constantin
            Noiembrie 6, 2014 la ora 07:08

            Asa o fi stimate domnule Viorel, eu, daca nu sunt membru de partid, n-am de unde sa stiu. Dar daca asa stau lucrurile in PSD, precum spuneti, sa stiti ca mai exista si alte formatiuni politice. Iata, de pilda PPDD, pare sa fie un partid cu mult mai liberal, catre care va puteti indrepta fara sa consumati ineptiile doar din auzite, ci le puteti exprima pe ale dumneavoastra proprii (la fel ca in spatiul acestui blog), membrilor sai permitandu-li-se sa-si formeze propriile pareri. Asa si-au dat seama, dupa ce au fost votati de fraierii de romani care doreau „altceva” si au fost alesi in Parlament sa-i reprezinte, ca optiunile lor politice reale erau exprimate mai bine de alte partide. Si au migrat catre PNL si PSD, legitimand lovitura de stat. Incercati, asadar, la partidul d-lui Danut, daca simtiti ca libertatile dumneavoastra de opinie sunt constranse in PSD, domnule Viorel, ca acolo pare sa fie libertate deplina si puteti impartasi opiniile de stanga cu noii colegi. Iar daca doriti sa va intoarceti in PSD veti fi bine primit oricand.

             
  • Analista
    Noiembrie 4, 2014 la ora 22:40

    Cred că Băsescu și-a făcut foarte bine ”calculele”! Si-a negociat și probabil și-a asigurat deja imunitatea de după plecarea de la Cotroceni. A trădat dreapta politică prin susținerea ostentativă a doamnei Udrea, în defavoarea unora cu potențial mai mare din PMP, deși era conștient că nu are nicio șansă de reușită, și recunoaște asta cerându-ne ”să nu-l credem naiv”. I-a transferat lui Ponta electoratul nehotărât de dreapta, ”denigrându-i”, fără argumente solide, pe Macovei și Johanis. Totodată, trebuie să țină departe de urnele de vot din turul al doilea o parte din electoratul său și al PMP/Udrea. Acest troc îl va salva de DNA și de justiția care amenințau să-i bata la ușă după alegeri. Alianța cu Ponta era singura alternativă.

    Răspunde
     
  • Adolf
    Noiembrie 4, 2014 la ora 22:16

    Cat de prost trebuie sa fii sa votezi cu Ponta pentru ca esti impotriva lui Basescu?! Extrem de prost incit meriti nu numai sa nu mai ai drept de vot dar sa fii de-a dreptul linsat sau legat cu un lant si aruncat in mocirla. Exagerez dar nu sint departe de adevar.

    Răspunde
     
    1. Viorel
      Noiembrie 5, 2014 la ora 09:41

      Iti dau eu un exercitiu de imaginatie mult mai utopic:cam cat de inept, redus din toate punctele de vedere si mediocru sa-l votezi pe Basescu?Banuiesc ca cine recunoaste acum acest lucru il cuprinde un extrem de mare sentiment de rusine.Daca ar avea asa ceva pentru ca e posibil sa ii si semene lui Basescu.

      Răspunde
       
  • bogdan
    Noiembrie 4, 2014 la ora 22:06

    Nu sunt de acord in nici un caz. Daca Basescu nu ar mai fi fost presedinte in acesti 2 ani, nu ati fi vazut niciodata DNA-ul atat de incisiv precum in ultima perioada. Nu ar fi existat condamnarea ci achitarea lui Voiculescu. (+ alti atatia ca ei)
    Daca i se poate reprosa ceva lui Traian Basescu este faptul ca a tolerat ani la rand mizeria si atacurile la persoana venite dinspre Antena 3. Aceasta latrina tv a instigat in permanenta la violenta verbala si poate ar trebui sa va intrebati de unde si cine a cauzat aceasta falie a urii intre romani.

    Pentru ca eu personal recunosc ca am ajuns sa ii urasc pe cei care imi fura sistematic viitorul votand pe o sacosa de ulei si o punga de zahar.

    Răspunde
     
    1. Viorel
      Noiembrie 5, 2014 la ora 09:49

      Daca doreai ca sa bage la inchisoare niste jurnalisti si sa inchida un post tv atunci faptul ca Putin seamana exemplar cu Basescu e un adevar absolut.Oricum vad ca Basescu vrea ca sa inchida gura oricui care vorbeste de rau Justitia independenta.Poate iti va suna bizar dar Justitia s-a creat dupa ce au aparut oamenii si nu s-a pogorat din cer sa nu fie pusa la indoiala, fiind un serviciu public, creata pentru oameni si nu impotriva lor.Asa e ca suna bizar ce spun?Dar cam acest lucru se intampla in niste tari civilizate la care ar trebui sa ne uitam si sa ne comparam cu ele.Sau vrei sa te uiti in Est ca vad acest lucru iti place tie si lui Basescu.

      Răspunde
       
  • Adolf
    Noiembrie 4, 2014 la ora 22:06

    De data asta ma tem ca te inseli amarnic si exprimi o „logica” puerila, referitor la oportuniutatea/utilitatea incetarii mandatului lui Basescu in 2012. Coruptia ar i urcat la cote astronomice si astazi PSD-ul ar fi fost si mai intarit, ar fi numit presedintele prin OUG in locul votului nostru. Basescu a sacrificat-o pe Udrea pentru a nu il afecta pe Iohannis concentra de voturile „antibasescu”. Sa lasi si legislativul, executivul si presedintele in mina aceluiasi partid ar fi fiost un act de neiertat! Nu Basescu e vinovat desi guvernul Boc a facut multe gafe politice si stingacii ci dobitocii care cred ca pentru ce li se intimpla exista un singur vinovat-Basescu sau oricare alt escu.

    Răspunde
     
  • Cristi I
    Noiembrie 4, 2014 la ora 21:53

    Pai daca Basescu demisiona in 2012, acum nu mai aveam alegeri. Erau facute acum 2 ani.
    Basescu a avut 7,4 milioane de voturi impotriva in 2012. In 2014 nu cred ca s-ar mai aduna atatea. Deci ramanerea in functie a mai linistit apele. Putin, dar le-a mai linistit.

    Răspunde
     
    1. Viorel
      Noiembrie 5, 2014 la ora 09:57

      Daca au votat 7.4 milioane de oameni aproape jumate din populatia votanta din Romania ca nu te vrea sa mai fii presedinte si esti ales cu 3,5 milioane tu astepti sa se linisteasca apele?Pai la Revolutie cand au iesit niste multe sute de mii de oameni, dupa rationamentul tau, trebuia sa continue Ceausescu ca sa se linisteasca apele?Tu cand scrii intelegi ce scrii?

      Răspunde
       
      1. Mira
        Noiembrie 5, 2014 la ora 10:18

        Suntem 18 milioane de votanti, iar 7,5 milioane nu pot vorbi in numele restului de votanti, adica in numele a 10,5 milioane. Ceea ce s-a intamplat atunci in 2012 a fost o magarie din partea lui Ponta si a lui Antonescu. Trebuie sa recunoastem ca Basescu a fost democratic ales, chiar daca a avut o diferenta mica de voturi, fata de Geoana, insa a fost ales in mod democratic sa fie presedinte, iar ceea ce au facut in 2012, Ponta si Antonescu, a fost un gest de nesocotire a acelui vot democratic din 2009, parerea mea. In acel moment, am regretat ca l-am ales pe Antonescu, in primul tur de scrutin, in 2009. La al doilea tur de scrutin, nu m-am mai dus, pt ca nu vreau sa sustin un politician care pupa acolo unde a hulit, ma refer aici la faptul ca ne-a cerut noua, votantilor lui, sa-l votam in turul doi pe Geoana. Cel mai bine era daca Antonescu statea in banca lui si nu venea cu astfel de propuneri aberante, lasandu-si electoratul sa aleaga pe cine doreste. Oricum nu m-as fi dus la vot, la al doilea tur de scrutin, pt ca niciunul dintre cei candidati nu m-a convins sa-l votez.

        Răspunde
         
        1. Viorel
          Noiembrie 5, 2014 la ora 12:18

          Sa nu imi spui ca magaria care a facut-o Parlamentul (apare prin Constitutie si articolele de suspendare al Presedintelui) a fost o lovitura de stat pentru ca am spune cuvinte pe care nu suntem capabil sa le intelegem.Suspendare, cum spuneam mai sus este stipulata in Constitutie iar la referendum au venit 7,5 milioane de votanti care au zis ca nu il mai doresc pe Presedinte.Daca tu crezi ca poti sa fii Presedinte legitim intr-o tara in care aproape jumate din alegatori iti spun ca nu te mai vreau si esti ales cu 3.5 milioane atunci nu mai esti nici pe departe Presedinte legitim.Din rationamentul tau pot sa spus ca cine e ales cu 3.5 milioane(adica Basescu) nu e de fapt ales corect pentru ca acele 3.5 milioane nu pot vorbi pentru restul de 14.5 milioane care nu au votat pentru Basescu sau au votat impotriva lui.Acest lucru ar putea sa te puna pe ganduri intr-un mod serios.

          Răspunde
           
  • Andrei
    Noiembrie 4, 2014 la ora 21:37

    Mi se pare ca aveti perfecta dreptate domnule Guran. Cred ca acum l-am fi privit pe Basescu aproape la fel de distant si aproape neutru ca pe Constantinescu. Si poate chiar apreciativ pentru ca si-ar fi asumat demisia.

    Răspunde
     
  • m
    Noiembrie 4, 2014 la ora 21:24

    Am o senzatie tot mai barosana ca Basescu n-a terminat inca lucrarea. Il judecam oleaca prea repede. Ponta mi se pare tot mai transpirat, nu relaxat. Nu cred ca termina in picioare ” meciul”. Doamna aia grasa inca n-a cântat 🙂

    Răspunde
     
  • Suciu Alexandru
    Noiembrie 4, 2014 la ora 20:56

    Sa fi contat atat de mult faptul ca Basescu nu si-a dat demisia in 2012? Probabil. Dar chiar daca a ramas Basescu presedinte, guvernul s-a numit Ponta. Si macar pentru ceea ce s-a intamplat in mandatul lui de premier ar fi trebuit sa dispara partial efectul ,,anti-basismului” ca si arma politica murdara. Adica lumea ar fi trebuit sa-si dea seama cine este Ponta. Intr-adevar si Basescu a contribuit prosteste la rezultatele alegerilor de Duminica. Probabil ca ai dreptate. Insa nu pot sa nu-mi imaginez o ucronie si sa banuiesc ca PSD ar fi jucat oricum la fel de murdar. Basescu probabil revenea pe scena in preajma alegerilor pentru a o sustine pe Udrea, iar PSD-ul ar fi inoculat electoratului neincrederea in ceilalti candidati pe motiv ca s-ar fi aliat cu Basescu, pentru o revenire a acestuia pe scena politica.

    Răspunde
     
  • Andrei
    Noiembrie 4, 2014 la ora 19:22

    Moise, aici gresesti. Da, a ajuns atat de sus datorita campaniei anti basescu. Dar. cu o campanie bine pusa la punct iohannis poate sa il bata cu 55%, dar, uitate la declaratiile facute azi de Orban… in care spune ca respingera fata de ponta e mai mare decat respingerea fata de iohannis .. asta e campania acl? cu asta vine in fata mea, alegator de dreapta cu anumite principi, sa ii dau votul?

    Răspunde
     
  • deliacio
    Noiembrie 4, 2014 la ora 18:52

    mi se pare incredibil ca subiectul Basescu inca mai starneste interes. Nu au fost destui 10 ani?
    mi se pare grotesc ca presa urla din toti bojocii ca in campanie s-a vorbit despre orice numai despre teme de interes pentru cetateni nu.
    Cine a fabricat subiectele si le-a dat drumul in spatiul public? nu cumva tot presa?
    imi pare rau s-o spun dar nu prea am vazut impartialitate din partea nimanui din presa pe langa o mare lipsa de profesionalism. in asemenea conditii alegatorii nu au nici o sansa sa-si faca o parere clara despre ce sa voteze.

    Răspunde
     
  • mihaix
    Noiembrie 4, 2014 la ora 18:28

    Exact asta le explicam si eu prietenilor mei basisti, eu vrand ca dreapta sa aiba o sansa. Din pacate tot ce au inteles ei a fost ca Jos Basescu. Asta e cand te agati cu dintii de putere, uiti ca sunt lucruri mai mari in joc. Am intuit si cei 70% din parlament, si sunt convins ca Ponta+ Tariceanu vor castiga aceste alegeri. Ati observat cum Ponta si USL nu s-au chinuit, de fapt nici nu au incercat sa il dea jos pe Basescu si sistemul sau. De ce ? PT ca sa ii tina pe oameni suparati si contra lui Basescu, ca sa poate castiga mai tz alegerile pe seama sa. Iar prostul a tinut de putere, si a permis exact asta. Acum stau si rad de amicii mei, care recunosc acum ca am avut dreptate, pt ca acum realizeaza si ei ca lumea va vota contra Basescu, si ca dreapta nu are nici o sansa. Dar asa e cand omul e doar un sobolan disperat dupa bani si functii (la fel cum facea si contrabanda cu alcool si blugi si mai tarziu cu nave), si nu isi intelege rolul istoric. Un presedinte nu e comandant de nava si nici bisnitar de posturi…. El asta nu a inteles, ca fofarlica, tine, dar si ca poporul nu e personal navigant, pe vaporul sau. Multumim Basescu si sustinatorilor sai pt ca ni-l readuc pe Ponta , Nastase, dar mai ales pe Dragnea si pe restul baronilor.

    Răspunde
     
    1. sorin
      Noiembrie 5, 2014 la ora 07:08

      Basescu le-a tinut piept cat a putut baronilor de care zici. pe cine urasc ei cel mai tare? dar cu prostia romanilor nu te joci. e o forta colosala? in alte tari numai faptul ca oameni ca Voiculescu si Vantu il urasc pe Basescu si era de ajuns ca Basescu sa stea nu doua ci patru mandate. pana ajungeau toti baronii acolo unde trebuie. in romania, in plina criza economica tu te vexezi ca un prost ca-ti taie din salariu in loc sa te duci la Voiculescu la vila si sa strigi: „bai nu mai fura! ca si asa e nasol, daca mai furi si tu…”.

      Răspunde
       
  • Cristiansen
    Noiembrie 4, 2014 la ora 18:05

    In timp ce urmaresc discursul lui Iohannis imi vin in minte niste replici dintr-un film cu Batman.
    El este eroul pe care il meritam, dar nu suntem pregatiti pentru el.

    Răspunde
     
    1. ra
      Noiembrie 4, 2014 la ora 18:58

      Nu man, aia era Macovei.

      Răspunde
       
  • Leonid Ungurean
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:36

    Moise, uneori obiectivismul tau e putin subiectiv. Cred ca un comentariu adevarat obiectiv legat de Ponta a fost facut de tine la una din editiile Avocatului Diavolului de pe Europa FM. Si PORNIND de acolo – iti amintesti desigur tot sirul de comentarii – intrebarea mea este: nu de ce a ajuns sau nu cineva atat de puternic, ci la ora actuala cine este cel mai potrivit pentru conducerea tarii? Si aici sa tinem cont de epurarea din PSD care teoretic va fi urmata de epurari si in alte zone dupa 16 nov. pe de o parte si de capacitatea INDIVIDUALA de a se impune a celuilalt candidat. Cum ar trebui sa alegem: epurare si schimbare sau marioneta si manipulare din umbra? Poate gresesc. In alta ordine de idei sunt corecte aprecierile tale legate de actiunile lui Basescu…. La data respectiva sa nu uitam ca retragerea ar fi fost in primul rand un semn de respect la adresa intregului popor, ceea ce ar fi fost apreciat atat pe plan intern cat si extern.

    Răspunde
     
  • Vasile Bucur
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:33

    In afara de greseli,Basescu are si merite dar,care vor fi apreciate mai tarziu,mai ales,daca va fi PONTA presedinte!!!

    Răspunde
     
  • bogdan
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:32

    Eu nu consider ca domnul Traian Basescu il face pe domnul Ponta presedinte, si pt asta am si anumite indicii, sa incepem cu denigrarea publica a tuturor de catre canalele media ale Guzganului Rozaliu si a celorlalti politruci, haideti sa ne amintim de ce au fost alungati cei de la Cluj de la guvernare de catre vechea garda PSD + cei de la PNL care au fost mintiti ca si acum ca vor avea o minima putere, sunt foarte multe care au dus la acest punct dar cel mai mare punct care a adus aici tara este lipsa unei politici de dreapta coerente si puternice, nu inteleg cu oamenii pot vota cu socialistii, nu inteleg cum un om de dreapta poate sa se alieze cu psd, nu inteleg cum acum au ajuns PSD+CPT+UDMR+PC+PRM sa se sustina reciproc, doar doar mai ling ceva de pe osul numit Romania ca de ciolan nu mai e vorba de mult.

    Răspunde
     
  • Mihai
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:31

    Al doilea vinovat pentru ajungerea lui Ponta la Cotroceni va fi Klaus Iohannis. Omul e prea idealist, daca a fost ales la primaria Sibiului fara sustinere politica majora nu inseamna ca va fi ales si la presedintia Romaniei la fel. Romania nu e Sibiu si nu e nici macar Transilvania.

    Răspunde
     
  • Alex
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:28

    Va propun sa puneti in oglinda destinul politic al lui Traian Basescu cu cel al lui Boris Borisov, un om care si-a dat demisia cand trebuia.

    Răspunde
     
  • diana
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:26

    dna a fost bun cit a muscat la greu din psd si pnl. cind a ajuns la coruptii perioadei 2009-2012 nu. si a ajuns nu datorita dna-ului in sine ci datorita anchetelor din afara. ginditi-va daca nu erau aceste anchete aflam azi de udrea-cocos-florica -niro si compania? nu cred. niro a sponsorizat la greu unpr-ul care a fost creatia lui basescu. sa nu ne amagim, de bun simt era sa demisioneze in 2012. si nu, nu avem chiar o justitie independent. daca iese ponta presedinte si maior premier nu mai auzim de Microsoft si eads garantez!

    Răspunde
     
  • Vasile Bucur
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:26

    Pentru Florin Cristea: Toti cetatenii romani doresc,din suflet,sa se intoarca acasa.Au plecat pentru un trai mai bun,prin munca.Au tot dreptul sa voteze un candidat de incredere, care le poate asigura si in ROMANIA un trai decent!!!

    Răspunde
     
  • Oana
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:25

    Oare nu mai exista speranta? As crede totusi ca daca toti cei care nu-l vor pe Ponta , ar face in felul lor un fel de micro-campania (dupa cum zicea Plesu) , daca s-ar mobiliza toti studentii care clar nu il vor si nu numai , sa se faca vizibili nu doar subtil ci si prin actiuni , poate am mai putea schimba ceva …poate ca totusi contam , noi toti oamenii care au un fior pe sira spinarii la gandul de a fi Ponta presedinte

    Răspunde
     
  • politica romaneasca
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:25

    Intr-adevar, politicienii romani in marea majoritate a lor sunt egoisti, e clar ca Basescu s-a gandit mai mult la el decat la viitorul dreptei. E clar ca posibila si foarte probabila victorie a lui Ponta i se datoreaza in mare masura.

    Răspunde
     
  • Zagura
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:23

    Am avut până acum trei preşedinţi:
    1. Preşedintele Marii Deturnări Naţionale;
    2. Preşedintele Marii Dezamăgiri Naţionale;
    2. Preşedintele Marii Dezbinări Naţionale.
    Ne dorim un preşedinte al MARII DEZVOLTĂRI NAŢIONALE. E prea mult?

    Răspunde
     
  • eddie bmann
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:19

    Da, ce se întâmplă azi e moștenirea lui Băsescu, și coroborând și cu articolul anterior, votul a fost antibăsist pe baza tăierii salariilor bugetarilor. Ne poți spune tu, Moise, dacă a greșit Băsescu prin sacrificiul ăsta sau nu?

    Cu toate asta, doi ani de guvernare PSD-istă nu i-au convins pe oameni de pericolul Ponta. Întrebarea mea ar fi, cum era să nu sprijine PNL-ul PSD-ul în 2012? Cum ar fi arătat alegerile astăzi? Iohannis poartă stigmatul ăsta printre votanții de dreapta și nu știu cum poate scăpa de el, pentru că nu vrea să se dezică deloc de momentul ăla.

    Răspunde
     
    1. Moise
      Noiembrie 4, 2014 la ora 20:07

      In esenta, taierea salariilor a fost o greseala. A fost metoda de a evita restructurarea birocratiei, am mai raspuns la asta, dar oricum mi-am propus sa fac o retrospectiva a celor zece ani cu Basescu in care sa punctez cat pot eu de obiectiv si minusurile si plusurile actualului presedinte. Incerc sa influentez cat mai putin campania electorala iar Basescu, de acum cu sau fara voia lui e parte din ea. Deci nu m-am hotarat cand exact o sa fac aceasta retrospectiva. Dar, categoric, ea este necesara.

      Răspunde
       
      1. ioly
        Noiembrie 5, 2014 la ora 08:25

        Aveti dreptate domnule numi fascisti si legionari au gandit asa

        Răspunde
         
      2. Viorel
        Noiembrie 5, 2014 la ora 12:32

        Domnu Moise, as dori sa faceti o retrospectiva a deciziilor economice initiate intre anii 2010-2012 si sa nu cumva sa aducem motivul inept pe baza de criza financiara care a venit dintr-o data in Romania, impredictibila(a se vedea ce spunea Basescu ca Romania nu se imprumuta de la FMI si in cateva luni trebuia sa mai si taiam vreun sfert de la bugetari plus vreo 20 mild de euro imprumutate de la FMI la 3.5% dobanda) si te rog sa compari aceeasi perioada cu deciziile economice luate in cea mai lovita tara din Europa, Grecia care are 120% din PIB datorie publica.Si dupa ce faci aceasta comparatie poate imi spui care e diagnosticul care poate fi dat, la rece, din punct de vedere economic facuta de un economist, celor care au aplicat aceste masuri la noi in Romania.Pentru mine, pot sa spun extrem de serios ca nu au fost si nu sunt deloc zdraveni la cap domnii care au condus atunci.Si o spun din perspectiva unui om care lucreaza ca analist financiar.

        Răspunde
         
  • m
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:19

    dar acum chiar ca suntem ca-n Miorita, asteptam sa vina ala sa ne omoare si suntem putin…tristi
    de la numararea voturilor incoace numai Miorita aud peste tot. Nu mai tin minte daca ciobanasul a asteptat 2 saptamani sau mai putin, dar e crunt …
    Ati innebunit cu totii? 🙂

    Răspunde
     
    1. Moise
      Noiembrie 4, 2014 la ora 20:10

      🙂 Ceea ce trebuie sa intelegeti este ca eu nu imi schimb parerile in functie de evolutia campaniei electorale. Vom supravietui indiferent cine castiga, daca am supravietuit noi si cand au dat mongolii sau tatarii. 🙂 Cititi va rog articolele mele in afara cheii scrutinului de pe 16 noiembrie.

      Răspunde
       
      1. m
        Noiembrie 4, 2014 la ora 20:51

        Pai cam asta zic si eu. Nu moare nimeni. La fel nu moare nimeni dacă merge la vot fără sa fie iluminat de vreunul din cei 2 . Durează,in tara, 1 minut si secția bănuiesc ca e la 2 pași. Atâta ne dam de ceasul morții ca votul nostru… Sa- l dam… Cui?… Ne-a inselat!?! … Tralala!?! … n-are rost ca o sa câștige ăla!!! … Si tot asa. Puneti mana pe Ștampila Daca va e teama ca va fura vreunul viitorul. Ieșiți in strada dacă va cocoseaza altul cu taxe. Adică faceți ceva…Orice altceva inafara de a va plânge de mila/lamenta/ vaicari Miorita Style de pe canapea

        Răspunde
         
  • m
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:15

    de acord ca ar trebui sa dispara astea 2 saptamani

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:09

    Pai daca isi dadea demisia acum doi ani nu ar fi castigat USL-ul alegerile? Il vom fi avut pe Crin presedinte de doi ani deja, o alta conducere la DNA si ICCJ, etc.

    Răspunde
     
    1. Moise
      Noiembrie 4, 2014 la ora 20:12

      nu sunt sigur. este un pacat desigur judecarea istoriei, dar faceti toti abstractie de faptul ca, lasati fara prada, sacalii se sfasie intre ei. atunci cand unul singur castiga puterea, opozitia emerge din interiorul aliantei pentru putere. asa s-a si intamplat cu crin si ponta, daca stai si te gandesti.

      Răspunde
       
      1. Constantin
        Noiembrie 5, 2014 la ora 21:37

        Si eu cred la fel! Opozitia ar trebui sa se retraga din Parlament, iar la viitoarele alegeri nici sa ju mai candideze reprezentasnti ai altor partide decat cele din coalitia de guvernamant, pentru a nu fi deranjati in niciun fel. Si ar trebui sa-i lasam sa fure cat doresc, sa voteze legile care sa-i protejeze etc. iar sclavii sa munceasca intr-o deplina egalitate pentru ei samd, sa asteptam sa se sfasie intre ei. Ori, sa moara de moarte buna in functii, de batranete! Pentru linistea noastra. Ideea asta nu i-a venit nici staff-ului de campanie a d-lui Ponta…ori, poate i-a venit. „Sa-i lasam sa lucreze” – n-am mai auzit asta de pe vremea d-lui Iliescu si m-a cuprins nostalgia…

        Răspunde
         
    2. ioly
      Noiembrie 5, 2014 la ora 08:35

      Adevarat

      Răspunde
       
    3. Mihai
      Noiembrie 17, 2014 la ora 12:17

      Da

      Răspunde
       
  • Da
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:02

    O alta prostie in mintea natiei astea idioate e ca DNA e basescu si ca arestarile sunt politice si ca de ce nu aresteaza si de la Basescu, ce noroc au psd-istii ca majoritatea romanilor sunt prosti, din partea mea sa ia ungurii ardealul si sa fiu ungur decat roman.

    Răspunde
     
    1. ioly
      Noiembrie 5, 2014 la ora 08:41

      Dupa cum ganditi se pare ca deja santeti

      Răspunde
       
  • RomicaB.
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:02

    Nu ne place ceea ce am citit, dar cu tristete recunosc ca ai dreptate. Votul anti-Basescu are un rol extrem de important in lupta dintre Ponta si Iohannis. Romanii trebuie sa inteleaga ca nu candideaza Basescu, iar neamtul Iohannis nu este un Basescu reincarnat. Dar nu ai cu cine!

    Răspunde
     
  • Florin Cristea
    Noiembrie 4, 2014 la ora 17:02

    eu n-as mai da drept de vot catatenilor romani care nu mai au de gand sa se intoarca in tara

    Răspunde
     
    1. Da
      Noiembrie 4, 2014 la ora 17:04

      si eu pensionarilor si asistatilor pentru ca fac pentru tara mai putin decat aia care nu vor sa se intoarca.

      Răspunde
       
    2. Moise
      Noiembrie 4, 2014 la ora 20:14

      sunteti fascisti amandoi. solutiile progresiste nu pot fi anti-democratice.

      Răspunde
       
    3. lungu florian
      Noiembrie 5, 2014 la ora 11:32

      Desteptule, sint curios cum vei stabili pe cei ce nu se vor mai intoarce in Romania.Propune-o ca lege oricum se va hotari democratic si democratia e puterea celor Multi adica a celor ce gindesc ca tine ,rezultatul se vede!

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase