Cer prea mult?

Publicat la data de de Moise

harta

de Moise Guran

Nu o să vă irosesc timpul comentând candidatura surpriză la preşedinţie a Elenei Udrea, chiar dacă mă deranjează, la modul sincer, cum au sărit toţi analiştii să mestece cu plescăituri (mârâind de plăcere) acest eveniment.

Vă spun doar atât… Elena Udrea nu are nicio șansă, probabil va obține sub 5%, ba, mai mult, știe și ea, știe și Traian Băsescu că nu are nicio șansă, știu amândoi că astfel îi servesc o temă de decolare lui Victor Ponta și îi sporesc șansele de a câștiga (poate chiar din primul tur) alegerile, dar nu le pasă.

Pentru Băsescu, președinția nu mai poate fi o miză, dar omul vrea să fie premier, ceea ce înseamnă că miza lui o reprezintă alegerile parlamentare din 2016. Mai știe că un candidat cuminte care nu râgâie la tv nu va atrage atenția nici asupra lui, nici asupra partidului (PMP) care ar trebui să îl ducă pe Traian Băsescu în 2016 la Palatul Victoria, iar alegerile prezidențiale din 2014 sunt ca un fel de campanie de publicitate pe banii statului pentru cele din 2016.

Altfel spus, rostul manevrei este facem circ doar ca să afle lumea de noi. Ponta se bazează pe Udrea şi probabil se bucură de această intrare care îi readuce anti-băsismul ca temă campanie, iar Udrea se bazează pe Ponta că nici ea nu are altceva în afară de anti-pontism.

Acești oameni nu cunosc și nu înțeleg Constituția României – Îl schimb pe Victor Ponta, a declarat ieri Udrea fără să aibă habar de prevederile articolul 107(2) din Legea Fundamentală a țării.

constitutia

De altfel, în această capcană a căzut cu un picior și Klaus Johannis care a spus că, dacă va fi ales președinte, vom introduce moțiune de cenzură și vom încerca schimbarea guvernului.

Poate a fost o exprimare greșită, poate domnul Johannis a vrut să spună că, dacă ajunge președinte, viitorii foști colegi de partid ai domniei sale vor încerca schimbarea guvernului. Ori, poate domnul Johannis, sfătuit de tot felul de analiști cărora nu le place că nu-și pune nas roșu de clown și că nu dă cu lături în ceilalți l-or fi sfătuit să încerce să fie mai vizibil.

Să nu credeţi că mie îmi place de Ponta premier şi ţin să ocupe în continuare această funcţie. Problema, domnule Johannis, este că un președinte care vrea să îl schimbe pe primul ministru (fie el și Ponta) continuă logica lui Traian Băsescu de președinte-jucător și nu va mai putea fi arbitrul echilibrat de care societatea noastră are atâta nevoie.

Eu nu mai vreau un astfel de președinte. Uitați-vă acum la Traian Băsescu … apărătorul justiției îl amenință pe Tolontan pentru că racheta blondă trimisă să facă un foc de artificii în campania electorală s-ar putea fâsâi din cauza problemelor cu DNA-ul. Voi continua reformele domnului preş‘dinte, a spus ieri ieşind de la Cotroceni doamna Udrea, dar singura reformă pe care Traian Băsescu însuşi şi-o proclamă este asta cu Justiţia (ca musca la arat zic eu, dar lumea chiar îl crede).

Păi, cât de credibilă este în aceste condiţii? Şi despre ce reforme au discutat ieri la Cotroceni? Despre reformarea şi pocăirea sâcâitorului Tolontan, care stă de ani de zile înfipt în afacerea Bute?

Dacă aş fi Johannis, nu aş vrea să devin un astfel de preşedinte, nu m-aş schimba doar pentru că, zic unii, poporul vrea circ, aş prefera să pierd rămânând eu însumi, decât să mă prostituez pentru a ajunge la Cotroceni.

Poporul nu vrea circ. Vrea un om serios şi Johannis nu are altă şansă decât să rămână serios. Altfel, nu va fi nicio alternativă, iar eu îmi voi da votul unui outsider cum este Macovei.

Să vă zic o chestie… mă interesează foarte puţin cine ajunge preşedinte, în condiţiile în care va fi un preşedinte care chiar respectă Constituţia. Un astfel de preşedinte este un personaj executiv mai slab decât Procurorul General sau decât şeful DNA (şi chiar aşa şi trebuie să fie), dar va păstra prin demnitate şi sobrietate prima poziţie în dezbaterea publică. Adică va avea un singur cuvânt de spus, dar acela va fi greu, chiar dacă nu va fi lege pentru nimeni.

Mi-am exprimat de câteva ori simpatia pentru primarul Sibiului atunci când nu era în cursa electorală, asta pentru că l-am cunoscut pe Johannis şi nu aş vrea să am surprize neplăcute. Vreau o campanie de dezbateri, nu de înjurături, vreau întâlniri directe între candidaţi, aşa cum de mult timp nu se mai fac, vreau planuri şi proiecte individuale în locul atacurilor la persoană.

Cer normalitate democratică. Cer prea mult?

Comentarii prin facebook

77 răspunsuri la Cer prea mult?

  • sorin1
    August 31, 2014 la ora 09:12

    Dezbateri între candidați, proiecte, viziuni…ce timpuri…a trecut vremea lor. S-au dovedit perdante pentru cei care știu doar să mintă și sădea legi cu dedicație. Ar fi constructiv să participe la dezbateri doar candidați car nu setem de rezultatul acestora. Mai eclipsează pe cei care știu doar să dea cu pietre. Nu să și primească.

    Răspunde
     
  • politicstand
    August 30, 2014 la ora 19:09

    Da, categoric cereți prea mult și nu aveți de la cine, asta e problema.

    Răspunde
     
  • Ionescu
    August 30, 2014 la ora 09:51

    Parafrazand un mare poet roman (nu-i dau numele sa nu se spuna ca-i fac publicitate mascata) intro scrisoare (nu spun a cata….. ) , as reformula : Justitia-o fraza de dansii inventata……. Restul cu adevarul,dreptatea sunt vorbe goale.

    Răspunde
     
  • Constantin
    August 28, 2014 la ora 20:23

    Cer prea m\ult? _ La Estul Romaniei exista un pericol real. Ce se va intampla oare daca Rusia si Ukraina careia i s-a garantat securitatea in schimbul renuntarii la armele nucleare se vor afla intr-un cumplit razboi?! * Numarul refugiatilor sirieni din Turcia este in jur de 2.000.000 (doua milioane), dar nimeni nu poate spune cu precizie cati sunt. Multi traiesc din cersit pentru ca gestionarea crizei refugiatilor a depasit capacitatea organizatorica a autoritatilor turce si resursele organizatiilor umanitare din aceasta tara. Frontiera oricum este permisiva .* Turcia musulmana isi doreste integrarea in spatiul european, iar in imprejurarile actuale importanta sa strategica, fiind membra NATO, in securitatea zonei Marii Negre poate fi un argument cu care sa santajeze Occidentul in acest sens. Refuzul statutului de tara europeana (desi geografic, cultural etc. este asiatica) ar putea sa o impinga catre o apropiere de Rusia. * NATO are nevoie de intarirea flancului estic, iar una sau mai multe baze militare noi pot fi infiintate in statele Europei rasaritene, iar Romania este una dintre tarile vizate. * Daca mitologia urbana spune ca A Nastase a contribuit decisiv la aderarea Romaniei la UE si NATO, V Ponta poate fi cel care aduce o baza militara permanenta pe teritoriul Romaniei, cu beneficiile si riscurile aferente. Vestul i-a permis lui A Nastase sa fure linistit ca o recompensa pentru atitudinea sa favorabila. Tot o astfel de recompensa doreste si V Ponta pentru acceptarea unei baze NATO in Romania. Chiar daca vede ca o mentorul sau plateste dupa mult timp cu cateva luni de detentie, poate considera ca este o plata acceptabila, iar el se poate considera mai abil decat A Nastase. De fapt, chiar este, pentru ca nimeni nu-l acuza ca are sase case; domnia sa este mult mai abil si subtil. * Se cere prea mult de la politicienii nostri?! Da, pentru ca alegerile prezidentiale sunt o susanea. Un spectacol de mana a doua jucat de afoni pentru un public neinformat si cu o educatie precara. Doar ca „lectia Nastase” arata ca integrarea euro-atlantica duce catre democratie si stat de drept in mod implacabil, iar in cele din urma, chiar daca foarte tarziu, raufacatorii sunt pedepsiti si Justitia isi capata locul cuvenit. O baza militara NATO(indiferent sub ce forma si denumire va fi construita) nu poate fi lasata pe mana unor politicieni corupti.

    Răspunde
     
  • Stelian
    August 28, 2014 la ora 15:51

    Moise ai avut exact ce ai cerut. Ma gandesc ca seriozitatea este data intr-o masura si din respectarea legilor. Deci si-au facut legea ca sa poata face legal ceea ce era ilegal, deci sa fie o campanie electorala serioasa, cu oameni care respecta legea.
    Lasand gluma, vreau sa scot in evidenta ca pentru astfel de gesturi, eu nu mai votez. Pentru ca in loc sa ingradeasca traseismul politic (cum la numit CTP), ei il legalizeaza. Cand orice lege poate fi intoarsa cu 180° de orice guvern atunci cand ii convine, despre ce democratie, justitie, seriozitate mai vorbim? Ordonanta ca sa fie corecta, trebuia sa se adreseze electoratului, nu alesilor. Ca nu stie Ponta daca electoratul a ales un primar ca era in USL, sau ca era membru PNL. Oricum consider ca este in afara legii aceasta ordonanta (nu stiu daca neconstitutionala) caci 8nclude pe toti alesii locali, chiar si pe cei din PPDD si pe cei din PDL, care nu au fost votati pentru ca formau USL.
    Vai de noi romanii…

    Răspunde
     
    1. Stelian
      August 28, 2014 la ora 15:55

      Si…cred ca asta este numai inceputul. Sigur le-a ouat mintea si altele asemenea.

      Răspunde
       
    2. Stelian
      August 28, 2014 la ora 16:41

      Si daca ti se pare ca n-au guvernat pana acum, poate ai timp sa pui pe un coleg sa vada cam cate din tot ce au facut, au fost declarate neconstitutionale, ca sa vedem exact cu ce s-au ocupat.

      Răspunde
       
    3. Stelian
      August 28, 2014 la ora 17:03

      Cat de putin cunosc ei lumea in care traim. Si cat de putin stiu ei ca ceea ce seamana, aceea va secera. Asa cum cred ca orice viitor presedinte, va face multe din cele facute de Basescu la limita constitutiei, tot asa cum castiga acum primari, îi vor si pierde cu prima ocazie cand nu vor mai fi la putere, caci precedentul odata creeat va fi un motiv numai bun pentru ca urmatorii guvernanti sa faca aceleasi lucruri.

      Răspunde
       
  • cristi
    August 27, 2014 la ora 19:47

    de multa vreme in Romania nu mai avem clasa politica,doar o adunatura de corupti si coruptibili care se folosesc de parghiile politicului pentru inavutire.traseismul politic e in floare si ieri un liberal convins are azi cele mai profunde convingeri socialiste doar din interes.singura solutie viabila ar fi noua generatie de tineri cu menalitate sanataoasa (cati or mai fi ca manelele si paraii lu taticu nasc monstri)care sa scoata aceasta tara din gaura unde a fost aruncata de clasa politica romaneasca din ultimii 20 si ceva de ani.

    Răspunde
     
  • Alexandra
    August 27, 2014 la ora 16:47

    Am vazut deja un promo, de pe care nu am apucat sa inteleg cand… Deci, cand?

    Răspunde
     
  • TT
    August 27, 2014 la ora 11:07

    Va citez”Cer normalitate democratică. Cer prea mult?”Cred ca cereti prea mult…la un popor inbecilizat de aproape 80 de ani…cred ca cereti prea mult….cu stima.

    Răspunde
     
  • Alex G
    August 26, 2014 la ora 14:29

    Apropo de TOLONTAN.

    Zic si eu aiurea, dece un Ziarist de exemplu domnul Guran sau domnul Tolontan nu candideaza la presedintie?(sau presedentie?) macar stiu sa scrie si nu mai au nevoie de purtator de cuvant. Plus din presa, presa in sine este cel mai bun SERVICIU de INFORMATII si colectare de RECLAMATII.
    Eu cred ca daca un ziarist (barbat ca din pacate nu cred ca Romania e pregatita pentru o femeie presedinte, poate gresesc!), deci un ziarist care este FOARTE conectat la realitatile Romaniei, de ce nu participa? Cred ca ar fi si mai usor pentru un zirist la Dnul Guran sau Dnul Tolontan, macar in cel mai rau caz nu mai au scuza: Nu am stiut! sau rupt de realitate, ca Ziaristi oamenii de presa poti sa ii numesti cum vrei sau dupa cum te-ai sculat de dimineata, DAR un lucru e sigur NU AU CUM SA FIE RUPTI DE REALITATEA! Ori asta e problema numarul 1, la clasa politica din Romania in anul 2014!

    Răspunde
     
  • Alex G
    August 26, 2014 la ora 14:20

    @ sorin rosca Stanescu si coroana mortuara.

    Ma mir ca nu s-a autosesizat Politia pentru ca este o amenintare cu moartea la Dna Ministru?

    Pe linga faptul ca omul asta clar are ceva la cap, si mai RAU deci aratam romanilor pregatiti la Universitati de top din SUA si care vin sa ne ajute tara, cat de INFANTILI suntem, deci ne batem joc de un OM Dna Ministru in cel mai josnic mod. Va spun eu Dna ministru abia asteapta sa SCAPE din spitalul asta de nebuni numait ROMANIA si abia asteapta dupa toate batjocura si mistocareala de cartier pe careo vede la PRESEDINTE si de la Un SENATOR..(cica senatul e mai ntelept ca sunt mai in varsta decat deputati..rahat!) niste golani, normal ca ABIA ASTEAPTA sa plece inapoi in SUA unde este respectata si vorbeste cu oameni care sunt normali la cap si seriosi. Asa o bataie de joc a ajuns Administratia Romaniei incat, astia ori sunt dusi cu pluta ori rupti de realitate, ce era Ceausescu rupt de realitate dar avea o scuza macar, era dictatura dar astia…de rasul curcilor! Mi-a crapat mie obrazul de rusine pentru Dna ministru. Si asta de fapt denota un CURENT de opinie de la Opinca la Turbinca fata de romanii specializati in strainatate cu care ne place sa ne mandrim ..de la distanta insa! Ca daca ar veni unul din laureatii nostrii cu NOBEL cred ca l-a fel le-am face si nu numai cu ei: Vedeti ce s-a scris de INNA, de SIMONA HALEP de tot! O tara de GOLANI!..asa ca meritam guvernul, presedintele, si senatorii pe care ii avem si sa nu ne mai plingem cand ne batem joc de specialistii care vor sa ajute romania. NOI NU VREM SA FIm AJUTATI! Un popor de coate goale..cum spunea un scriitor..spre rusinea mea nu imi aduca minte cred ca Caragiale..

    Răspunde
     
  • Mircea
    August 26, 2014 la ora 14:19

    Daca fiecare dintre noi, de la vladica la opinca ne-am vedea de treaba pe care suntem pusi sa o facem, pe care ne-am asumat-o atat ca presedinte al tarii, ca prim-ministru, culegator de coceni de porumb sau vidanjor, atunci lucrurile ar merge de la sine, pentru ca astfel fiecare isi va cunoaste locul si atributiile.

    Iar atunci cand greseste, cel cu atributii de pedepsire (justitia) pe baza unor legi emise de o mana de oameni alesi pentru ca stim ca isi fac treaba (parlamentarii) aplica legea, dupa ce politistul si-a facut la randul sau treaba aducand-ul pe invinuit in fata judecatorilor. Iar politicianul sta in banca lui pentru ca nu este treaba lui sa isi dea cu parerea despre dreptate, cine pe cine face si restul porcaielilor din ultimii 25 de ani.

    Evident, vorbesc despre o societate perfecta. Dar zau, nu ne-am plictisit de un presedinte si prim ministru care se cearta ca doi copii tampiti in curtea scolii? Doi indivizi care uita care le este treaba si isi dau la ghioale cum se prind? Care uita ca treaba lor este sa conduca o tara, nu sa faca circ la TV?

    Ajungem din nou sa votam raul mai mic..si iar ma intreb: eu pe cine votez? Nu vad niciun presedinte care sa ma reprezinte, iar voi alege doar ca sa nu iasa celalalt..

    Răspunde
     
  • Mihai cel groaznic
    August 26, 2014 la ora 12:57

    Moise, depinde cui te adresezi. Daca te adresezi lui Ponta, Udrea, Tariceanu &co … ceri prea mult. Daca te adresezi Lui Iohannis sau lui Macovei …nu 🙂 Aceste 2 candidaturi din urma, Iohannis si Macovei, au potential. DEstul de mare, dar in anumite conditii. Au amandoi o sansa destul da mare de a activa electoratul inert, care nu se prezinta la vot. Doar ei au aceasta posibilitate(ramane de vazut daca sunt si in stare) O prezenta masiva la vot ar baga la apa procentele obtinute de filialele din teritoriu, de mortii lui Dragnea etc. Daca se vor canaliza spre acel electorat, care poate fi mintit mai greu, cumparat mai greu, asadar de convins mai greu 🙂 vom avea o toamna cu surprize si s-ar putea sa-i stea in gat lui Ponta popcornul. Daca vor intra la tavaleala cu primii din lista, avem deja un nou presedinte… Ne luam frumos popcornul si ne pregatim sa vedem 🙂

    Răspunde
     
  • Silviu
    August 26, 2014 la ora 11:31

    Domnule Guran, eu propun sa ii votati, sau sa ii votam pe toti, pentru ca asa nu o sa avem mustrari de constiinta. Chiar nu exista un candidat 100% capabil pentru functia de presedinte in opinia mea. De aceea o sa votez ca si pina acuma,cat ma tine tusul dupa stampila.

    Răspunde
     
  • Moromete
    August 26, 2014 la ora 03:35

    @Moise, remarca:

    „nu va mai putea fi arbitrul echilibrat de care societatea noastră are atâta nevoie”

    chiar daca este constitutionala, se bazeaza pe „cai-verzi-pe-pereti”. Cum poate fi un presedinte echidistant, cand a ajuns acolo pe baza unui sprijin al anume partid. Iar apoi, electoratul tocmai de aia l-a ales, pentru ca are anumite opinii, si nu pentru ca echidistant fata de tot si toate. In plus, cuvantul sau nu poate fi greu daca nu impune respect. Iar respectul se castiga sau se impune. Cine si cum ar putea sa-si castige respectul in fata lui Ponta?

    Din pacate ceri prea mult. Nu de alta, dar nu e normal, e utopie ce anume ceri. Stii vreun stat democratic in care e normalitatea de care vorbesti (in politica)?

    In schimb e normalitate in relatia client-vanzator, la circulatie, la politie, la armata. Sincer, n-am vazut pana acum niciunde normalitate la doctor, sau la scoala (ma refer la nivel de stat, si nu cazuri izolate).

    Răspunde
     
  • un turist
    August 24, 2014 la ora 22:19

    Nu este problema mea dar cred ca Romania este confundata cu un obiect oarecare sau o piesa de sah care este plimbata dintr-o mina in alta. Din cite am citit si auzit din medii sint aceiasi care candideaza care nu au facut nimic in afara de haos!!!Oare merita aceasta Romania sa fie tratata astfel si distrusa mai mult decit este la ora actuala??? Pina in prezent cei ce conduc vin, promit, fac buzunarele pline si pleaca sau vor alta functie.Acest popor oare este prostit chiar in halul acesta de nu vede nimic ce se intimpla. Vreti sa distrugeti justitia care este inca in papuci de copil?? Oare nu se obsearva ca fug investitorii si populatia emigreaza fie si pentru niste joburi neomenesti si slab platite? Oare este nevoie de cearta continua intre presedinte si primministru? Da vor fi unii fff putin care o duc bine dar restul daca pot fi numiti Rominii astfel? Nu sint nationalist sau de extrema dar daca si Rominii din jurul meu spun ca este*O TIGANIE CURATA* im-i lipsesc cuvintele!!!!

    Răspunde
     
    1. VictorL
      August 25, 2014 la ora 09:51

      @UnTurist.Romania nu e Germania dar nici nu trebuie sa va faceti probleme doar pentru ca se ciondanesc partile presei intre ele,cu politicieni cu tot.Stiu ca de afara Romania arata ca o Casa de Nebuni sau ca Tara Prostilor dar sa stiti ca nu ne-a miscat nimeni de aici.
      Cam toti care si-au anuntat candidatura au facut cite ceva bun cind au fost pe functii iar daca inca nu sunt arestati inseamna ca nu au reusit procurorii sa gaseasca ce cautau.Nu procurorii fac legea ci doar o aplica.Nu cred ca politicienii vor reusi sa distruga Justitia chiar si daca va fi Ponta presedinte.
      Pleaca investitorii,plecam si noi si vor ramine cei care voteaza pentru o galeata, sa care apa cu ea ca Fefeleaga,doar ca aia avea cal.Vor rezema peretii la primarii si vor astepta ajutoare din Germania.Asta inseamna ca-si vor primi pedeapsa pentru prostie.
      Tigania din televizoare e numai acolo si pe strazi lumea e calma si fiecare cu treaba lui, fara politica.E mai bine asa decit pe vremuri cind Iliescu scotea batausi in strada sa omoare oameni doar pentru ca nu mai voiau sa fim aliati cu Rusia.Se pare ca pina si tiganii au invatat ceva…

      Răspunde
       
  • Eu
    August 23, 2014 la ora 12:25

    Eu cred ca ceri prea mult, prea ca la tara! 😀

    Răspunde
     
  • Stelian
    August 22, 2014 la ora 22:07

    Ponta candidind la presidintie deja are o problema. El recunoste prin asta ca nu este prea bun prim ministru. Altfel de ce ar dorii sa devina presedinte daca considera ca este bun ca prim ministru, stiind ca guvernarea tarii nu este atributia presedintelui?
    – Daca el crede ca altcineva din partidul lui va fi un prim ministru mai bun ca el, atunci nu-si iubeste tara caci pana acum nu l-a lasat pe acela sa fie prim ministru.
    -Daca el crede ca nimeni nu va fi mai bun prim ministru ca el, atunci nu-si iubeste tara caci paraseste functia de prim ministru daca castiga alegerile.
    -Altul exact l afel de bun ca el nu poate exista.
    Cred ca se teme de aceasta intrebare…

    Răspunde
     
    1. Catelu
      August 23, 2014 la ora 17:51

      Ponta nu e de capul lui, el trebuie sa execute ce-i dicteaza borfasii din P$D. Si borfasii au nevoie ca de aer sa desfinteze independenta justitiei. Au decis ca el are cea mai mare notorietate in momentul asta, Bombonel fiind o vreme suspendat, asa ca l-au scos in fata. E atat de simplu.
      Cat despre activitatea de premier, banuiesc ca ati observat ca isi incepe sedintele de guvern comentand ce a spus Basescu la TV cu o zi inainte. Poate fi cineva mai profi de atat?

      Răspunde
       
      1. Stelian
        August 23, 2014 la ora 18:29

        O, daaa! Sigur ca asa este. Sta cel mai bine in sondaje si este bagat in fata. Dar atunci PSD-ul trebuie sa recunoasca ca Ponta nu a fost cel mai bun premier, daca-l pot schimba oricand cu altcineva. Undeva e chestie unde nu pot minti, caci orice minciuna ar spune se acuza singuri pe partea cealalta.

        Răspunde
         
      2. Stelian
        August 23, 2014 la ora 18:46

        Cat despre justitie, nu stiu nici un partid care sa-si doreasca o justitie independenta care sa judece cu dreptate si care sa nu poata fi influentata de nimeni. Atat de multe infractiuni au facut toti in perioadele in care au guvernat, sau in perioadele cand au facut afaceri cu statul, incat nu vad nici un partid care sa nu fie interesat sa traga sforile in justitie.

        Răspunde
         
  • Cosmin Sandu
    August 22, 2014 la ora 18:03

    Oricum, ma bucur ca aduci in actualitate tema asta. Felicitari !

    Răspunde
     
  • Cosmin Sandu
    August 22, 2014 la ora 18:01

    In mod cert Moise nu ceri prea mult. Din pacate tara noastra nu are educatia necesara pentru a penaliza candidatii care vor traga aceasta campanie in mocirla, pentru ca acolo se simt f increzatori ca vor castiga. Doar au experienta :(!

    Răspunde
     
  • mircea
    August 22, 2014 la ora 16:31

    M-am saturat de „Jos Basescu”. Am fost basist daca doriti, mi-a trecut complet de cind cu sustinerea candidaturii elenei udrea. DAR… ce vine dupa? Vreau sa aud proiecte, oameni cu viziune si nu doar „jos Basescu”. Asta e jos oricum.
    Mai nou principalul competitor anunta ca el nu are nimic altceva de spus in confruntari directe, asa ca el nu participa. Adica „prostilor voi ma votati oricum, chiar nu are sens sa imi explic planurile, viziunea, proiectele”. Ce surpriza ar fi ca in dezbaterea televizata sa se discute chiar civilizat si constructiv, in absenta lui Ponta…

    Răspunde
     
    1. Stelian
      August 22, 2014 la ora 17:35

      Cam ce-ar fi de dezbatut in Romania, intre candidatii la functia de presedinte? Daca nu mai vrem un presedinte ca Basescu, implicandu-se in toate, ci unul care sa respecte constitutia si sa se incadreze in ea, cam ce ar fi de dezbatut? Econonic nu poate vorbi, caci nu are atributii, politica externa cred ca e clara, UE-NATO-Schengen-stabilitate-pace… Toti vor sustine ca vor face cam aceleasi lucruri. Ce mai ramane de dezbatut?

      Răspunde
       
      1. Stelian
        August 22, 2014 la ora 17:43

        Adica, hai sa fim seriosi, unii spun ca vor continua stilul Basescu (sustinerea independentei justitiei, UE, NATO so ca vor media intre puterile statului), altii ca dimpotriva, nu mai vor un presedinte ca Basescu, ci vor fi presedintele tuturor romanilor, dar ca vor face aceleasi lucruri, sustinerea independentei justitiei… Singura diferenta in discursul lor de acum vad ca e Basescu.

        Răspunde
         
      2. Stelian
        August 22, 2014 la ora 17:49

        Moise, poate ne prezinti (si le prezinti), cam cu ce discurs ai veni tu, daca astazi ai candida la presidintie. Dar repet, in cadrul contitutiei.

        Răspunde
         
  • Stelian
    August 22, 2014 la ora 14:36

    Le cam trece prin cap sa-l suspende pe Basescu acum, inainte de alegeri. Circul a inceput deja Moise. Sau asta este normalitatea democratica?

    Răspunde
     
  • Dani
    August 22, 2014 la ora 13:27

    Moise, dar daca candidatura Elenei Udrea ii va face foarte bine lui Iohanis? Omul lui Basescu in aceasta campanie va fi considerat fara doar si poate Elena Udrea. Atacurile anti-basescu vor fi indreptate spre doamna Udrea, ceea ce il va scuti pe Klaus de o cavalcada de atacuri venite din partea posturilor TV pro-Ponta. Deci s-ar putea ca aceasta candidatura a Elenei sa fie o miscare inteleapta.

    Răspunde
     
    1. Mihai Papuc
      August 24, 2014 la ora 19:48

      Iohannis are nevoie de vizibilitate mai mare. Iar Udrea si Ponta vor monopoliza tot ce inseamna campanie la TV. Plus ca acum are si campania lui Ponta sens – impotriva lui Basescu – reprezentat de pupila sa blonda.

      Răspunde
       
  • Insolventa Bucuresti
    August 22, 2014 la ora 11:24

    Poate ca este cazul sa se dea un semn de maturizare politica din partea politicienior asa cum sugerezi. Teama mea este ca nu avem o piata pregatita pentru asa ceva !

    Răspunde
     
  • Adrian
    August 22, 2014 la ora 10:34

    Da, Moise, ceri prea mult.

    Răspunde
     
  • N!ck
    August 22, 2014 la ora 10:19

    @Moise
    De ce sa nu cerem si ALEGERI CORECTE?
    Poate ca si acest lucru este important. Dupa ce americanii au demonstrat ca nu conteaza cine voteaza ci conteaza cine numara (vezi documentarul HBO: hacking democracy) si dupa ce David Bismark a prezentat la TED in 2010 votare electronica fara frauda, nu inteleg de ce clasa politica de la noi pastreaza tot sistemul invechit care poate fi fraudat in fel si chip.
    Sigur ca multi politicieni nu vor un sistem de votare sigur asa cum nu vor nici liste electorale corecte. Dar nici societatea civila sa nu vrea acest lucru?
    Cu alte cuvinte sa pornim la fiecare ciclu electoral cu suspiciuni si neclaritati pare a fi o stare de fapt foarte normala pentru marea masa de politicieni. Si nimeni pare sa nu poata sau sa nu vrea sa faca ceva.
    In concluzie o campania electorala plina de zoaie si laturi va duce la mari suspiciuni de frauda alimentate de un sistem de votare invechit si clar depasit.

    Răspunde
     
    1. ioan
      August 22, 2014 la ora 11:54

      @N!ck: Cel putin in mediul urban am avea infrastructura necesara introducerii votului electronic. Best practice am putea face rost din Estonia….insa cum ii explici taranului de la coada vacii din Cucuietii din Deal cum functioneaza asa ceva. Legea electorala ar trebui modificata de asemenea, toata populatia cu drept de vot ar trebui fi „prinsa” intr-o baza de date actualizata. Romanii de peste hotare de asemenea etc etc etc, multe alte puncte care ar trebui puse la punct inainte de a trece la votul electronic….Si chiar cu introducerea de succes a unui asemenea mod de votare, la urma urmei trebuie ca omul de rand sa-si miste fundul greoi pana la un asemenea terminal si sa-si dea cu semnatura digitala exprimandu-si astfel optiunea electorala.

      Răspunde
       
      1. N!ck
        August 22, 2014 la ora 13:34

        Nu este vorba de vot electronic. Nu se utilizeaza o masina de vot in cabina de vot si nici nu se utilizeaza tus si stampila ci doar un simplu creion si o foaie de hartie. Pentru mai multe informatii se poate cauta David Bismark pe internet. Sistemul este greu de fraudat deoarece ofera toate cheile de verificare la alegatori. Cu alte cuvinte oricine (alegatori,ziaristii, reprezentantii societatii civile) poate verifica atat integritatea votului cat si integritatea intregii liste de votanti – lucru care nu se intampla in prezent.

        Răspunde
         
  • ioan
    August 22, 2014 la ora 00:51

    Rolul unui presedinte este bine ancorat in Consitutia Romaniei, aceea de garant al constitutiei, al integritatii teritoriale a statului roman, la buna functionare a institutilor publice. Peste aceste atributii ii revine rolul de MEDIATOR intre puterile statului, respectiv stat si societate.
    Din pacate in ultimii ani, institutia prezindentiala prin reprezentatul acesteia, a fost tarata pur si simplu in mocirla. Pentru indeplinirea unor orgolii personale, persoana prezindentiala a ales sa duca batalii interne cu premierul desemnat, in ochii multora, puerile, dar car au adus deservicii imense Romaniei, ca stat. Din pacate nu mai suntem luati in serios cum am fost candva in perioada interbelica. Este pacat. Noul presedinte trebuie sa se concentreze pe rolul atribuit de constitutie, sa o respete, sa-si asume rolul de mediator si sa readuca rolul institutiei prezidentiala acolo unde ii este locul: este nevoie de Demniatate, de Respect, de Mandrie. Cred ca in momentul de fata, d-l Johannis face cea mai buna impresie la fotoliul prezidential insa trebuie sa se discute despre programe, de politica interna si externa, cum vrem sa ne pozitionam in viitor….ce rol sa isi asume Romania. Despre asemenea dezbateri vreau sa aud, evident purtate la un nivel respectos.

    Răspunde
     
  • Marian
    August 22, 2014 la ora 00:42

    Buna Moise,
    Complet de acord cu articolul tau, asta imi doresc si eu de mult timp incoace, sa nu mai votez circ si mai ales negativ (cum ai mai scris intr-un articol mai vechi). Problema e insa ca aceste personaje au public pentru acest circ ieftin. E ca si can-canizarea TV-ului: daca face audienta dam cat de mult.
    Acum, eu sunt convins ca multi romani nu au o educatie suficient de buna pentru a face diferenta intre circ si dezbatere. Problema de aici porneste, parerea mea… De ce nu se face asemenea circ intr-o tara civilizata? De ce de ex in Anglia, unde Farage e considerat un extremist, participa la dezbateri pe teme serioase si se poarta discutii civilizate? Pt ca la ei publicul de can-can e mic la numar.
    Ca sa n-o mai lungesc, circarii nu sunt prosti. Ei furnizeaza ceea ce se vinde, fac si zic ceea ce trebuie ca sa primeasca voturile; iar daca ei considera ca voturile obtinute prin circ sunt mai multe la numar decat cele castigate prin dezbateri, proiecte, programe de guvernare etc. atunci inseamna ca noi ca societate avem o problema.

    Răspunde
     
  • camione
    August 21, 2014 la ora 22:30

    eu cer de la jurnalisti seriozitate, si ma refer in general, tocmai citeam in economist ca in europa prima pagina o tine ferguson,SUA, cu rasismul, abia apoi ebola, ISIS, Ucraina e fapt divers.
    daca un negru e impuscat de un negru nu conteaza, de un alb insa e scandal (chiar mondial), lumea vrea confirmare de stereotipuri, americanii sunt rasisti, islam e sharia, rasPutin e smecher.
    asa e si cu politichia, e show oriunde, biznis, presa trebuie si ea sa traiasca, cerere si oferta

    Răspunde
     
  • Cris
    August 21, 2014 la ora 21:10

    Romani, vi se pregateste ceva!

    Fufa de Elena Udrea este o falsa candidata. Binenteles ca stie lumea cu cine are de-a face si nu o voteaza nici drku. Asta e clar.

    Neprimind voturi si, mai ales, starnind indignarea populara (nimeni n-ar vota o fufa), voturile se vor duce la Ponta.

    Ideea e de blat. Daca Ponta va ajunge Presedinte (si sigur va ajunge) e posibil sa o puna pe fufa de Udrea, Prim-ministru, iar asta va insemna desavarsirea coabitarii sinistre care ne provoaca voma de cativa ani buni.

    Avand in fata un stat tzepar, profund corupt, greva fiscala totala si revolta de strada sunt singurele solutii viabile.

    Răspunde
     
  • VictorL
    August 21, 2014 la ora 16:26

    @Moise.Pe Basescu il vom judeca pe urma iar acum trebuie rezolvata problema cu ,,purceaua moarta in cotet si care cu fundul a blocat usa…”
    Cel care va cistiga Turul2 va aduna o majoritate a votantilor si va avea multe milioane de voturi in spate si asta pentru 5 ani batuti pe muchie.Cred ca cine mai trage sperante de suspendari pe baza de aiureli au inteles .Voturile alea le vor arata parlamentarilor incotro bate vintul si ce se cere de la ei.Exista viata parlamentara si dupa Vacanta de Craciun
    Nu cred ca pina la Craciun Ponta va face vreo minune minunata si se va apuca de guvernat tara asta pentru ca nu poate.Atit poate si de unde nu e nici Dumnezeu nu are ce lua.
    Maresalul Antonescu cind i s-a cerut demisia a spus ca ,,nu poate lasa tara pe miinile unui copil”.Sa dovedit ca copilul a predat-o rusilor cu totul pentru 50ani.
    Acum noi trebuie sa alegem pe miinile cui dam tara.
    Daca Basescu ar mai putea candida ar cistiga inca o data functia de Presedinte.
    De aici incolo se fac pozitionarile;antibasisti,antipontisti…
    De fapt e vorba de alegerea unuia care sa fie intreg la minte si patriot.Teoretic va fi singur impotriva tuturor si va sfirsi precum Constantinescu facut zdrente de mafioti.Practic e seful Executivului si trebuie sa faca echipa cu Premierul.S-a dovedit ca doar asa caruta are toti boii pozitionati la oiste si nu precum cateaua.
    Acum avem un Guvern care are 70% sustinere in Parlament si totusi se vaita ca nu poate face treaba pentru ca nu-l lasa Basescu.Inseamna ca totusi Presedintele trebuie sa fie de acord cu ce face Guvernul si are si pirghii sa corecteze lucrurile.E singurul votat de majoritatea romanilor si singurul care-i reprezinta pe ei si tara lor.Asadar poezia cu ,,presedinte jucator sau nejucator ramine pentru romantici.In realitate avem Presedinte sau o gluga de coceni.
    Cred ca de astea va trebui sa tineti cont cind mergeti la vot.Pina atunci mie cred ca mi se va termina vacanta in Romania.
    ,, Da-mi Doamne un gram de minte in locul unui car de noroc!…

    Răspunde
     
    1. mihaix
      August 21, 2014 la ora 20:04

      Offff Victor, ai mare dreptate cu comentariul tau. Pe Basescu o sa il judece insa si Justitia inaintea istoriei, la fel ca pe Nastase. In rest dreapta e la fel de dezbinata si macinata de interese marutne ca intotdeauna, pt a avea vreo sansa.

      Ah, si cu regele chiar nu ai nimerit-o. Tu chiar crezi ca el a predat-o – nici macar Basescu care o zice , nu o crede. Sa o luam altfel: Malta, Yalta… Singurul care si-a dat seama de amenintarea rosie a lui Stalin a fost Churchill – el prevazand razboiul rece , si alegerile „democratice ” din statele satelit. Dar nu a putut face nimic cu un presedinte american bolnav si incapabil de a-si asuma un nou razboi. Si cum rusii nu stiu decat de puterea armata, si amenintari reale, au castigat. Acum ca noi aveam un rege, si o farama de armata, care s-au impotrivit cum au putut, si nu au fugit, bravo lor. Stii ca regelui i s-a sugerat de mutle ori sa plece si nu a facut-o. Daca vrei sa dai vina, da-o pe americani, nici macar pe englezi/Churchill. Si acum avem mare noroc, ca s-a trezit ursul , dupa ce ne-a bagat Nastase in NATO. Pe asta o sa il judece istoria, ca pe cel mai mare om de stat din perioada de tranzitie, dar si cel mai mare corupt ,la mica lupta cu Basescu. De cel cu genocidul si mineriadele nu zic :). Dar saracul rege, chiar asa sa te iei de el pt ceva ce chiar nu el a gresit. Si aveai destule motive, reale, de mari greseli – vezi moartea lui Antonescu ….

      Răspunde
       
      1. VictorL
        August 22, 2014 la ora 07:09

        @MihaiX.Nu Nastase ne-a bagat in NATO ci americanii.Trasa a facut-o Constantinescu.
        Nastase doar si-a luat maslina de la Bechtel.
        Churchill la Ialta a facut aranjamentul pentru dupa razboi si la ora aia il interesa Anglia.
        Regele a tradat inutil fara sa aibe garantii de securitate de la nimeni.Antonescu impunea conditii si era pregatit sa-i tina pe rusi pe Siret pina la sfirsitul razboiului.
        Amenintarea rosie nu era noua si Armata Romana a intrat in Budapesta in 1919 tocmai pentru a rezolva problema.In acelasi timp si la Nistru s-a dus din acelasi motiv.
        Povesti despre Justitie eu am auzit inca din zilele lui Decembrie ’89 si nu s-au adeverit nici pina azi.E mai greu sa mergi la judecatori doar cu povesti.
        Istoria in schimb ne judeca pe toti, in pielea goala si fara pile si relatii.Pe cei cu drept de vot ne mai judeca si copiii…

        Răspunde
         
        1. mihaix
          August 22, 2014 la ora 12:40

          Cunosti cum functioneaza justitia din interior ? Cunosti problemele reale ale acestui sistem, ai amici , rude, procurori , judecatori ? Eu da si nu ca justitiabil, nu am intrat vreodata in vreo sala in timpul sedintei, si iti zic ca se poate orice. si pe prostie si pe ambitie si pe inteligenta. ps apropos de macovei.spre deosebire de ea ,kovesi e destul de bine vazuta cel putin de procurori. si sunt multi profesionisti la dna si in sistem care nu apar la tv. Dar trust me ca orice se poate. dc crezi ca s-au suparat diversi ca e mai greu cu manevrarea unor treburi in noile coduri .Dar solutii se gasesc intotdeauna, vezi decizia csm de abtinere a judec de penal….

          Răspunde
           
          1. VictorL
            August 22, 2014 la ora 13:29

            @MihaiX.Am prieteni dar nu pun intrebari.Eu ma refer la faptul ca toti amenintau cu justitia si in decembrie ’89 si mai apoi, dar inca nu a platit nimeni pentru nimic.E greu sa-l ameninti pe Basescu.Fiecare si-o face cu mina lui si apoi pozeaza in detinut politic.
            A fost o perioada in care degeaba dadeai bani la avocat daca nu aveai judecator.Cred ca intre timp s-a mai schimbat cite ceva…
            Mai cred ca cei care spera sa scape doar pentru ca nu va mai fi Basescu Presedinte se imbata cu apa rece.

             
          2. mihaix
            August 22, 2014 la ora 18:45

            Asa se pare si asta e unul din lucrurile bune de cand am intrat in ue si nato. e mult mai greu sa blochezi procese si ei vor sa vada rezultate , deci cei ambitiosi au ce face :). Sa fie primit, eu sper la Dragnea ca urmatorul pas.

             
          3. VictorL
            August 22, 2014 la ora 22:33

            @MihaiX.Nici nu terminai bine de scris despre prostia,, Suspendarea Presedintelui” si azi a si aparut pe tapet.Tariceanu s-a tramsformat in ,,port-papuci”pentru Ponta si i-a ouat mintea.Nu pricepe ca in felul asta chiar toti care vor respectarea regulilor vor vota cu cine le va indica Basescu.
            Basescu trebuie sa plece si pleaca la termen.Cine-i va lua locul nu are importanta ci doar respectarea legii.Cu asta ne-am ales dupa 10 ani Basescu.Nu cred ca renuntam usor la asta.
            Dragnea nu ma intereseaza cum nu mai ma intereseaza nici Nastase sau Basescu.Daca a comis-o e problema lui,insa dupa cum vad ca se misca procurorii cred ca vom avea ceva vinovati inca de la prima suspendare,cu atentat la siguranta nationala in forma continuata.
            Unii vor fi surprinsi dar Basescu la ora aia va fi cu nepoteii in parc.Nu cred ca-l intereseaza functia de Primministru.Pentru asta trebuie sa ti se ceara si nu sa o ceri tu.Nu cred ca Basescu va umbla prin partide sa-si caute ministri.Il va lovi lenea dar va avea limbarita.
            Asteptam ofertele si ne hotarim pe taraba,daca mai suntem aici.Cine face circ ,circ primeste inapoi.Din toata tevatura singurul care se bucura e Basescu pentru ca scapa de raspundere.

             
  • AndreiM
    August 21, 2014 la ora 15:13

    Observ cu stupoare ca multa lume si-l doreste pe Basescu in inchisoare. Fara argumente reale, fara fapte probate. Nu-l dorec pe Iliescu, pe Nastase, pe DIP, pe Hrebenciuc,pe Voiculescu, pe socrul lui Ponta. Cred ca ar trebui sa se uite mai intai in oglinda. Si sa il invinovateasca mai intai pe cel pe care-l priveste. Dupa aceea sa incearca sa-si faca curatenie in ograda si in viata. Apoi sa ii judece pe altii.

    Răspunde
     
  • mihaix
    August 21, 2014 la ora 15:13

    Felicitari pt articol Moise. Asa este o sa avem o porcarie de alegeri. Nu inteleg insa cum o poti vota pe Macovei. Poate ca nu ar fi rau sa te interesezi inainte de acest personaj. Orice procuror care a auzit de ea, lucrat cu ea , sau cu sotul ei (fostul sot) iti va zice ca e un sarpe , minte , manipuleaza ,nu s-a ocupat de meseria ei si dosare, se implica direct sa ii ajute pe militieni la pocnit. Dar ce-i al ei e al ei. Daca o vezi personal stie sa se faca f placyta si sa se prezinte intr-o lumina buna. Dar tot o batausa care ne-a reprezentat la ue drepturile omului ramane. Am mai avut aceasta discutie si cu AdrianL dar nici el nu crede pana nu vede. Si Hitler a fost initial un personaj bun. Eu atata zic: daca in sistem , procurorii care au cumoscut-o zic toti nasoale de ea. Iar procurorii nu sunt nici ei fiinte slabe de inger sau necunoscatoare…..Oricum daca ramanea in magistratura era data afara din cauza incompetentei si a dosarelor nelucrate. e o vb daca vrei sa o freci in magistratura te bagi in politica si in ap central…de munca e la dosare, de dat din gura la tv. magistratii care dau mai mult din gura la tv decat necesarul. nu sunt magistrati…..la fel si despre ponta. si el o freca dar de el nu am auzit sa fie atat de prost vazut ca persoana rea si uratca macovei.

    Răspunde
     
  • Kristina
    August 21, 2014 la ora 15:01

    Elena Udrea categoric.
    Decat jidanul de Ponta,
    si este ultimul meu comentariu pe blogul dv.
    numai de bine,domnule Moise.

    Răspunde
     
    1. AndreiM
      August 21, 2014 la ora 15:07

      D-na Kristina, la inceput a fost cuvantul. Altfel propovaduim ca Moise…in pustiu. Si eu m-am gandit la aceasta masura. Numai ca am realizat ca nu o fac pentru el, ci in primul rand pentru mine. Si pentru ceilalti, sa nu uitam prima fraza, pentru ca atunci se intampla lucruri rele.Si nu cred ca ne mai dorim.

      Răspunde
       
      1. Stelian
        August 21, 2014 la ora 15:54

        Cuvantul este o persoana.

        Răspunde
         
  • Radu
    August 21, 2014 la ora 14:24

    „Pentru Băsescu președinția nu mai poate fi o miză, dar omul vrea să fie premier,” – nu stiam ca exista premier la Poarta Alba/Rahova/etc? oare sa fie cel care are grija de alambic?

    Răspunde
     
    1. VictorL
      August 21, 2014 la ora 15:06

      @Radu.Nu stiam ca au si alambic…Oare din cauza asta toti care ajung pe acolo scriu manuale pentru cei ramasi afara si in acelasi timp viseaza sa-i gratieze Basescu?

      Răspunde
       
  • m
    August 21, 2014 la ora 14:18

    seriozitate electorala 🙂 asta e o contradictie in termeni! eu prefer o campanie neserioasa, dar o guvernare serioasa. se pare ca nici de asta n-o sa avem parte in urmatorii 20 de ani!

    Răspunde
     
  • AndreiM
    August 21, 2014 la ora 13:32

    D-le Guran, ar trebui sa intelegem un lucru: oamenii capabili lucreaza pentru ei. Cei care acum se doresc conducatori, sunt doar marionete in mana celor care capuseaza statul (adica si pe mine prin banii mei din impozite si taxe). Ei nu vor face nimic, doar isi vor mentine masa de manevra. De aceea, asteptarile d-vstra, ca si ale mele de altfel, nu-si vor gasi ecou.

    Răspunde
     
  • Filotin
    August 21, 2014 la ora 13:29

    Lasa Moise ca normalitate democratica e si cind fiecare isi apara interesul.E o permanenta lupta pentru bani, pozitii, favoruri intr-o normalitate democratica, si nu numai dezbateri, care oricum nu impresioneaza pe nimeni ca sunt lipsite de credibilitate. Din perspectiva asta, decit sa ceri dezbateri de la niste mincinosi, planuri si proiecte individuale , mai bine da-ne motive sa-i judecam corect. Lasa-i sa se injure(ca oricum, si asta e doar de fatada) si vino cu articole care sa ne arate pe ce se duc banii nostri. Si astfel, judecata sa fie cit mai dreapta.

    Răspunde
     
    1. Cris
      August 21, 2014 la ora 13:36

      De ce crezi tu ca devii brusc mai destept daca afli „pe ce se duc banii nostri”?

      Răspunde
       
      1. Filotin
        August 21, 2014 la ora 14:04

        Nu stiu cita importanta are faptul ca eu devin mai destept, dar ma bazez pe alti destepti care se vor intreba daca s-au cheltuit corect. Ma gindesc in primul rind la desteptii de la DNA, ca Tolontan deja a intrat in istorie cu gala Bute. Regret ca jurnalistii scriu frumos dar atit. A fost si o propunere ca in cazul deconspirarii unor ilegalitatii, jurnalistii sa primeasca un 2% din valoarea prejudiciului, dar faptul ca jurnalistii nu au mediatizat propunerea ma face sa cred ca nici ei nu-si doresc decit sa scrie frumos, pentru suflete sensibile.

        Răspunde
         
        1. Cris
          August 21, 2014 la ora 15:33

          Prietene, fii realist! De ani de zile se tot vantura, in presa, hotii inimaginabile, revoltatoare si nu se intampla absolut nimic. Doar mergem la vot sa le asiguram continuitatea, prin rotatie, la guvernare.

          Nu de lipsa de informatie duce lipsa lumea ci de lipsa de posibilitatea reala de a sanctiona drastic actele de coruptie.

          Răspunde
           
          1. Stelian
            August 21, 2014 la ora 16:24

            Exact asta spun si eu mereu. Ca lipseste cu desavarsire aceasta posibilitate de a sanctiona minciuna si prefacatoria. Acum, in astazi, in acest moment, singura piedica in calea dorintei unora de unavutire din banul public, este aceeasi dorinta a celor din tabara adversa. De aceea s-au perindat toti pe la guvernare si absolut toti s-au interesat numai de buzunarul lor.

             
  • Cris
    August 21, 2014 la ora 11:57

    Faptul ca Basescu Traian o sustine pana la capat pe „Elena – gura de aur”, arata clar in ce hal de tembelism a ajuns clasa politica locala, in timp ce lumea doarme pe ea, in loc sa iasa in strada sa le ia gatul la escroci.

    E clar pentru toata lumea ca tembelul de Basescu judeca cu sulla in aceste momente critice pentru tara.

    Răspunde
     
  • Stelian
    August 21, 2014 la ora 11:36

    Bravo Moise! Si eu vad lucrurile exact cum le-ai prezentat. Din pacate nu vad in ce an o asemenea persoana ar putea castiga alegerile prezidentiale in Romania. Incerc sa vad un an aproximativ in viitor, dar nu reusesc. Eu cred ca Basescu nu va fi niciodata prim ministru al Romaniei. Nu va traii asa de mult, incat romanii sa uite.
    Ma bucur ca pot citi asa o parere sincera si de bun simt, in peisajul din media romaneasca. Si ma bucur ca ai reusit sa pui blogul pe roate ! Astept sa te vad in septembrie.

    Răspunde
     
  • Marian Androne
    August 21, 2014 la ora 11:01

    Alegerile vor fi decise de jumatate din cei 75% din electori care, fie nu au mai venit la vot, fie si-au anulat votul.

    Cine ii va capacita, va castiga!
    Ponta, Iohannis, Udrea se bat pe cei 25%…

    Macovei? Da, cu conditia sa aiba un discurs antisistem fara echivoc.

    Răspunde
     
  • Stuart
    August 21, 2014 la ora 10:52

    „iar eu îmi voi da votul unui outsider cum este Macovei.”
    !?!?!?
    #wtf

    Am simtit nevoia unui kil de lamai…

    Răspunde
     
    1. AndreiM
      August 21, 2014 la ora 13:14

      Desigur, poti consuma orice, dar lamaile s-au scumpit. Stii tu…Argentina, incapacitate de plata. Lucrul de care nu cred ca suntem scutiti. S-ar putea sa ramnem cu greata

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase