Bani, alegeri, remaniere

Publicat la data de de Moise

palatul-victoria_mare

de Moise Guran

Este, de acum, destul de evident faptul că, înaintea alegerilor prezidenţiale din această toamnă, România va trece cel puţin printr-o remaniere guvernamentală, dacă nu cumva printr-o schimbare de guvern.

Nu ştiu exact când se va întâmpla asta, dar pot să vă spun interesele divergente din partidul aflat la guvernare, interese ce, probabil, în final, vor determina schimbări importante şi pentru societate.

Mi se pare mie că, de acum, devine clară dorinţa lui Victor Ponta de a rămâne premier şi de a NU candida la preşedinţie. Iniţial, l-am bănuit cu toţii de un soi de modestie prost jucată, dar, de acum, e clar – Ponta nu se simte deloc sigur pe el într-o luptă pentru Cotroceni şi este conştient de faptul că Dragnea îl împinge în această luptă pe care, şi dacă o pierde, şi dacă o câştigă, oricum nu va mai fi nici premier, nici şef la PSD. Din acest punct de vedere, este foarte probabil ca premierul Victor Ponta să încerce să îşi securizeze înainte de alegeri guvernul, dar şi o majoritate în Parlament care, cel puţin, să nu îl poată doborî prin moţiune de cenzură, dacă nu va mai fi suficientă pentru învestirea unui guvern nou.

Deşi toţi politicienii critică pe faţă stilul de preşedinte-jucător al lui Traian Băsescu, e clar că, în spate, toţi se tem de faptul că viitorul preşedinte poate împrumuta năravurile actualului preşedinte şi că o majoritate de 55%, cât are acum PSD cu UDMR în Parlament, poate deveni labilă după alegeri, dacă PSD pierde Cotroceniul.

Şi totuşi, Ponta are cel puţin o remaniere de făcut, căci înlocuirea lui Liviu Voinea la ministerul Bugetului este o realitate obiectivă dictată de plecarea acestuia la BNR, iar înlocuirea lui Dan Şova la Transporturi, devine şi ea o necesitate cu fiecare lună care trece fără ca banii europeni să fie folosiţi. Aşadar, interesul lui Victor Ponta ar fi o remaniere, produsă eventual mai la toamnă, dar înainte, iar nu după alegeri.

Interesele lui Liviu Dragnea, celălalt vector principal din guvern sunt, însă, diametral opuse. Dragnea ştie că doar candidatura lui Ponta îi poate pune în mână şi guvernul, şi partidul, simte momentul aproape şi va forţa – prin resorturile subterane din terioriu ale PSD – împingerea lui Ponta către preşedinţie.

Este foarte posibil ca interesul imediat al lui Dragnea să fie ca, odată desemnat oficial candidat, Ponta să renunţe la funcţia de premier şi să îi lase lui acest loc. N-ar fi o problemă ca cei doi să facă schimbul, dacă Ponta devine preşedinte, dar ar fi o adevărată aventură să-l mai schimbi pe Ponta din funcţia de premier, dacă acesta pierde alegerile. Asta, v-am spus deja, din cauza labilităţii create în Parlament de o înfrângere.

Pe de altă parte, Liviu Dragnea îşi doreşte să scape cât mai repede de Voinea căci, în această perioadă de până la alegeri, omul are importante chetuieli de făcut. Or, Voinea îşi ia în primire mandatul la BNR abia în octombrie, ceea ce îi încurcă puţin socotelile lui Dragnea. Campania se ţine cu contracte de la buget, iar vicepremierul are nevoie urgent de un om al său pus acolo, peste banii statului. Desigur, Voinea poate fi trecut pe liber şi înlocuit fără ca, în mod formal, să se petreacă o remaniere, dar Voinea nu e prost şi nu-şi va pune semnătura pe alocările grăbite de bani publici care vor curge în lunile următoare către firmele de partid.

Aşadar, este probabil ca domnul Dragnea să îşi dorească o remaniere de urgenţă, dar nu este exclus să încerce şi o schimbare de guvern care poate veni acum, înainte de vacanţă, sau la toamnă, dar înainte de alegeri.

Interesele financiare se împletesc strâns cu calculele politice în aceste ecuaţii ale partidului de guvernământ, iar vara politică abia începe. Din punct de vedere financiar, Cotroceniul este o miză mai mică pe lângă… Victoria. Palatul Victoria.

Comentarii prin facebook

40 răspunsuri la Bani, alegeri, remaniere

  • morun
    Iunie 23, 2014 la ora 14:16

    Legat de garantarea proprietatii.Comunistii au confiscat averile ‘chiaburilor’ ca ar fi fost terorist-exploatau OMUL-iar acum bancile blocheaza conturile altor ‘chiaburi’ (persoane fizice,juridice sau state ) cand SUA ii declara teroristi.Care e diferenta intre cele doua situtii ?!? Cum garantam proprietatea ?

    Răspunde
     
  • morun
    Iunie 20, 2014 la ora 16:55

    Analizand subiectul ca la radio-sant avem si varianta :
    Dupa ce acum ceva ani Traian-imunul l-a scos pe Mircea din afacerea cu arme lasandu-i doar portul Constanta , ultimul a decis sa i-o plateasca si s-a apropiat de Putin care a facut inregistrarile.Acum pt Traian-are proces de santaj cu Firea-singura sansa de scapare e sa fuga din tara la OTAN ca secretar general dar inainte de alegeri..
    In inregistrari nu se vede ca Basescu sa fi dat un pumn vreunui copil
    …..

    Răspunde
     
  • Cris
    Iunie 20, 2014 la ora 10:13

    1. Inregistrarile video au fost facute in 2012, dupa ce (in februarie 2012) Tribunalul Olt l-a condamnat pe Bercea la 7 ani de inchisoare. Dupa ce au fost facute, inregistrarile video au fost puse la naftalina timp de 2 ani, interlopii sperand probabil ca isi vor recupera banii sau ca vor obtine totusi eliberarea sau o sentinta mai acceptabila pentru Bercea Mondial (recurs, umblat la judecatori, etc)
    La prima vedere inregistrarile video par a fi facute de Florin Anghel (fiul lui Bercea) cu mijloace proprii, probabil cu o camera video miniatura disimulata la nasture, cravata, guler, etc. Implicarea SRI in aceste inregistrari video este putin probabila: inregistrarile au stat tot timpul la familia de interlopi si au fost depuse la dosar de Pavel Abraham, avocatul lui Florin Anghel, in dosarul de santaj. Tiganca Izaura a zbierat in toate directiile ca are inregistrari video. Totusi…. din inregistrari rezulta clar ca intrebarile sunt ticluit puse ca sa indice persoane, sume, fapte deci… daca nu e lucratura SRI e posibil sa fie vorba de o „lucratura privata”, respectiv Anghel a fost instruit in prealabil ce sa discute si cum sa discute, astfel incat sa se auda tot ce trebuie.

    2. Intarzierea cu care Mircea Basescu a sesizat organele statului in privinta santajului (noiembrie 2013 si mai 2014) e suspecta – indica faptul ca Mircea Basescu si Marian Capatana au luat banii si ii duceau cu vorba pe tzigani… pe motivul clasic invocat in cazul spagilor esuate: „banii au ajuns acolo, unde trebuie, dar… de data asta nu a mers, nu a iesit”… sau „stai sa mai vedem, poate reusim ceva…” Nu e suficient de clar daca suma aia de 350.000 euro nu a ajuns chiar la Traian Basescu si, ulterior, cand s-a ingrosat gluma, Capatana sa fi pretins ca banii au ramas totusi la el si sa nu fi fost dati mai departe – e „very unusual” ca o suma atat de mare sa ramana la un intermediar. In inregistrari, Capatana pretinde ca a dat banii mai departe, prin alt intermediar catre Traian Basescu…E greu de spus daca spune adevarul sau minte, in astfel de cazuri intermediarul poate sa spuna orice… de cele mai multe ori spune ca banii nu au ramas la el, ci au mers mai departe. 350.000 e totusi o suma imensa care sa fie bagata in buzunar de un intermediar, fara a se teme de consecinte.

    3. Tacerea, lentoarea, inactivitatea, precum si reactia dubioasa a „institutiilor statului” SRI, DNA (Constanta sau Bucuresti), Parchet precum si ezitarea lui Mircea Basescu (om presupus de buna credinta) de a sesiza oficial o infractiune sunt cel putin suspecte si indica coruptie la cel mai inalt nivel al statului roman…(presedinte+institutii). Evenimentele astea s-au intins totusi pe durata a 2 ani si ceva. E aproape imposibil sa nu fi existat in caz, interceptari, surse umane, etc. iar lucrurile nu s-au miscat decat intr-o singura directie -impotriva interlopilor, pana a rabufnit rahatul in presa. Indiciile sunt clare ca „institutiile” (SRI, Parchet, DNA) au incercat sa protejeze familia Basescu si sa se concentreze strict pe familia de interlopi.

    4. Mircea Basescu s-a dus, in noiembrie 2013 si a depus plangere de santaj la Parchetul Constanta, plangere clasata din lipsa de probe de procurorul Teodor Nita.
    In mai 2014, Mircea Basescu depune, de aceasta data la DNA Constanta !!! (de ce la DNA ???) o noua plangere de santaj. E totusi nevoie de probe.
    DNA face un flagrant, ca la carte, cu tehnica, din care sa reiasa santajul interlopilor (Marius Constantin+Izaura) asupra lui Mircea Basescu, iar cei doi interlopi sunt prinsi la iesirea din biroul lui Mircea Basescu cu bani asupra lor. 10.000 de euro luati de la Mircea Basescu in urma santajului. In aceasta faza Mircea Basescu nu stie sau ignora faptul ca interlopii au totusi niste inregistrari video compromitatoare, facute in 2012, din care reiese clar ca e in rahat pana in gat. Complicitatea conducerii DNA Constanta la infractiune e evidenta – se presupune ca acestia cunosteau totusi, in 2014, dupa atatia ani de poveste Bercea -Basescu, fondul problemei in cauza, contextul, respectiv ca nu e vorba de un simplu santaj ci ca… Mircea Basescu a luat totusi bani.

    Scandalul Bercea Mondialu’. Intrat în hora interlopilor, Mircea Băsescu a fost închis de DNA pentru 250.000 de euro
    Procurorii Anticorupţie detaliază şantajul: Mircea Băsescu, audiat ieri la DNA Constanţa
    Procurorul care anchetează „scuipatul” lui Băsescu, a clasat prima plângere de șantaj a lui Mircea Băsescu
    Filmul şantajului Bercea Mondial – Mircea Băsescu. Cum se contrazice fratele preşedintelui

    Răspunde
     
  • N!ck
    Iunie 20, 2014 la ora 00:36

    Remanierea este necesara deoarece tinerii nepatati din guvern trebuie sa plece!
    „Mafiotii” trebuie sa se intoarca la conducerea ministerelor.
    Este evident modul de conducere care a fost schitat in anii 90 si definitivat in timpul lui Boc.
    Un guvern care conduce cu ajutorul ordonantelor de urgenta, un parlament bicameral care mai mult sta in vacanta cand nu isi voteaza propriile „beneficii” si in varf presedintele-jucator care are imunitate, numeste magistratii, da sinecuri si are access la toate interceptarile SRI-ului „crosetand” dosare!
    Sigur ca pe plan politic existenta a doi poli de putere stanga-dreapta presupune un control la fiecare schimabre de putere, dar in realitate grupari transpartinice vor controla si isi vor asigura continuitatea „afacerilor” indiferent de cine e la putere!

    Din pacate doar un organism european, un fel de FBI mai poate face ordine in tara in presedintele Basescu – „Imunul Aparator al Justitiei” – are fratele implicat in trafic de influenta!

    Răspunde
     
  • Kristina
    Iunie 19, 2014 la ora 22:50

    Am citit in presa faptul ca TVR a suspendat toate contractele cu colaboratorii pe perioada verii cand va difuza reluari si filme.
    Asta presupune ca cel putin doua luni au oprit si majoritatea productiilor interne?
    Imi pare destul de comunista ideea.
    La alte televiziuni nu urmaresc nimic,
    ce vreau sa zic este ca s_ar putea sa ma dezabonez de la
    cablu o perioada,degeaba mai platim si taxa
    Deci nici emisiunea Biziday nu poate trece de permanentul obstacol romanesc:”CAND UN LUCRU INCEPE SA MEARGA BINE,DA_I LA CAP!”
    asa e peste tot si in toate,in tara numita Romania.

    Răspunde
     
    1. Cris
      Iunie 19, 2014 la ora 23:19

      Va fi o minune daca il mai regasim pe Moise Guran cu Biziday in toamna si nu va emigra, cu tot cu emisiune, intr-o tara cu apa calda.

      Răspunde
       
      1. Kristina
        Iunie 21, 2014 la ora 17:41

        „…si nu va emigra, cu tot cu emisiune, intr-o tara cu apa calda.”
        apa calda are acasa,nu pare genul de om caruia nu -i curge apa calda sau rece la robinet.
        cat priveste emigrarea intr-o tara mai calda,acolo nu cred ca ar avea subiecte ata de fierbinti ca aici:)
        ramane in discutie doar cenzura,chestiuni legate de cenzura care se practica mai nou cu acelasi succes ca in „vremurile de glorie ceausiste”

        Răspunde
         
  • Cris
    Iunie 19, 2014 la ora 21:20

    Democratia romaneasca a esuat grav.
    Tara e condusa de interlopi si mafioti.
    Economia e la pamant iar oamenii refuza, in masa, sa cotizeze cu taxe la statul mafiot.

    Veti vedea in curand trupe de gherila pe strazi, ca in Africa.

    Fiti pregatiti !

    Răspunde
     
  • VictorL
    Iunie 19, 2014 la ora 15:57

    @Moise.Dupa cum cinta ,,fanfara”la Antena 3 si odata cu scoaterea ,,asului din mineca”,marele Bercea Mondial se pare ca dintre cele doua palate atirna mai greu al treilea si anume cel de la Jilava.
    Basescu e oricum in afara mizei si degeaba cinta bocitoarele la ,,mormint strain.
    Ponta din punct de vedere al candidaturii la Presedentie e ,,cal mort”daca se ajunge la al doilea scrutin si cred ca se va ajunge.Din punct de vedere al raminerii la Guvern este chiar obligat de conjuctura.Doar raminerea in Guvern odata cu mentinerea unei majoritati la vot,indiferent daca e facuta cu DD sau cu oricine,il poate scapa la o adica de o urmarire penala,cu arestare cu tot.
    Dragnea se afla in aceiasi situatie si cred ca lista e mai lunga…
    Plecind de aici PSD va trebui sa-si gaseasca un candidat si cred ca nu ar fi surpriza sa-l sustina chiar pe Tariceanu cu gindul la electoratul, asa zis liberal,pentru ca Tariceanu e doar un mafiot bosevic.
    Mai departe nu mai comentez insa deja s-a ajuns la zicala cu,,Mama,vacii noastre nu-i e bine…Vad ca vine tata cu pielea in bat!”E frumoasa ,,Cupa Mondiala „la fotbal.

    Răspunde
     
  • Cris
    Iunie 19, 2014 la ora 13:56

    Tara oricum e condusa de MAFIE si nu are nicio sansa…
    Partea proasta este ca nici americanii nu stiu pe cine sa incurajeze la prezidentiale.
    Ponta si-a dat singur seama ca minciunile au pana la urma un capat… nu poti sa le repeti la infinit, sa prostesti pe toata lumea.

    Tot mai multi romani incep sa se trezeasca si incep sa-si puna intrebari. De aceea incasarile la buget au scazut drastic si continua sa scada.

    In numai cativa ani, Romania va avea un statut de tara africana absoluta, cu diverse grupuri luptandu-se pe strazi, ca in Nigeria sau Ucraina. O sa vedeti… Nu mai e mult.

    Răspunde
     
  • Me
    Iunie 19, 2014 la ora 13:13

    Off topic! Moise, ai putea sa ne vorbesti putin despre preturile benzinei si motorinei la pompa? Si de ce se modifica in ultimul an, daca nu zilnic cel mult la doua zile? Este halucinant ce se intampla…Multumesc

    Răspunde
     
  • Marian Androne
    Iunie 19, 2014 la ora 13:02

    Ati scos din ecuatie cel mai mare X : interesele strategice ale SUA in Romania, cu semnalele neobisnuit de clare date de Nuland si Biden.
    Situatia politica din Romania va fi dirijata in contextul geostrategic nou aparut.
    Faptul ca Ponta nu candideaza (absolut ilogic tinand cont de ambitiile personajului) iar altul PSD nu are, nu poate fi explicat prin manevrele Ponta – Dragnea, sau ca unul vrea premier iar altul nu.

    Răspunde
     
    1. AndreiM
      Iunie 19, 2014 la ora 13:25

      Cred ca aveti dreptate, ar trebui analizate aceste alegeri mai ales in context geo-politic, nu numai calcule interne. Semnalul americanilor a fost ca nu se mai multumesc cu o tara de sclavi, vor la conducere oameni in care sa aibe incredere.Din punctul asta de vedere Basescu si-a facut datoria.Daca ne uitam pe linia estica a NATO, noi si Bulgarii suntem cu probleme, cu calul troian Ungaria.Va fi interesant de urmarit cum va gestiona situatia Ruso-China

      Răspunde
       
      1. Marian Androne
        Iunie 19, 2014 la ora 13:46

        Noi nu suntem cu probleme, dar exista riscul sa devenim fara o „gestionare” adecvata a alegerilor de catre americani. Cand ai o datorie PUBLICA de 55 MLD euro, este imprident sa ignori dorintele creditorului tau…

        Răspunde
         
        1. AndreiM
          Iunie 19, 2014 la ora 13:57

          Nu cred ca putem ignora declaratiile rusofile ale actualilor guvernanti. Desigur, ne putem uita si la Germania, dar ei sunt din alta liga si gestioneaza altfel situatia.

          Răspunde
           
  • tree4me
    Iunie 19, 2014 la ora 10:06

    Interesele lui Ponta si Dragnea care se contrazic … si? V-ati imaginat ca Dragnea nu are nimic de pierdut daca ar candida la presedentie? Si sigur ar avea mai mult suport decit Isarescu sau Oprea.
    „domnule X, cat credeti dvs ca mai conteaza basescu?” – cind i se termina imunitatea ce mai conteaza.

    Răspunde
     
    1. x
      Iunie 19, 2014 la ora 15:47

      Pai nu are imunitate….astia care invoca imunitatea sunt basisti.Nimeni in tara asta nue mai presus de lege…..

      Răspunde
       
      1. N!ck
        Iunie 19, 2014 la ora 21:47

        Are imunitate!

        „Parchetul General a precizat, miercuri, ca imunitatea presedintelui il scuteste pe Traian Basescu de raspunderea juridica pentru faptele savarsite in perioada mandatului.” – ziare.com 14 mai 2014.

        In plus Bogdan Oprea afirma ca „…demisia domnului preşedinte Traian Băsescu ar fi cea mai mare piedică pe care ar putea-o pune justiţiei româneşti.”

        Cu alte cuvinte „Imunul Aparator al Justitiei” a lovit din nou!

        Răspunde
         
  • Mihail Dragotoiu
    Iunie 19, 2014 la ora 09:42

    Dragnea in loc sa se zbata sa aduca in economie cat mai multe investitii publice, care genereaza locuri de munca si consum, se da de ceasul mortii sa pompeze in campania electorala si in salariile administratiei locale. Cat despre Ponta a renuntat usor la Voinea, care stia carte. S-a dus insa la BNR si au reusit astfel sa pesedizeze si banca centrala.

    Răspunde
     
  • MM
    Iunie 19, 2014 la ora 08:33

    In toate aceste „manevre”politice explicate pe intelesul muritorilor de rind de dumneavoastra nu am descoperit pe nimeni care sa se ocupe de interesele noastre ale tuturor,doar intereselor lor conteaza.Daca veti descoperi pe cineva care are si astfel de preocupari va rugam sa ni-l aduceti in atentie,poate asa vom incepe sa speram si noi la mai bine1

    Răspunde
     
  • x
    Iunie 19, 2014 la ora 07:02

    Domnule Moise vedeti ca in afacere este implicata si justitiara dumneavostra Livia Stanciu….

    Răspunde
     
  • x
    Iunie 19, 2014 la ora 07:00

    Moise Daca era unul de la PSD in cazul lui Basescu scriai articole la greu …..te credeam un jurnalist adevarat….

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Iunie 19, 2014 la ora 09:23

      Domnule x, domnul Moise spune ca aveti dreptate.. Dupa opinia mea comentariul dumneavoastra la adresa domniei sale este lipsit de eleganta. In ceea ce priveste familia Basescu, cercetarile sunt in derulare, iar daca dumneavoatra aveti dovezi legate de afacerea respactiva firesc este sa le prezentati deindata DNA.

      Răspunde
       
    2. AndreiM
      Iunie 19, 2014 la ora 10:33

      Daca sunt vinovati, atat fratele presedintelui cat si dansul personal trebuie sa plateasca. Dar nu am vazut presedintele afisandu-se cu persoane aflate sub cercetare, asa cum face Ponta cu Ghita sau Cozma. Si nu l-am vazut in fata DNA strigand ca e comanda politica. Si nici televiziuni care sa incerce sa spele imaginea fratelui. Acum se va demonstra daca justiitia este independenta, iar comentariile tale sunt provocari. Cam asta ar fi diferenta.

      Răspunde
       
  • anca
    Iunie 18, 2014 la ora 22:34

    Va deranjat comentariul meu?
    Nu ma mai mira nimic daca suntem unde suntem.

    Răspunde
     
  • Stelica
    Iunie 18, 2014 la ora 22:14

    Legat de Germania pomenita acum cateva emisiuni:

    ati uitat cu totii de raul facut de acesti nazisti, au bombardat tari intregi, au murit oameni nevinovati, iar in ziua de astazi parca nici n-au fost vreodata niste ucigasi.

    SINGURUL motiv pentru care Aliatii nu i-au bombardat pana la disparitia statului german, a fost acela de a-i lasa sa-si revina, sa PLATEASCA pentru DAUNELE si RAUL facut intregii Europe, inclusiv Africa de Nord. Din Algeria pana in Norvegia s-au dus acesti nenorociti, au venit si in Romania, bineinteles ca Romania a avut un conducator atat de „luminat” ca Antonescu, incat acesta a intors armele, iar la final de razboi, pac, SI ROMANIA trebuia sa plateasca datoria.

    Ce oameni…

    Nimic nu se uita, iar istoria NU trebuie uitata.

    Răspunde
     
    1. un turist
      Iunie 19, 2014 la ora 11:02

      Stelica: Daca Germanii sint atit de rai de ce cautati la ei de lucru sau Audi&Co.Sinteti cumva si d-voastra din aceea fractiune de extrema dreapta care nu stie ce vrea.Invinuiti istoria pentru incapacitatea guvernantilor d-voastra care au fost alesi de insusi d-voastra. In mod cert Germania nu este vinovata de frustrarea d-voastra.A fost razboi si ce s-a intimplat nu a fost ceva bun dar si pina acuma mai platim despagubiri cu toate ca populatia actuala nu a avut de a face cu aceea catastrofa.Deci maturam sub masa noastra pe urma la vecin.

      Răspunde
       
    2. VictorL
      Iunie 19, 2014 la ora 16:08

      @Stelica.Asa este,istoria nu trebuie uitata, dar mai inainte trebuie invatata.De unde nu e nici Dumnezeu nu are ce lua.

      Răspunde
       
  • Cristian
    Iunie 18, 2014 la ora 21:41

    @stelica : ia o pauza, ia niste sifon (borvis) ,cumpara niste alune si uite-te la meci, ca se joaca Mondialele… Uita o zi ca esti postac si…get a life 🙂 .Domnul Guran are simtul umorului ,insa are si dansul rabdare, „nu (mai) intinde coarda”…
    Ori vii cu idei la articol ori mai adu niste baxuri de tigari la poarta , la palatul victoria socialismului 🙂

    Răspunde
     
  • Moise
    Iunie 18, 2014 la ora 21:38

    X are dreptate.. problema e ca n-am avut timp si inca sunt tulburi apele. pe de alta parte, nu vedeti ce linistit este basescu de cand cu problema… pe de alta parte, domnule X, cat credeti dvs ca mai conteaza basescu?

    Răspunde
     
  • Stelica
    Iunie 18, 2014 la ora 21:22

    Iar fratele lui baselu tot in actiune economica se afla cu… BERCEA MONDIAL !

    Răspunde
     
  • Stelica
    Iunie 18, 2014 la ora 21:17

    Subscriu lui „x” !

    Răspunde
     
  • x
    Iunie 18, 2014 la ora 20:25

    Domnule Guran numai despre PSD?Despre Domnul BASESCU nimic domnule Guran?Mircea Basescu ii cerea lu Bercea $ ptr al scapa pe de o condamnare…in care sunt implicati Basescu Traian -Blejnar-Bica(sefa dicot)-Dragomir (judecator la inalta curte cu nasul in suflet)Nu scrieti nimic domnule Guran?

    Răspunde
     
    1. timmy
      Iunie 18, 2014 la ora 20:32

      pentru multa politica apasa tasta X de pe telecomanda si gasesti subiectul cat sa te saturi de el.

      Răspunde
       
    2. Dan
      Iunie 18, 2014 la ora 21:10

      x-ul este unul dintre cei spalati pe creier de catre televiziunea „de stiri”, dar spalat in asa hal incat lumea lui se imparte in doua: cei care striga jos Basescu si toti restul, care in acceptiunea lui, daca nu striga, tin cu personajul mentionat. x-ule, nu mai polua acest site, asta este un site cu continut economic, ne intereseaza actiunile politice doar pentru a analiza repercursiunile lor asupra mediului economic. du-ti lupta ta marunta pe alte formumuri.

      Răspunde
       
      1. Stelica
        Iunie 18, 2014 la ora 21:19

        Ce spalat pe creier, domne, tu nu vezi ca fratele unui PRESEDINTE de stat in ce situatie este?!

        Pai crezi ca baselu nu stia? Sau crezi ca s-a inecat cu paharul in momentul in care asculta stirea asta si era la cina ?!

        Hehe

        Răspunde
         
        1. Sandu Marin
          Iunie 18, 2014 la ora 21:42

          Cu ce te afecteaza pe tine personal afacerile sau relatiile lui Mircea Basescu?

          Răspunde
           
    3. gica
      Iunie 18, 2014 la ora 21:22

      Iti recomand sa te adresezi postului de TV. A3 si ai sa primesti exact raspunsurile pe care le/ai dorit .

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase