Tom Bugeţel, salvatorul guvernării Ponta

Publicat la data de de Moise

ponta blog 2 ani

de Moise Guran

Dacă ar fi să rezum ultimii doi ani în câteva cifre, aș spune 16% reîntregirea salariilor bugetarilor, 294 kilometri de autostrăzi dați în folosință și o creștere economică de aproximativ 5%. Cam asta este reușita guvernelor Ponta și, scoase din context, chiar și aceste câteva date statistice ar suna bine.

Adevărul este că pentru a putea reîntregi salariile bugetarilor, guvernul a tăiat inițial din investiții după care a majorat accizele, pretextând tocmai lipsa banilor de investiții.

La doi ani de la numirea domnului Ponta în funcția de premier, salariul mediu net la nivel național este cu 5% mai mare, ceea ce înseamnă că, dacă ar fi să îi scoatem pe bugetari din statistică, ar rezulta că în restul economiei – cea privată – salariile n-au prea crescut, ba din contră. Piața muncii pare înghețată, numărul șomerilor este constant, cam la fel ca și salariile.

Acesta este efectul firesc al lipsei investițiilor care au fost ținute în viață doar din fonduri europene și acelea venite exact pentru cei 294 de kilometri de autostradă, începuți, hăt de prin negurile deceniului trecut.

grafic blog

Un alt adevăr crunt este că, în ultimii doi ani, nu s-au mai semnat contracte de autostrăzi, că în ciuda hărților desenate și răsdesenate, guvernul Ponta încă se mai chinuie să semneze cel puțin pentru cei 60 de kilometri dintre Comarnic și Brașov. Asta deși, însuși premierul și-a legat soarta politică de acel prim contract, care uite se încăpățânează să întârzie, nu la executare, ci chiar la semnare.

Cât despre creșterea economică din acești ani, deja mi se pare normal ca domnului Ponta să i se pară normal să aloce bani pentru Catedrala Mântuirii. Nu Guvernul, ci Dumnezeu a jucat un rol important, fie că vorbim de agricultură, fie că vorbim de cererea de automobile de pe piețele externe.

Am totuși o singură notă bună pentru guvernele Ponta… Nu că aș fi descoperit cine știe ce viziune la ministrul Bugetului, Liviu Voinea, dar chiar dacă statul încă n-a descoperit de ce scad încasările când economia crește, cel puțin acesta a avut decența să taie și din cheltuieli pentru a nu dezechilibra, pe ansamblu, economia.

Faptul că am avut inflație mică și un leu stabil nu reprezintă, de această dată, doar meritul BNR, ci și al celui supranumit Tom Bugețel.

Comentarii prin facebook

78 răspunsuri la Tom Bugeţel, salvatorul guvernării Ponta

  • Ovidiu
    Mai 13, 2014 la ora 11:46

    Buna Moise,

    Chiar daca este pe langa subiect as aprecia un raspuns concret.
    Din momentul in care a aparut in spatiul public scandalul cu portul Constanta am auzit o multitudine de aberatii gen „cat de mult si de multi fura din port in acest moment”. Fara a folosi aceste cuvinte inclusiv primul ministru (chiar astazi) dar mai ales Dan Sova au sustinut aceasta idee pentru a argumenta trecerea unor actiuni la primaria Constantei.
    Intrebare: Am luat-o eu razna sau e ceva banal ca ministrul responsabil de acest port sa sustina trecerea lui in subordinea altcuiva pentru ca se fura prea mult? Sincer iti spun ca nici in cadrul emisiunii tale nu am vazut sa ridici aceasta problema.
    Ceva e putred rau in aceasta privinta. O investigatie profesionista ar fi de bun augur.

    Multumesc,

    Răspunde
     
  • Oli
    Mai 12, 2014 la ora 23:05

    Bai nene Guran, nu mai pot cu autostrada asta inspre Alexandria, ca vai o face dragnea pentru el, pai tu ai circulat pe acolo, tu ai stat 1:30 ore pana sa intri in Bucuresti dinspre Alexandria sau vorbesti fara sa cunosti situatia. E un drum foarte circulat, poate nu cel mai circulat dar sigur merita reabilitat la fel ca alte drumuri.

    Răspunde
     
    1. Ionut
      Noiembrie 3, 2016 la ora 10:49

      Interesant. Dar despre autostrada Târgu Mureș – Iași, care să lege DITAMAI regiunea Moldovei de restul țării, ce prioritate îi dai?
      Sau e mai fain drumul spre Alexandria, că „e folosit”?
      Da, Moise Guran are dreptate: autostrada spre Alexandria e moftul lui Dragnea.

      Răspunde
       
  • amogul
    Mai 12, 2014 la ora 19:09

    Discutia de la Europafm legata de cistigato(aoao)area Eurovision ridica multe intrebari asupra celor de la acest post de radio.Daca homosexualii trebuie acceptatati dece unu care urineaza in mijlocul strazii e amendat LEGAL ??

    Răspunde
     
    1. TiberiuC
      Mai 12, 2014 la ora 20:23

      Eu consider homosexualitatea/transexualitatea o boala genetica/hormonala. Eu sunt tolerant cu toti oamenii bolnavi. Daca toata lumea ar face la fel, toti ar fi toleranti. Iar pt „crestinii” care multumesc doar Domnului ca s-au vindecat de o boala si uita complect de doctor, medicina, care a evoluat extraordinar in ultimile edecenii tin sa le readuc aminte sa nu cada in extreme. Asa cum un copil se poate naste cu sindrom Down, asa se poate naste cu o dereglare hormonala si poate nu este atras de sexul opus. Din pacate aceasta dereglare este constientizata prea tarziu…

      Răspunde
       
      1. tree4me
        Mai 13, 2014 la ora 02:17

        Comportamentul „same-sex” este explicat genetic fara ca societatea sa fie considerata un factor. Si totusi, aceasta orientare nu o consider naturala, poate numai din acest motiv as interpreta-o ca pe o boala. Faptul ca in ultimele decenii (poate chiar generatii) a inceput sa atraga atentia, ma indreptateste sa cred ca ar fi vorba de o … boala molipsitoare. Daca ar fi vorba numai de „gay”, as acuza (?) armata si razboaiele prelungite. Fiind vorba si de „lesbiene”, as corela-o cu interzicerea avortului si saracia. Orice boala trebuie sa aibe o cauza, faptul ca se arunca pe … genetica (in lipsa de altceva) ar justifica intrebarea: Genetica, genetica! Dar de ce acuma, in zilelel noastre? Cancerul, nici astazi, nu se stie precis ced este. Se sustine ca ar fi existat si inainte fara a fi cunoscut. Pe bune, nu cred asta. Mai degraba, as acuza modificarile genetice ale prodselor alimentare si chimicalelor din „fast food” (la indemina majoritatii saracimii). Atunci, acelasi fond nu poate explica si dezvoltarea orientarii unisexuale? Ca orice boala molipsitoare, trebuie tratata ca atare: instituita carantina. Nu este vorba de rezervatii sau ghetouri, adica o segregatie sociala fortata, ci o izolare cu rol de protejare a majoritatii societatii. Consider ca societatea nu poate incuraja (permitind adoptiile in asemenea „familii”), fiind in dauna continuitatii speciei umane – femeia si barbatul apartin speciei umane numai in perspectiva umana, naturala.
        „Sindromul Down apare in toata lumea, indiferent de rasa, cultura, religie, nivel social sau economic. Cromozomul 21 suplimentar adauga informatie genetica, fapt care tulbura planul “normal” al cresterii si dezvoltarii. Sindromul Down a existat dintotdeauna, iar acest lucru este confirmat de descoperirile arhe¬ologilor…” , deci nu este acelasi lucru, si nu dauneaza perpetuarii speciei umane.
        Uite, astazi a fost semnalat in USA al doilea caz de MERS ( Middle East Respiratory Syndrome – is viral respiratory illness first reported in Saudi Arabia in 2012. More than 30% of these people died.). Simptomele : „fever, cough, and shortness of breath”. ” This virus has spread from ill people to others through close contact, such as caring for or living with an infected person.” Cazurile aparute sunt legate de tarile din peninsula araba, inclusiv Libanul, dar nu Israel sau Iraq.
        Deci la Down trebuie sa te pregatesti sa traiesti in conditii noi, iar la MERS trebuie sa recurgi la carantina.

        Răspunde
         
        1. TiberiuC
          Mai 13, 2014 la ora 08:47

          exista o mica mare diferenta intre MARS si Homosexualitate, gen, de la MARS poti sa mori, chiar foarte repede, dar cu homosexualitatea poti sa traiesti „100 de ani fara reparatii” ^^
          Si apropo, multe chestii nu stiam noi ca exista „pe vremuri”, deoarece informatia nu circula cum circula in ziua de azi. Au existat homosexuali si pe vremea antica ^^.
          Eu sunt tolerant cu ei, treaba lor ce fac cu viata lor. Eu zic, de exemplu, ca rasistii, xenofobii si ultra nationalistii sunt un pericol mult mai mare decat homosexualii.

          Răspunde
           
          1. TiberiuC
            Mai 13, 2014 la ora 08:48

            rectific; „MERS”, scuze

             
          2. tree4me
            Mai 27, 2014 la ora 17:43

            Corect, o boala si o ideologie. Care este mai periculosa? Ramine de vazut efectul. Si pina atunci ignoram si asteptam?

             
    2. Kristina
      Mai 12, 2014 la ora 21:31

      nu stiu daca ati auzit dar MOISE i se adreseaza POCITANIE cu „doamna…”(in emisiunea cu pricina)
      era mai nimerit sa_i spuna direct pe nume,zic si eu.
      Nu m_a dat gata nici cu melodia,nici cu aparitia ei gen „Jesus in haine de seara”
      Nu am nimic personal cu homosexualii,din cate am citit pana si Alexandru cel Mare avea la un moment dat astfel de orientare,
      Fredy Mercury canta,atentie CANTA BINE in clipul cu aspiratorul!
      POCITANIA AIA ,m_a facut sa detest EUROVISIONUL.

      Răspunde
       
  • Alex G
    Mai 11, 2014 la ora 23:16

    Si inca unul legat EXACt de ce ne doare: TAXELE..TAX SYSTEM! sa nu mai inventam roata noi ROMANI AMATORI care in 26 de nai nu usntem in stare sa construim o Autostrada de la A la Z ci sa invatam de la Americani. IS pentru cei care nu ii plac pe americani: Stiti mai oameni buni unde s-a implementat prima data CREDIT CARD-ul? Exact in SUA . Stiti cand??? In 1958 in modelul actual..si ca idee in 1927!! Stiti unde s-a facut primul televizor color ? Exact SUA de RCA! Corporation stiti in ce an?..Ia cautati pe wiki..ca asa invatati sa ..puneti mina sa cititi? Romani si guvernanti LENESI! care la oameni ca noi care am lucrat in strainatate..va bateti joc si ne spuneti RAZAND in fata ca suntem Supracalificati si apoi ca prostii va plingeti ca NU GASITI ce vreti! CAnd aflat ce vreti anuntati-ma! O sa fiu in CHILE!
    Si Acum MILTON FRIEDMAN despre TAXE!

    Răspunde
     
    1. andrei
      Mai 11, 2014 la ora 23:20

      Vorbiti despre acelasi Milton Friedman, care ii sfatuia pe Augusto Pinochet si pe Deng Xiaoping cum sa guvermeze???

      Răspunde
       
  • Alex G
    Mai 11, 2014 la ora 23:04

    M-am intors. tot cu Milton friedman:
    Dar si cu faptul ca TOT NU VEDEM INVESTITII in ROMANIA!! Adica cu masuri (% Impozite zero pentru investitii..) mai ales ca acuma si PARA malaiatza in gura lu NATAFLEATZA! == Razboiul din Ucraina. Este asa simplu! Dar nu vor! Pentru ca sunt politicieni imputiti si corupti si PROSTI! ok..acuma Milton Friedman:

    Răspunde
     
  • rotar
    Mai 11, 2014 la ora 18:58

    Se face caz de faptul ca unele saituri is politice fata de alte saituri care is a-politice.Ca sa fie clar partidele ‘politice’ in ‘piata’ nu’s decat gasti de cartier la nivel national.Si unele si altele te opresc pe stada si-ti cer bani….asa ca apolitic e sa fii in afara strzii.
    Stiu o gluma tare cu cei doi-nu spun care-il gasiti pe http://free3rrrrrr.wordpress.com

    Răspunde
     
  • catalin
    Mai 11, 2014 la ora 17:35

    Domnul Moise Guran vorbea intr- una din emisiunile sale despre patriotism si despre faptul ca ar trebui sa fim cu totii patrioti.As dori sa il intreb ce ar trebui sa aparam, in cazul in care ar fi nevoie?Privilegile acestor scursuri din tara asta, in care doar incompetenta si ignoranta sunt premiate?Aceasta clasa politica care ne ingropa de atatea ani in mizerie si saracie?Sau pe domnia sa si salariul pe care il castiga in fiecare luna deoarece,nu-i asa,este o mare valoare si o mare vedeta cititoare de pe un ecran si pt.asta trebuie recompensat cu salarii grase in timp ce mrea masa traieste la limita?Cu ce este mai prejos un medic rezident care salveaza o viata fata de o asa zisa vedeta si care lunar primeste un salariu de nimic?Ati vazut domnule Guran un sat din Ardeal in care oamenii reparau singuri drumul si ati fost foarte incantat ca oamenii si-au luat soarta in maini,dar nu v-ati intrebat ce fac cei ce sunt pusi sa repare drumul?Se cearta,d-voastra comentati ,va luati banii si unii si altii luna de luna,iar noi reparam drumul in timpul acesta.Si nu vi se pare nimic in neregula,vi se pare ca oamenii trebuie apreciati,au initiativa.Asa ca domnule Guran lasati-ne si nu ne mai tratati de parca am fi o mare masa de prosti care poate fi manipulata! Voi cei din presa sunteti la fel de vinovati ca si politicienii pt.situatia din tara asta !

    Răspunde
     
  • rotar
    Mai 11, 2014 la ora 11:25

    In politica esti pragmatic si utilizezi oportunitatile.De aceea ,pt intregirea bugetului,trebuie sa ne inrolan-in special ziaristii-sa mergem la Kiev si sa dam cu pumnul in masa :
    -Ba,mascatilor,sa ne dati insula serpilor si ce ati mai luat.
    …………
    Daca nu facem asta o sa ne ia si Dobrogea si chiar Oltenia !!!

    Răspunde
     
  • Adi
    Mai 10, 2014 la ora 23:37

    O realizare a guvernului Poanta este ca nu mai găsești statistici despre noi născuți în românia pt 2012 și 2013 ultima data este din 2011 când s-au născut 196242 copii în românia. Primul an sum 200 000 pt 2012 si 2013 ori cit încerc nu dau de nici o data. Moise ai vreo șansa sa afli date în acest sens. D.p.d.v. al economiei pe termen lung este cel mai important, citi o sa mai fie in Ro peste 80 de ani. Fara nici un mort din cei născuți e sub 16 milioane la rata actuala a noilor născuți , în ritmul de scădere și luând în calcul decesele care apar peste 80 de ani dacă mai exista o populație de 7 milioane e mult. Cineva își pune problema consecințelor economice ce deriva din acest fenomen. Suntem o nație pe moarte despre ce altceva vorbim, ce altceva mai contează în ritmul actual dispărem ca și națiune în cel mult 100 de ani.

    Răspunde
     
  • Adrian
    Mai 10, 2014 la ora 12:18

    Domnule Guran,
    Faceti cele mai bune emisiuni economice, dar vedeti ca pentru a nu fi vazute de marea masa de romani v-au pus la o ora imposibila pentru omul obisnuit care vine frant acasa dupa 10 ore de munca.
    Un sfat de la un batran (63 ani) care inca mai lucreaza si ca salariat si in gospodaria proprie, NU VA MAI LUATI DUPA DATELE STATISTICE PRIVIND ECONOMIA, majoritatea sunt umflate in stil bolsevic.

    Răspunde
     
  • Usierul de serviciu
    Mai 10, 2014 la ora 00:46

    Sunt ok emisiunile si le urmaresc … felicitari!
    Am postat astazi promo-ul filmat la Petrom … este si cu usi:)
    Sper ca nu trebuie sa platesc drepturi de autor 🙂

    Răspunde
     
  • amogul
    Mai 9, 2014 la ora 19:55

    Daca Moise Guran e platit de sponsor nu de TVR totul e clar :
    1-cand ceilalti se duc in TVR sa ia salariul,moise iese din TVR la sponsor.
    2-trebuie sa spuna ca statul-adica lucratorii din TVR-e prost……..
    3-nu poate spune pe post ca sponsorul are copii prosti pt ca nu mai e platit.
    4-trebuie sa fie comic.

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Mai 9, 2014 la ora 17:45

    Mai degraba e Tom Bureţel,pt ca incearca sa stearga urmele si sa suga tot ce poate.

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Mai 9, 2014 la ora 00:54

    Salut, Moise!

    Se poate sa incarce cineva emisiunile tale mai repede pe tvrplus si biziday?
    Nu le putem vedea toti in direct si eu mi-as dori sa le gasesc disponibile cat mai devreme. Emisiunea din 8 mai s-a terminat de aproape doua ore si nu e incarcata inca niciunde.

    Multumesc.

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Mai 8, 2014 la ora 22:45

    Domnule Guran, cred ca viitorul glorios ne duce spre o noua epoca de aur. Si in timpul comunismului economia duduia in cifre, in timp ce populatia murea de foame.

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Mai 8, 2014 la ora 23:14

      Din cite stiu, dpdv politic, „stinga” este la est. Daca se mai insista in a sustine ca domnul Guran este „de sting”, rog a se preciza unde sta cu fata, la nord? Spre Norvegia lui Basescu?

      Răspunde
       
  • tree4me
    Mai 8, 2014 la ora 22:04

    Degringolada economiei romanesti este rezultatul unei succesiuni de guverne. Dupa cum se arata, Ponta nu a fost o reusita. Dupa cum NU se arata nici ceilalti (inclusiv presedintii, sa nu-i discriminam de la dezastrul general) nu au fost o reusita.
    „Nu Guvernul, ci Dumnezeu a jucat un rol important” – clasa de religie? Si ce este „funny”, acuma il asociem si pe Dumnezeu la dezastrul economic.
    „de ce scad încasările când economia crește” – sa zicem ca, asa cum este mentionat, incasarile scad pentru ca se reduc cheltuielile; dar cum este cu cresterea economica? Numai asa pentru ca estimeaza … Comisia Europeana????!!!!
    „Economia României va înregistra în acest an o creştere economică de 2,3%, urmată de o accelerare la 2,5% anul următor, estimează Comisia Europeană, care a îmbunătăţit estimările anunţate în noiembrie, de 2,1% pentru acest an şi de 2,4% pentru anul următor, anunţă Mediafax. Comisia se aşteaptă la o schimbare treptată a motoarelor creşterii economice în intervalul analizat, de la exporturi către cererea internă.” Acuma am inteles: cumparati voi de la noi cu bani imprumutati si de procente ne ocupam noi.
    De fapt ce tinea de baza economica, existent pe timpul lui Ceausescu, a fost distrus consistent si consecvent, iar ce se face acum cu investitii sau fonduri europene, este: daca ma superi imi iau jucariile si plec. Uite cresterea, nu e cresterea.

    Răspunde
     
  • rotar
    Mai 8, 2014 la ora 21:17

    Afirmatiile comentatorilor din media de genul ‘X a fost retinut pe baza PROBELOR CLARE AMBIENTALE……’ sau ‘Y A fost BAGAT in arest DE UN AGENT SUB ACOPERIRE ca vrea s-o omoare……’ sunt incorecte.Nu suntem siguri ca probele nu au fost fabricate.Lucratorii din politica/justitie sunt impartiti pe partizanate fiind in lupta crancena.

    Răspunde
     
  • cipi
    Mai 8, 2014 la ora 20:42

    vad ca tot ai cu bugetarii, idei putine dar fixe; bugetarii au pierdut 50% din bani asa ca mai incet cu privatii ca macane!

    Răspunde
     
  • x
    Mai 8, 2014 la ora 18:26

    Citez din domnul guran si astept un raspun…Cred că, pentru cei mai mulți, exercițiul de PR al lui Ponta a reușit. De asemenea, nu cred că e treaba colegilor de la Telejurnal să critice sau să laude demersul premierului. Asta este treaba unuia ca mine.
    Ptr Ponta ai timp dar ptr Udrea nu ai timp la ce a facut?

    Răspunde
     
    1. Cosmin Moise
      Mai 9, 2014 la ora 08:40

      Ponta e prim- ministru parca? Udrea nu a fost prim- ministru! Te poti lega de Boc, dar nu prea ai de ce, asa ca tot Udrea e mai buna sa te legi de ea! Pana una-alta, Udrea nu e anchetata pe nicaieri!

      Răspunde
       
  • x
    Mai 8, 2014 la ora 18:19

    Eu nu inteleg dece angajatul Guran de la Tvr platit din impozitele mele imi sterge commentul?Ptr ca spun nasoale de Basescu?Cand Ponta a facut FA PE Pana sarea pe sus domnul Guran si urla la TVR…Cand Udrea ataca cu interlopii oamenii amaratii tace malc…numai scrie nimic …nici macar nu are curaj sa spuna ca il susutine pe basescu.

    Răspunde
     
    1. emanuel
      Mai 8, 2014 la ora 20:25

      Pentru a n-a oara oameni buni… Guran nu este angajatul TVR si nu este platit din banii publici asa ca mai taiati din stereotipurile de expresie si scrieti responsabil.

      Răspunde
       
    2. Ionut
      Noiembrie 3, 2016 la ora 10:52

      … și chiar și când „lucra la TVR”, nu era angajat ci contract de colaborare cu Biziday, propria-i firmă.

      „Stai la coadă, unde te bagi în față?”

      Răspunde
       
  • Ovidiu
    Mai 8, 2014 la ora 17:05

    Pana la urma…de ce te-au mutat astia la TVR1? Ba ai emisiune, ba nu ai, ba se muta la nu stiu ce ora…..
    Noroc cu inregistrarile de pe site ca altfel nu mai puteam sa te urmarim.

    De aceea propun ca in zilele in care nu ai emisiune din cauza Eurovizionului, meciurilor samd sa faci emisiunea ONLINE!

    Ar fi o idee tare buna 🙂

    Răspunde
     
    1. x
      Mai 8, 2014 la ora 20:57

      Vreau sa il aud pe domnul Guran ca scrie ceva de interlopol lui Udrea.Aici numai spune nimic.Daca nu e platit din bani publici Moise Guran dece nu ne arata ce ratin are dupa fiecare emisiune.Sunteti de acord domnule Guran?

      Răspunde
       
    2. x
      Mai 8, 2014 la ora 20:57

      Daca nu e platit din bani publici Moise Guran dece nu ne arata ce ratin are dupa fiecare emisiune.Sunteti de acord domnule Guran?

      Răspunde
       
      1. Cosmin Moise
        Mai 9, 2014 la ora 08:43

        Bai X antenica, termina odata cu tempeniile si du-te la Badea! Oameni mai penibili ca voi si babele voastre nu exista!

        Răspunde
         
    3. tree4me
      Mai 8, 2014 la ora 23:05

      La TVR este in „perioada de tranzitie” sau se mai spune de verificare. Sa arate ce poate (like, dislike). Nici n-o sa stiti cind la-ti votat. O sa va aduceti aminte cind ii veti face ce la faceti astora de astazi, de ieri. Dar cum astora nu le pasa, nici lui… Asta se invata repede.

      Răspunde
       
  • DAN
    Mai 8, 2014 la ora 17:02

    De la o posta se vede ca GUVERNUL asta nu face nimic decat sa fure. Nu imi vine sa cred cata nesimtire poate sa fie in astia. Zic una, fac alta, A3 ii acopera, semneaza numai contracte paguboase (finantare stat roman si nu fonduri UE)

    Si de asemenea nu imi vine sa cred cat de PROSTI suntem si nu stim sa ii penalizam pe toate aceste excremete publice.

    Politicieni nu le putem spune, ca astia sunt in Germania, Suedia, Olanda samd….aici sunt MAFIOTI.

    Răspunde
     
    1. x
      Mai 8, 2014 la ora 20:59

      Au atras FE da nu o sa le vezi la B1.

      Răspunde
       
      1. Cosmin Moise
        Mai 9, 2014 la ora 08:47

        Pentru contracte semnate pe vremea lui Boc! arata un contract nou in 2 ani de zile! Nu s-au inteles la spaga? Asa e cand ai 70%, se bat multi pe hoit!

        Răspunde
         
  • vlabo
    Mai 8, 2014 la ora 12:52

    Draga Moise Guran ,iti urmaresc emisiunile de mult chiar de la antene,cu greu dar chiar si acolo te-am urmarit A fost prima data ieri cand am inchis radioul E o dezamagire pt mine politizarea emisiunilor si simt clar acum ca esti de stanga ceea ce am banuit de mult Nu e asta o problema dar ai cam luat-o pe aiurea cu „atac la base” ,”atac la ponta” -ca sa fim echilibrati „atac la turcescu”???? de ce nu la Antena 3?-sa ne zici despre ce a informat turcescu fara acoperire-asa e corect daca esti de buna credinta ,doar tu nu faci ca si el, nu-i asa ?
    Lasa „dracu” politica si discuta ce stii si faci bine de mai mult timp
    Sper sa nu ne convingi ca esti si tu o dazamagire !

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Mai 8, 2014 la ora 22:58

      „Lasa “dracu” politica si discuta ce stii si faci bine de mai mult timp” – ca pregatire de baza, Facultatea de drept. Dar cu experienta numai in jurnalistica si „imagini sub sticla”. Nu stiu cine se tot joaca la Wikipedia cu biografia omului, ca se tot subtiaza si-i ramine numai TVR.

      Răspunde
       
  • m
    Mai 8, 2014 la ora 12:46

    Sa inteleg ca asta e porecla lui G. Gherghina? 🙂

    Răspunde
     
    1. Mister Chew Chew
      Mai 9, 2014 la ora 10:08

      E porecla lui LV, dar pe el il onoreaza, pentru ca in realitate nu are nici un merit. Lui Gherghina pot sa-i spuna Mos Bugetel (pastrand diminutivul Bugetel dupa nivelul veniturilor pe care nea Gicu trebuie sa le imparta).

      Răspunde
       
  • Popa Ionel
    Mai 8, 2014 la ora 12:36

    Felicitari d-lui Guran! Face analize pertinente, obiective si curajoase! Cat despre d-ul Ponta, grav e ca este produsul unui partid mare ca si nr. de votanti! Asta a produs democratia de la noi. Si nici nu intrevad alta perspectiva. Ca atare, n-avem ce le cere mai mult pentru ca nu-i duce mintea mai mult. Fiecare trebuie sa actionam pe doua directii-una, sa producem de fiecare data mai mult decat ne poate lua guvernul si a doua, ce tine de pastrarea democratiei, sa-i criticam la fiecare derapaj mai mic sau mai mare. Si in timp, poate lucrurile se vor mai schimba. Viteza pe care ne-o dorim multi dintre noi nu e prea specifica democratiilor. Si Ponta stie acest lucru. De aceea, e destul de relaxat chiar daca pentru multi dintre noi pare ca piticul cel mic din ”Alba ca zapada si cei 7 pitici”. Stie ca orice greseala ar face, electoratul fidel i-o va ierta.

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Mai 8, 2014 la ora 22:48

      pertinent = „relating directly and significantly to the matter at hand”, adica referitor la Ponta;
      obiectiv = „Care constituie o realitate independentă de conștiință sau care este conform acestei realități”, as zice: „las-o jos ca macane”;
      curajos, asta-i cu dus -si-intors.
      Dar, la subiect:
      „sa producem de fiecare data mai mult decat ne poate lua guvernul” – nu inteleg, de fapt cit poate lua guvernul?
      „sa-i criticam la fiecare derapaj” – de criticat, critica si un bebelus cind nu i se da … de mincare.

      Răspunde
       
  • Io
    Mai 8, 2014 la ora 12:23

    La realizarile d-nei Boagiu cred ca ar mai fi de pus cite ceva: Transalpina, drumul de Padis si-or mai fi.

    Răspunde
     
  • Bakk
    Mai 8, 2014 la ora 02:47

    Am și eu câteva întrebări: Cât % e inflația?
    Cu cit % a crescut puterea de cumpărare a populației?
    DECI E DE BINE, SAU E DE RĂU? DECIDEȚI SINGURI!
    E MAI RENTABIL SA MERGI SA LUCREZI ÎN STRĂINĂTATE (RAMII CU BANI MAI MULTI)CA ÎN ȚARĂ TOT PTR STRĂINI LUCREZI ȘI IEI „RĂMĂȘITELE” CE RĂMÂN DUPĂ CE DUC BANII ȘI MUNCA TA LA EI ACASĂ.
    „STATUL” NOSTRU NU A FOST NICIODATĂ INSTARE SA-ȘI APERE INTERESELE,SAU INTERESAT DE SOARTA CETĂȚENILOR SĂI. :'(

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Mai 8, 2014 la ora 22:34

      astaincepe sa arate a „crestere economica”

      Răspunde
       
  • Leon Grosu
    Mai 8, 2014 la ora 00:18

    Felicitări „graficianului”. O imagine cât o mie de cuvinte.

    Răspunde
     
  • Marian Androne
    Mai 7, 2014 la ora 23:51

    Exporturile de 50 miliarde euro in 2013 sunt urmare a investitiilor din anii 2002-2008. De atunci, ISD+invest.publice sunt ridicole iar consecinta va fi dramatica: subdezvoltare cronica. Adica ce vedem dupa ce iesi din Bucuresti.

    Răspunde
     
  • Lae
    Mai 7, 2014 la ora 22:55

    Aseara, la Realitatea TV, dl. Isar a spus ca dl. V.V.Ponta a recunoscut, intr-un final, ca el, prim ministrul Romaniei, a aflat ce reprezinta notiunea de „P.I.B.” abia in anul 2012. Daca e adevarat…

    Răspunde
     
    1. x
      Mai 8, 2014 la ora 07:33

      Pai si cine e Isar….?Un propagandis basist care sia pierdut un job de 10000 de euro pe luna.

      Răspunde
       
      1. tree4me
        Mai 8, 2014 la ora 22:30

        „Mugur Isarescu ar fi fost recrutat de catre Council on Foreign Relations (C.F.R.) in 1990, la New York. Recrutarea s-ar fi produs la Institutul pentru Studiul Economiei Mondiale din New York, pe cand Isarescu se afla la post. Conducerea C.F.R. (organizatie controlata de familiile bancherilor evrei Rockefeller si Rothschild, sustinuti de J.P. Morgan) a recrutat un numar semnificativ de specialisti, potentiali inlocuitori ai celor care guvernau la vremea respectiva in tarile est europene. Controlul din start al pietelor est-europene era un scop bine determinat, in functie de indicatiile specialistilor C.F.R. Pentru indeplinirea obiectivelor propuse, pe tot parcursul anilor 1990-1992 s-a purtat un intens razboi mediatic de dezinformare, in toate misiunile economice subliniindu-se greseala facuta de Romania prin plata datoriei externe si exemplificandu-se prin tari care aveau mari imprumuturi, dar un nivel de trai mai crescut si sugerandu-se ca o tara se poate dezvolta doar prin imprumuturi inrobitoare. De altfel, principala forma de control al unei tari este cea financiara – specialitatea C.F.R. Potrivit surselor, Mugur Isarescu ar fi fost pregatit in vederea accederii la fotoliul de premier. De aceea, “solutia Mugur Isarescu” a fost inaintata ori de cate ori a fost situatia unei crize majore. Pasul cel mai important facut de Mugur Isarescu, in conformitate cu dispozitiile C.F.R., a fost devalorizarea masiva a monedei nationale, ca politica monetara, si o rata derizorie a tuturor creantelor Romaniei”.

        Răspunde
         
  • rotar
    Mai 7, 2014 la ora 22:54

    1-Romania e tara invinsa in razboi si plateste daune.Noii ocupanti-democratici-au inventat o recesiune si un imprumut-a fost primit ?-ce trebuie returnat.
    2-multi afirma gresit ca imprumutul de la FMI ne ‘da’ imprumuturi mai ieftine de la alte banci.Adunati dobanda ‘la FMI’ cu dobanda la alta banca si comparati cu dobanda fara imprumut.

    Răspunde
     
  • pop ion
    Mai 7, 2014 la ora 22:04

    Buna seara
    Vederea dumneavoastra asupra lucruriilor este simpla, clara , posturile sunt direct la subiect
    Nu sunt de fiecare data de acord cu articolele dumneavoastra dar acest lucru ma bucura ca pot vedea si parerea altuia si prin asta pot intelege mai clar
    Articolul de mai sus nu mi-a facut placere sal citesc DAR din pacate este realitatea cruda cu care ne confruntam si ne infunda
    Doresc ca ROMANIA sa se trezeasca si sa vada ,mai departe de emisiuniile gen BATEM JOC POLITIC si sa intelegem ca tara nu esteun talk show
    Va multmesc

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Mai 8, 2014 la ora 22:22

      Deacord cu dvs. pina la „Doresc ca ROMANIA sa se trezeasca” – dvs. v-ati trezit sau doar „doriti”?

      Răspunde
       
  • Constantin
    Mai 7, 2014 la ora 20:48

    „…o crestere economică de aproximativ 5%” _ Cresterea economica se pastreaza la un optimist 3,5%. „http://www.economistul.ro/pib-2013-mai-mic-cu-doua-miliarde-si-jumatate-de-lei-cresterea-economica-se-pastreaza-la-35-a7000/”

    Răspunde
     
    1. Dani
      Mai 7, 2014 la ora 21:42

      5% in doi ani, nu in 2013

      Răspunde
       
      1. Constantin
        Mai 10, 2014 la ora 10:50

        Am inteles, multumesc.

        Răspunde
         
  • Kristina
    Mai 7, 2014 la ora 20:46

    Si totusi,azi la radio te adresai lui PONTA cu „DOMNIA SA…”
    Se putea ,si mai direct cu „maria sa..”:)
    ma rog,este un lucru marunt.
    DAR CAND AFIRMI CA BASESCU IL JINESTE ZI DE ZI NUMIND_UL:”Victor,Viorel..”?!
    parca asa il cheama,nu?
    Ii zice GRESIT NUMELE?!sau despre ce e vorba?
    Am avut impresia la un moment dat ca il ajuti chiar,sa urce in sondaje cu atata respect din partea moderatorului.
    (mai pe sleau spus,sa se aseze cu fundul ala al lui mare peste tara).
    *deocamdata a demostrat ca incape suficient de bine doar intr-o barca,si aia trasa de pompieri.

    Răspunde
     
    1. Moise
      Mai 7, 2014 la ora 21:32

      stimata doamna… acest blog este apolitic. asa ca va rog mai subtire!

      Răspunde
       
      1. Marius
        Mai 7, 2014 la ora 22:48

        Moise:”stimata doamna… acest blog este apolitic. ”

        Apolitic am devenit si eu!
        …De cand am constatat ca nu mai am cu cine sa votez !
        Atatea personaje si partide politice au trecut prin zona „puterii”. Toti au facut la fel: S-au „ingrasat” prin cele mai nesimtite cai posibile si s-au vaitat de ceilalti ca nu sunt patrioti, ca pun interesele lor mai presus, ca fura…
        Nu exista in zona politica oameni carora chiar sa le pese! – poate doar de bugetul propriu.
        O constanta va ramane astfel mereu pe plaiurile mioritice: Stiti ca in „epoca” dacilor existau pe aceste meleaguri doar tarabostes si pleates (foarte bogati care stapaneau „judete” si le apartinea tot si supusii lor). Am evoluat? Sau ne-am rromanizat, ca asta ni se potrivea cel mai bine?!
        O seara placuta!

        Răspunde
         
        1. Marian
          Mai 7, 2014 la ora 23:53

          Nu poti fi apolitic in contextul in care platesti impozite si esti afectat de economie care e reglementata de politic. E doar falsa impresie ca daca nu te intereseaza politica nu te va afecta.

          Răspunde
           
          1. vasi
            Mai 8, 2014 la ora 10:15

            Ba poti sa fii apolitic! Impozitele nu le platim de dragul unui partid sau altul, nici de dragul vreunei guvernari! Impozitele le platim pentru bunul mers al societatii. Din cauza politizarii excesive a tot ce inseamna venituri din taxe, cheltuirli publice, etc., s-a ajuns ca politicul sa ne dicteze soarta. Ne-am cam saturat de atata politica si politicieni!

             
          2. tree4me
            Mai 8, 2014 la ora 22:16

            apolitic = „care nu se ocupă cu politica”, chiar si un apolitica poate sa voteze – da cu banul ca tot nu se pricepe si nu-l intereseaza.

             
      2. Kristina
        Mai 8, 2014 la ora 18:39

        Optiunea mea politica este cat se poate de „subtire”,stimate jurnalist.
        PRINTUL NICOLAE EXCELEAZA IN BUN SIMT,RAFINAMENT SI CORECTITUDINE.
        va rog sa acceptati scuzele,
        daca am deranjat la vedere,
        doar la vedere:)

        Răspunde
         
      3. tree4me
        Mai 8, 2014 la ora 22:11

        „acest blog este apolitic”, n-am observat, dar chiar deloc. Acuma stiu.

        Răspunde
         
    2. Cosmin Moise
      Mai 8, 2014 la ora 08:42

      Ai apreciat bine ca o sa ti-o iei de la „antipontisti”! Si asta doar findca cei de la telefon n-au fost in stare sa enumere nenumeratele gafe si dedublari ale lui Victor Viorel – incepand cu Rosia Montana si terminand cu taxa de inmatriculare!

      Răspunde
       
  • mircea
    Mai 7, 2014 la ora 20:23

    „60 de kilometrii”

    Te rog verifica mai atent asistentII la angajare sI maI taie din i-uri. MaI aI astfel de greselI sI in articolele anterioare.

    Răspunde
     
  • Lucian
    Mai 7, 2014 la ora 20:04

    Tare mult mi-ar fi placut sa intru si eu in direct azi la europafm.
    Mie nu-mi plac multe la Ponta, insa cel mai mult m-a deranjat pozitia lui fata de puscariabilii Romaniei si incercarea de a manipula masele in directia lui Basescu, ca basescu este in spatele acestor inscenari etc.
    SI NU IN ULTIMUL RAND, MI S-A PARUT INADMISIBIL CA UN PROCUROR DE MESERIE SA SPUNA CA GICA POPESCU AR TREBUI GRATIAT PE MOTIV CA A FACUT CINSTE ROMANIEI. Oameni bun, vorbim de un PROCUROR de meserie, nu un avocat, nu tanti leana si nea costica, FUNCTIA DE PROCUROR nu ar fi trebuit sa-l lase sa scoata o asemenea prostioara pe gura. Corect?!

    Răspunde
     
    1. aitilop
      Mai 7, 2014 la ora 21:46

      E ceva bun, totusi, la Po(a)nta? Singurul program de guvernare de care avem parte de 2 ani este „Jos Basescu!”. Si nici macar la asta n-a avut succes 🙂
      Sincer, cu Po(a)nta premier sau cu lelea Ioana ori badea Vasile e tot una. Lucrurile pozitive (putine,de altfel)sunt pur intimplatoare. Reprezinta doar o gluma de om, de politician si de premier.
      PS Nu sunt ‘basist’ 😛

      Răspunde
       
    2. mihaix
      Mai 8, 2014 la ora 17:11

      Corect , dar la ce sa te astepti de la un mincinos patologic precum Ponta , dublat de un spirit de socialism si populism prost inteles a la ilici. Vezi toate declaratiile legate de masurile populiste vs investitii. Din pacate oile din tara asta o sa voteze psdul la prezidentiale.

      Răspunde
       
  • stan
    Mai 7, 2014 la ora 19:50

    te rog sa scoti de la realizari cei 294 de km de autostrada si sai treci la realizarile doamnei boagiu din guvernul boc acesti 294 de km de autostrada au avut nevoie de 2 ani de constructie si ponta a avut norocul sa fie finalizati in mandatul lui asa ca nu este DELOC meritul lui , meritul lui este pt O KM de autostrada licitati in 2 ani asa cum ai spus tu

    Răspunde
     
    1. Lucian
      Mai 7, 2014 la ora 20:10

      Ponta n-a reusit sa termine nici macar cei 7 km de la CB pana in Buc, si aia primiti la 50% gata. Nu numai ca nu-i termina, dar s-au si oprit lucrarile, lasand astfel A3 Buc-Pl inutila. Cica lucrarile ar reincepe in toamna si ar mai dura 9 luni. Pe bune? 7 km din care mai mult de 50% gata din 2012?…..

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase