La cine a mers şi la cine n-a mers PR-ul guvernamental

Publicat la data de de Moise

ponta-gondolier

de Moise Guran

Deci fac, din capul locului, precizarea că eu sunt de acord cu premierul Victor Ponta care spune – dar cu alte vorbe – că o parte a presei nu ține cu el. Ceea ce înseamnă că o parte ține. Citatul exact de pe Mediafax este acesta:

„Am văzut astăzi că m-am adresat injurios la adresa doamnei ministru Pană. Nici nu băusem whiskey, nici nu veneam de pe vapor. Nu folosesc termenul de «fă», m-am uitat pe înregistrare şi e clar că nu am zis aşa, dar nu contează, contează că, orice vom face, unii o să ne înjure.”

O lămurim mai încolo și pe asta cu adresarea colocvială, dar mai important este exercițiul de PR cu inundațiile. Din celebrele poze cu barca miniștrilor, având antemergător barca cu două camere, rezultă că el a fost pus la punct în detaliu, căci jandarmii și pompierii de la ISU nu erau nebuni să plimbe camerele fără ordin.

Dincolo de finețuri, uite, cam așa arată exercițiul de PR reușit:

Și acum vă invit să urmăriți știrea difuzată de ProTV. Zici că e alt film, alt scenariu și alți actori. Un Ponta superficial, cabotin în interesul său pentru localnici, face stânga împrejur când aude că e nasol cu fosa care a rămas fără capac și îl ia la întors pe unul căruia îi sugerează să oprească el ploaia dacă poate.

La ProTV exercițiul de PR al premierului a eșuat înfiorător. Și asta pentru că reporterul respectiv nu a făcut un reportaj despre inundații, ci despre un premier ieșit la plimbare la inundaţii.

Dar ce, la TVR reportajul n-a fost tot despre premier? Ba da, a fost, dar tangențial, așa… Aparent, reportajul TVR s-a concentrat pe problemele oamenilor și, tocmai pentru că n-a tușat grotescul situației cu barca trasă de pompieri, s-a încadrat perfect în planul de PR pus la cale de cei care l-au trimis pe Ponta la inundații.ponta-barci-blog Vă las pe dvs. să judecați care dintre cele două abordări este mai corectă, deși e clar care a fost mai gustată de publicul urban, cel de pe rețele. Dar am mari dubii că celelalte tipuri de public au remarcat tușele din reportajul ProTV.

Cred că, pentru cei mai mulți, exercițiul de PR al lui Ponta a reușit. De asemenea, nu cred că e treaba colegilor de la Telejurnal să critice sau să laude demersul premierului. Asta este treaba unuia ca mine. Important, totuși, este să o facă cineva căci, fără o punere în context, știrea devine, mult prea ușor, exercițiu de PR.

Cât despre partea cu adresarea doamnei ministru Doina Pană, vreau doar să precizez că aceasta are 55 de ani (Ponta are 41) și că NU, în Oltenia NU vorbim excesiv cu «FĂ». Acest apelativ este și acolo (ca peste tot în România) peiorativ, mârlănesc și misogin. Iar când nu este așa, este doar țigănesc.

Puteți asculta și dvs. înregistrarea, la fel cum zice și Ponta că a făcut, iar dacă o ascultați pe căști sau pe boxe de fidelitate, nu veți mai avea dubii despre exact ce a spus. Am rugat un specialist de la radio să o curețe puțin de ambianță și să-i încetinească viteza de redare.

La fel, decideți dumneavoastră când au greșit microfoanele și când un premier minte cu tupeu, la fel cum cândva, acum cinci ani, un președinte putea contrazice o imagine clară în care pocnește un puști.

Comentarii prin facebook

129 răspunsuri la La cine a mers şi la cine n-a mers PR-ul guvernamental

  • tree4me
    Iulie 30, 2014 la ora 08:42

    Răspunde
     
  • Johnd405
    Iulie 25, 2014 la ora 11:03

    I would definitely not recommend these as ways to break the ice however. agfcgdekggee

    Răspunde
     
  • Mircea Moise
    Mai 14, 2014 la ora 00:44

    Adresa web. http://alegerile-prezidentiale-2014-ro.ibk.me

    Program de guvernare
    Se cere – Ordine, disciplina, corectitudine, dreptate, harnicie si patriotism.

    1. Guvern si administratiea de stat
    A. -Romania va fi Republica Prezidentiala in care presedintele statului va avea putere executiva si legislativa prin consultarea expertilor, guvernului, parlamentului si opiniei publice, procedand chiar la referendumuri. Presedintele statului va fi responsabil pentru implementarea legilor iar in cazuri exeptionale are si drept de veto.
    Legile vor fi propuse analizate si votate online de catre toti cetatenii Romaniei.
    B. -Dizolvarea actualului parlament si formarea unui nou parlament dupa modelul Marii Adunari Nationale dar cu alta componenta si scopuri. Parlament format din 1000 pana la 2000 de reprezentanti ai tuturor paturilor si organizatiilor sociale, economice, culturale si private care sa apere interesele celor pe care ii reprezinta si care sa fie retribuiti de cei pe care ii reprezinta. Deputatii parlamentului vor fi alesi prin concurs daca va fi nevoie.
    C. -Dizolvarea actualului Guvern si formarea unui guvern apolitic pe baza de concurs in functie de calitatile morale, profesionale, culturale si de experienta candidatilor propusi si independenti. Propunerile se vor putea face de catre grupari sau persoane. Guvernul va avea si drepturi consultativ-legislative, v-a fi responsabil pentru aplicarea legilor iar in cazuri exeptionale are si drept de veto.
    D. –Infiintarea functiei de Vicepresedinte al Statului care va fi numit de presedintele statului si cu care i-si va imparti atributiile.
    E. -Infiintarea scolilor pentru administratia publica, din randul caror cursanti vor fi alesi prin concurs si alegeri locale Primarii localitatilor. Din randul acestor cursanti vor fi alesi prin concurs si pentru alte functii de conducere din administratiile locale.
    F. -Ocupantii unei functii de conducere in stat vor fi numiti pentru o perioada stabilita si vor putea fi destituiti din din functie dupa cel putin un an daca nu vor fi capabili sa exercite acea functie sau daca vor avea abateri de natura morala, legala, sau materiala.
    G. -Reanfiintarea regiunilor istorice Banat, Crisana, Bucovina, Dobrogea, Maramures, Moldova, Muntenia, Oltenia, Transilvania, administrate de un Guvernator si o instititie guvernala care vor fi subodonate direct Presedintelui tarii si care vor avea in principal atributii de supraveghere si control.
    H. -Abrogarea legii imunitatii pentru toate organele de stat, odata cu implementarea legilor care sa-i protejeze de agresivitati nefondate.
    I. -Infiintarea oficiului national pentru problemele cetatenilor, cu filiale in toate judetele, cu site-uri de internet unde cetatenii sa poata sa-si exprime problemele. Bineinteles aceste oficii sa aiba pirghiile necesare pentru rezolvarea acestor probleme.
    J. -Infiintarea votului electronic intr-un program online unde vor putea fi propuse si respinse legi si reguli noi sau modificarea celor vechi, de organizatiile si cetatenii Romaniei, acestea fiind examinate de catre o comisie si dupa caz propuse pentru vot. Pe aceste site putand a se organiza si referendumuri.
    K. –Reducerea birocratiei.

    2. Economia
    A. -Trecerea la saptamina de lucru de 6 zile si anume: 50 de ore pe saptamana in sectorul particular, 54 de ore in sectorul de stat, 48 de ore de lucru in 3 schimburi si 36 de ore de lucru in 4 schimburi, avand ca efect si marirea salariilor.
    B. -Infiintarea bancii de stat pentru dezvoltare care sa crediteze la o dobinda foarte mica firmele, avand ca efect si inmultirea locurilor de munca.
    C. -Ministerul comertului, sa ajute firmele si producatorii particulari sa-si comercializeze produsele intern si extern, avand ca efect cresterea veniturilor firmelor mici si mijlocii.
    D. -Reafiintarea trimisilor comerciali pe langa ambasade si consulate.
    E. -Extinderea ministerului fondurilor europene cu specialisti care sa ajute la formalitatile de accesare a fondurilor, precum si acordarea de ajutor financiar celor care intentioneaza sa acceseze aceste fonduri, avand ca efect dezvoltarea investitiilor.
    F. -Reactivarea fabricilor de constructii de masini agricole si retehnologizarea lor pentru constructia de masini noi poentru agricultura ecologica.
    G. -Romania se va declara tara ecologica.
    H. -Toata productia pentru consum alimentar uman si animal sa fie ecologica ne modificata genetic.
    I. -Importurile de produse pentru consum alimentar uman si animal sa fie ecologice ne modificate genetic, numai din surse controlate de autoritatile Romane, dupa anumiti parametri stabiliti de autoritatile Romane.
    J. -Protejarea productiei proprii prin impozitarea sporita a produselor de import cu exceptia produselor ne fabricate in tara si a produselor de inalta tehnologie folosite in investitii de productie.
    K. -Recalcularea pensiilor si salariilor din institutii si intreprinderile cu capital de stat.
    L. -Ajutorul social se va acorda numai persoanelor cu incapacitate de munca si care nu au lucrat niciodata, precum si pensionarilor care au pensii mai mici decit minimul de existenta.
    M. -Se infiinteaza categoriia muncitorilor sociali pentru persoanele care nu au loc de munca si nu primesc ajutor de somaj. Acestia vor primi un salar social cu conditia sa efectueze munci oferite de bratele de munca in colaborare cu primariile. Alocatiile pentru copii nu se vor acorda muncitorilor sociali care nu presteaza munci. Organizarea acestui tip de activitate va fi reglementata prin legi si reguli.
    N. -Obligativitatea transportarii marfurilor industriale si alimentare ne perisabile cu transportul feroviar si naval. Concomitent subventionarea imbunatatirii transportului feroviar de persoane si marfuri din economiile realizate din repararea drumurilor, avand ca efect protejarea naturii.
    O. -Scaderea preturilor pentru transportul persoanelor in comun in localitati si in afara, pentru functionarea masinilor de productie industriala si agricola, pentru transporturile de masfuri pe caile ferate urbane si interurbane pe distante mici, prin scaderea impozitelor pe aceste mijloace si scaderea preturilor pe combustibilii si energia folosita de acestea.
    P. -Prospectarea tuturor resurselor naturale si pregatirea acestora pentru ca in caz de necesitate sa poata fi exploatate in cel mai scurt timp, chiar procedanduse la extragerea si folosirea lor in cantitate mica pentru pentru a asigura surse pe timp indelungat, in acest sens sa se asigure necesitatile prin import.
    Q. -Renuntarea la imprumuturi financiare de catre stat si plata a datoriilor externe a caror dobanzi ne transforma in sclavii strainilor iar statul se va imprumuta de la Banca Nationala a Romaniei.
    R. -Activarea cererilor pentru recuperarea datoriilor externe catre Romania.
    S. -Comasarea principalelor institutii de stat centrale intr-un sediu si inchirierea spatiilor libere.
    T. -Restrangerea spatiilor pentru institutiile de stat centrale si locale si inchirierea celor libere.
    U. -Sursele financiare pentru redresarea economica a tarii sint urmatoarele:
    • economiile relizate din reorganizarea parlamentului.
    • economiile realizate din transferarea cheltuelilor din politie si justitie catre inculpati.
    • sume provenite de la condamnati pentru plata timpului de inchisoare.
    • recuperarea prejudiciilor de la condamnatii penali.
    • economiile din reforma asistatilor sociali.
    • sumele provenite din inchirierea spatiilor imobile libere ale statului.
    • economiile realizate din reducerea cheltuelilor pentru functionarea statului.
    • recuperarea datoriilor statelor terte catre Romania.
    • TVA-ul incasat din marirea puterii de cumparare a populatiei
    • impozitul pe venituri rezultat din marirea salariilor ca urmare a trecerii la saptamina de lucru de 6 zile si inmultirea locurilor de munca rezultat din imbunatatirea posibilitatilor de finantare a firmelor.
    • economiile rezultate din Reducerea birocratiei.
    • economiile rezultate in urma desfiintarilor campaniilor electorale.
    • Banii rezultati din confiscarea averilor ilicite.

    3. Agricultura
    A -Interzicerea vanzarii pamanturilor catre cetateni straini acestia putand sa arendeze pamanturile de la stat care le va cumpara de la particulari.
    Pamanturile cumparate pina in prezent de cetateni straini vor ramine in arenda gratuita pina la amortizarea investitiilor si realizarea unui anumit venit.
    B -Incurajarea noilor agricultori precum si acelor mici existenti prin imprumuturi cu dobanda mica si scutiri de impozite.
    C -Ajutarea agricultorilor pentru a accesa bani Europeni.
    D -Reactivarea fostelor fabrici de prelucrarea produselor agricole si construirea de fabrici noi.
    E -Romania sa se declare tara ecologica.
    F -Sa se informeze populatia prin toate mediile posibile despre pericolul alimentelor neecologice si procesate cu adaosuri de ingredienti chimici si sa se promoveze alimentatia ecologica.
    G -Toata productia pentru consum alimentar uman si animal sa fie ecologica ne modificata genetic.
    H -Importurile de produse pentru consum alimentar uman si animal sa fie ecologice ne modificate genetic, numai din surse controlate de autoritatile romane, dupa anumiti parametri stabiliti de autoritatile romane.
    I -Schimbarea regulilor functionarii pietelor de desfacere a produselor agricole si animale.
    J -Ocrotirea producatorilor agricoli si de produse animale prin impunerea de preturi minimale pentru anumite produse stabilite de stat.

    4. Transporturi
    A -Nationalizarea completa a CFR-ului si reorganizarea lui dupa modelul anilor pina in 1990.
    B -Reabilitarea infrastructurii feroviare
    C -Reactivarea fabricilor de locamotive si a celor de vagoane.
    D -Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din România i-si va largi activitatea prin infiintarea de directii de constructii a drumurilor preluand toate constructiile de drumuri.

    5. Impozitarea
    A -Scaderea TVA-ului sub 20%, Scaderea TVA-ului sub 10% pentru produsele alimentare, cresterea TVA-ului pentru produsele de import cu exceptia produselor ne produse in tara si a produselor de inalta tehnologie folosite in investitii de productie.
    B -Marirea impozitarii pe profitul firmelor.
    C -Ne impozitarea profitului reinvestit in Romania.
    D -Interzicerea transferului Preising.
    E -Impozitarea crescinda pentru veniturile personale in functie de valoarea venitului.
    F -Ne impozitarea orelor suplimentare.
    G -Impozitarea donatiilor si sponsorizarilor ne caritative.

    6. Sanatatea
    A -Redeschiderea spitalelor si dispensarelor inchise si construirea de noi spitale si puncte medicale in locurile necesare.
    B -Interzicerea comercializarii si consumului de droguri si plante halucinogene si infiintarea de ospicii de reabilitare pentru dependentii de droguri si alcool.
    C -Organizarea de campanii in toate mediile pentru promovarea recomandarilor pentru o viata sanatoasa.
    D -Tratamentele alternative vor fi recomandate de cadrele sanitare si vor fi suportate de casele de asigurari.

    7. Asigurarile
    A -Persoanele particulare pot face:
    B -Asigurari de incidente; pentru cazurile cind produce din gresala o dauna unei persoane sau unui lucru (se recomanda) sau care i-si produc singuri ne voit o paguba.
    C -Asigurare de pensie.
    D -Asigurare de sanatate.(se recomanda)
    E -Asigurare de viata.
    F -Asigurare de deces.
    G -Persoanele angajate:
    H -Asigurare de pensie (obligatorie, platita de angajator si de angajat )
    I -Asigurare de sanatate (obligatorie, platita de angajator si de angajat)
    J -Asigurare de somaj (obligatorie, platita de angajator si de angajat)
    K -Asigurare de incidente si accidente (obligatorie platita de angajator)
    L -Conducatorii autao
    M -Asigurare de accident pentru daunele produse unor fiinte sau lucruri (obligatorie).
    N -Asigurare de accident pentru daunele produse propriului autovehicol.
    O -Asigurarea autovehicolului in alte diferite situatii.
    P -Proprietarii de imobile
    R -Asigurari minimale pentru imobile (obligatorii)
    S -Asigurari imobiliare pentru diferite situatii.

    8. Circulatia auto
    A -Legile circulatiei vor fi invatate din scoala.
    B -Permisele de conducere vor putea fi luate de la varsta de 16 ani. Pana la virsta de 18 ani acesti conducatori vor putea conduce autovehicole numai impreuna cu un conducator auto cu o vechime in conducere de cel putin 5 ani. Pina la varsta de 21 de ani sau primii 3 ani de conducere vor putea conduce cu viteza maxima de 80 km/ora si vor purta semnul de incepator.
    C -Amenzile pentru nerespectarea voita a unor legi de circulatie vor fi foarte mari iar timpul de suspendare a permiselor de conducere de asemenea.
    D -Permisele de conducere suspendate peste un an se vor anula.
    E -Suspendarea permisului de conducere se va putea inlocui in anumite cazuri cu plati substantiale.
    F -Cercetarile de circulatie se vor plati de catre vinovat.
    G -Ne respectarile repetate sau grave ale regulilor de circulatie va duce la anularea permisului de conducere si interzicerea conducereii autovehicolelor pe un anumit timp.
    H -Autovehicolele folosite in comiterea anumitor infractiuni grave vor fi confiscate iar permisele autorilor vor fi anulate.
    I -Consumul de alcool peste procentele admise, precum si toate actiunile care ar putea duce la accidente de circulatie grave se vor sanctiona exemplar.
    J -Toate autovehicolele care circula pe drumuri publice vor fi inzestrate cu camere video si cutii de inregistrare video sigilate care vor putea fi desigilate numai de organele de politie sau cercetare.
    K -Sicanarea conducatorilor auto in circulatie se va pedepsi exemplar.
    L -Controalele agentilor de circulatie se vor face in masini inzestrate tehnic, fara identitatile politiei cu scopul de a preveni accidentele, nu cu scopul de a incasa bani sau de a sicana soferii.
    M -Semnele de circulatie vor fi amplasate in locuri in care vor putea fi usor reperate de conducatori si la intervale suficient de mari pentru a fi reperate si pentru a nu crea confuzii.

    9. Protejarea naturii
    A -Construirea de statii de epurare a apelor reziduale.
    B -Reciclarea rezidurilor solide.
    C -Constructia de electro/termo-centrale care sa utilizeze deseuri combustibile.
    D -Constructia de generatoare de biogaz.
    E -Subventionarea construirii de centrale producatoare de energie si a consumatorilor de energie ecologica.
    F -Limitarea constructiei centralelor nucleare si functionarii a celor actuale.
    G -Limitarea autorizarii pentru constructii a terenurilor agricole.
    H -Restrictionarea taerii padurilor si impadurirea in urma taerilor, urmarirea si pedepsirea severa a taierilor ne autorizate a padurilor.
    I -Interzicerea folosirii ierbicidelor, a otravurilor pentru rozatoare in natura, a insecto-fungicidelor cu exceptia celor pentru tintari si capuse din preajma zonelor locuite.
    J -Repopularea cu ulii de cimp pentru reducerea rozatoarelor si cu pasari ce se hranesc cu insecte.
    K -Limitarea vinatorii si pescuitului sportiv si profesional.
    L -Incurajarea organizatiilor pentru protectia naturii si formarea de centre de studii ecologice.

    10.Justitia
    A – Legislatia, acuzarea, judecata si sentinta trebue sa fie facute in spiritul dreptatii.
    In cazul cind anumite legi nu sustin dreptatea acestea trebue sa fie schimbate, iar pina la schimbare magistratii vor da sentinte in spiritul dreptatii motivind incompatibilitatea legala. Pentru stabilirea adevarului si dreptatii magistratii trebue sa recurga la metode chiar si in afara obligatiilor lor profesionale si sa ceara ajutorul colegilor sau altori autoritati, sau sa devieze de la regulile canonice de judecata.
    B -Magistratii vor raspunde penal de corectitudinea proceselor chiar cu pierderea dreptului de a mai profesa in cazul favoritismului sau coruptiei.
    C -Expertii vor raspunde penal pentru expertizele facute iar instanta judecatoreasca se va autosesiza in cazul declaratiilor ca expertizele sint false sau daca personal au indicii despre aceasta.
    D -Comisia de judecata va stabili la inceputul judecatii termenul si conditiile de respectare a termenului judecatii, care se va cauta sa fie cit mai scurt.
    E -In hotaririle penale se vor da maximul pedepsei legale cu exceptia cind se constata din motive obiective si necontestabile ca pentru fapta comisa nu este normala sau necesara pedeapsa maxima.
    F -In toate hotararile judecatoresti se va tine cont si de parerea partii vatamate.
    G -Se va elabora o legislatie clara pentru participarea si protectia martorilor.
    H -Transformarea partiala a inchisorilor in lagare de munca fixe si mobile.
    I -Presedintele tarii impreuna cu o comisie de gratiere vor stabili condamnatii care pot fi gratiati de inchisoare prin plata unei sume de bani stabilita de acestia.
    J -Schimbarea legislatiei cercetarii, judecarii si pedepselor. Inculpatului i se vor calcula toate cheltuelile, daunele si despagubirile produse de el la savirsirea infractiunii precum si cheltuelile pentru prinderea si judecarea lui, pentru toata organizarea si intretinerea lui in inchisoare, daca va fi casatorit si va avea copii pentru intretinerea familiei, precum si pentru asigurarea existentei lui pe timp de 6 luni dupa ce va iesi din inchisoare. Dupa cumularea acestor sume se vor calcula anii de munca in lagarul demunca in functie de salariul ce-l va cistiga pentru acoperirea acestor bani. Inculpatul nu va trebui sa lucreze in timpul detentiei daca va plati aceste cheltueli. Daca pedeapsa va fi mai scurta decit durata de lucru detinutul va fi eliberat trebuind sa plateasca restul datoriei in libertate.
    K -In general cu exceptia unor cazuri deosebite detentia va putea fi platita complet sau in rate.
    L -Pagubitul va fi despagubit material si moral daca e cazul, de catre stat imediat dupa sentinta definitiva iar statul isi va recupera banii direct de la condamnat sau din remunerarea pentru munca lui.
    M -In cazul mai multor condamnari acestea se vor cumula.
    N -Abrogarea legilor de prescriere a faptelor penale.
    O -Activarea legii ilicitului.

    11. Educatia
    A -Revizuirea si modificarea legilor si regulilor educatiei in sensul reevaluarii prioritatii educatiei, restabilirii ordinii si disciplinei in scoli, a decentei si respectului reciproc atit al cadrelor didactice cit si al elevilor, atit prin comportament, limbaj, cit si prin tinuta.
    B -Educatiei i se va acorda 10% din PIB.
    C -Cultivarea patriotismului atat la tineret cat si la varstnici.
    D -Scolarizarea gratuita pentru toate treptele, si pentru toti copii cu domiciliul stabil in Romania.
    E -Reinfiintarea scolilor de meserii.
    F -Obligativitatea scolarizarii pina la insusirea unei meserii.
    G -Infiintarea calificarii la locul de munca atit pentru absolventii scolilor elementare cit si a bacalaureatilor
    H -Interzicerea stricta a consumului de bauturi alcoolice, a fumatului si mai ales a consumului de droguri de catre elevi, la fel si de cadrele didactice in perimetrul institutiilor pedagogice cit si in afara, de fata cu tinerii.
    I -Selectarea tineretului cu capacitati mintale deosebite si formarea lor in scoli speciale pentru cercetari in dezvoltarea stiintei si tehnicii de virf.
    J -Acordarea elevilor eminenti la invatatura si purtare de diplome, premii si a unor insemne care sa-i evidentieze public.
    K -Ocuparea timpului liber al tineretului cu activitati sportive, artistice, sociale, sah, de hobi, diferite cercuri etc.
    L -Reglementarea legilor abandonului copiilor prin infiintarea de servicii de consiliere si de leagane de copii pentru preluarea legala a copiilor noi nascuti si mai in virsta, de la mame care din diferite motive nu-i pot pastra spre crestere.
    M -Reinfiintarea scolilor de corectie.
    N -Introducerea de materii ajutatoare in viata de toate zilele ( legislatie, codul manierelor, invatarea dansului, educatie sexuala, notiuni de madicina, tratamentul profilactic natural, alimentatia sanatoasa si gatitul, maini indemanatice, inotul etc.
    O -Tratamentele alternative vor fi materie de predare in facultati.
    P -Introducerea programului de scoala de 6 zile pe saptamina.

    12: Diverse
    A -Promovarea si ajutarea inventatorilor.
    B -Infiintarea institutului national a inventatorilor si a asociatiilor regionale a inventatorilor, care sa se ocupe de atragerea si antrenarea lor in aceste organizatii, care sa-i ajute in elaborarea ideilor si inventiilor si materializarea lor, precum si premierea celor mai bune.

    C -Demararea tratativelor pentru reunirea cu tara mama a Basarabiei si fostelor tinuturi Romanesti ramase sub ocupatia Ucraineana.
    D -Lansarea vointei de refacerea Romaniei Mari (vezi harta de mai sus)

    E -Homosexualitatea nu se va interzice dar nu se va sustine si nici promova.

    Drogurile
    F -Va fi considerata infractiune penala traficul si consumul de droguri (inclusiv plante halucinogene) iar internarea consumatorilor de droguri si alcoolicilor va fi obligatorie in ospicii de reabilitare.

    G -Va fi considerata infractiune injuriile si vocabularul injurios in public si medii.

    H -Interzicerea cu desavirsire a bacsisului, plocoanelor, cadourilor pentru diferite servicii platite cit si gratuite atit in mediul de stat cit si privat.

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Mai 14, 2014 la ora 00:59

      Si toate acestea sa fie puse in practica de o echipa de extraterestri. Si nici de ei nu sunt sigur ca sunt incoruptibili.

      Răspunde
       
  • Constantin
    Aprilie 27, 2014 la ora 11:26

    „Si eu cred la fel ca n-a fost niciodata mai bine in Romania ca acum.” _ Va asteptam cu placere sa reveniti acasa, domnule Stelian, sa nu ratati binele de care beneficiem doar noi, cei care am ramas in tara.

    Răspunde
     
    1. VictorL
      Aprilie 27, 2014 la ora 11:55

      @Constantin.E simplu sa stii ca e bine in Romania cind te afli in afara ei.Adevarata provocare e sa te afli in tara si sa nu fii membru de partid si apoi sa poti spune ca aici e intr-adevar mai bine decit a fost vreodata in Romania.E nevoie si de termen de comparatie asadar de o virsta.

      Răspunde
       
  • deontologu'
    Aprilie 26, 2014 la ora 19:07

    @Moise, in jurul articolului tau au inceput sa se invarta atatea muste basiste doar pt ca pute. Mai rasfirati, baieti, voi toti postacii de la Secu. Lasa-ne, ba, Secule!

    Răspunde
     
  • livius
    Aprilie 25, 2014 la ora 10:17

    buna ziua,
    cateva observatii:
    1. toate dialogurile din sceneta sunt adaptate locului si obiceiurilor.sunt sigur ca unii localnici isi mai vorbeau intre ei cu „fa sau ma”, „ho”, „nea cutare, dam pe la mata”, „o juma de metru’ „, etc. Inclin sa cred ca modul in care s-a adresat Prim ministrul, D-nei ministru era de fapt o incercare de gluma (iau in calcul si intrebarea deplasata – Aveai chef de niste inundatii ?). Numai ca aceasta gluma, s-a cam intors impotriva dumnealor. Asadar, au pregatit o sceneta, si-au dorit prezenta presei si au obtinut-o. Dar, se aplica zicala „ai grija ce-ti doresti, caci s-ar putea sa se indeplineasca”. Ce nu inteleg este de ce au ales calea negarii evidentelor, in locul unei explicatii sincere – am glumit, credeam ca nu suntem inregistrati, etc, etc.
    2. rezolvarea rapida prin oferirea a 15 milioane pt dig plus materiale de constructie de la guvern, facea si ea parte din sceneta. Dar, raman intrebarile legate de activitatea D-lui Dragnea in vechea functie in acest judet, respectiv cea a corectitudinii alocarii de fonduri de urgenta in mod preferential. Localnicii aceia, aveau asigurare a locuintei sau nu ? Nu era obligatorie ? De ce sa plateasca guvernul(romanul) atunci pt neglijenta combinata a politicienilor lipsiti de initiativa in folosul alegatorului si a localnicilor votanti, inundati dar neasigurati ?
    3. exista si un aspect pozitiv. faptul ca dl ponta isi permite astfel de dialoguri cu o doamna mult mai inaintata in varsta, ne poate demonstra ca in acest guvern exista relatii amicale/cordiale. Pacat ca nu ne folosesc si noua.
    cele bune.

    Răspunde
     
  • Birou mediator
    Aprilie 24, 2014 la ora 18:43

    Indoiala despre apelativul folosit de premier vine chiar din tendinta sa de a se disculpa. Cum adica a ascultat inregistrarea si chiar nu a zis fa ? Adica ar fi existat posibilitatea de a zice fa dar nu a facut-o iar pentru a se asigura de asta a trebuit sa verifice inregistrarea ? Dincolo de asta si eu am ascultat inregistrarea si se aude clar ca spune ” ma” ! Dar reactia premeirului a alimentat dezinformarea rautaciosilor !

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Aprilie 24, 2014 la ora 18:46

      Foarte corecta observatia. Daca spunea ca el nu a vorbit asa era mai simplu, decat sa accepte posibilitatea si astfel sa trebuiasca sa asculte inregistrarea. Bine punctat. Incepusem sa ma intreb ce caut eu pe aici :).

      Răspunde
       
  • AndreiM
    Aprilie 24, 2014 la ora 16:04

    Sa afirmi cu certitudine ca s-a folosit unul dintre apelative, cand consoanele m si f sunt apropiate fonetic, tine doar de perceptia personala. Eu cred ca mai importante sunt contextul si mesajul trimis. Care sunt oricum de prost gust. Eu nu ma pot pronunta cu siguranta, asa cum nu ma pot pronunta nici in cazul presedintelui.Pot doar sa iau pe incredere declaratia acelui copil ca a fost impins. Dar oricum ambele situatii arata „mocirla” in care ne scaldam. De bunavoie.

    Răspunde
     
  • ilja richter
    Aprilie 24, 2014 la ora 15:51

    E clar! Moise Guran este ca si numit de dr. victor viorel pompa noul director general al tvr!

    Esti tare, Moise! L-ai „scos” pe pompa!

    Răspunde
     
  • TiberiuC
    Aprilie 24, 2014 la ora 13:18

    O sa ma injure lumea, prima data cand am ascultat de pe inregistrarea PROTV, da, am zis ca a zis „FA”. Mai jos, cu castile pe urechi si doar pe inregistrarea audio, eu zic ca e „MA” clar. In fine, „MA”, „FA” whatever.
    Ce mi se pare penibil mie este ca a trebuit sa mearga acolo primul ministru. Faza cu barca e penibila rau de tot. Asta e Romania, daca nu mergea acolo, nici macar promisiunea de un dig nou nu era facuta… Au avut ghinion localnicii ca a fost inundatie, ca altfel asfaltau si drumul pe care venea premierul :))) asa, a fost acoperit de ape drumul, nu i-a mai interesat :)))

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Aprilie 24, 2014 la ora 16:17

      Totusi diferenta intre „ma” si „fa” este imensa. „Ma” eu il folosesc din cand in cand si nu se supara sotia. Poate ma grabes si spun: „hai ma Ana te-ai imbracat”. Tonul vocii poate fi bland si nu e o problema. Dar daca as spune o singura data „fa”, ar fi dezastru. Dar exagerand cand nu e ceva adevarat nu facem decat sa ne divizam si mai mult. Uite de ex Ponta imi e putin mai simpatic pentru ca nu a zis „fa”. Si asa ajung oamenii sa voteze cu el, doar pentru ca ei il vad o victima. N-au inteles cei care injura de mama focului diversi politicieni ca ei pot folosi asta victimizandu-se si astfel castiga capital electoral. Poporul roman are o slabiciune pentru victime.

      Răspunde
       
      1. VictorL
        Aprilie 24, 2014 la ora 17:57

        Stelian.Diferenta intre ,,fa”,,,ma”sau ,,ba”e doar de sex sau de care trebuie sa vada ORL-istul…Nu asta e problema ci faptul ca atita timp cit femeia aia nu i-a dat un dos de laba pentru felul cum vorbeste arata faptul ca se face pres in fata unui handicapat care nu are 7ani de-acasa.O amarita care matura scara la bloc l-ar fi facut sa inghita mopul.
        Poate nevasta-sa ii permite dar ce facem cu restul femeilor din PSD,ca poate sunt multe care doar cotizeaza si nu ajung niciodata pe funcii?Ne-am ales cu victime o gramada sa le tot votam…
        De fapt lucrurile sunt simple;ei erau in excursie televizata pentru ,,pelicani”si ,,pinguini”care inghit orice si aplauda la comanda.Se adreseaza intre ei cum le vine si se iau si la misto,cum a facut Ponta cu subalterna lui…I-a scos ochii ca a luat-o si pe ea la plimbare sa nu ramina la birou cocosata de munca.O duce si la circiuma ca doar n-o tine nemincata pe mosia lui Dragnea i ii face si parte la cistig sa-i treaca supararea.Atita doar ca azi nu am vazut nici un utilaj la oamenii aia si sapau necajitii la cazma pentru ajutorul social si pompierii intimp ce ceilalti asteptau deja banii sa-si construiasca alte case,in visele de pe masa circiuumii…

        Răspunde
         
        1. Stelian
          Aprilie 24, 2014 la ora 18:03

          Atata timp cat vorbiti mai urat decat Ponta, nu inteleg de ce il acuzati pe el.

          Răspunde
           
          1. VictorL
            Aprilie 24, 2014 la ora 18:31

            @Stelian.Ti-am aratat evidenta insa totodata ti-am mai dat un motiv sa-l votezi.Sunt obraznic,nu-i asa?Atita timp cit platesc taxe in tara asta i-mi permit…

             
          2. Stelian
            Aprilie 24, 2014 la ora 18:41

            Conform acestul rationament si Ponta poate spune ca isi permite sa vorbeasca asa cu Doina” pentru ca este platitor de taxe. Daca tot sunteti pe blogul lui Moise, de ce nu luati exemplu de la el si vorbirea frumoasa. Da puteti acuza acid si la obiect ca Moise, dar incercati totusi modul lui civilizat de a face asta.

             
          3. VictorL
            Aprilie 24, 2014 la ora 19:53

            @Stelian.Gresit.Eu traiesc pe banii mei dar Ponta,Dragnea si Doina sunt platiti de noi toti prin taxe.Unii dintre noi constientizeaza asta si alti nu.
            Eu si Moise avem scoli diferite.Eu sunt invatat sa vorbesc la modul direct cu toata lumea mai putin cu cei mult mai in virsta ca mine, insa cu ,,fa” nu vorbesc decit daca trebuie sa jignesc pe cineva de sex opus.

             
          4. Stelian
            Aprilie 25, 2014 la ora 10:03

            Si vi se intapla des sa trebuiasca sa jigniti pe cineva de sex opus?

             
          5. VictorL
            Aprilie 25, 2014 la ora 12:11

            @Stelian.Nu mai des decit altora.Cind te vei intoarce in tara vei afla ca trebuie sa stii si pe tiganeste in unele imprejurari.Altfel patesti ca pompierii lui Ponta…Sau ca Doina.

             
          6. Stelian
            Aprilie 25, 2014 la ora 12:20

            In Romania am trait pana in 2009 si n-am simtit niciodata nevoia sa jignesc o femeie. Daca spuneti ca poporul roman trece prin cea mai grea perioada, atat economic cat si de respect din partea autoritatilor, atunci eu va spun ca in perioada 1990-2000 nu ati trait in Romania. Credeti ca erau locuri de munca atunci? Credeti ca salariile/pensiile erau mai mari? Credeti ca guvernantii nu faceau ce vroiau? Si totusi n-am simtit niciodata nevoia sa jignesc o femeie. De ce as simti acum aceasta nevoie daca m-as intoarce in Romania?

             
          7. Stelian
            Aprilie 25, 2014 la ora 12:25

            Daca vedeti numai negru in fata ochilor, inseamna ca sunteti in intuneric. Cautati lumina si veti gasi bucurie. Nu guvernantii sau vecinii, sau nici chiar familia trebuie sa scoata din intuneric. Puteti personal face asta.

             
          8. AndreiM
            Aprilie 25, 2014 la ora 12:50

            D-le Stelian, daca veti reveni prin Bucuresti si va veti plimba cu mijloacele de transport in comun sau prin Mall-uri veti observa acest apelativ folosit foarte des chiar intre fete/femei de liceu sau chiar mai tinere. Este folosit chiar mai des decat desuetul doamna/domnule. Lumina noastra vine de la est, dar desigur fiecare trebuie sa-si duca crucea, pe acolo pe unde e.

             
          9. Stelian
            Aprilie 25, 2014 la ora 12:56

            Daca aceasta vorbire este asa de uzuala in Bucuresti, atunci nu mai vad care e problema ca Ponta ar fi vorbit asa. Doar e bucurestean, nu? Pe de alta parte tinerii despre care vorbiti, poate au invatat ca ei daca platesc taxe isi pot permite sa vorbeasca asa. Ma intreb de la cine ar fi invatat asta…

             
          10. VictorL
            Aprilie 25, 2014 la ora 13:04

            @Stelian.Discutia era despre apelativul ,,fa”si cum se foloseste.Ponta a transformat-o pe subalterna lui intr-o cirpa.Nu stiu de ce dar e problema lor acolo la Guvern.Noi platim deranjul si facem bilantul la ce am cumparat cu banii.
            Intre ’90 si 2000 eram in tara.Nu prea ai ce sa-mi povestesti…Din contra eu cred ca mai bine ca acum nu a fost niciodata in Romania.Miine as pleca daca ar fi altfel.Totusi puteam sa fim departe dar nu am avut noroc…

             
          11. AndreiM
            Aprilie 25, 2014 la ora 13:06

            Desigur, un rol important il are familia, dar poate tragem cu ochiul si la dascalii nostri, la modul in care se face educatia in scoli, cum sunt luate diplomele de bac, doctoratele(scandalul plagiatului).Degradarea este prezenta pe toate planurile.

             
          12. Stelian
            Aprilie 25, 2014 la ora 13:12

            Si eu cred la fel ca n-a fost niciodata mai bine in Romania ca acum. Si tocmai acum vorbim cel mai urat despre guvernanti. Cum se explica asta? Na spuneam parerea si in anii ’90 dar mai cu respect. Poate pentru ca eram in cercul de prieteni si nu ne permiteam sa vorbim prea urat. Acum aici pe net unde suntem cat de cat anonimi, se pare ca nu aratam adevarata fata.

             
          13. Stelian
            Aprilie 25, 2014 la ora 13:41

            „ca ne aratam” *

             
          14. VictorL
            Aprilie 25, 2014 la ora 13:58

            @Stelian.Se poate si mai grav dar pe blogul lui Moise ne pastram la un nivel…
            In acelasi timp nu cred ca Romania a avut un guvern mai incompetent din ’90 si pina azi;ma refer la Ponta 1,2,3…Dupa cum vezi ca isi afiseaza cultura nu cred ca trebuiesc respectati citusi de putin.

             
          15. Stelian
            Aprilie 25, 2014 la ora 14:31

            Sunt de acord cu dvs, mai putin la partea cu respectul. Suntem obligati la un minim respect pentru orice om. Dar apreciez ca acum vorbiti frumos si va pot citi cu placere.

             
      2. tree4me
        Aprilie 25, 2014 la ora 18:56

        Fa-ma si pe mine mare/Si m-oi duce la culcare!

        Răspunde
         
        1. Stelian
          Aprilie 25, 2014 la ora 19:00

          Ha ha! Sa inteleg ca asteptati sa va faceti mare, pentru a merge la culcare?!? Pai cum ati rezistat pana acum? :))

          Răspunde
           
          1. tree4me
            Aprilie 25, 2014 la ora 20:10

            asta-i o vorba din Maramures, io-s din Bucuresti, asa ca nu stiu raspunde

             
      3. tree4me
        Aprilie 25, 2014 la ora 20:07

        „Lumina vine de la est” si „acest apelativ folosit foarte des”
        Nu cunosc maghiara, dar o cunostinta mi-a explicat odata ca este cea mai „politicoasa” din cite limbi exista – are forme de adresare, construite gata si nu pot fi modificate, pentru a fi folosite intre membrii de familie. Ceva de tipul: Draga-scump-si-nepretuit bunic…
        Este drept ca lumina asta nu a lovit pe nimeni nici de la est si nici de la vest de ei.
        „Tutuiala” din engleza, vad ca a prins foarte usor la romani. Pe aici, suntem „invadati” – fiecare se considera … bulibasa (probabil ca asta sa fie originea lui „bullying”, condamnat in special in scoli). Seful (atunci cind cineva este promovat, i se explica clar) nu are voie sa ti se adreseze decit cu „Sir” („Mister” implica o diferenta de virsta, mai rar uzitat) sau iti cere permisiunea sa foloseasca numele mic – este de inteles, este mai convenabil decit sa-ti spuna: Sir, ai facut-o de oaie!!!

        Răspunde
         
    2. Stelian
      Aprilie 24, 2014 la ora 16:19

      De fapt asa au ajuns si la acest scor la alegeri. Prefacandu-se in victime ale presedintelui.

      Răspunde
       
  • VictorL
    Aprilie 24, 2014 la ora 12:57

    ,,Nea Ionele cind ne-ntoarcem trecem pe la mata’…”Asta s-ar traduce prin ,,vezi ce pui pe masa ca pina atunci ne razbeste foamea si 15miloane nu-s de colea asa pe urs…”
    Unde sunteti milioanelor alea 7,4 toti romani ca brazii,sa-i vedeti,sa nu credeti?…

    Răspunde
     
    1. zizu
      Aprilie 24, 2014 la ora 15:04

      care 7.4 milioane,poate 5 milioane ca e mai plauzibil si aia adunati din membri PSD,PNL,UNPR,CONSERVATORI,ANGAJATII din PRIMARII SI CEI DE LA 416,restul au fost din BURTA ,,,,cu argumente pt ca am fost in comisia de votare .asa ca astia fac, ce fac cei care ocupa UCRAINA, CALCA TOATE PRINCIPIILE IN PICIOARE

      Răspunde
       
      1. VictorL
        Aprilie 24, 2014 la ora 15:10

        @Zizu.Oricum nu mai are importanta totusi putem spera ca poate nu sunt in Romania 7 milioane care au avut otita cind au fost mici si mai au si ,,orbul gainii”…

        Răspunde
         
  • un turist
    Aprilie 24, 2014 la ora 12:40

    Fiti bine veniti la gradinita *Romania* cu educatorul lui lingvistic de inalta clasa. Cum puteti***mai Romanilor****sa mai alegeti asa CEVA????????????

    Răspunde
     
  • Un oltean
    Aprilie 24, 2014 la ora 12:29

    Observ că e plin pe aici de oameni care încearcă să îl disculpe pe Ponta, încercând să explice că apelativul ”fă” e ceva normal la olteni. Asta îmi amintește de cazul ”țigancă împuțită”, când EBA încerca să îl disculpe pe tatăl ei, explicându-ne cum el o striga ”țigăncușă” atunci când era mică, pentru că avea pielea mai închisă. Deci vezi, domne’, Traian nu o insultase pe jurnalistă, ci îi vorbise părintește.
    Ca oltean, pot spune că la mine în zonă riști să-ți iei o palmă de toată frumusețea de la o femeie dacă o strigi cu ”fă”. Cunosc și olteni din alte zone care folosesc cuvântul ”fă” (mai ales din Tg Jiu, de unde e Ponta), dar îl folosesc pentru că sunt necivilizați, nu pentru că ”fă” ar fi o formulă de adresare acceptată. Iar dacă o femeie acceptă să fie tratată așa înseamnă că nu are pic de respect de sine.

    Răspunde
     
    1. titi
      Aprilie 24, 2014 la ora 13:36

      o simpla observatie. Expresia „tiganca imputita ” a fost folosita intr-o masina PARTICULARA ocupata de DOUA persoane ( intimplator sau nu sot-sotie). Sa nu-mi spui ca tu vorbesti intr-un cadru identic intr-un mod protocolar si academic. ATIT.
      Problema cea mare e ca un individ, sa zicem pacalici-din-carti, care se vrea mare sef peste natia de kakarai , NEAGA EVIDENTELE. Oricum, drept multumire pentru incurajari , la viitoarele DOUA alegeri prezenta la vot in judetul teleorman va fi de peste 876,53 % PUNCT

      Răspunde
       
      1. gabriela iovan
        Aprilie 24, 2014 la ora 15:17

        Nu inteleg de ce se gasesc diversi care le iau apararea lui Ponta sau lui Basescu. E clar ca sunt niste mincinosi. Mai aveti vreo indoiala? Lasand la o parte exprimarile badaranesti care tin de bunsimt, ce au facut din ce au promis? Pentru mine asta e suficient, restul e supliment.

        Răspunde
         
        1. tree4me
          Aprilie 25, 2014 la ora 20:31

          corect, sau parafrazind o zicala: vorba-i vorba, dar brinza-i pe bani…

          Răspunde
           
  • VictorL
    Aprilie 24, 2014 la ora 12:01

    @Moise.Eu n-am cine stie ce casti scumpe dar se aude clar…Badarania lui Ponta eu o trec la boala lui de autism dar mai grav e ca toti din jurul lui ii cinta in struna.Liviu,Doina,pompierii aia,sunt doar niste prosti…Din toti cei de-acolo nu s-a gasit nici unul sa rastoarne barca cu el si sa-l bage cu fundul in apa si sa-i aduca mintea la cap.Vii la baba in curte sa-i spui ca i-s uzi peretii de parca ea nu vede…Ca primministru mergea cu heicoperul si comanda jos unde sa sape utilajele si unde sa basculeze soferii material sa faca digul,inainte de ploaie si nu dupa Pasti, iar seful ala de la Apele Romane trebuia schimbat…Pacat de banii aia dati pe harta.

    Răspunde
     
  • AndreiM
    Aprilie 24, 2014 la ora 11:52

    Eu cred ca a vrut sa spuna „Doina, fa-te ca lucrezi”…se pare ca istoria se repeta

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Aprilie 25, 2014 la ora 20:37

      Da, Caramitru (senator de astazi) lui Iliescu (presedinte de ieri): „fa-te ca muncesti” si asta cind singele nici nu se uscase, si a mai curs si dupa asta… Si i-ati votat si i-ati ales ca si pe cei de astazi… Batrinete haine grele…

      Răspunde
       
  • Daniel
    Aprilie 24, 2014 la ora 11:15

    ProTv sau TVR chiar nu conteaza!Oricum este sinistru.Nu inteleg de ce stau in barca in timp ce altii ii trag si asta intr-o apa de circa 40 de cm!Este din punctul meu de vedere o imagine sinistra si dezgustatoare.
    Se aude clar ca a spus „fa” dar legat de tupeul cu care minte nu este nimic nou nici la domnia sa,nici la vreun alt politruc.
    Normal ca harta cu zonele de pericol in caz de inundatie nu mai este de actualitate pentru ca la intocmirea ei de baza au fost coruptia,furtul,incompetenta,iresponsabilitatea.Ca astea se pot sau s-au dovedit criminale nu conteaza.Soarta!
    Si cu amenajarea raurilor e la fel ca si cu autostrazile sau drumurile in general,la fel ca si cu dezapezirea,etc.
    Apropo,cum mai ramane cu Siret-Baragan?Dar cu Bucurestiul port la Dunare si eventualele beneficii economice?Probabil in programul urmatoarei campanii.

    Răspunde
     
  • Cipper
    Aprilie 24, 2014 la ora 11:10

    Grav nu e cuvantul „fa”. Ala e doar pentru circul mediatic.

    Grav e ce a zis apoi. „Ai chef de niste inundatii?”. Deci e clar ca el s-a dus acolo la poze, problemele oamenilor fiind pe plan secund sau deloc. Chef ai de un biliard, sau baschet, de o tigara si cafea, „ba” prim-ministrule!

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Aprilie 24, 2014 la ora 12:22

      Am ascultat iarasi foarte atent in casti si Ponta zice „ma”, nu „fa”. Se aude foarte clar litera „m” mai ales la redarea cu viteza incetinita. Nu tin cu nimeni. Nu am mai votatdin 2007 de la referendum. Atunci am zis ca nu voi mai da aprobarea mea nimanui sa fure si sa faca ce vrea. Am mers si am votat impotriva suspendarii presedintelui pentru ca am gandit simplu. In fata mea erau doi care se certau. Parlamentul si presedintele. Primul imi cerea sa-l concediez pe cel de-al doilea caci nu se intelegea cu el. Eu eram la mijloc. Am stat si am gandit care dintre ei gresise fata de mine. Presedintele nu gresise cu nimic fata de mine. Ba mai mult. Eu îl pusesem in acea functie. Pe cate vreme parlamentul nu era rezultatul votului meu. Eu votand pentru o foarte mica parte din parlament. Deci am mers ca sa-mi apar votul direct dat cu ceva timp inainte. Dar dupa ce am vazut ca votul meu de la referendum i-a facut rau presedintelui, urcandui-se la cap, am hotarat ca degeaba eu cred in cineva si merg si il votez, daca acel om se poate schimba dupa ce eu i-am dat votul. Sau poate deveni el, pana atunci prefacandu-se. Este acelasi lucru. Deci nu am mai gasit rostul votului meu, atata vreme cat toti cei pe care îi votasem pana atunci, dar absolut toti, folosisera votul meu doar in folosul lor si a gastii lor de cartier. Deci nu sunt implicat in politica in nici un fel. Si oricum de 5 ani nu mai traiesc in Romania. Dar comentariile de aici, cu mici exceptii, cum ar fi Constantin, parca sunt scrise de cei de la Antena 3 dar in sens invers. Imi pare rau ca oamenii au ajuns sa invete, sa copieze tot ce este rau in unele televiziuni. Cand injurati si cand spuneti cuvinte urate la adresa guvernantilor, cu ce va mai deosebiti de ei. Da, e de tot rasul plimbarea cu barca a lui Ponta si Dragnea, impinsi de cei de la ISU si cu ata mai mult ca reporterii faceau la fel in alta barca. Oameni ca acestia nu ar trebui sa hotarasca destinele unei tari. Dar nu pricep de ce cand Ponta a spus pe un ton familial „ma Doina”, majoritatea sustin ca a spus „fa Doina”. Probabil ca Ponta, ca si mine, ca si majoritatea celor de aici, n-a folosit niciodata cuvantul „fa”. Exagerarea asta de aici nu arata decat ura. Ura nu va va aduce nimic bun.

      Răspunde
       
      1. dana
        Aprilie 24, 2014 la ora 12:54

        se aude fff clar.ms nu fa

        Răspunde
         
        1. Stelian
          Aprilie 24, 2014 la ora 13:15

          Multumesc pentru sustinere! Stiam eu ca mai sunt si romani pentru care adevarul e mai important decat lupta politica.

          Răspunde
           
          1. Cosmin Moise
            Aprilie 24, 2014 la ora 15:19

            Da’ tot „fai” zice!

             
          2. Stelian
            Aprilie 24, 2014 la ora 15:24

            Daca ar fi sa va cred ca auziti „fai” cand eu aud clar „ma”, ar insemna ca avem un auz foarte diferit. Ceea ce este posibil. Dar daca eu aud „ma”, nu pot spune ca aud altceva, numai ca sa va fac pe plac. 🙂

             
      2. tree4me
        Aprilie 25, 2014 la ora 20:54

        „dupa ce am vazut ca votul meu de la referendum i-a facut rau presedintelui, urcandui-se la cap” – probabil ca n-ati stiut la vremea aceia ca a avut o mina buna la dosarul „FLOTA” si nici ca norvegienii i-au dat un certificat de „marinel” pentru alte 3 vaporase noi-noute vindute ca vechi (altcineva s-a imbogatit din transformatoare vechi vindute ca noi). Stiiati ca este suficient sa dai o declaratie ca „N-am lucrat sau co-operat cu Securitatea” ca sa fii valid pentru presedentie? Pe vremea lui Ceausescu, stiti cine prezenta toate garantiile pentru un post de sef NAVROM in Olanda? De fapt stiti cu ce se ocupa un securist peste granita? Nu stiti nimic, de aia l-ati votat.

        Răspunde
         
        1. Stelian
          Aprilie 25, 2014 la ora 22:20

          Ma bucur ca sunt si oameni care stiu ce voteaza. Imi permit sa va cer sa-mi dati un exeplu de politician votat de dvs, ca sa-mi dau seama ca ceea ce vorbiti si alicati in viata. Caci altfel la vorbe ne pricepem toti.

          Răspunde
           
          1. VictorL
            Aprilie 25, 2014 la ora 23:19

            @Stelian.Stai linistit ca in Canada nu are voie sa voteze.Eu am inteles ca nu stie nimic…Antverpen nu e in Olanda,flota a vindut-o Vacaroiu,Caramitru nu e senator si nici nu vorbea cu Iliescu ci cu Mircea Dinescu…Are nevoie de multe informatii.

             
          2. tree4me
            Aprilie 26, 2014 la ora 06:35

            Da, mai bine decit senator „He was Minister of Culture between 1996..”, ca a avut si „merite”.
            „Să-nceapă Caramitru, că pe el îl cunoaște lumea! Mircea, te prezint și tu scrii, arăți, arăți că lucrezi la un apel!” – asta-i minciuna. S-a apleca scurt spre … Dinescu (in surpriza care a fost si se vorbea mai mult de Iliescu…si cam seamana) si a spus doar „fa-te ca lucrezi” aranjindu-i niste hirtii in fata. Nu retin sa fi mentionat un nume.
            „Instrumentat pentru prima oara in 1999 (procuror general era chiar Mircea Criste, un fost membru PD), dosarul il acuza pe Traian Basescu de faptul ca, in 1991, in calitate de ministru al transporturilor, a semnat celebrul contract de asociere cu firma norvegiana “Klaveness” careia, practic, i-au fost vandute 16 nave maritime cu un dolar bucata. In urma acestui contract, partea romana s-a ales fara nave, dar si cu datorii de aproximativ 20 de milioane de dolari la o banca din Oslo.
            1995 – graduate of Advanced Management Courses for the Maritime Transport Industry, Norwegian Academy
            Acuzatiile au fost constituite pe baza verificarilor facute de Directia Generala a Controlului Financiar de Stat la Compania de Navigatie Maritima Petromin SA Constanta. In dosar sunt consemnate urmatoarele ilegalitati:

            – In toate cazurile, infiintarea companiilor din strainatate (ale Petromin – n.r.) nu au avut aprobarea Guvernului Romaniei asa cum prevad dispozitiile Decretului-lege nr. 104 din 30 martie 1990.
            Documentele de infiintare si functionare a acestor companii au fost aprobate de Basescu Traian – ministrul transporturilor. Navele apartinand Petromin SA Constanta au arborat pavilion liberian tot prin ordin al ministrului transporturilor, incalcandu-se astfel dispozitiile Decretului nr. 443/1972, ramas in vigoare pana la aparitia Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 42 din 29 august 1997, cand a fost abrogat in mod expres de guvernarea CDR. Prejudiciul produs Petromin SA Constanta prin managementul necorespunzator in perioada 1991-1999 este estimat la peste 150 de milioane de dolari.
            – s-a descoperit ca in firma mixta constituita cu norvegienii, Traian Basescu a figurat ca director cand era si ministru al transporturilor.
            Dosarul de colaborator nr. 3990/1973 al lui Traian Băsescu a fost distrus în 1979 cu Procesul-verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979.
            Documentele care dovedesc colaborarea lui Traian Băsescu cu Securitatea sînt:
            1. Registrul cu persoanele din rîndul membrilor PCR pentru care s-a dat aprobarea să sprijine munca de Securitate
            2. Registrul Jurnal pentru evidenţa reţelei informative din Judeţul Constanţa
            3. Documente ale MApN referitoare la colaborarea lui Traian Băsescu cu Securitatea
            4. Decizia CNSAS referitoare la colaborarea lui Traian Băsescu cu Securitatea
            Sursa: Mugur Ciuvica
            Am asigurat poziţionarea în flux continuu a unui număr sufiecient de containere „Navrom” în porturile Rotterdam, Felixtowe şi Anvers.Am vizitat personal toţi marii exportatori din Belgia şi Olanda, le-am prezentat compania „Navrom”
            Băsescu has said his links with the former Securitate were minimal, though some contact was obligatory at the time for somebody working abroad in a senior position.
            The most controversial episode of his professional career is the disaster that happened on 10 September 1981 in the French port Rouen, when a fire started around the Romanian tanker Argeș, then under the command of Traian Băsescu, affecting a large portion of the river Seine. The fire destroyed two pusher ships and six barges, a major disaster being avoided on the last moment when 70 French firemen coming from Rouen, Gran-Couronne, Grand-Quevily, Canteleu and Moulineaux prevented the fire from reaching the nearby Shell refinery. During the interview, Băsescu recognized the fact that he tampered with the evidence, preventing the French investigators from finding out the truth.
            S-a ocupat cu trafic de arme intre Liberia si Bahamas, sub auspiciile Securitatii, fara sa indeplineasca toate cerintele pentru pozitia de Capitan de vas. Din lipsa de experienta a scufundat petrolierul „Independenta” la intrarea in Bosfor. Mare parte a echipajului s-a inecat sau a fost ars. Putin inainte sa primeasca sefia pe „Biruinta” a mai scufundat al doilea mare petrolier „Unirea” in Marea Neagra. Si … n-a patit nimic, pentru ca a avut acoperire inalta de la PCR. Se presupune ca a fost ofiter de contrainformatii dar a primit instructaj special, altfel nu se explica apropierea de Silvian Ionescu de la Serviciul I care se ocupa si de spionj printre alte lucruri fine. Experienta si relatiile i-au permis sa se avinte fara teama intr-o actiune provocatoare, mascata cu rapirea unor romani de catre sirieni care au fost predati americanilor. A fost implicat in aranjamente financiare prin care din Romania erau finantati Hamas si Hezbollah. Pe ocolite a devenit beneficiarul a cam 25,000 mp pe linga Otopeni. Ca sa se indeparteze de ele a ajuns la Nana.

             
          3. tree4me
            Aprilie 26, 2014 la ora 06:47

            Domnul Stelian, nu va enervati. Toti sefii de sta sunt plini de bube. Atita doar ca experienta si antrenamenul si-l fac inainte si asa ajung sa fie alesi. Altfel nu pot sa-si spele urmele sau sa distruga arhive. Eu n-am votat cu nimeni, nu pentru ca n-am voie ci pentru ca mi-e scirba. De asta zic, alegeti unul curat, chiar daca este naiv, se va lasa condus de popor. Nu-i greu sa recunosti unul ca asta curat. Este plina tara de ei. Cunosc unul la Constanta, de exemplu. Dar n-are curaj, dar chiar ca s-ar fi potrivit.

             
          4. VictorL
            Aprilie 26, 2014 la ora 22:33

            @Tre4me.Penru edificare luati ziarele RL din anii respectivi si aflati cum a fost cu flota si cu vapoarele vindute pe ,,1 dolar+ alte beneficii”.Aflati unde au ajuns beneficiile alea si cine a fost in Grecia pentru a vinde nave.Multe din navele alea nu aveau motoare si au ost luate ca fier vechi.Eu le-am citit la vremea respectiva.Ciuvica sa va dea banii inapoi…
            Independenta a fost ciocnit de un cargou grec,pentru ca le facea concurenta.Intre un securist si un colaborator era mare diferenta.Nimeni nu iesea din tara fara aprobarea Securitatii decit daca trecea Dunarea inot sau fisia fara sa-l impuste granicerii…E diferenta si intre a lucra pentru tara si a trada tara.Asta e important…
            Petrolul la NewYork e 100 dolari si la Londra 109.Cind Arabia Saudita nu va mai vinde pretul va exploda insa la cererea Americii e vorba sa maresca productia pentru a scadea pretul.Economia Rusiei asteapta sa creasca la 150 dolari barilul pentru a intra pe +.Dronele au lovit in Yemen.

             
    2. Cristian
      Aprilie 24, 2014 la ora 13:54

      EXACT asta am spus si eu!!!

      Răspunde
       
  • PoliticStand
    Aprilie 24, 2014 la ora 10:12

    ”al”, pardon

    Răspunde
     
  • PoliticStand
    Aprilie 24, 2014 la ora 10:10

    Era absolut firesc și de așteptat ca VP să nege ceea ce am auzit cu toții. Indiferent cum ar fi ieșit PR-ul, și indiferent ce a spus în ședința de guvern, pentru cei care am ajuns un fel de abac ale miniciunilor prim ministeriale, nu e altceva decât o confirmare a unei patologii.

    Răspunde
     
  • tania
    Aprilie 24, 2014 la ora 09:10

    Bravo protv-ului că a surprins mârlănia lui Ponta… chit că asta adâncește dezamăgirea și disprețul pentru tot ceea ce reprezintă clasa politică din România. Rămân surprinsă că, unele cunoștințe de-ale mele nu vor să creadă ce aud. Pentru ei, înregistrarea pro-ului este un fals, ce spune Antena 3 este credibil… nu contează decât faptul că alții vor să-l discrediteze pe Ponta. Realizez astfel că, suntem iremediabil pierduți. Politica dusă prin intermediul A3, a reușit să spele foarte multe creiere… E trist unde s-a ajuns…

    Răspunde
     
  • Alex g
    Aprilie 24, 2014 la ora 01:04

    Dece oamenii care asteapta de la guvern…para malaiatza…in gura nu natafleatza sunt iresponsabili si DE CE au ajuns asa:
    Avem guvern prea mare!::

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Aprilie 25, 2014 la ora 23:23

      Domnu Alex g, eu nu recomand cu una cu doua pe cineva, dar daca o fac il sustin pina in pinzele albe – stiu ca nu gresesc.
      Aceasta Prager University, este infiintata in … 2014. „Prager University is an online resource for knowledge and clarity… Prager University boosts your brain… If you’re ready to grow intellectually, we’re ready for you ” si umbla dupa donatii. Ca se da bine cu guvernul, cite U nu o fac?
      Dintre toti educatorii si administratorii lor nu am gasit mai mult de doi Dr. (un jurist si un politolog), in rest vreo 3 sau 4 cu bachelor (in istorie, lb. engleza si finante), iar in rest cu colegiu sau nici atit (jurnalisti, scriitori, crainici radio, afaceristi, entertaineri, producatori tv, ofiter de informatie, sindicalisti, samd).
      Credibilitatea lor = ZERO. Dar sa nu uit: este pe acolo si fostul premier al Spaniei (1996-2004) si un fost senator american.
      Clipul dvs. este evident o propaganda si este contra tarilor europene in general (contra Frantei si Germaniei, in special). > Cind un guvern creste:
      .orice altceva dispare
      .creste coruptia, frauda si hotia
      .se inmultesc regulamentele
      .se reduce libertatea
      > Un popor mai mare:
      .mai multa libertate
      .mai multe posibilitati pentru o viata mai buna.
      Frunzarind netul, am gasit ceva interesant – lista tarilor cu care USA nu are relatii comerciale: Cuba, Korea N, Israel, Iran, Sudan, Syria. Chestia cu Israelul este neasteptata, dar mi-o explic.
      America are trei forme de guvernamint: Federal, de Stat, si Local (districtual). Guvernarea are trei nivele: Executiva (P, VP si ministri), Legislativa si Judiciara.
      Numai nivelul executiv in toata USA insumeaza cam vreo 4 milioane de bugetari. There are hundreds of federal agencies and commissions.
      Cabinetul presedintelui (nivelul executiv federal) are 15 ministere: Agricultura, Comert, Aparare, Educatie, Energie, Sanatate, Securitate, Urbanizare, Interne, Justitie, Muncii, Externe (of State), Transporturi, Finante, Veterani.
      Nivelul legislativ federal este Congresul cu 435 de deputati (in 50 state dar cite unul pe district, virsta minima 25 ani si alesi pe 2 ani) si 100 senatori (cite 2 de fiecare stat, virsta minima de 30 ani, alesi pe 6 ani, la fiecare 2 ani 1/3 din ei sunt inlocuiti).
      All state governments are modeled after the federal government and consist of three branches: executive, legislative, and judicial.
      Comparati cu tarile europene. Nu uitati cei mai multi din bogatii lumii sunt in America – din munca cinstita nu se imbogateste nimeni.
      Acuma m-am suparat – clipul nu este numai o propaganda, este si o ipocrizie sfruntata.

      Răspunde
       
  • mihaix
    Aprilie 23, 2014 la ora 23:30

    Oricum din inreg rezulta pt mine ca a zis MA nu FA. Oricum ma si fa, bune cuvinte pt prim ministru care se vrea presedinte. E un pas inainte de la Hahaha, eram beat.

    Răspunde
     
    1. Cosmin Moise
      Aprilie 24, 2014 la ora 08:56

      Ha,ha ha si beat e mai zdravan la cap ca Ponta! De aia e de zece ani la „carma” in ciuda lui Voiculescu, Nastase, Oprisan, Mazare, Dragnea, Cosma (tata si fiu), Ghita, Dragnea, etc.

      Răspunde
       
      1. mihaix
        Aprilie 25, 2014 la ora 14:14

        Nici unul din cei 2 nu e zdravan la cap, basescu cu atat mai putin. De ceilalti enumerati ai dreptate, si eu ma intreb cand vor face puscarie, pt ca trebuiau sa fie demult acolo. Se aude ca Dragnea , f curand. Sa fie primiti. Eu as supralicita si cu Iliescu (pe asta pt genocid, i-as da pedeapsa cu moartea, ca unui kgbist care a distrus tara), Videanu (cine e din Teleorman stie ce si cum), Berceanu, Udrea, Mitrea, Ioan Nicolae (fost securist, actual mare om de afaceri care santajeaza statul si da tepe), Casuneanu, Popoviciu , si multi alti psdisti si pnlisti (se stie in fiecare oras al Romaniei care , ce si cum 🙁 )

        Răspunde
         
        1. tree4me
          Aprilie 25, 2014 la ora 23:35

          Daca va luati de Iliescu … buna treaba – ati creea un PRECEDENT. Basescu n-o sa fie deacord.

          Răspunde
           
      2. tree4me
        Aprilie 25, 2014 la ora 23:32

        Nu tin cu nici unul, cum sa tin cind vad cum sunt injurati – miine poimiine m-ati injura si pe mine ca tin cu vreunul. Dar mi s-a parut nostim cu … de doua ori Dragnea : „doua la scoala de fete,..”

        Răspunde
         
  • mihaix
    Aprilie 23, 2014 la ora 23:25

    2 tarani : si el si basescu. Dar cum romanilor le plac taranii care grohaie, se hahaie si vb cu ma si fa , se pare ca au de unde alege si anul acesta. Pe mine ma distreaza ca se gasesc inca detui prostibili care o tin ca filmarea cu basaescu era falsa ( caci declaratia in urma verificarilor a fost ca era o copie, nu ca continutul copiei nu este real: dah desteptilor era o copie, dar ce era in copie e altceva) si se vor gasi sigur altii care sa zica ca inregistrarea cu Ponta e falsa sau ca a zis altceva. Asa e cand ai prozeliti care mananca orice c…. arunci in urma ta. Hai noroc si sa traiti bine

    Răspunde
     
  • CSB
    Aprilie 23, 2014 la ora 23:04

    Eu zic sa se faca o comisie – asa cum porcaria aia n-a fost plagiat, asa cum Basescu nu a dat in copil, sigur se gaseste o comisie care nu aude „fa” .

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Aprilie 25, 2014 la ora 23:45

      „fa”…ra nici o legatura cu Ponta: stiti cumva exact in ce consta sau cum poate fi demonstrat un plagiat in domeniul juridic? Ca la stiinte exacte este mai simplu. Poate ca domnu Guran, care este in tema, sa ne explice si sa ne demonstreze ca Ponta este plagiator. Dar pe bune. Ar fi interesant, mai ales ca aud de un proces ce urmeaza a fi intentat de Ponta pentru asi spala fata. Ce spuneti domnu Guran, sa le-o luati inainte tuturor care vor apare in process?

      Răspunde
       
      1. VictorL
        Aprilie 26, 2014 la ora 23:17

        @Tre4me.Simplu…Se compara cu lucrarea originala.Daca se ajunge la proces se mai adauga si faptul ca nici originalul nu l-a citit si nu stie despre ce este vorba.

        Răspunde
         
      2. Constantin
        Aprilie 27, 2014 la ora 08:22

        Am scris pe aici de ne-au durut degetele despre plagiatul d-lui Ponta, pentru a intelege toti sustinatorii domniei sale. Internet-ul este plin de materiale explicative, lamuritoare si doveditoare, inclusiv cu privire la schimbarea Consiliului National de Etica in vederea obtinerii unei decizii favorabile Predesintelui PSD, sau despre fermitatea CNATDCU in decizia de plagiat, ori a profesorilor Universitatii Bucuresti, adica chiar cei care i-au acordat titlul. Pentru a demonstra identitatea a doua texte, spun asta celor care isi pun probleme asupra modului in care poate fi demonstrat plagiatul si cred ca este nevoie de o comisie intergalactica sau de un proces in instanta, este suficient sa stii sa citesti!

        Răspunde
         
        1. VictorL
          Aprilie 27, 2014 la ora 09:51

          @Constantin.O universitate care acorda titluri de doctor pe lucrari plagiate se descalifica.Nu dau doi bani pe diploma unuia care a terminat acolo studiile.Asta nici nu e interesant…Interesant devine cind angajatorii din restul lumii nu dau doi bani pe vreo diploma emisa in Romania.Oricum te pun s-o iei de la 0…
          Mai ne trebuie sa avem un presedinte de tara pe care nu da nimeni 2centi,(doua copeici probabil ca da cineva),pentru a ne face de ris complet.Cred ca toti africanii s-ar strica de ris ca au aflat de altii mai prapaditi ca ei si ar face asta chiar aici ca emigranti in UE…Se spune ca avem 7,4 milioane de votanti care nu pricep asta dar li se va umfla pieptul cind o vor simti pe propria piele,asa ca distractia oricum va fi mare.

          Răspunde
           
          1. Constantin
            Aprilie 27, 2014 la ora 11:16

            „O universitate care acorda…” _ Partial aveti dreptate. A fost o scapare, dar au vrut sa i-l retraga. Si vor in continuare. Despre recunoastere, nu’s ce sa zic. Pe de o parte, ajungand in scolile de-afara, cei mai multi romani(si sunt tot mai multi, iar universitatile straine vin anual in numar tot mai mare in Romania cu ofertele lor) performeaza cu brio, nivelul cunostintelor compatriotilor fiind ridicat. Profesorii universitatilor de-afara cu care am avut ocazia sa vorbesc au aceeasi opinie. Asadar, recunoasterea are in vedere mai multe chestiuni. Una este pur politica. A doua, pragmatica, se sprijina pe lipsa de experienta practica a studentilor romani. Apoi, este vorba despre inalta specializare a absolventilor de-acolo. In fine, se doreste ca prin urmarea unor cursuri la universitatile locale sa se deprinda modul de lucru local, specific, iar asta este valabil si pentru absolventi proveniti inclusiv din alte tari, nu neaparat din Romania. Insa, pentru multi dintre romanii care au absolvit cursurile unor universitati din tara, un master in tara de adoptie a fost suficient pentru a le fi recunoscute si studiile de licenta. Procesul Bologna integreaza invatamantul european, astfel ca admiterea la diverse forme de invatamant post-licenta este relativ lesne daca exista cunostinte rezonabile de limba. In cazul unor deficiente de limba, am cunoscut absolventi romani care au lucrat un an la ambalat fructe sau casier in supermarket, invatand limba, pentru ca apoi sa fie admisi la mastere si ulterior sa-si gaseasca job-ri corespunzatoare.

             
          2. VictorL
            Aprilie 27, 2014 la ora 11:34

            @Constantin.Cam asta scriam si eu…Totusi intr-o tara in care daca esti competent avansezi in ierarhia firmei de la o luna la alta sa stai un an la coada este foarte mult si nu ma refer la barajul lingvistic pentru ca nu e relevant.Daca esti bun poti fi mut si tot ajungi la un nivel mare insa in acelasi timp nu conteaza ce diploma ai in CV ca nu te intreaba nimeni de ea pina nu se gindesc sa te coopteze in conducerea firmei.In momentul ala nu conteaza daca ai plagiat sau nu sau daca ai diploma sau nu,doar vor sa completeze un dosar la HR.

             
        2. tree4me
          Aprilie 29, 2014 la ora 18:13

          „universitatile straine vin anual in numar tot mai mare in Romania cu ofertele lor” – reclama mama comertului, diplome la kg. Nu sunt multe care merita pentru ca se respecta. In rest, diploma in strainatate si job in guvern romanesc. Si pe urma nu eu ii injur de incompetenta. Uitati-va la vinzatorii cu certificate de la universitati „celebre”, vorbiti de cum se verifica un plagiat si nu deosebiti un ciuruc de o Universitate. Credeti ce doriti, dar cel putin nu-i mai injurati ca nu-i frumos.

          Răspunde
           
        3. tree4me
          Aprilie 29, 2014 la ora 18:54

          „Consiliului National de Etica .. sau .. CNATDCU” se ocupa si de felul in care se obtin certificatele sau diplomele in strainatate. Ce parere aveti de certificatul lui Basescu in Norvegia,
          „He was a scholar of the advanced courses in management in the maritime transport industry, organized by the Norwegian Naval Academy, which he finished as the best graduate in 1995”, dupa „he most controversial episode of his professional career is the disaster that happened on 10 September 1981 in the French port Rouen, when a fire started around the Romanian tanker Argeș, then under the command of Traian Băsescu, affecting a large portion of the river Seine. The fire destroyed two pusher ships and six barges, a major disaster being avoided on the last moment when 70 French firemen coming from Rouen, Gran-Couronne, Grand-Quevily, Canteleu and Moulineaux prevented the fire from reaching the nearby Shell refinery. According to an interview given by Traian Băsescu to the Romanian TV channel Prima TV on 23 June 1998 (and quoted by „Magazin Nautic”, the official publication of the Romanian Nautical Club), the cause of the fire was probably a malfunction and a subsequent leak on the Romanian tanker Argeș. During the interview, Băsescu recognized the fact that he tampered with the evidence, preventing the French investigators from finding out the truth” el fiind „In 1992, he was elected to the lower house of the Romanian Parliament, the Chamber of Deputies, then re-elected for the 1996–2000 term”.
          Ce credibilitate, ce prestigiu mai are o Academie Navala care acorda diploma unui candidat dupa o catastrifa cunoscuta international, dupa ce este deasemenea cunoscut ca a navigat pe post de capitan fara sa aiba autorizarea completa si este membru in senatul romanesc in timpul cursurilor. Cel putin altii „au grija” sa nu fie salariati ai diverselor ministere in acele 8-9 luni de „doctorat” sau cele 3-5 luni de „cercetari stiintifice” sau „specializari”, toate facute la „mica intelegere” si pe „fuga”. Stimate domn, vorbim de impartialitate si de onestitate, dar doar vorbim. Nu-i tin parte lui Ponta, pentru ca am auzit despre el lucruri mai grave decit un amarit de „plagiat” (in orice caz, cind este vorba de reguli si definitii legislative, simplul „citit” si „comparat”,… scuze), dar nici cu Basescu nu mi-e rusine. Parerea mea este ca fortati nota peste anumite limite. Si asemenea situatii duc la … Romania de astazi.

          Răspunde
           
  • Ion ca si el e om
    Aprilie 23, 2014 la ora 22:33

    Da pe Dragnea nu-l auziti cand spune HO! pompierilor, 1:40.
    – Ho sa-i spui lu mata, nenorocitule cu tot neamul tau.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Aprilie 23, 2014 la ora 20:33

    Deci, ca să mă exprim si eu din capul locului conclusiv, asemenea autorului articolului, după ce s-a oprit ploaia si s-au retras apele la mai puţin de jumătate fata de nivelul maxim la care se aflaseră, dl. Ponta a căutat o zonă ceva mai joasă in care se mai găsea suficientă apă încât să încapă trei bărci si a făcut un balet televizat pentru telespectatorii săi fideli de la A3. Deci, ridicolul situaţiei in care s-a pus dl. Ponta este depăşit doar de ridicolul in care se află poporul al cărui prim-ministru plagiator este susţinut cu un extraordinar entuziasm. Deci, fără îndoială, există oameni care aveau nevoie de imaginile acestea pentru a le confirma astfel părerea excelentă pe care au despre dl. Ponta. Deci, altă categorie de idioţi suntem cei care contribuim cu o parte din munca noastră onestă, plătită sub formă de taxe si impozite, pentru a crea o imagine cât mai frumoasă d-lui prim-ministru. Deci…asta e!

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Aprilie 26, 2014 la ora 01:02

      „ridicolul in care se află poporul” si „altă categorie de idioţi suntem” – deci nu vreau sa cred ca chiar „…asta e!”
      Un popor ridicol si idiot? Si vad ca ati colectat, numai pina acuma 67 de voturi pro!!! Noroc ca dau un vot de neincredere la … voturile astea, ca altfel …
      Ridicol/caraghios, cred ca implica unghiul de vedere, cine priveste persoana: cine priveste persoana poate sa o considere ridicola desi persoana in sine sa nu se considere ridicola. Dar dvs. va referiti la „situatia” in care se gaseste poporul, si inteleg ca o considerati … caraghioasa. Cind va uitati la un „homeless”, vedeti ceva caraghios?
      Am respect pentru fiinta umana si sunt convins de superioritatea ei fata de alte animale. Iar un popor este o comunitate de asemenea fiinte. Si daca poporul acesta mai este si roman, nu pot fi deacord sa fie tratat nici verbal in acest fel.
      „Idioti”? Mai treca, mearga. Este o caracteristica personala si daca sunt mai multi, si pluralul este explicabil.
      Ceva mai serios, acuma. O tragedie nu poate fi luata „la misto”, nici macar in gluma. Poporul roman se gaseste intr-o situatie disperata (chiar daca pentru moment nu pare chiar asa, romanul mai este si mindru – deci nu poate fi … ridiculizat, haz de necaz este altceva), vin alegerile. Vor fi altii sau aceiasi la cirma? Aveti solutii? Altceva decit sa mergeti sau nu la vot. Stim cu totii ca toata lumea trebuie sa voteze – constient si corect. Este un drept dar … de fapt si o obligatie. Daca nu fata de noi insine, cel putin fata de viitorul tarii. Poate ca suna cam greoi dar este adevarat.
      Ce sugerati? De exemplu, pentru usurarea admiterii mai multor candidati independenti – inteleg ca regulamentul este suficient de bine facut incit sa impiedice o astfel de … intimplare. Ce parere aveti despre limita de virsta (nu va cunosc virsta dar risc): deputatii americani 25 si senatorii 30 – personal mi se pare cam riscant. As opta pentru toti candidatii la pozitii politice intre 40 si 60. Mai poate continua in functie niste ani. Sub 40 mi se par usor influentabili, nestatornici, nesiguri pe ei. Peste 60 … i-as iubi dar nu le-as pune in mina buzduganul. Este nevoie de o lista de sustinatori? Poate da, poate nu. Cind umbli dupa un loc de munca, uneori se cer niste referinte/recomandari. De cele mai multe ori, daca prezenta ta la interviu este „convingatoare”, se renunta la acesta necesitate. Deci depinde. Cind faci un imprumut la banca, se mai cere sa ai citiva giranti. Dar asta-i pentru a fi sigura banca, la o adica, sa aiba pe cine jumuli pina la urma. In ce consta garantia morala pe care o da sustinatorul? Stim cu totii ca este vorba de … guma de mestecat. Deci atunci, aceste liste sunt o bariera, nimic mai mult. Eu as sugera desfiintarea acestor liste. Ce ziceti? Nu ati fi mai curios sa ascultati campania electorala a 1000 de candidati? Aici pe blog, ne descurcam fiecare destul de bine cu 20 sau 30 de comentatori. Macar o data la 4 ani ne putem permite „luxul” sa ne descurcam cu 1000 de candidati. Romania merita asa ceva? Ar mai fi de gindit in continuare etapele de preselectie si votul final intre sa zicem 5 sau 6. De ce numai primii 2. De multe ori gindurile se mai schimba. Nu suntem la fotbal. Mai departe, l-ai ales. Si? Poate ai zbircit-o sau el o zbirceste. Este asta un motiv sa-l suport pina la sfirsitul mandatului? La licitatiile unui proiect, sunt pastrati primii cinci „on call” pina la finalizarea proiectului. Resumeul meu este pastrat 6 luni, pentru orice eventualitate. Documentele fiscale ni se cere sa le pastram 5 ani, pentru eventuale reveniri. Deci precedente si gindiri exista dar nu se aplica, exact unde il doare mai mult pe fiecare din noi. Nu am agreat niciodata sa fiu injurat sau sa injur pe altul. Nu foloseste.
      Chiar nu credeti ca, asa cum ei pun bariere, si poporul le poate pune obstacole care sa-i impiedice sa o mai ia razna dupa ce s-au vazut cu toaleta sub fund?
      Ca om de afaceri, eu asa as judeca. la rece si taios. Sa doara si pe altul daca ma doare pe mine.

      Răspunde
       
  • Mihai Nistor
    Aprilie 23, 2014 la ora 20:27

    Oamenii au noroc ca este an electoral. Daca nu se face digul pina in SEPTEMBRIE stiu ei cu cine sa voteze.
    Este nejustificat faptul ca sunteti ofensati de expresia FA.
    Am avut cunostinta oltean care considera normal sa se adreseze oricarei femei cu FA. Toata viata lui in casa lui s-a vorbit cu FA pentru ca asa este obiceiul la ei.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Aprilie 23, 2014 la ora 20:49

      Mărturisesc că şi eu am crezut că utilizarea apelativului „fă” este o exprimare peiorativă, pană când am văzut la TV briliantul serial de comedie cu Leana şi Costel, personaje interpretate de ilustrul grup comico-umoristic Vacanţa mare. Atunci am putut admira desăvârşita măiestrie artistică cu care actorii îşi adresau replici popular-suave precum „fă mamă, fira-ai a dracu’”. Abia atunci am înţeles profunzimea expresiei „fă” cu care spuneţi că persoana pe care o cunoaşteţi o folosea frecvent in adresarea către mama sa (şi oricare altă femeie).

      Răspunde
       
    2. ortansa
      Aprilie 23, 2014 la ora 21:39

      a fost si prim-ministru prietenul respectiv?

      Răspunde
       
  • andrei
    Aprilie 23, 2014 la ora 20:23

    In urma cu ceva timp eu, studentul militar, am fost operat de o forma mai usoara de leziune la ligamentele incrucisate anterior, cu ceva leziuni la menisc si cartilaj.Din fericire nu am avut nevoie de suruburi , insa ulterior externarii mi s-a introdus o substanta pentru refacerea cartilajului pt care am achitat 890 ron.Fiind vorba de tratament farmaceutic um de care apartin trebuia sa imi deconteze aceasta suma.Vreau sa va spun ca m-am plimbat cu toate actele necesare(factura,recomandare din partea medicului chirurg)+raport personal de decontare , si…nimic.Nu mi s-a decontat pe motiv ca acel medicament nu se regasea in registrul aflat la medicul um de care apartin…Deci cred ca nici biata noastra camarada nu ar avea succes in decontarea facturii medicale:(

    Răspunde
     
  • Stelian
    Aprilie 23, 2014 la ora 20:11

    E hai ca „ma” nu e tot una cu „fa”. E cineva pe aici care n-a spus de exemplu, „hai ma mama lasa-ma si pe mine acolo”? Sau copiilor, hai ma Davide imbraca-te”? Si se mai poate folosi in vorbirea „urata” sa zicem. Un „ma” spus urat si cu rautate. Ponta clar a spus „ma” in inregistrare. Dar este un „ma” uzual, care tine mai mult de legatura dintre cei doi, decat de lipsa de respect. Nu asa vorbim toti in cercul de prietenii? Credeti ca Ponta ca orice roman care se respecta nu si-a puns prietenii in functii?

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Aprilie 23, 2014 la ora 21:11

      De exemplu pe mine nu m-ar supara sa-mi zica Moise cand ma vede, „ce faci ma Stelu aici” pe tonul folosit de Ponta.

      Răspunde
       
      1. Cosmin Moise
        Aprilie 24, 2014 la ora 08:49

        Nu numai Ponta e autist ci si cei care-l sustin! Aud si inteleg ce vor ei si traiesc in lumea PSD-PC idealizata furnizata de TVR si Antene! Atunci fai Doino devine ma Doino! dar mai departe? De genul, ce dracu mai cauti si tu aici??

        Răspunde
         
      2. antiponta
        Aprilie 24, 2014 la ora 11:48

        Constar cu stupoare ca sunt unii si cu probleme de auz si batuti total in cap de soarta si pe deasupra manca si kk numa sa suntina pe unii politicieni. Cand o sa fim si noi impartiali si indiferent cine greseste daca o face sa fie penalizat si apostrofat nu sa aiba catei si pupincuristi pregatiti sa-l apere cat e ziua de maree…sa fim cinstiti macar o secunda

        Răspunde
         
    2. laie
      Aprilie 23, 2014 la ora 23:47

      meri,fa,bate-ti coasa !

      Răspunde
       
    3. Stelian
      Aprilie 24, 2014 la ora 13:09

      Ha ha! Acum m-am prins Moise. Îti convine sa imi dau 50 de like-uri singur la un comentariu, caci asta inseamna 50 de vizitatori unici. Esti tare. 🙂

      Răspunde
       
      1. AndreiM
        Aprilie 24, 2014 la ora 18:17

        Pai bucuria o sa tina pana la implementarea ipv6. Atunci chiar vor fi unici

        Răspunde
         
        1. tree4me
          Aprilie 26, 2014 la ora 01:24

          Cu IPV4 s-a acoperit intreaga populatie a globului, desi ni fiecare are computer sau e-mail. Se asteapta cineva ca dupa 2015, cei care avem un computer si un laptop osa dublam sau triplan dotatia? Sau o sa vorbim la 5 telefoane in acelasi timp? Nici de votat pe blog de 30 ori nu avem nevoie de mai mult de un computer. In noul sistem se baga o gramada de banet, cine plateste?

          Răspunde
           
    4. tree4me
      Aprilie 26, 2014 la ora 01:10

      Pupa-ma bade Ioane/Nu pot fa ca mi-este foame…

      Răspunde
       
  • Mircea
    Aprilie 23, 2014 la ora 19:20

    De fapt vroia sa spuna „FAptura gingasa”, dar s-a emotionat. De fapt, cei de la Antena 1/2/3 &Co sunt convinsi ca inundatia a fost pusa la cale de Base, asta a vorbit cu Neptun, prieten vechi de cand era marinar, sa trimita niste apa peste fieful lui Dragnea.

    Lasand gluma la o parte, un premier care nu e in stare sa mearga pe picioarele lui in apa si e tras de pompieri, exemplifica perfect situatia politicului din tara asta: unii muncesc si ii trag si pe altii, altii dau ordine si stramba din nas cand dau de probleme.

    Răspunde
     
  • Ovidiu Ilisie
    Aprilie 23, 2014 la ora 19:14

    Indifernent ca a fost FA sau MA cu o domana mai invarsta cu el cu 14 ani nu se vorbeste la persoana I. Eu asa am fost educat (nu neaparat la scoala). Eu stiu ca o doamna o apelezi la persoana a III-a mai ales cand ai o multime de reporteri langa tine si esti si in campanie electorala. Dar na, tupeul si nesimtirea nu fac „casa buna” cu bunul simt si educatia. Prin modul cum a vorbit cu respectiva doamna da dovada de mojicism si mitocanie.

    Răspunde
     
    1. Mircea
      Aprilie 23, 2014 la ora 22:20

      Persoana I este cea care vorbește. (eu, noi)
      Persoana a II-a este cel cu care vorbești (tu,voi)
      Persoana a III-a este cel despre care vorbești (el, ei, ele).

      Ai confundat cu pluralul. Pentru o persoană fără educație nu este o problemă, dar tu care ești un educat…! Și mai vorbești de alții…

      Răspunde
       
      1. Stelian
        Aprilie 24, 2014 la ora 01:03

        Nu fiti rau. Omul a recunoscut ca nu de la scoala stie asta. Ceea ce ati spus nu e valabil in toate limbile. De exemplu in ebraica, persoana I este el/ea, persoana a II-a este tu si abia persoana a III-a este eu. Deci chestia cu persoanele este intr-un fel relativa :). Dar aveti dreptate, a vrut sa spuna persoana a III-a plural. Totusi depinde de cat de apropiati suntem de cel cu care vorbim. Chiar daca sunt in public si au functii, cateodata mai uita de ele si vorbesc ca oamenii normali :).

        Răspunde
         
        1. tree4me
          Aprilie 26, 2014 la ora 01:35

          va las repetent la ebraica

          Răspunde
           
  • Kristina
    Aprilie 23, 2014 la ora 19:11

    Si pana la urma doamna ministru Pana si _a anuntat demisia in urma acestui eveniment?
    Demnitatea unei doamne la varsta ei impunea un astfel de gest.

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Aprilie 24, 2014 la ora 01:09

      Dvs v-ati da demisia daca un prieten de familie cu care va permiteti sa vorbiti asa, v-ar angaja pe un post frumos, el fiindu-va seful cel mare, dupa care si-ar „permite” sa vorbeasca la fel ca pana atunci? Nu putem face asemenea afirmatii, cum ca ar trebui sa demisioneze, fara sa cunoastem exact relatia dintre dei doi.

      Răspunde
       
      1. Kristina
        Aprilie 24, 2014 la ora 19:22

        @Stelian,nu trebuie sa va raspund de fircare data cand dialogati cu mine pe acest blog,
        Totusi ,eu ca FEMEIE AM AVUT NOROCUL CA PE PARCURSUL VIETII MELE DE PANA ACUM,SA FIU SUBALTERNA UNOR SEFI CU PREGATIRE SUPERIOARA MIE,CU UN GRAD DE EDUCATIE SI O EXPERIENTA BUNA IN DOMENIILE IN CARE AM LUCRAT.
        Si inca un mic amanunt:M_am subordonat mereu unor oameni mai in varsta decat mine !
        toate cele bune,
        si sa auzim de bine !

        Răspunde
         
        1. Stelian
          Aprilie 24, 2014 la ora 19:31

          Da, aveti dreptate. Nu trebuie sa-mi raspundeti mereu. Nici n-am zis altfel.

          Răspunde
           
        2. tree4me
          Aprilie 26, 2014 la ora 01:55

          Doamna Kristina, cei care au lucrat cu mine nu m-au ales pe mine, eu i-am ales pe ei. Deci nu ei s-au subordonat, ci eu i-am subordonat mie, indiferent de virsta.
          Iar intre prieteni imi permit sa vorbesc cum ma simt eu bine pentru ca si eu le permit lor acelasi lucru. Asta pentru ca ne cunoastem foarte bine si stim cind este de sticle in cap sau cin e de ciocnit paharul.
          Si indiferent de relatia dintre premier si ministru, nu-ti dai demisia dintr-o „demnitate” pentru un asemenea motiv, decit daca ai alt motiv si te folosesti de asta. Este foarte adevarat ca premierul isi alege ministrii, dar odata alesi, devin ai nostri, ai celor care l-am ales pe premier si i-am dat credit sa faca ce crede ca trebuie sa faca – ati observat ca atunci cind premierul vrea sa demita un ministru, trebuie sa aduca in public o gramada de argumente sa justifice gestul. Cind il numeste are nevoie doar de presedinte, este mai simplu.

          Răspunde
           
          1. Kristina
            Aprilie 26, 2014 la ora 17:52

            Iar ma obligati sa va raspund si sa va contrazic:
            A fost o perioada cand actualul meu sot imi era sef si eu angajata lui.
            Imagnativa cum ar fi fost daca ne aruncam jigniri,sticle in cap….,etc.
            Nu.VA SPUN DIN CAPUL LOCULUI FAPTUL CA RESPECTUL RECIPROC TREBUIE SA PRIMEZE IN RELATIILE INTERUMANE.
            E treaba doamnei ministru daca vrea ca in ochii lumii sa fie carpa unui premier.
            Eu una va spun din capul locului ca imi adeam demisia in secunda doi.

             
          2. Kristina
            Aprilie 26, 2014 la ora 18:00

            corectie:
            Imaginati_va….”si
            imi dadeam….”

             
        3. tree4me
          Aprilie 29, 2014 la ora 19:54

          Deh, doamna, dvs sunteti foarte intransigenta. Macar asa un pic de flexibilitate. O unduire in adierea brizei. Doamna ministru stie cel putin ca sufera pentru popor. Dar oare chiar a suferit?

          Răspunde
           
  • Gabriel
    Aprilie 23, 2014 la ora 18:53

    Ok, lasand la o parte limbajul care a fost sau nu a fost, cred ca exista cateva lucruri care merita subliniate:
    -daca esti in campanie electorala, umbli prin noroi alaturi de alegatori la o astfel de ocazie. pentru politicien e o mana cereasca sa aiba un astfel de mini-dezastru pe o arie limitata unde sa isi poata dovedi „calitatile de conducator”. Intrebare: exista cumva vre-un protocol de paza si securitate care i-ar fi obligat sa mearga in barci? merita investigat.

    -consider si cred ca e destul de clar ca tanarul la care s-a rastit pentru „ce facem pana se construieste digul? ” este reporter. La fel de clar este ca televiziunile in functie de partizanat-pentru ca da, televiziunile romane sunt partizane la partidele din guvernamant si opozitie fara exceptie- vor prezenta in diverse culori faptele de acolo si limbajul de acolo

    -pentru o opinie bine informata trebuie urmarite mai multe prezentari, facuta o comparatie, si extras esentialul. Daca vrem sa fim intr-adevar la curent ii intrebam pe oamenii din localitatea Beiu cu ce impresie i-a lasat primul ministru care daca nu ma insel si dansul este partizan, daca nu la o ideologie, la un partid sigur.

    Răspunde
     
    1. alex
      Aprilie 23, 2014 la ora 19:12

      nu stiu daca neaparat era reporter , poate era doar un tip care a pus o intrebare „neprogramata” la care nu a fost timp de rapuns … incep sa cred tot mai mult ca televiziunile prietene cu partidele politice sunt vorbite , se cunosc intrebarile si raspunsurile … altfel nu imi explic , fiecare are raspunsurile corecte la orice intrebare , dar cand apare o intrebare mai indiscreta sau poate mai directa , toti se pierd si gafeaza … la fel cu celebrele afirmatii basesciene si pontanice , si restul …

      Răspunde
       
      1. tree4me
        Aprilie 26, 2014 la ora 02:06

        pe astia i-as pune pe liber imediat – as fi preferat sa cunosc situatia „verde” nu sa-mi aud gindurile indulcite

        Răspunde
         
      2. tree4me
        Aprilie 26, 2014 la ora 02:07

        la asta „cand apare o intrebare mai indiscreta sau poate mai directa , toti se pierd si gafeaza” m-am referit

        Răspunde
         
    2. tree4me
      Aprilie 26, 2014 la ora 02:03

      Domnu Gabriel, absolut corect tot ce spuneti, dar premierul n-avea ce cauta acolo, mai ales ca ministrul de resort era la datorie. Asa ceva se face numai cind ministrul este in greseala sau are nevoie de un ajutor superior. Nu vad daca a fost cazul.

      Răspunde
       
  • alex
    Aprilie 23, 2014 la ora 18:32

    Pai ce sa mai povestim atata … clar ca e manarie … Domnul Ponta a folosit academicul „Mā” in loc de marlanescul „Fā” cum ziceti voi … V-a bagat Dl. Moise numai prostii in cap oameni buni , se vede clar ca cineva cu intentii rauvoitoare dubleaza vocea pentru a se auzi „fa” , si cred ca tocmai omul de radio al Domnului Guran a facut ceva , avea dreptate tipul ala cu site-ul…
    Incredibil !
    Ca sa folosesc expresia ce a folosit-o autorul articolului intr-un alt post : ” nu imi vine sa cred ca discutam despre asa ceva ” … politica romaneasca

    Răspunde
     
    1. Flash
      Aprilie 23, 2014 la ora 18:52

      Mie nu-mi vine sa cred ca exista oameni asa incuiati ca dumneavoastra, domnule Alex. Chiar daca ati fi fost scuipat direct in fata de Ponta, tot o negatie ar iesi din gura dumneavoastra. Ori sunteti de-al partidului ori platit sa faceti asta. Ca faza cu lacatul sper totusi ca nu se aplica.

      Răspunde
       
      1. alex
        Aprilie 23, 2014 la ora 19:05

        A fost ironie frate , credeam ca e destul de evidenta …

        Răspunde
         
        1. Flash
          Aprilie 23, 2014 la ora 19:12

          N-am prins-o, trebuie sa recunosc. Probabil prea subtila pentru IQ-ul meu. Scuze !

          Răspunde
           
          1. alex
            Aprilie 23, 2014 la ora 19:40

            ironia mea pleaca de la faptul ca faza cu „mā” sau „fā” nici nu trebuie discutata , e clar ca a zis-o si nici nu cred ca ar fi cu adevarat cineva in afara de ponta sa spuna contrariul .
            Si pe Dl. Moise eu il urmaresc interesat, altfel nu as fi stiut de comentariile dansului pe alte siteuri

             
  • Ana
    Aprilie 23, 2014 la ora 18:28

    Avea dreptate femeia din reportajul tvr. S-au facut diguri pentru a proteja niste terenuri desecate cu potential agricol, in defavoarea zonelor populate. Cine o fi avut de castigat?

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Aprilie 26, 2014 la ora 02:14

      asta este interesant

      Răspunde
       
  • Rip
    Aprilie 23, 2014 la ora 18:07

    Eu fix de asta ma enervez asa tare. Ma nene, Base cand l-a lovit pe ala micu, era mai noapte era la o oarecare distanta, era o filmare veche, clar ca a facut-o si el dar sa zicem ca mai aveai o posibilitate cat de mica sa negi. Asta a fost la stiri, ziua, clara si oricine s-a uitat a vazut ca a zis „fa”. Faptul ca minti in legatura cu un lucru sau altul la care nu te poate verifica nimeni clar mai inteleg, e uman. Dar pe acest mic principiu, „m-am uitat si eu si e clar ca n-am zis fa”, mor frate mor de nervi. Si l-a prins cu rata-n gura si se jura ca nu fura.Sunt de acord ca in provincie i-a iesit si lumea e mandra de premierul care merge sa vorbeasca cu omul de rand, dar dupa mine campania a fost un esec, omul ala din provincie deja avea o parere rezonabila despre el, pe cand cine l-a vazut acum cu minciunica asta penibila isi va schimba intru totul parerea.

    Răspunde
     
  • Biziday
    Aprilie 23, 2014 la ora 17:58

    înregistrarea are o mică eroare la încărcare, încercăm să rezolvăm cât mai repede cu putinţă

    Răspunde
     
  • Paul
    Aprilie 23, 2014 la ora 17:57

    „Am rugat un specialist de la radio să o curețe puțin de ambianță și să-i încetinească viteza de redare.”

    Nu poti sa postezi inregistrarea in alta parte? Aici nu se incarca..
    Nu stiu de ce vreau sa o mai aud, se aude foarte clar pe youtube la inregistrarea de pe ProTv, dar parca tot nu imi vine sa cred ca poate mintii in halul asta.

    Răspunde
     
    1. Vali
      Aprilie 23, 2014 la ora 18:09 Răspunde
       
      1. tree4me
        Aprilie 26, 2014 la ora 02:21

        despre asta s-a discutat aici atit de inversunat? spunea cineva mai sus ”nu imi vine sa cred ca discutam despre asa ceva”

        Răspunde
         
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase