Clubul celor care muncesc în România, episodul 8

Publicat la data de de Moise

This entry was posted in Campanie. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

7 răspunsuri la Clubul celor care muncesc în România, episodul 8

  • Florin
    Mai 28, 2014 la ora 18:50

    Vad ca asta a fost ultima emisiune de genul… se va mai face?! Sau aici s-a terminat ?

    Răspunde
     
  • marius
    Mai 12, 2014 la ora 16:06

    buna ziua moise
    referitor la faptul ca Dacia nu isi poate mari capacitatea de productie datorita faptului ca nu isi poate expedia productia din cauza lipsei soselor, autostrazilor, etc pot sa iti spun ca, cu un tren se expediaza intre 200-220 autoturisme, iar capacitataea de expediere din uzina este CEL PUTIN 6 trenuri pe 24 ore, deci productia care o face azi Dacia ( sa zicem 1000 auto /Zi ) nu acopera nici macar capacitatea de expediere pe calea ferata .De ce auto se duc cu TIR-urile este o alta problema pe care nu o comentez aici fiind vorba de o problema pe care nu o cunosc . TIR-rile se duc de la Mioveni pina Szeged ( imediat dupa granita din Ungaria )unde autoturismele sunt descarcate obligatoriu si suite in vagoane mergind pe calea ferata pina destinatie . Un TIR poate duca maxim 7 auto . Ce spun unii ( presa o spune, nu am auzit nici un oficial al celor doua uzine spunind acest lucru ) ca nu ar avea capacitate de expediere a productiei si de la Dacia si de la Ford consider ca nu este justificata, ca sa fiu elegant .

    Răspunde
     
  • sweetharmony
    Aprilie 23, 2014 la ora 21:32

    Coment pt Mihai Nistor: asta e cam aiurea ca orice prost stie ca daca unui motor cu carburator ii pui injectie si turbo ii va creste puterea, sau tu zici de un banc ce circula pe vremea aceea?

    Răspunde
     
  • sweetharmony
    Aprilie 23, 2014 la ora 21:16

    Nu ati amintit la emisiune de cale ferata, probabil e mai ieftina decat autostrada, Ceashca Raposatul ducea trenurile in toate marile uzine, care o fi situatia acolo?..nici caile ferate nu fac fata unei mariri de productii?

    Răspunde
     
  • Daniel
    Aprilie 2, 2014 la ora 21:45

    Superb!

    Răspunde
     
  • LUCIAN
    Aprilie 2, 2014 la ora 07:17

    Gresit a se compara profitabilitatea raportata la cifra de afaceri cu profitabilitatea unui depozit bancar. Corect cu profitabilitatea capitalului investit.

    Răspunde
     
    1. sweetharmony
      Aprilie 23, 2014 la ora 21:27

      ..posibil profitul reinvestit sa nu apara la profit ci la investitii sau cheltuieli, si nici profitul scos prin diferite scheme de inginerie financiara, noi oricum ne bucuram ca avem export si balanta comerciala echilibrata, sh’apoi daca ar fi profit prea mare in balanta contabila si angajatii ar cere mai accentuat mariri de salarii…iar industriashii auto s-ar muta in romania devenind un nou eldorado in domeniu, si le-ar incurca putin calculele celor de la Renault.

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase