Ora de Business: joi, 12 decembrie 2013

Publicat la data de de Biziday

Emisiunea poate fi urmărită și aici: http://www.seenow.ro

Categoria: ÎNREGISTRĂRI
Etichete:

Comentarii prin facebook

45 răspunsuri la Ora de Business: joi, 12 decembrie 2013

  • Virgil
    Decembrie 20, 2013 la ora 13:09

    Nu gasesc emisiunea despre soselele noastre, dar vreau sa te felicit ca ai
    atins acest subiect. Noi facem soselele
    ca turcii, dar acolo lucreza numai cu
    masinile. Aici risipa, hotia, parandaratul
    si interesul importatorilor sa traiasca.
    De interesul national nu a auzit nimeni.

    Răspunde
     
    1. care va
      Decembrie 20, 2013 la ora 20:25

      Dl. Virgil, “Aici risipa, hotia, parandaratul si interesul importatorilor sa traiasca. De interesul national nu a auzit nimeni” Chiar ieri discutam pe blog (la articolul Cavalerii Apocalipsei) cu cineva despre acelasi lucru, dar in alt context: “asocierea in colectivitati agricole trebuie sa se faca pe baza voluntara si cu argumente economice, bazate pe castig. Daca tu proprietar de teren vrei sa-ti lucrezi singur pamantul sau sa-l lasi parloaga e optiunea ta si ea nu trebuie incalcata, indiferent care ar fi interesele “de stat””. Si am fost deacord ca interesul “de stat” sau “national” ar trebui sa fie sustinut de un cistig, pe care l-as numi acuma “individual” si l-am pus sub forma “ Interesul statului este unul singur: sa aibe din ce-ti plati pensia, sau asigurarea medicale sau educatia ta sau a urmasilor. Pentru asta te taxeaza” Acest interes despre care vorbiti amindoi, este crucial pentru a lamuri spiritele oamenilor in legatura cu tot ce se petrece in tara si de fapt ce ar trebui sa fie, ca sa fim cu totii multumiti. Practic vorbim de un interes comun, al individului si al statului. Acesta este INTERESUL NATIONAL, care nu are rolul de a rasplati dar compenseaza prin balansarea sau redistribuirea echitabila (ceea ce inteleg ca ar fi corect daca ar fi inteleasa ca o redistribuire functie de nevoi si necesitati individuale, la momentul oportun), al cistigului global pe natiune (adica avem aici mai mult decit o cota-parte din produsul agricol sau salariul lunar). Practic, in mod curent, fiecare din noi trecem zilnic pe linga niste cistiguri care ni se cuvin si care pina la urma se acumuleaza in proprietatea personala sau de grup a celor care de fapt ne manipuleaza economiceste. Este un pic cam lung si pare cam incilcit. Dar pentru mine este foarte limpede. Sa fiu eu incilcit? Nu cred. Eu vreau sa se termine balamucul si fiecare sa inteleaga ca se poate munci din plin pentru a trai normal.

      Răspunde
       
  • Animona
    Decembrie 16, 2013 la ora 11:29

    legalizarea curvariei va facilita situatia economica si cea politica din stat.

    Răspunde
     
  • dan onofrei
    Decembrie 16, 2013 la ora 02:45

    ca dinsa mai putini in Europa

    Răspunde
     
  • dan onofrei
    Decembrie 16, 2013 la ora 02:36

    o noua saptamina cu o mare chanteusa helena, marea HAROULA ALEXIOU.NU evitati sa o vedeti aduceti-o in concert in Romanica

    Răspunde
     
  • careva
    Decembrie 16, 2013 la ora 02:19

    Ramona Manescu, este jurista, are si ceva cursulete care sugereaza si o anume filiera, nascuta la Constanta si avind 40 de ani nu vad nici o posibila rudenie cu vre-unul din Manescu, a brodit-o cu un masterat pe post de doctorat, si a fost la europaelamentare colega cu sotia lui Ponta (care si-a pastrat numele dinainte de casatorie). Pe scurt, nici prea-prea nici foarte-foarte.
    Mi-au plasat odata in departament pe una asemanatoare, fara pregatire adecvata dar cu ceva cunostinte. Din nu stiu ce motive, dupa vreo 3 luni au vrut sa o dea afara. Intrebat fiind ce parere am, le-am raspuns: Cind mi-ati plasat-o nu m-ati intrebat nimic, vreti sa o dati afara treaba voastra. Oricine mai vine deacum incolo la mine vine numai cu consimtamintul meu. Cam intr-un an jumate, nu a fost perfecta, dar ce-i dadeam sa faca se facea cu rare si mici intirzieri. Si nu-mi iesea din cuvint. Adica un executant bun si fara initiativa, dar cu aspiratii – majoritatea salariatilor sunt de acest tip.
    Pe d-na. Manescu, dupa 3 ½ luni, vrea cineva sa o vada cu control absolut pe un minister? Chiar daca majoritatea proiectelor de „coridoare rutiere” sunt in responsabilitatea lui Sova (n-am inteles, vrea sa pastreze in mina matrapaslicurile pe care le-a inceput sau noul ministru are nevoie de ajutor la inceput), dinsa inteleg ca are responsabilitatea administrarii fondurilor europene, care pentru drumuri , par a fi insuficiente si mici. Din intreaga ei atitudine, se vede ca nu poate fi antrenata pe nisipuri miscatoare (ramine strict pe ceea ce stie), dar n-are nici initiativa sa incerce sa ia tot ministerul pe cont propriu. Adica nu este un lider, nu este un luptator. Accepta ce i se da, nu contribuie nu schimba. Am inteles ca la fiecare proiect va plati un consultant, mereu altul – mai bine (pentru ea) mi s-ar fi parut sa aibe unul sau doi permanenti, pentru tot ce vine. Deci pina mai invata si isi intra in rol, „coridoare functie de anvelopa” conform cu interesele Comisiei europene in Romania. Ca jurista, cu aproape de loc experienta de conducere, cu corectitudine si diplomatie va respecta niste sabloane administrative si nu cred ca va cistiga, personal, nici o experienta pina la terminarea cadentei. Este organizata, probabil tipicara (n-o scoti din ale ei) – dovada ca a acumulat multe informatii in domeniu: porturi, TAROM, magistrale feroviare, vagoane, sine, reabilitari, probabil si metodica de privatizare. Nici nu i-asi pretinde mai mult, mai ales ca probabil ca nu va mai prinde privatizarea lui CFR Marfa si nici finalizarea celor 280 km de reabilitare.
    Neserioasa decizie, dar probabil pentru inactivitatea care se astepta, a fost destul de nimerita. Nu se vede nici o gindire pentru dinsa in aceasta pozitie ca P si F/T, ci ceva de felul: astazi e si miine om mai vedea.

    Răspunde
     
    1. dan onofrei
      Decembrie 16, 2013 la ora 03:33

      @Sandu du CAnada -cel putin pentru acesti umili ROMA_ni nu mai trebuie stimata doamna ministru sa isi mai bata capul.Le- a asfaltat ulita pina in fata palatelor doamna precedenta minisaar Udrea cum spune clipul Youtube:Asata zicem si noi lucrare cu asfalt din Fonduri Europeene -master plan cum defdineste noua doamna ministru:de halel de bulandrel.

      Răspunde
       
  • Stefan
    Decembrie 16, 2013 la ora 00:12

    Bravo Domnului Guran, a reusit sa reziste 45 de minute fara sa rada! Oricum cred ca emisinuea si-a atins scopul chiar daca nu a avut cu cine discuta!

    Răspunde
     
    1. dan onofrei
      Decembrie 16, 2013 la ora 01:16

      absolut chiar si mie mi-a placuit ,dinsul care este de obicei atit de energic si mereu parca se boxeaza cu cineva si mai si ride,acum chiar sobru.Doar camasa rosee l.a tradat putin !!!!!

      Răspunde
       
  • dan onofrei
    Decembrie 14, 2013 la ora 22:43

    la inceputul anilor 60 cind Gheorghiu Dej asa muncitor simplu CFR-ist cum era el (El i-a convins pe rusi sa parasesca cu trupa de ocupatie mica Romanica _LA polonezi au stat pina in 90!!!) a decis la sfatul unor ingineri minunati ai acelor ani printre care si fostul meu profesor de locomotive electrice de la Poplitehnica Bucuresti -dl_Prof.dr:Ing:Nicolaie Condacse(un om minunat !!!) sa importam locomotive electrice pentru d ecurind prima linie electrifricata a tarii -Bucuresti BRasov :A fost facuta licitaie internationala si a fost adoptata absolut cea mai buna solutie a timpului fara spagi sau ce se practica azi (germanii aveau un sistem depasit atunci ) :loocomotiva Suedezilor de la ASEA de cca 7000 CP ,locomotiva care de prin ani 70 a fost construita in licenta de Electroputere CRaiova fiind si slager la export.de catre MEcanoexport import.Putem fi mindri de acele timpuri si de industria Romnaniei de atunci(pacat ca CEausescu in agonia sa a vrut sa faca totul sinmur in Romnanica ,nu s-a potrivit la calitatea au fost mai multe pierderi decit cistig ) iar eu personal nu pot decit sa spun multumesc calea ferata romana ca datorita meseriei invatate(ce bine ca nu am fost in partid si am invatat doar meserie Se putea daca aveai vointa ) la tine si cu buni tai specialisti am reusit sa muncesc in tehnica performanta si in industria west germana(asta si ca sa il contrazic pe domnul Guran care spunea de curind ca scola, romanesaca nu e buna !!!HAhaha ma face sa rid poate la drept sau ce a facut dinsul jurnaliusm nu la politehnica unde acum 30 de ani mi s-au recunoscut de germani ambele faculati de subinginerie romanerasca ca Diplm .INg (FH) sau medicina si nici la ASE-ul ca nervasta-mea a facut ASE-ul acolo si i s.a recunoscut diploma ca dipl:Ökonom e drept cu remarca RO caci atunci Sistemele economice erau total diferite !!!DEci scoala ROmaneasca e pe deplin recunoscuta depinde insa ce deprinderi si mai ales !!!cunostinte practice de uz ai !!!!) :Si cind vad acum la ,40 de ani de atunci o copila nevinovata ca ministra a asa definitului minister al transporturilor romanicesc .Ascult sdi ma minunez de cum defineste dinsa infrastructura si zimbesc amara in ce hal de INCOERENTZA TOTALA a ajuns tara in care odata de mult m-am nascut :Poate chinezii sa va mai salveze:MAi jos din Youtube o trecerte prin sala masinilor de la un post de conducere la altul de pe o acele locomotive electrice(niste mici uzine pe roti) care nu – s-au schimbat ,face acelasi zgomot asurzitor care m.-a damblagit si pe miine in ani la urechi asa ca acu la batrinete sa ma certe baba mea ca dau televizorul prea tare : (normal ar trebui sa ii cer domanei ministru daune pentru urechi da o iert ca manageriaza intre timp saracie nationala o rusine pentru care multi ar trebui pusi la streang da vine Sfintul CRaciun si tre sa ne ocupam cu porcul )

    Răspunde
     
  • Adrian
    Decembrie 14, 2013 la ora 22:09

    Stimaţi domni, doresc să vă expun câteva puncte de vedere raţionale pe tema autostrăzilor din România, iar, în particular, în chestiunea autostrăzii Braşov – Sibiu şi comparaţia necesităţii acesteia, faţă de ruta Sibiu – Piteşti.

    Ruta Sibiu – Piteşti:
    Ar folosi în special doar locuitorilor Piteştiului şi uzinelor Dacia care, până când nu se va face autostrada Piteşti – Craiova – Lugoj, nu au un drum rapid către Vest. Pentru „restul românilor”, drumul Ploieşti – Braşov este la fel de ok ca şi Piteşti – Sibiu. Ex: daca Clujenii doresc să ajungă la Bucureşti sau la mare, le este aproape indiferentă ruta.

    Deci, în asnamblul sistemului naţional de autostrăzi, această rută are doar o importanţă secundară, de legătură între A1 (bucureşti – piteşi –craiova –Lugoj) şi autostrada Bacau-Braşov-Sibiu-Lugoj.

    Dezavantaje: a) construcţie grea şi de lungă durată, datorită terenului instabil (calea ferată si d.n. –ul sunt periodic afectate de aceste fenomene). b) lungimea destul de mare…

    Este adevărat că Dealul Negru este aglomerat, dar odată construită Comarnic – Braşov – Sibiu, va fi eliberat de o parte din trafic, mai ales de „masinile mici” astfel că uzinele Dacia îşi vor putea liniştite trimite camioanele pe Drumul Negru, mai ales în cursul nopţii..
    În concluzie: Ruta Sibiu – Piteştei ESTE NECESARĂ, desigur, însă NU ESTE PRIORITATE MAXIMĂ.

    Ruta Sibiu – Braşov:
    Utilitate:
    A) În condiţiile în care ruta Comarnic- Braşov este imperativă şi urgent necesara (întrucât de 20 de ani DN1 nu mai face faţă traficului, blocajele de circulaţie întinzându-se în week-end-uri pe 25 de km) şi va fi realizată, într-o formă sau alta, apare logică construcţia Sibiu – Braşov, altfel autostrada Comarnic – Braşov nu va duce nicăieri.

    B) şi în prezent, traseele Sibiu – Braşov şi Sighişoara – Braşov sunt foarte circulate (când s-a reabilitat Sibiu – Braşov, multă lume a crezut iniţial că va fi lărgit drumul la 4 benzi, câte 2 pe sens). Din cele două rute amintite, măcar una trebuie transformată în autostradă catre Vest. Iniţial fusese vorba despre Sighişoara – Braşov, pentru a se lega cu A3. Acum însă, întrucât deja va exista autostrada Lugoj-Sibiu, este naturală şi firească prelungirea până la Braşov.

    c) s-a tot discutat despre autostrada Tg. Mures – Iaşi. Acesta este un proiect megalomanic de pe vremea comuniştilor, extrem de greu de realizat astazi; şi total, absolut inutil!
    Daţi o hartă (sau google earth) unui copil de clasa a 4-a şi întrebaţi-l unde sunt munţii cei mai înguşti, unde este cel mai uşor de traversat către Moldova? Vă va răspunde că între Oneşti şi Tg. Secuiesc. Acolo trebuie făcută autostradă! Între Tg. Mureş si Iaşi sunt foarte multe grupe de munţi care ar trebui traversate!
    Mai mult, ulterior, peste zeci de ani, mai trebuie încă una: Suceava – Bistriţa, pentru a pune în valoare şi Bucovina şi Maramureşul… şi pentru a lega nordul ţării: nordul Moldovei de nordul Transilvaniei şi apoi, către vest, prin A3, cu Ungaria.
    Însă, realizarea Tg. Mureş –> Iaşi ar face nefezabile economic ambele drumuri (Oneşti -> Tg. Secuiesc şi Suceava -> Bistriţa), deoarece amândoua ar fi prea aproape de Tg. Mureş -> Iaşi.
    Astfel, acceptând că Moldova trebuie şi ea legată de Vest; şi acceptând că legarea se va face prima oară prin Bacău (care este aproape în mijlocul Moldovei, dintre Galați și Suceava) -> Tg Secuiesc, este clar că Sibiu –> Braşov devine imperativă de realizat, pentru a se lega de Bv-Bacau!

    d) pentru a convinge un investitor privat să realizeze ceea ce statul român are nevoie dar nu poate realiza (nu înţeleg de ce), anume Comarnic – Braşov, ar prinde bine să NU facem într-o primă fază Sibiu-Piteşti ! Căci, dacă vom face, atunci nici un investitor nu va dori să facă concurenţă statului român…

    Avantaje: Sibiu – Braşov este relativ uşor de realizat şi relativ ieftin. Şi s-ar integra frumos cu drumul către Bacău şi restul Moldovei, precum şi cu drumul către Ploieşti, dar şi cu un drum expres eventual dintre Tg. Secuiesc şi Miercurea Ciuc, pentru a-i împăca pe locuitorii de acolo care rămân fără autostrada Tg. Mureş – Iaşi.

    CONCLUZIE:

    Sunt multe lucruri necesare în această ţară. Dar, banii sunt puţini. Haideţi să ne concentrăm mai întâi pe ce trebuie făcut urgent: a) Sibiu – Braşov – Comarnic; b) Piteşti – Craiova – Turnu Severin. Iar ulterior, va fi realizată şi legătura Piteşti – Sibiu, așa cum, probabil, va fi realizată și legătura Lugoj – Drobeta Turnu Severin.
    Dar, haideți să începem chiar și Brașov – Bacău, caci de 20 de ani toată Moldova stă și privește cum restul țării se ceartă pe trasee de autostrăzi, fără ca ea să primească nimic! Unde va merge apoi drumul de la Bacău, vom trăi și vom vedea!

    PS:
    Aș sugera redenumirea autostrăzilor:

    A1 MUTNENIA: Constanța – București – Pitești – Craiova – Turnu Severin – Lugoj – Arad – Nădlac
    A2 CENTRALA: Giurgiu – București – Ploiești – Brașov – Sibiu – Lugoj.
    A3 TRANSILVANIA: Huși – Vaslui – Bacău – Brașov – Sighișoara – Târgu Mureș – Turda – Zalău – Suplacu de Barcău – Oradea. (asemănătoare cu actuala A3).
    A4 NORD: Iași – Suceava – Bistrița – Zalău
    A5 MOLDOVA: tulcea – Brăila – Galați – Focșani – Bacău – Roman – Suceava

    Legături: Focșani – Buzău – Ploiești și Pitești – Sibiu

    Răspunde
     
    1. careva
      Decembrie 16, 2013 la ora 00:29

      Dl. Adrian, felicitari, mi-a placut strategia dvs, inclusiv justificarile cu care o sustineti. Nu cunosc volumul traficului, pe diferitele rute, dar presupun ca cei din tara cunosc din proprie experienta. Probabil ca in decizia prioritatilor de intrare in executie (tot programul rutier trebuie finalizat), un rol ar avea si starea retelei ferate, care ar putea suplini intirzierile rutelor cu prioritate mai scazuta. Transportul fluvial ar veni ca o descongestionare a retelei rutiere. Nu va face nimeni, acuma pe blog, un plan combinat de transport national, dar avind in vedere traversarea zonelor muntoase, poate avea in vedere eventuale baraje hidroelectrice, care pot sa reduca din costuri (prin redistribuire). Stiti ca cel mai inalt pas de traversare a Alpilor, intre Austria si Italia, este foarte circulat – probabil ca turismul a contribuit la acoperirea costurilor. Cind nu sunt bani (sau foarte putini), nu este de loc rau sa combini proiecte si interese pe acelasi fond, care poate deveni mai mare. Inca odata, mi-a placut mult aceasta prezentare succinta.

      Răspunde
       
      1. dan onofrei
        Decembrie 16, 2013 la ora 04:05

        Sandu du Canada -ati tradat stimabile din pacate cea mai moderna si ECOLOGICA!!! forma de transport de marfa CAlea ferata si viitorul copiilor si nepotilor vostri se va razbuna pe aceasta strategie complet deplasata mai alaes pentru o tara atit de mica care nu trebuia impinmita de autostrazi ce apoi trebuiie si intretinute!!!!Tot pe bani!!!Tot cu master plan?????de catre putinii slave care contribuie la bugetul firav al statului:SAu cu alta echipa hai cu mila la BRuxelles si cu mina intinsa??O cale ferata modernizata cu infrastructura de cale sigura la 120KM /H marfa si 160 Km /H calatori ar fi fost solutia optima pe durata.DAr se pare ca poporul isi doreste autostrazi intre timp daca se poate direct din dormitor in birou cu trecere pe litoral si VAlea Parhovei

        Răspunde
         
        1. care va
          Decembrie 28, 2013 la ora 17:58

          Draga Danut, La multi ani! Calea ferata nu e tradata, este o urmatoare prioritate, fiind un consumator serios de energie electrica. Pentru transportul de marfuri, calea ferata ramine inca o alternativa importanta. Probabil ca in viitorul nu prea indepartat, transportul aerian de mare capacitate va schimba optica: mai rapid, mai eficace si mai sigur. In plus, omul se pare ca isi dezvolta tot mai mult simtul proprietatii, probabil ca un vagon nu-i va permite o … independenta convenabila. Este drept ca Romania este cam mica pentru initierea campurilor de rulote in turism. Si sa nu uitam ca si caile ferate au o intretinere costisitoare. Europa este traversata de sistemul Dunare – Canal, tocmai in acest scop, al transportului de marfuri cit mai ieftin. Nu stiu a cui initiativa este asteptata, dar dar cel care va fi, va domina comertul european. De ce sa nu fie Romania?

          Răspunde
           
  • dan onofrei
    Decembrie 14, 2013 la ora 21:28

    stimate domnule Guran -sigur mult prea sensibila si draguta doamna ministru (e cumva fata fostului nostru minunat ministru de extetrne din aniik70 -dl:Corneliu MAnescu -e la fel de cu charme ca si dinsul si seamana ???),dupa modul hotarit in care v-a raspuns din care reiesea ca dinsa nu se va da batuita cu una doua de la complexitatea problemelor unui asemenea minister nu a putut insa ascunde totala nepricepere in domenioul transporturilor care nu sint numai 99.9 % transporturi auto(a luat-o razuna numai cu autostrazi de tip master plan ) ci si CALE FERATA ,
    Transporturi fluiviale si maritime si aviatia civila!!!Asa la minutul 34 doamna ministru incurca rau de tot BORCANELE punind la calaea ferata la capitolul INFRASTRUCTURA pe linga ecartament si sine si semnale si !!!!!!! VAGOANELE !!!!sI PROBABIL in mintea dinsii total pe dinafara in domeniu si locomotivele!!!!!DEci ce sa astepti de la un asemenea ministru ???? care nici nu stioe ce intra in INFRASTRUCTURA !!?????la calea ferata.
    Deci au plecat ai nostri ,au venit ai nostri nu va suparati dar cu asemenbea zis specilaisti perle la cirma unui minister nu este de mirare ca treburile merg din rau in mai rau:Eu nu zic ca un ministru tre sa fie specilaist in domeniu dar nici chiar asa????Domnu Guranm intimüplator am, serrvit in acea tara 9 ani din 1975 pina in 1984 calea ferata intr-un domnmeiu de virf locomotivele caci era vorba de siguranta circulatie-noi eram capul trenului:Stiu ce sefi aveam in renumita directie de tractiune si vagoane si ce ministru!! :PE linga ca erau speciliosti deswavirsiti in materie de material rulant erau de o disciplina de fier ca la armata:Asa am reusit sa ducem acea cale ferata in conditii de mari lipsuri materriale impuse din dobitocia lui CEausescu si daca va intereseaza in mod experimental si cu un set de osii originale ASEA am circulat si noi cu 060 EA adepoulöui Bucuresti Calatori pe ruta Bucuresti _Ploiesti cu 200 KM /h bin anii 80 :Altfel circulau rapidele noastre in mod curcnt cu 120 Km /H fara sa fi avut nici un incident Major(in ce ma priveste la depoul meu si cu locomotivele noastre nici incidente minore !!!sint MINDRU de asta si de tot personalul acelor timpuri pentru asa svremi de lipsuri ) deci in siguranta deplina: ca CEAusescu in rabierea sa de prin anii 82 dadea ordin sa nu se mai dea incclzire la trenuri sau taia curentul de la catenara in mijloculk cimpului pe ,plin viscol !!!! !!Asta e o tragedie de care nu am fosr noi vinovati_!!!

    cu trenuri demare bvitezaq 200Km /h caci de atunci sint 30 de ani si nimic nu a evoluata in bine .de fapt calea ferata am imptresia ca ati distrus-o pentru a face drum liber MAFIEI camionagiilor Europeeeni care ne distrug si atmosfera cu transöporturi CAMION 40 T (Deci 2 vagoane mici umai )inutile pe mii de km care puteau fi elegant si ecologic transportate pe cale ferata!!!!!!!!!!
    CARE afost un model EXCEPTIONAL si EXTREM dee binewv organizat de transport ECOLOGIC in toate fostele tari comunioste !!!!
    Dinsa spune apai acum sint eu manager (mama ce chestie !!!)si daca submanagerii nu corsepund ii schimb zice dinsa cu dirzenia lui STefan cel Mare :DEci tactica acolo a ramas doar
    -domnul MICU de la CFR nu e performant si il schimb!!!PAi si inanintea lui dom MICU Acu 2 ani l-ati schimbat pe domnu GICU???!Si inainte de dom GICU o fi fost vo 2 ani unul NICU …si inaintea lui NICU cu 2 ani in urma o fi fost schimbat domnu LIMBRICU …samd!!!DEci ce sa fie asta joaca de gradinita de- managerii!!!!IAr vagoanele si locomoitiovele si probabil si unele msine ( OTEL de calitate pentru care CEausescu a bagat tara in datorii externe in anii 70 -colegi ai mei de minister le receptionau in fosta Yugoslavie si POlonia !!!) si care acum se vind de tigani ca fier vechi ca sa isi deschida hoteluri pe litoral cu bordel si buticuri de lux(baietii destepti au de mult vesta alba NEPATATA!!!!) !!!care in ainte de 89 erau reconditionate la IMMR_uri(renumitul si performantul IMMR CRaiova ;Cluj NAPOCA ;Grivita ;Simeria ;PAscani !!! o industrie intreaga care cadea la mii de specialisti si de munca serioasa!!!) si isi mai faceau treaba inca ani .Acu le faceti movilemla fioer vechi cu mafiile tiganesti carate cu Kilu cu caruta :SAu le reparati ca domnu FEnechiu cu TRAFO-urile dati cu vopsea pe ele si le vindeti la stat la suprapret:Asa nu va functiona in veci si nu aveti rezolvare ca atare v.ati batuit joc de tot ce a fost si inca bun de tot in regie a statului si de fapt ati lovit direct in SIGURANTA NATIONALA a ROMANIEI caci calea ferata este Domeniu STRATEGIC !!!(deci rusii nu sint prosti ca nu au ecartament european ci largit!!!) :Cel putin si aici in GErmania unde si politia este speciala la calea ferata e complet aparte de politia normala care e si pe aeroporturi tot normala!!!
    Doamna dvs.minmisrtri cel putin la capitolul cai ferate este ma scuzati VARZA puteti sa ii transmiteti cu respect pentru gingasia dinsii,deci este o laeghetre complet eronata si o pioerdetre de energie inutila:Sint copnmvins dinsa puteav fi din plin o excelenta ministra a sporturilor si gradinitelor publice sau o functie la ministerul de externe
    -la TAROM DA vad un imens potential in TAROM CARGO adica transport de marfa curierat rapid international din Chiona impreunma cu AIR CHINA si loow cost la persoane dar cu service serios nu cum au facut irlandezii cu low cost-ul RIAN AIR pe care acu 10 ani contau toti zgircitii (Germanii clar pe primul loc ) ca e ieftin si intzre timp iau toti mina de pe ei ca tre sa iti aduci si hirtia higioenica de la WC si eventual o punga de plastic sa faci mai bine pipi in ea decit sa folopsseti closetul avionului e murdar -ca sa ceconomisweasca dupa zbor fac curat stuardesele!!!!!!!!!
    -NU numai portul COnstanta este strategic ci absolut toate porturile Dunarene :CA de exmplu si Drobeta Turnui Severin care se poate bine cupla la vasele croaziera germane PAssau -Delta Dunarii foarte frecventate .SA faca escala si la Turnui Severin de unde se poate viziota scurt m inunata zona a HErculanelo rdar si orasul istoric .
    -CA sa reveninm la discutia doamnei minmistru -ne-a inebunit cu ternmenul MAster plan .Adica cel al Europeenilor:PAi ala functrioneaza pina in gard si cel de-al doilea Adica SLAVE -ul romaqnesc nici macar nu e pornit probabil:Adica sclavul tot sclav ramine –,master –slave:Fratilor luati-va singuri soarta in miini ca pe altii ii doare in pix de voi !!Si enortmal safie asas-asa e de cind lumea si pamintul fiecare isi vede doar de interesul sau

    Răspunde
     
    1. Kristina
      Decembrie 15, 2013 la ora 19:36

      Buna seara ! cred ca este mai degraba nepoata FOSTULUI MINISTRU MANESCU….La prima vedere arata bine;faptul ca este asa de tanara „e chiar la moda”;are un defect vizibil la ochiul stang(o pareza nerecuperata 100%?)sau…mai grav este ca nimeni nu ne face prezentarile cu acesti ministri numiti peste noapte…(exemplu vin de la nu stiu ce comisii europene,au lucrat trimisi in afara tarii..DEPARTE,CAT MMAI DE DEPARTE….SI HABAR NU AU CE ESTE IN INTERIORUL TARII,SUNT RUPTI DE REALITATE !

      Răspunde
       
      1. dan onofrei
        Decembrie 15, 2013 la ora 22:17

        @Kristina .buna seara stimata doamna Kristina -vedeti ce bine ca ati fost fetita cuminte ?!Sigur v- a trecut raceala se simte dupa ton :MAi optimist :Asa sa ramina :DA ,avetzi dreptate ca figura seamana grozav cu fostul ministru de externe al Romaniei anilor 65 -70 si…apoi pus la naftalina cred de Elena Ceausescu ca era probabil prea curajos si nu prea pupincurist ca majoritatea care pe atunci stateau drepti ca scindura in fata geniului Carpato Dunarean de los Scornicestos.BAnuiesc .:Un barbat de o prezentare mai rara a fost si un mandat sef la ONU parca prin ani 69 daca imi amintescc dar nu sint sigur ca eram inca licean.DAr ca figura tinara domnita seamana cu acel domn care nu stiu daca mai traieste.Faptul ca dvs.observati o pareza trecuta nu deranjeaza ,asta se repara cu timpul si asa sa ii dorim tinerei simpatice doamne:DAr faptul ca asa cum perfect comentati(comentati cam mereu perfect) vine de undeva de departe din afara realitatii saraciei sistemului si Chaosului coruptziei romanesti, este perfect punctat si nu cred ca o biata fiinta firava ,teoreticiana din West ar putea acoperi gaura neagra de acolo!!!!Iese in evidenta pe tot parcursul discutiei desi dinsa vrea sa pareze indirjire de gen si ce parere ai Moise Guran daca eu o sa reusesc sa pun sitemul sub control….Nu zice nieni asta e si de dorit dar pentru asta acolo trebuie nu vorbe dulci ci un bici a la Sfintul ILie care sa dea cu prea multi de pamint (si asa intr-un sistem saracit de personal!!!)si sa aiba si putina legatura cu sistemul de transport din Romanica:Dinsa ,banuiesc din relatiile diplomatice bune cu westul va cauta sa procure ceva contracte mai putin paguboase pentru acea parte a ministerului cate mai este inca regie de stat_SA ii dorim din suflet succes.Poate si aici o relatie puternica Romano_Chineza ar fi foarte benefica is ar scoate totul din impas. Un pic de optimism este necesar cind si asa pacientul este mort inainte de operatie:Adica ca Romania in 1989 ,operatia reusita pacientul mort de mult.O saptamina buna si hai caltabosul romanicesc ca causio e CRaciunul Sfint!!!Traisaca tulburelul si doamnele minunate ale Romanicii ca tot dinsele o sa ii scoata din rahat si pe masculii astia inclestati si corupti pina la masele.
        Eu ,fara sa fiu feminist sint convins de energia pozitiva a doamnelor :Dar reteta trebuie sa se potriveasca ca si componentele ca sa iasa cozonacul ca lumea.

        Răspunde
         
  • eu
    Decembrie 14, 2013 la ora 20:21

    se vede dupa fata ei ca e arzoaica tareeeeeeeeeeeee,saracuta,numai ia stie prin ce-a trecut ca sa ajunga sus acolo,o seara buna va pup

    Răspunde
     
  • dan onofrei
    Decembrie 14, 2013 la ora 19:54

    mai intii buna seara la toata lumea ,ce sa mai .cu doamna ministru ne-ati pus cu botul pe labe stimate domnule Guran:Draguta foc , simpüatica foc si cu mulota educatie:DAr doar atit: Charisma are si inca suprasuficient .Din pacate pentru asa un üpost de raspundere nu e suficient.Revin

    Răspunde
     
  • Constantin
    Decembrie 14, 2013 la ora 14:31

    Doamna ministru s-a comportat mai onest decat ma steptam. Doar ca domnia sa nu are ce cauta la Transporturi; a ajuns acolo din eroare si calcul politic.

    Răspunde
     
    1. Adi
      Decembrie 14, 2013 la ora 18:33

      Este doar un manager de proiect, nu are nicio putere de decizie, deci nu prea are ce sa ascunda. Faptul ca poate cere socoteala sau sa directioneze niste contracte in anumite directii nu ma incurajeaza deloc. Mi se pare absurd si aberant ca infrastructura sa nu fie decisa de personalul din cadrul Ministerului Transporturilor cu colaborare privata sau de la UE, dar decizia sa fie acolo. Aberant. Si atunci dansa este intr-o situatie oarecum ciudata. Dar mai bine, pentru ca din postura aceasta poate face mai mult bine, aratand ce poate face un manager pregatit in privat si in companii din afara. Sper sa-si pastreze integritatea si actioneze onorabil, sa se poata delimita de mizeriile facute de aceasta guvernare.

      Răspunde
       
  • Razvan
    Decembrie 13, 2013 la ora 22:42

    *Felicitari pentru emisiune,viata perena ei 🙂 *
    De ce nu apar emisiunile de joi pe Seenow.ro in cadrul sectiunii biziday? (Ele pot fi urmarite doar aici din pacate.)

    Răspunde
     
  • Cris
    Decembrie 13, 2013 la ora 21:05

    Incredibil cat tupeu, trenul merge cu 40km/h si pret dublu fata de microbuz, si asta vine si ne minte in fata.

    Răspunde
     
  • Teo
    Decembrie 13, 2013 la ora 20:55

    Buna emisiunea.. dupa 10 minute de discurs al doamnei ministru, am pus televizorul pe mute si m-am concentrat pe grosplanurile in care i se puteau vedea piciorusele..

    Răspunde
     
    1. Cristian
      Decembrie 13, 2013 la ora 22:40

      Teo, potoleste-te ca eu o stiu pe Ramonica inaintea ta 🙂 La o cafea va iesi cu mine, nu cu tine, iar Rares Manescu va fi extrem de…catranit 🙂 Eu i-am admirat chipul seducator, sa laaase naibii politica, o rapesc si fug cu ea in Vanuatu 🙂

      Răspunde
       
  • adi
    Decembrie 13, 2013 la ora 20:10

    mie mi-a facut o impresia f buna dand jos acel considiu de administratie de la tarom si batand palam cu belgianul. ziceti voi ce vreti dar e o mare realizare stiind f bine interesele si cum se chinuia demetriade si cei din spatele lui sa il elimine pe H.

    doamna stanjenita cum ziceti voi se pare ca are „oua” suficente sa ia decizii grele. a se vedea porturul constanta si cele de pe dunare, schimban un proiect a lui Dragnea.
    ne-am obijnuit doar cu femei isterice si motocani in politica, iar daca vedem pe cineva linistit il condamnam

    Răspunde
     
    1. cristi
      Decembrie 14, 2013 la ora 01:58

      raison!

      Răspunde
       
    2. cristi
      Decembrie 14, 2013 la ora 01:59

      asta cam asa e

      Răspunde
       
  • paris
    Decembrie 13, 2013 la ora 20:10

    de ce nu a venit nikita,?avea mai multe idei si era si mai concreta,doamnelor ministri,nu mai face-ti cariera cu buca,gura si stand capre meeeeeeeeeeeeee

    Răspunde
     
  • defrag
    Decembrie 13, 2013 la ora 19:50

    Moise, imi cer scuze daca pare fanfaronada, dar, MA OFER EU SA FIU CONSULTANT pt. privatizarea CFR Marfa, deoarece: un mic intreprinzator lovit de statul roman din toate partile si de slaba economie de piata din Romania poate avea o vointa mult mai mare si o moralitate mai statornica. De asemenea, poate ca un pic de gandire „outside the box” ar fi benefica. Cu o echipa buna si devotata de specialisti in transporturi si economie, pot sa organizez o privatizare mai reusita decat o gloata corupta de functionari publici. La urma urmei toti am avea de castigat. De aceea zic: „te bagi” Moise in echipa mea?

    Răspunde
     
  • lovemetander
    Decembrie 13, 2013 la ora 19:44

    …si are grija sa iasa statul pe pierderi la greu ca la achizitiile piblice, ca sa creasca privatul.., (si daca iasa firma de stat pe pierderi managerul trebuie platit pt aceasta cu bani grei), , si ia uite asa ne vom mandri ca stapanim cu un roman caile ferate ale tuturor tarilor inecinate, poate fi si un masterplan,

    Răspunde
     
  • lovemetander
    Decembrie 13, 2013 la ora 19:37

    Apu’ va scriu eu ce am inteles printre ganduri si printre randuri , cfr pune la dispozitie infrastructura +vagoanele+contractele si unii ca „monopolisti privati transsportatori pe cai ferate” incaseaza profitul…asta pana cand la un moment dat s-a mai pricopsit si el privatul de ochii lumii mai trece la achizitii si are si el vagoane si locomotive proprii si incepe sa faca inghitiri de concurenta interna si externa in domeniu.

    Răspunde
     
  • Imparatul
    Decembrie 13, 2013 la ora 17:53

    Draga Moise. Ce ai tu cu fata omului de ti-ai pus in gand s-o ridiculizezi? A facut si ea o facultate, a lucrat in strainatate pentru propasirea natiei iar acum s-a intors la Bucuresti sa-si „aduca aportul” la rezolvarea problemelor stringente si te gasesti tu sa-i spui ei ca vagoanele nu sunt la infrastructura, de parca ar avea vreun rost chestia asta la cositele ei blonde si la cariera ei politica.
    Felicitari! Fac pariu ca cucoana nu s-a prins ca totul este un mishto cat ea de mare. Pentru asta ar fi trebuit sa aiba creier, dar daca ar fi avut nu ar fi luat acel post. Daca un prost reuseste sa sesizeze ca este prost deja a evoluat, dar la ea nu e cazul.
    Pana atunci ne anulam ca natie. Noroc ca exista oameni ca Gruia Stoica, altfel am ajunge colonisti in propria tara. Nu stiu daca a ajuns total cinstit unde a ajuns dar cel putin isi plateste impozitele, iar cand vezi in ce hal este colectarea realizezi ca este mare lucru.

    Răspunde
     
  • adi
    Decembrie 13, 2013 la ora 15:52

    Parerea mea este:
    DECAT – destept, smecher si hot (spagar, corupt)
    MAI BINE prost, fricos si cinstit

    Doamna intelege multe si sigur are consililieri (oameni de bine, lingai, smecheri).

    „Draguta” e prea moale si nu are singe in ia.
    Sumt convins ca nu e unu din cei capabili ministri dar la fel de convins sunt ca e unul din cei mai cinstiti.
    POATE CA E MAI BINE ASA

    Răspunde
     
  • Alex
    Decembrie 13, 2013 la ora 15:37

    Gurane am sa ti explic de ce nu traiesti in. Democratie intr o Tara in care pupulatiei ii este frica de guvern este tiranie. Intr o Tara unde guvernului ii este frica de populatie este democratie.
    Si scum intrebarea. Crezi ca guvernului ii este frica de ? nu cred. Asta este explicatia de ce populatia tebuie sa iasa in strada Si sa bateti in oala de mincare cu lingura. Ca arme nu aveti ca alte nu multe ce I drept Va. dau un exemplu Elvetia

    Răspunde
     
  • robert moreanu
    Decembrie 13, 2013 la ora 14:24

    mai Gurane, vezi cum faci poate reusesti sa l ebagi mintile la cap la cei din Galati cu trecerea subterana Galati IC Bratianu, sa faca magistrala auto, feroviara de mare viteza, daca tot fac macar sa faca un lucru calumea, se lege Tara Moldovei, Ucraina, de Constanta. Astia parca gandesc cu picioarele si nu cu capul, poate le trece prin cap ca in urmatorii 50 de ani, daca fac treaba asta vor creste mult fluxurile financiare pe acolo. Chiar daca e mai scump merita dati banii, acu cu cupraevaluarea proiectului e alta poveste.

    By the way, isi fac griji ca nu au bani de proiect, de ce nu fac oferta de obligatiuni pe acest proiect, unde rambursarea se face direct din cash flow-uri sa vezi cum dispare coruptia, si se inghesuie investitorii sa bage banii in proiect…. Robert, economist, master ASE

    Răspunde
     
    1. careva
      Decembrie 14, 2013 la ora 02:06

      Nu stiu cum poate sa treaca o magistrala din Tara Moldovei la Constanta, prin Ukraina, dar mereu am sustinut ideia ca Moldova trebuie adusa in sfera economica a Romaniei. Pentru ca UE, in mod vadit nu are interese, guvernul trebuie sa o ia pe cont propriu.

      Răspunde
       
  • Proboteanu Estera
    Decembrie 13, 2013 la ora 12:53

    Ce inseamna „presupun ca au plecat de la premisa…”? presupun ca au presupus…si eu presupun ca a presupus ca altii au presupus…etc – Ce e cu motanul asta care isi musca singur coada?!

    Răspunde
     
  • cristi
    Decembrie 13, 2013 la ora 11:59

    hmm…nice legs..plus ca am auzit-o si vorbind frumos chinezeste..

    Răspunde
     
  • Ion
    Decembrie 13, 2013 la ora 11:44

    Avem nevoie de un Maresal Antonescu.

    Răspunde
     
  • m
    Decembrie 13, 2013 la ora 11:39

    fara conotatii misogine, vreau sa remarc urmatoarele:
    – ramona manescu nu e proasta, nu e infatuata, e politicoasa, discreta, nu e aroganta. daca era sova invitat cred ca te plesnea: „pai de cate ori ba baiatule sa-ti mai explic cu autostrazile astea”
    – ramona manescu nu are nicio legatura cu transporturile si nici nu va avea vreodata. e ca si cum l-am pune pe moise maine in postul de bucatar la hilton. sigur o sa faca o mancare comestibila, sa zicem ca invata din mers, dar n-o sa fie niciodata masterchef
    @titi – blanculescu si vasilescu sunt favoritii mei la premiile alea 🙂

    Răspunde
     
  • titi
    Decembrie 13, 2013 la ora 10:34

    PREMIILE BIZIDAY 2013 :
    – cea mai slaba emisiune a anului;
    – cel mai slab ( prost ) invitat ;
    – cele mai multe intrebari fara raspuns ( locul doi Blanculescu )
    – cel mai slab ( prost) ministru invitat intr-o emisiune;
    – cel mai slab ( prost ) ministru al transporturilor din TOATE timpurile ( locul doi la ani lumina distanta , primul mandat al Ancai Boagiu 1999-2000 );
    COROLAR : Cea mai haioasa emisiune !

    Citat ” Si pentru ca toate trebuiau sa poarte un NUME ” :
    MANESCU , ramona manescu !

    P.S. Dupa stinjeneala din priviri, cred ca se astepta sa o inviti la o ” cafea ” !

    Răspunde
     
    1. Kristina
      Decembrie 13, 2013 la ora 11:33

      Dar tinuta prezentatorului cum vi se pare…?!nu renunta la camasutza roz,nici in ruptul capului(PE GADEA l_am vazut o data,o singura data ,in fustitza de scotian si a fost de ajuns…suportasem imaginea lui cu pantalonasi roz…,dar cu fustitza?nu l_am mai urmarit de atunci)…stiu si eu..,dar daca li se impune ,in numele banutzilor incasati?!

      Răspunde
       
  • Tony
    Decembrie 13, 2013 la ora 09:49

    160 kmh e standardul european dar noi vom ridica acest nivel la 220 sau la 300kmh…ma si vedeam deja zburand printre Carpati cu trenul la 300kmh…in anul 5000, cand restul omenirii se teleporteaza. Doamna ministru este o persoana foarte simpatica, draguta, diplomata si foarte discreta. Insa, nu stiu in ce masura intelege dumneaei nivelul de coruptie raspandit in toate institutiile statului.

    Planurile sunt foarte frumoase, insa, sunt aceleasi de 25 de ani, presimt cheltuilei imense cu teoria, fezabilitatea, licitatiile, consult-ul si zero realizari. Dar, poate asta meritam pana la urma.

    Răspunde
     
    1. Mister Chew Chew
      Decembrie 13, 2013 la ora 13:46

      Si trenurile romanesti or sa se teleporteze. Cand dau de damburile de pe linii, or sa sara de pe sine si or sa se teleporteze tocmai la destinatie.

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase