BIZIDAY: miercuri, 27 noiembrie 2013

Publicat la data de de Biziday

Emisiunea poate fi urmărită și aici: http://www.seenow.ro

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

66 răspunsuri la BIZIDAY: miercuri, 27 noiembrie 2013

  • Adi M.
    Noiembrie 30, 2013 la ora 11:31

    Suntem indignati ca romani de gestul lor?
    Nu e nimic nou pentru noi (in istorie suntem campioni la indignare).
    Nou ar fi sa actionam cumva, noi, ca romani.
    Si bineinteles, trebuie sa ne „rasculam” declarativ, de aia avem pe statul de plata un ministru de externe plus echipa pe care o conduce.
    Daca e tot mai greu sa lucrezi in UK ca roman, poate te gandesti sa te intorci….si poate vei fi convins de un CAS scazut, poate vei fi convins de un salariu decent ca si doctor. Si poate vei capata incredere cand vei vedea ca se lucreaza la autostrada cand te intorci.

    Suntem campioni la indignare si codasi la a lua atitudine. De cand ne stim.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Noiembrie 30, 2013 la ora 10:17

    Domnule ESCU, in urma observatiilor dumneavoastra vad ca a renuntat la explicatii. Urmeaza sa renunte si la concluziii. Treptat. In functie de ce-i spune secretarul Organizatiei de Baza.

    Răspunde
     
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 30, 2013 la ora 08:53

    Bancul zilei:Basescu,Obama si Merkel asteapta judecata divina.In antecamera aud ca pt conducatori de stat si de guvern in perioda Crizei ,Dumnezeu va tine cont de ce au facut pt natiunile lor.
    Obama( rasufland usurat):Am dat 1.000 de miliarde de $ firmelor si 50 de miliarde scutiri cetatenilor.
    Angela Merckel ( usor ingrijorata) :Am dat 80 de miliarde de euro firmelor.
    Basescu(pt a nu parea natang economic):Am dat 26 de miliarde de $ ( in soapta)finantatorilor straini pt imprumutul de 20 de miliarde de $.Peste cateva zile se intalneste in Rai Obama cu Merkel.Frau Merkel ,trebuie neaparat sa-l cunosc mai bine pe Basescu pt a afla cum a putut cu o economie atat de mica sa ofere 26 de miliarde de $ cetatenilor!.Sfantul Petru ii aude si spune: Da de unde fiule le a ,,dat” t.v.a. de 24 % in loc de 19% si le a taiat salariile cu 25%.
    Concluzia : Cand esti natang economic mistifici adevarul pt a parea altcineva.

    Răspunde
     
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 30, 2013 la ora 08:48

    Sa lamurim odata pt totdeuna de ce P.D.L. a avut o proasta guvernare si orice incercare de manipulare a lui Basescu este praf in ochi electoratului .Pt iesirea din criza era nevoie de stimuli economici puternici tinand cont de comportamnetul social.Apelarea la finantaori externi nu a fost o gresala prin natura faptului ci prin netransferarea sumelor direct in economie-exceptie o singura transa de la F.M.I.si partial programul,,Prima Casa”-numai pt noile locuinte.Solutiile: P.D.L . trebuia sa se ,,bata” ca 5 miliarde de $ sa ajunga in constructia de autostrazi, in afara coridorului IV Pan -European-se stimula salariile mari ale constructorilor.Alte 5 miliarde de $ se ducea in reducerea cu 5 pct a C.A.S.numai pt angajatori privati.Sector bugetar trebuia redus cu 33% (de la~ 1.300.00 la~ 900.00)si mentinuta anvelopa salariala ceea ce conducea la o crestere a salariului net cu 50%.Cei 5% pct C.A.S de la Stat se ducea in fondul de somaj.Restul de 10 miliarde $ erau trmisi in B.N.R si ajuta la eliberarea de fonduri catre banci.Economia este o fata inteligenta si frumoasa ce nu avrut sa joace rolul din” Frumoasa si bestia” cu P.D.L pt simplul motiv ca acestia au tratatat-o ca pe o fata de pe Centura.Revenirea partiala a salariului unui bugetar in 2011 nu se datoreaza economiei cum gresit sustineau P.D.L, economia s-a contractat cu 1,3%(da -1,3% d-le Bogdan Dragoi ), ci restructurarilor din sectorul bugetar care au continuat si in 2011.Pt d-na Andreea Paul,Bogdan Dragoi si Theodor Stolojan( o crunta dezamagire ,omul care a inteles rationamentul gresit al F.M.I si care intr-o interventie t.v il critca pe Liviu Voinea cand si el a fost,,nevoit” sa confiste valuta firmelor pt Romania) un banc economic ce il pot intelege si contabili-vezi ce a facut S.U.A. pt mediul privat si cetateni,Germania pt mediul privat si indirect pt cetateni ,iar Romania un pic,o transa.Mai simplu de atat nu se poate!.Sa tai salariile cu 25 % stia si un elev de clasa a III-a ,un simplu calcul aritmetic.
    P.S. D-na Andreea Paul nu sunt de acord cu manifestarea d-l Voinea, nu titlurile dau valoarea operei,dar o simpla intrebare daca ,,doar” 4 transe de la F.M.I. in perioada 209-2010 erau timise in economie ,in 2010 se inregistra contractie economica?

    Răspunde
     
  • Alexandru
    Noiembrie 29, 2013 la ora 21:42 Răspunde
     
    1. sanduCu
      Noiembrie 30, 2013 la ora 08:36

      La fel este si in america, in special despre chinezi.

      Răspunde
       
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 29, 2013 la ora 20:07

    Basescu este o persoana buna in opinia sa,a familiei si a sustinatorilor sai .Singura lui problema este ca se considera unicul om bun de pe aceste meleaguri.Romania are nevoie de oameni competenti -va mai amintiti opinia,,pezidentiala” despre autostrazi?.Oameni ,,buni ” ai Romaniei(p.d.l-isti se pare, in conformitate cu imnul) vor sa-i aruce pe cei mai,, putin buni” pe alte bloguri ,caci nu se face democratia decat cu cei buni in opinia lor..Asta am capatat dupa 23 de democratie din care 9 cu prezidentul Basescu – o tara total normala.Singura modalitate de a razbi, O constituie gluma sau bancul,dragi mei copii.
    P.S. D-le Titi,Mihaita si Escu spuneti bancuri bune cu Basescu.

    Răspunde
     
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 29, 2013 la ora 19:20

    Dle Titi chiar nu ati inteles bancul cu Papa. Ion Iliescu nu a avut NICIODATA 90 % dintre romani contra precum Basescu. Pt o populatie de 21 de milione de cetateni, rezulta 19 milioane impotriva. Daca ii adaugam pe cei din Republica Moldova si romani de peste hotare trecem la pas de 20 de milioane de romani.In consecinta bancul cu Iliescu era o exagerare.

    Răspunde
     
    1. mihaita
      Noiembrie 29, 2013 la ora 21:54

      dupa limba romana stai prost si cu aritmetica ! pardon , scuzati ca si lui dragnea i-a dat cu 245 % prezenta la vot ! ai uitat de romanii din Burkina Faso si o sa-ti dea vreo 4678,987 milioane de romani. cel mai bine ar fi sa-l iei pe ghise ( sa nu fi singur) si sa mergeti la tratament !”sucesuri „

      Răspunde
       
      1. Chirita Aurelian Stefan
        Noiembrie 30, 2013 la ora 08:46

        Mihaita ,in tehnica sondajelor de opinie se porneste de la premiza ca toti cei care nu s-au prezentat la vot ar vota ca si cei prezenti ,deci calculul este fara cusur.Ce crezi ca spune cineva cand vede ca sunt doar trei reactii negative la un banc?Iti spune ceva sociologia? P.S. Inainte de a afisa un comentariu gandeste ,chiar daca raspunsul este de la partidul mult iubit sau din alte zone de influenta cotroceneana.

        Răspunde
         
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 29, 2013 la ora 11:38

    Bancul zilei:Basescu,Obama si Merckel asteapta judecata divina.In anticamera aud ca pt conducatori de stat si de guvern in perioda Crizei ,Dumnezeu va tine cont de ce au facut pt natiunile lor.
    Obama( rasufland usurat):Am dat 1.000 de miliarde de $ firmelor si 50 de miliarde scutiri cetatenilor.
    Angela Merckel ( usor ingrijorata) :Am dat 80 de miliarde de Euro firmelor.
    Basescu(pt a nu parea natang economic):Am dat 26 de miliarde de $ ( in soapta)finantatorilor straini pt imprumutl de 20 de miliarde de $.Peste cateva zile se intalneste in Rai Obama cu Merckel.Frau Merckle ,trebuie neaparat sa-l cunosc mai bine pe Basescu pt a afla cum a putut cu o economie atat de mica sa ofere 26 de milirde de $ cetatenilor.Sfantul Petru ii aude si spune: Da de unde fiule le ,,dat” t.v.a. de 24 % in loc de 19% si le taiat salariile cu 25%.
    Concluzia : Cand esti natang economic mistifici adevarul pt a parea altcineva.
    P.S.Astept ,,opinia” lui Titi

    Răspunde
     
    1. titi
      Noiembrie 29, 2013 la ora 12:28

      OK in sfirsit un banc buuuuun ! pacat ca nu ride nimeni la el! Vad ca esti tare , baga unul cu pacalici-din-carti care a scazut indemnizatia pentru AGA ( cauta si vezi ce inseamna )firme de stat de la 100 lei la 2500 de euro ! Cu asta am incheiat dialogul cu un kakarau zelos sau balos , pentru ca acesta este un site mult prea serios ! Baga bancuri la latrinele lui felix-turnatoru! P.S. daca nu stii pacalici-din-carti e parsivel a lu’ chilotel sau dottore ponthausen , cum vrei sa-i zici ! PUNCT

      Răspunde
       
      1. ESCU
        Noiembrie 29, 2013 la ora 12:46

        eu am „ras” tare ! nu vezi ca le si explica !!! asta e cea mai tare chestie sa explici si sa concluzionezi bancurile ! ar trebui apreciat , nu vezi cat se chinuie cu limba romana ?

        Răspunde
         
    2. mihaita
      Noiembrie 29, 2013 la ora 12:41

      bai baietas ar fi cazul :
      – sa ne lasi putin in vacanta cu „bancurile ” tale .
      – sa pui „decit ” putin mina pe un manual de scriere in limba romana.
      – sa te muti pe alte site-uri care iti satisfac cerintele intelectuale.

      Răspunde
       
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 29, 2013 la ora 10:12

    Bancul Zilei :Traian Basescu se duce la spovedanie la Papa..Acesta il intreaba:Ai invidiat fiule?T.B.
    Nu prea multi, Sfintia Ta.Papa:Sa spui cate o Ave Maria de fiecare data cand ai pacatuit pt iertarea pacatelor,fiule.Ai ponegrit,defaimat, fiule?Nu prea multi ,Sfinte Parinte.Sa spui cate trei Ave Maria de fiecare data cand ai pacatuit pt iertarea pacatelor, fiule.Ai urat fiule?Nu prea multi,Luminatia Ta. Sa spui cate cinci Ave Maria de fiecare data cand ai pacatuit, fiule.Fiule pt ca esti ortodox si ai venit sa te rogi Papei o sa-l rog pe Bunul Dumnezeu sa te tina in viata pana la terminrea penitentei.Incepe sa se pocaiasca Basescu, rupt de lumea cel inconjoara , atins de greul sentiment al culpei.Anul 5108. Un meteorit gigant urmeaza sa loveasca Terra, ducand la disparitia vietii pe Pamant.Oficialitatile anunta operatiuni de imbarcare pt alte sisteme solare.Basescu isi urmeaza neperturbat penitenta.Sfantul Parinte este trimis de Sfantul Petru cu misiunea de a veghea Cazanele Iadului.Cum il vede Basescu il abordeaza: Pai cum ne-a fost invoiala ,Sfintia Ta nu ai spus ca o sa imi termin pocainta? Ce vrei fiule, nu stiam ca tu invidieze,ponegresti,defaimezi si urasti 20 de milione de romani.Concluzia : Bine ca Prea Suspendatul nu a fost Presedintele U.E.ca trebuia Sfantul Parinte sa-l teleporteze prin sute de sisteme solare.

    Răspunde
     
    1. titi
      Noiembrie 29, 2013 la ora 11:04

      pai asta era bancul cu ion ilici iliescu !

      Răspunde
       
  • dan onofrei
    Noiembrie 29, 2013 la ora 00:28

    buna seara -stimate domnule Guran -apoi daca ma uit cind vin scurt in Romanica -tot taranul pe ulita sta cu handyul la ureche!!!In GErmania nici pomeneala mai si munceste omul!!!DAr ca sa stea cu astfel de HAndy se pare ca firma Orange a trebuit sa faca investitii serioase (tin minte vechile telefoane cind am plecaT IN 84 din RO)si banuiesc ca are si mii de angajati:Deci nu prea inteleg aluzia la acea societate care v-a dus inainte zic eu!!!??Clar ca tre sa cistige ca fara cistig nu veneau acolo ,dar au adus tehnologie inapoiata la sant ca asa cum se vede va place telefonia mobila mai cumva ca munca reala!!!!
    -LA minutul 20:38 ne bucuram imens de TAROM -cu timpzul se pot face si curse charter de tip Fedral Express pentru carat marfa rapid :IAr aducerea masiva de turisti chinezi in Romania poate fi o mare oportunitate asa cum a fost venirea turistilor germani in anii 65 pina prin 75 la MAre sau a francezilor la mMinastirile MOldovei:DAR CHINEZII SINT INTERESATI SI DE ISTORIE SI CULTURA de ce nu si de cure de sanatate(ginditi-va citi bieti chinezi cu probloeme de astma datorita superpoluarii ar putea face cure de aer deosebit in orasul dvs.natal Drobeta Turnu SEverin ,o perla la Dunare c!!!!si wexcursii pe Dunare cu vaporase mici cu restaurant la bord la Portile deFier!!!!):LA dinsnii exista intre timp pe linga multi cu salarii mici si o clasa mijlocie numeroasa si puternica.Deci jos palaria cu TAROMUL si cu ajutor chinezesc isi pot reinoi flota sau colabora cu Air China caci Taromul are piloti excelenti!!!.
    Ei vin ca turisti inarmati cu aparate de fotografiat ,de placere sa se pozeze ca sa arate acasa unde au fost si asa se pot face relatii bune de prieteniecu romanii:Clar si romanii vor savura concedii in MArea China (poate acolo nu le-o place tiganilor sa nu ne faca si acolo de bacanie ):Aici in Germania aceste calatorii in China sint f apreciate din toate üpunctele de vedewre.
    -la mmin 28 o dat in bara tare vedere .
    -CAmera de industrie si comert este indispensabila unui circuit economic la nivel european .Ei raspund si de norma pregatirii profesionale si certificarea meseriasilor si a maistrilor din industrie-sint o continuarae a traditiei breslasilor din evul mediu .Deci un standard de calitatae tre sa fie definit Nu se poate tiganeala-bulibaseala buticariceasca mai ales in industrie unde este o certificare CE !!!!,dar si in comert civilizat trebuie NORME clar definite si tutelate de cineva care este seriful:SI …TOTUL COSTA …NIMIC nu e de pomana

    -la min 34 cu mal-ul AFI ati fost simpatic .citez -…romanilor le place sclipiciul….(haios tare !) .Si romancelore ???CE le place dinselor ????Tot sclipiciul ???SAu slipi_iciul ???
    -Cu BAbes Bolyai e un exemplu absolut de urmat dar trebuie facut si la facultatile tehnice sau va faceti toti doar manageri si negutatori???sau notari ???
    _stirea de la min 42 cu ingradirea salariului si bonusurilor manageriaoe segement superior din Elvetia (vine si in GErmaNIA PESTA peste supermanageri )
    trebuia sa le spuineti la telespectatori ca valansa a fost declansata deun pusti de numai 29 !!!De ani pe nume MArco Kistler care e pe deasupra si f.simpatic
    Deci un copil sa zicem revolutioneaza o republica de super bancheri traditionali.
    Asa se scrie istoria moderna

    Răspunde
     
    1. ioan
      Noiembrie 29, 2013 la ora 00:47

      Apropo, legat de turism. Pana de curand, germanii au fost pe locul intai in ceea ce priveste turismul. Fac referire aici la cetatenii germani care isi petrec condediul in alte tari. Si aici chinezii au devansat Germania. Putem trage concluzia ca tot mai multi chinezi isi permit sa circule in lume. Pe locurile 1 si doi ca destinatie al chinezilor este Hong-kong-ul (duty free) si insula Macau ( cazinouri)….Asa ca nu cred ca vor veni ei in masa in ROmania doar de dragul culturii. Vor si doar exoti 🙂

      Răspunde
       
      1. dan onofrei
        Noiembrie 29, 2013 la ora 01:40

        stimate domnule Ioan -ma scuzati va contrazic -anual in lungul drum de concediou in Romanica facut cu masina e clar sint obligat mai ales ca sint in virsta sa opresc des la parcari si nu rar in ultimii ani(de cca 5 ani) pe parcari mai alese in Ungaria si Austria sau Germania am vazut cite 2-3 autobuze cu cetateni turisti chinezi ,familisti si tineri si in virsta ,chiar cu copilasi ,se vedeau si f.fericiti si uniti in grup.Deci Romnia are un potential turistic imens pe care de ce nu prin calatorii pausale in care sa fie inclus si transportul avion dus intors sa fie vizitate centre importante ca DElta -Dunarii si de ce nu si bai ca la Ocna Sibiului sau BAile Herculane(unice in Europa ca actiune terapeutica !!!!) sau BAile Felix Oradea sau orase medievale precum Sighisoara sau Sibioul sau Brasovul ???:Deci nu este nici pe departe ce spouneti trebuie facuta reclama ca lumea cu prospecte in limba chinezasi la televiziounile lor nationale.Din Romania si Grecia este la 2 pasi ca si Krimeea si Turcia la IAstambulo!!!si se pot face combinatii cite vreti:Trebuie putina miscare in gindire nu intepenit ca nu se poate:De ce totul cu NU inainte :NU vrem sa EXAGERAM ca acum vine salvarea Romaniei prin China (RomaniI asteapta un salvator sfintul de la MAglavid),salvarea tarii tre sa o faca ei daca sint capabili pina la cap ,dar relatia cu China ca si cu orice tara nu poate fi decit de folos.Este ca si o relatie sanatoasa intre 2 parteneri bazata pe win -win

        Răspunde
         
  • dan onofrei
    Noiembrie 28, 2013 la ora 23:58

    buna se4ra -stiamte domnjhu7le Guran -aüpi daca ma uit cind vin scurt in Romnai -tot taranul üpe ulitab stacu handyul la ureche!!!In GErmaniu nnici pom,eneala mais i muinmcetse omul!!!DAr ca sastea cu acfel HAndy se pare ca firma Orange a tzrebuit safaca investitii si nbanuiesc ca are si miideangajati:DE$ci nmu pürea inteleg alöuzia!!!??CAlr ca tre sa cistige ca fara ciostig nu veneau acolo ,dar au adus siocietatea inainet ca asacum se vede va place telefonia mobiloa mai cxdeva ca miunjca reala!!!!
    -LA minutul 20:38 ne3 bucuram imens dee TAROM -cu timpzul se üpot face si curse caghrter dee tip Fedral Express penmtru carat marfa:IOAr aducerte4a masiva dee turisti chinezti in Romania poater fi o mare oportunitatea sacum a fost venirea turiostilor germ,ani in anii 65v pina üprin 75 la MAre::DAR CHINEZII SINT INTERESATI SDI DE ISTORIE SI CULTURA de ce nu si decure desanatatea:LA disnmii exista intre timp p elinga multi cu salarii mmici si o clöasa m,ijlocvioe numeroasa vsi puternica.Decdi jos palaria.
    Ei vin inarmatri cu apürate de fotografiat ,lde pülacer sa se pozeze ca sa aratecasa unde au fost si asasepot face relatii bune de prietenie:CAlr si Romanii vor savura concedii in MArea China :Aicxi in Germania aceste calatorii in China sint f apreciate din toatzer üpunctele de vedewre.
    -la mmin 28 o dat in bara tare vdar4 tarew dee vtot:CAmera deew insutzriue si comert este indispoensabila uni ciorcuit economic la mnivel ianlt .Ei reaswpunds si depregatirea profesionala si certrificarea meseriasilors i a masitrilor din industrie.DEci uin standard dee calitatae tre sa fie definit Nu se üpoate ti9ganeala buticariceasca mai laes cin industrie ,dars i in comert civilizat trebuie mNORME clar definite:SI …TOTUL COSTA …NIMIC nu e de pomana

    -la kinn 34 cu mal-ul AFI ati fost simpatic .citez -romanilor le place3 sclipiciulö .Si romancvelore ???CE le palce dinselor ????Tot sclipiciul ???SAu slipi iciul ???
    -Cu BAQbes Bolyai e un exemplu absolut deurmat dra tzrebuie facut si la faculattile tehnioce sau va faceti toti dopatr manmageri si negutatori???
    _stirea de loa min 42 cu ingradirea salariului si bonusurilor managerialoe sewgement superior din Elovetia 8vine si in GErtmaNIA PESTA

    Răspunde
     
  • cornel
    Noiembrie 28, 2013 la ora 20:52

    Am vazut propunerea legislativa care prevede marirea salariilor primarilor. E o masura benefica, parerea mea. Nu poti sa ai primari cu salarii mici care sa fie capabili, cinstiti si buni gospodari. La fel eu nu cred in salariu unui ministru de sub 2000 de EURO sau in salariu unui prim ministru sau presedinte de sub 5000 de EURO, in Romania. Daca e sa-mi dau cu parerea la parlamentarii romani : numarul lor ar trebui sa fie redus la jumatate si salariile acestora ar trebui dublate dupa scaderea la jumatate a numarului lor.
    Altfel vom asista permanent la suspiciuni, CORUPTIE si la o permanenta vanatoare de vrajitoare facuta de ANI, DNA, discutii inutile si timp pierdut inutil pentru ca tentatia e mare, salariul de la stat e mic si cred ca principalul perdant este Romania pentru ca nu vom asista la un nivel corect de progres, dezvoltare economica si la folosirea resurselor tarii pentru dezvoltarea tarii si la adevarata lor valoare.

    Răspunde
     
  • cornel
    Noiembrie 28, 2013 la ora 20:29

    Un articol interesant:
    http://www.zf.ro/eveniment/ce-a-spus-guvernatorul-bnr-mugur-isarescu-la-gala-zf-2013-11726387
    insa erau mai multe lucruri de spus, care tin de BNR si nu sunt rezolvate momentan si acestes tin pe loc o parte din progresul la care ar trebui sa avem acces (vezi aici clauzele abuzive ale bancilor in relatia cu clientii sai, la creditele aflate in derulare, comisioanele mult prea mari practicate de bancile din Romania in raport cu celelalte banci din UE, legea falimentului personal dar si alte aspecte importante din domeniul bancar romanesc care nu prea sustine economia reala prin programe simple si eficiente de creditare sustinute de guvern).

    Răspunde
     
  • Constantin
    Noiembrie 28, 2013 la ora 19:47

    Domnule, este profunda asta cu swingerii. Cum de v-a venit ideea, stimate domn?! Si ziceti ca printer swingeri sunt si oameni intregi la minte? Dar daca, in continuarea „metaforei” dumneavoastra, am presupune ca nevasta nu este uitata ci vrea sa ramana, dar nu cu ceilalti barbati, ci cu celealte neveste?! Iata ca Ukraina se pare ca nu vrea sa ramana, ci isi urmeaza supusa stapanul precum o camila aflata in caravana prin deşert. Nu toate camileel ajung vii la destinatie, domnule Andrei, sa stiti asta! Unele mor de foame. Nu de foamea lor, desi sunt si dintre acestea, ci de foamea stapanilor lor care le sacrifica si la halesc.

    Răspunde
     
  • gabi
    Noiembrie 28, 2013 la ora 18:57

    iar nu este emisiune azi, joi 28 noiembrie?

    Răspunde
     
  • Andrei
    Noiembrie 28, 2013 la ora 18:29

    Ganditi-va la UE ca la o petrecere de swinger-i cu oameni intregi la minte. Sigur ca imi convine sa ma culc cu nevasta de 25 ani a vecinului meu, dar cand acesta pune mana pe nevasta mea, normal ca devin irascibil. Daca e sa continui metafora, guvernantii romani sunt acel sot naiv care a fost trimis pana la magazin sa cumpere alune si si-a uitat nevasta in mijlocul celorlalti barbati.

    Răspunde
     
  • James G
    Noiembrie 28, 2013 la ora 18:04

    NU este conspiratie in UK. Au perfecta dreptate in ce fac,, eu am fost in UK inainte sa intram in UE si dupa, si sunt prea multi straini acolo care fac prostii, nu sa munceasca. Dar nu asta este problema. (Imaginati-va voi romanii sa vina in anul urmator vreo 300.000 de africani care acum citeva zile taiau femei si copii cu machete-ul prin Rwanda sau Botswana.

    Din 2007 orice roman poate sa fie liber profesionist sau sa-si deschida o firma LTD. Liber profesionist costa 0 si se face prin telefon, dupa care primesti acasa un card de asigurare sociala. O firma LTD costa 18 euro si dureaza 3 ore s-o deschizi (Poti si din Romania sa-ti faci firma in UK).

    Conform fiscului britanic poti sa fii liber profesionist daca lucreazi pentru mai multe firme in acelasi timp, vreo 5 firme.

    Draga Moise, te rog sa spui acest lucru la oamneni. Vad ca tu la fel ca si ceilalti vorbesti nu mai de rau si diplomatic, fara sa explici mai mult si correct oamenilor.

    1 om poate sa fie liber profesionist si sa lucreze in fiecare zi pentru o alta firma timp de 1 saptamina. Daca se organizeaza un om mai intreprinzator si se duce la angajatorii din UK si le propune ca in fiecare zi sa zicem, o sa trimita la firma lui 10 oameni care sa munceasca. Acel intreprinzator o sa trimita Luni 10 romani, Marti alti 10, etc. Pe romanii trimisi Luni la firma LTD1 o sa-i trimita Marti la firma LTD2, si miercuri la firma LTD3. In acest fel pot milioane de oameni sa munceasca in UK fara contracte speciale. Britanicii fac asta deja de multi ani din cauza taxelor foarte mici pentru contractori. Din salariul minim pe an de 12.000 primii 9.440 NU SE IMPOZITEAZA. Tu platesti impozit de 20% pe restul pina la 12.000, dar dupa ce-ti deduci cheltuielile cu transport pina la munca,, mincarea in timp ce muncesti, telefon si alte unelte si echipamente.

    Deci nu mai plingeti atit si criticati lumea, ca voi nu sitit sa traiti cu adevrat European, voi facet ice va spune statul.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Noiembrie 28, 2013 la ora 20:11

      „sunt prea multi straini acolo” _ Si eu cred la fel. Mai ales din afara UE. In ceea ce-i priveste pe romani, ei reprezinta o parte infima din masa imigrantilor, in imensa majoritate formata din indieni si pakistanezi. Prin urmare, sunte de acord cu stabilirea masurilor de limitare a numarului imigrantilor din India si Pakistan in UK. Dca asemenea masuri sunt adoptate fata de romani nu doar ca sunt irationale (cum spuneam, ei reprezinta un procent infim) si incalca Tratatul UE, dar eset totodata un afront grav la adresa Romaniei, absolut nejustificat. Josnic si demn de dispret.

      Răspunde
       
    2. VictorL
      Noiembrie 28, 2013 la ora 20:49

      @JamesG.Este o conspiratie impotriva romanilor.Moise s-a lamurit recent de asta.Nu face decit sa confirme ceea ce eu am descoperit inca de acum 10ani.Pe vremea aia Politia spargea usile romanilor doar pentru ca se aflau acolo.Asta se intimpla ca in filme cu helicopterul deasupra casei si cu tot cartierul inconjurat.Toate astea pentru a trimite acasa citiva muncitori,care de multe ori ajungeau pe Otopeni in salopete si fara nimic in buzunare.In UK le ramineau masini,case cu mobila,televizoare,si tot ce poate omul aduna pentru a trai.
      Acum vad ca Politia Britanica nu mai e in stare nici cersetorii sa-i ridice de pe strazi.Sunt de vina tiganii ca le cer case si bani pentru asi creste copiii.Sunt cetateni europeni si au drepturi…Asa cum primesc case somalezii,pakistanezii,indienii,nigerienii…sa primeasca si tiganii ca si ei sunt oameni.Nu iau tiganii locurile de munca englezilor pentru ca ei le au rezervate dar nu le vor.Sa respecte drepturile omului si sa-i integreze.Noi am incercat dar nu am reusit.Sa ne arate cum se face…Noi romanii nu avem nevoie de ajutoarele lor.Venim cu bani si ne platim chiria.Tot ce cerem este sa fim respectati ca europeni.Daca stiam ca trebuie sa asteptam 25 ani pentru asta il pastram pe Ceausescu pina murea de batrinete.
      Moise are dreptate.Problema e xenofobia si rasismul englezilor,alaturi de imperialismul lor traditional.Ultimul razboi mondial de la astea a inceput…

      Răspunde
       
      1. sanduCu
        Noiembrie 29, 2013 la ora 00:24

        Victoras, „Daca stiam ca trebuie sa asteptam 25 ani pentru asta il pastram pe Ceausescu pina murea de batrinete.
        Moise are dreptate.Problema e xenofobia si rasismul englezilor,alaturi de imperialismul lor traditional.Ultimul razboi mondial de la astea a inceput…”, visez, nu e Victoras!!! In orice caz, cu Ceausu nu s-a gresit – parerea mea strict personala.

        Răspunde
         
        1. VictorL
          Noiembrie 29, 2013 la ora 00:49

          @Sanducu.A mea e ca nu era nevoie sa-si dea viata cam 1000 de oameni doar pentru a-l inlocui pe el cu un om al rusilor. Romanii au iesit in strada pentru libertate.Asta inseamna sa merg oriunde si sa lucrez unde vreau atita timp cit sunt competent si sa fiu tratat ca om nu ca gisca…Satulul nu crede flamindului si de la galerie toti stiu cum se da golul dar putem si noi sa reactionam cind ne calca altii pe batatura.In fond ce avem de pierdut?

          Răspunde
           
        2. dan onofrei
          Noiembrie 29, 2013 la ora 01:19

          ei si tu SAndule e clar ca s-a gresit -cu Ceausescu nu ca l-au indepartat dar pentru ,modul barbar de al il extermina :Tot excces de zel tipic romanesc:Nici bulgarii sau albanezii nu au procedat ca ei:Sint tot unici in cartea de istorie a Europei:mereu istorie scrisa cu singe.O nedreptatea a inlocuit-o pe alta .DAr uite cum spune adevarul Victoras deci l-au omorit pe CEAsca ca sa dea buzna peste englezi ca le pLACE SAU NU ENGLEZILOR:sTI SAndule de fapt ei sint simpatici foc merg pe deviza daca tu nu mai iubesti pe mine ,eu tot te iubesc pe tine cu forta (daca voi nu ma vreti ,eu va vreau..).Sint la fel de temperamentosi ca italienii si aia au dat cu buzna in toata lumea dar au avut si o parte de timpuri mai bune acum la voi in America sint serifi la afaceri.

          Răspunde
           
          1. sanduCu
            Noiembrie 29, 2013 la ora 02:03

            Danut, ai dreptate, a fost barbar. Pe tata cel putin la iradiat si i-au dat si morfina.

             
    3. dan onofrei
      Noiembrie 28, 2013 la ora 23:39

      stimate domnule JAmes-aveti dreptate pina la Dumnezeu si o palma mai sus_DAr lasati-i sa plinga si sa se miorlaiasca ca pisoii mai departe:Nu o sa ii miste cu 1 mm mai departe in evolutie :Asa au fost in istorie si nu se schimba usor:Adica miorlaiti si sa ni se dea :Au ei un proverb incepe acum de Craciun .-ne dati sau nu ne dati fasole cu cirnati:MAi au de invatat dar lasati-i sa se creada lupi de mare. Trebuie si intelesi ,cind englezii descopereau masina cu aburi ei nu invatase-ra inca ce inseamna pantoful ,foloseau opincile ,iar CIND in Marea Britanie un medic insistent si perspicace descoperea molime grave ,ei inca mai mureau cu capetele de acele boli.Trebuie si intelesi ca au trait secole in nestiinta si dezinformare iar acum au facut-o prea rapid trecerea de la trotineta la supersonic.As vrea sa zic ,au circumstante atenuante pentru mentalitatea deformata de comunisti mai ales ,care au desfriintat complet scara valorilor si respectul fata de cel mai evoluat prin experienta acumulata

      Răspunde
       
      1. VictorL
        Noiembrie 28, 2013 la ora 23:55

        @DanOnofrei.Domnul James ne invata sa punem coada la cireasa…De 20 si de ani de cind lucram acolo legal si ilegal stim foarte bine ce si cum se face.Ce cerem noi este sa nu mai fim discriminati,sa avem aceleasi drepturi cu neamtul,italianul,polonezul,ungurul…Nu cerem nimic de pomana si cine a lucrat cu noi romanii a vazut ca le avem si cu supersonicul.De fapt noi l-am inventat…Nu suntem toti hoti de buzunare si nici tigani nu suntem.Tiganii sunt veniti din India la fel ca indienii si pakistanezii.Sa le dea si lor ce le dau indienilor si sa nu ne mai confunde cu ei.Noi avem pielea alba,mai alba ca a englezilor care e plina de pistrui.

        Răspunde
         
        1. dan onofrei
          Noiembrie 29, 2013 la ora 01:07

          Victoras -tiganii de care vorbesti nu sint veniti din India ,dinsii cind se legitimeaza la politie isi prezinta pasaport romanesc :Imediat dupa 90 au venit aici in Germania ca exemplu la Darmstadt cu zecile din aia cu fustanele cu bilete de cerseala scrise de mina le bagau la supermarketuri la batrini in ochi si alte bazaconii ,urlau ziarele locale de ei si ii numeau romani iar cind intrebam la redactia ziarului imi raspundeau direct si cu buna dreptate ,da stim ca sint tigani(ii define4au dinsii Roma -mai era putin si iesea romania) dar se prezinta cu pasaport romanesc la üpoplitie :SA inteleg ca a fost o tentativa de export in masa ??!!!HAi sa fim seriosi ca o sti Dl.CAmeron ce o sti si nu ii plinge tu pe dinsi ca fara romani nu mai fac planul la supersonice.Uite aici la 2 pasi de mine la Oberursel la fabrica lui Rolls Royce e o marisoaRA uzina .intimplator am facut si ceva masini acolo prin 98 unde se fabrica la mare precizie si turbinele pentru Airbus-uri dar si avioane de lupta .Iti imaqionezi ca se lucreaza numai pe masini CNC si nu sint reglate si programate de romani.Deci nu or fi nici buricul pamintului romanii ,indispensabili pentru industria MARII BRITANII.eU UNA POT SA TI-O SPUN (cel putin raportat la Germania banuiesc ca la britanici e identic)ATITA TIMP CIT SINDIVCATELE IMPUN UN SALARIU MINIM PE ECONOMIE sau BRANSA NU POTI TU VENI NAVALA IN TARA CUIVA SA TE VINZI PE 2 lei:Adica sefu ia-ma pe mine pe 2 lei ca al tau cere 4 lei ora :Deci cum ti-conveni ca pe tine miine sa te dea seful afara ca tu ceri 800 RON pe luna si un personaj strain de tara care vnu trespecta taxele sociale sa vina sa iti ia locul de munca fiindca se vinde cu 600 RON??Bun asta zicem ca merge la cazuri izolate dar cind devine sport national se conecteaza sindicatele care sint obligate sa apere dreptul membrilor v-BAnuiesc ca multi din acvestri muncitori romani nu sint membrii in sinmdicatele britanice :Nu stiu dar banuiesc ca nu.Spre exemplu aici in Germania taxa la sindicate pe an este de mai bine de 300 Euro/An la un salariu mediu:NU am fost in sindicatze dar am avut la unele firme colegi sindicalisti care pentru banii platiti aveau pretentia sa le fie aparat locul de munca .

          Răspunde
           
          1. VictorL
            Noiembrie 29, 2013 la ora 01:26

            DanOnofrei.Sunteti cam scumpi…Taxa la sindicat nu era obligatorie dar era 1,45pounds pe saptamina si o plateam.Nu vine nimeni sa lucreze pe mai putin si in UK nu prea e posibil sa lucrezi la negru.Nu mai credeti toate minciunile.Romanii au lucrat si lucreaza bine si englezii stiu asta.Tiganii sunt cu pasaport romanesc dar imediat cum sunt saltati de potera se declara refugiati.Politia din toate tarile UE stie care e diferenta intre romani si tigani dar se preface ca nu pricepe.Le e mai usor sa arunce pisica inapoi peste gard in Romania decit sa se apuce sa-i integreze.Nu Suntem noi vinovati pentru treaba asta si nu vad de ce as renunta eu la un drept al meu din cauza unui tigan pe care Politia se teme sa-l bage la zdub cind l-a prins ca a facut tilharie.Afara de asta nu vad de ce un indian are mai multe drepturi in Europa decit un tigan european si cu drepturi.Miss Rading i-a spus lui Cameron:,,Nu poti avea o placinta doar pentru dumneata ,pe care sa o maninci singur”.

             
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 28, 2013 la ora 17:58

    Radu Berceanu,dupa iesirea din politica doreste sa realizeze un avion pe care l-a proiectat.Firesc ,este un inginer aeronaut.D-l Traian Basescu dupa ce iese din politica ,se va ocupa de agricultura.Desigur, a fost un propagandist in toti acesti ani.

    Răspunde
     
    1. dan onofrei
      Noiembrie 28, 2013 la ora 20:26

      stimate domnule Chirita -nu fiti copil rautacios cu dl:BAsescu:Uite va spun sincer ca si eu ca proaspat pensionar(de fapt aici in Germania ne numim Rentner adica Rentieri ,pensioanri se numesc numai functionarii de stat care nu au platit impozite ca noi in industria libera ) mi-ar place sa cresc mai ales pasari de curte ,mai ales fazani ,potirnichi,porumbei dar mai ales giste si curcanI.Clar in mod ecologic pur acolo unde am o casuca mica la BAlta Alba de Buzau ,un paradis mpe pamint la dvs in Romanica :VA dati seama ca desi m i-am iubit meseria mai ales aici in Germania unde am fost automatist cindva am cum zic nemtii Die Nase voll (adica un fel ,de greata in git)de contactoare ,convertizoare ,suruburi ,electroventile ,drive .uri si alte timüpenii tehnice fie ele cit de high tech:Cindva la batrinete fiecare are voie sa faca ce vrea:SAu acolo in Romanica aveti alte regulamente ??Acum sa fim sinceri doar dvs :il popolo l-ati ales de 2 ori ca prezidente:Nu uit cind a doaua oara dupa ce l-ati ales (atunci cinde a pierdut dl:Gioana)declara ca s-a terminat criza …hahhaa a cind abia incepuse!!!!!A fost de pomina am ris copios cind l-am vazut la TVRInternational cel putin e simpatic a stiout sa va minta deschis ca sa dormitati linistiti.

      Răspunde
       
  • George
    Noiembrie 28, 2013 la ora 17:19

    Moise: Asa cum ma asteptam, si Germania si Franta doresc sa se alature la masurile UK de limitare a emigratiei : http://adevarul.ro/international/europa/ue-germania-franta-1_52972789c7b855ff564c3e87/index.html

    Hai Moise, baga si la astia ceva, rade-i, sa-i boicotam etc. 🙂
    Nu oameni buni, trebuie mai intai sa ne rezolvam problemele(cersetoria, hotiile etc) sau sa incercam sa le reducem. Daca ne facem ca nu cunoastem problema si doar ne ratoim la unii ca nu respecta normele UE atunci nu rezolvam nimic si facem un rau exact celor care muncesc.

    Răspunde
     
  • George
    Noiembrie 28, 2013 la ora 15:44

    Hmm, nu subsriu deloc la „campania” ta contra UK.
    Chiar crezi ca investitiile UK in Romania sunt doar la telefonie, banci etc ???
    Eu am printre clientii mei 3 companii (prelucrari mecanosudura)cu capital britanic. E adevarat, sunt firme mici (30-50 angajati fiecare) dar invart banul in niste zone de unde industria a cam disparut, dau de lucru la niste oameni si , mai important, au facut niste tineri sa lucreze acasa pe salarii decente. Probabil la nivelul tarii sunt multe astfel de investitii. A zis ceva PM-ul britanic de cei ce muncesc in UK ? Nu, lovitura principala e contra celor ce cer ajutoare sociale. SI SUNT PERFECT DE ACORD CU ASTA !!!. Expulzarea cersetorilor ? DA – si nu pentru 12 luni ci pentru mult mai mult. Chiar nu intelegeti ca acest fenomen , desi redus ca amplitudine, este extrem de vizibil si loveste urias in imaginea Romaniei si a celor care muncesc ? Eu ma gandeam de mult ca TOATE tarile din vest sa ia astfel de masuri pentru ca asta e singura solutie ca imaginea Romaniei sa revina la cote normale. Da, nu vreau ca nici o tara din vest sa mai primeasca muncitori romani fara ca acestia sa aiba perfectat un contract de aici. Stiti ce greu este sa gasesti un muncitor cat de cat calificat in Romania ? Intelegeti ce problema uriasa au firmele romanesti pentru ca exista aceasta tendinta de a pleca in vest in loc de a te deplasa 2 judete mai incolo unde firmele plang dupa oameni ? Sunt perfect de acord cu Cameron, aceste masuri ajuta de fapt si tarile vizate.
    Cum poti sa te dezvolti daca nu stiu cate milioane de oameni pleaca ? Repet – nu vorbesc aici de cei care pleaca sa faca munci super-calificate – vorbesc de milioanele care pleaca „la ghici” – poate in o zi o sa gaseasca sa care un sac pentru o lira sterlina.
    Noi trebuie sa cladim aici o tara, nu trebuie sa ne mai pacalim tinerii cu „las’ ca pleci dincolo”. Pacat Moise ca subscrii peridic la campanii din astea din care avem doar de pierdut (imi aduc aminte si de cazul „Olanda” ….)

    Răspunde
     
    1. Cosmin
      Noiembrie 28, 2013 la ora 15:57

      Bai, ce fraze pompoase ” sa cladim o tara”!!! Pai ei repatriaza cersetorii nu personalul calificat, nu v-ati prins? Cu astia „cladim o tara”? Eu sunt in Romania si nu cladesc nici o tara! Cladesc o casa pentru mine si o cariera profesionala pentru copil, traiesc binisor si nu ma bat cu caramida in piept ca fac si dreg pentru tarisoara mea. Ma doare la basca de ea. Ce fac fac pentru mine si asa au facut si fac toti, doar ca mai mananca bomboane cu
      „io la viata mea…”. Hai domnilor sa fim seriosi ca nu suntem nascuti dupa prima ploaie!

      Răspunde
       
      1. sanduCu
        Noiembrie 29, 2013 la ora 01:43

        Cind am spus de nod in papura in legatura cu britanici, m-am referit de fapt la straini in general. Nu trebuie sa cauti mult, este suficient sa-i prinzi in flagrant de dare de mita sau ca-si scot profitul din tara. Asa cum aia ne fac noua legi sa le facem si noi lor. Nu aveti dreptul sa scoateti mai mult de 30% din profitul obtinut cu munca romaneasca. N-ai nevoie de tot profitul la firma asta, deschide-ti inca una. Nu-ti cer sa platesti 5 oameni cu salariul de 2000 lei, dar plateste 10 cu 1500 si tot iesi bine. Ei au interese la noi mai mult decit noi la ei. Ei n-au piete de desfacere si nici suficienta forta de munca. N-ai plateste, daca nu cinstit cel putin omeneste. Pe scurt, cu toata finetea, s-au cam magarit.

        Răspunde
         
        1. sanduCu
          Noiembrie 29, 2013 la ora 01:45

          Scuze dl. cosmin, asta era continuarea pentru dl. george.

          Răspunde
           
    2. sanduCu
      Noiembrie 29, 2013 la ora 01:25

      Dl. George, deh, ce sa zic, aveti si n-aveti dreptate. Situatia asta este cu multe dusuri si intorsuri. Si in Canada asistenta sociala este invadata de bosnieci si alti ca astia: dupa ce li s-au terminat statutul de refugiat au trecut pe asistenta. Au masini, freaca tiparul prin baruri si nu-i da nimeni afara iar noi ceilalti platim. Este corect sa se combata pomanageala in toata Europa (adica si in occident ca si in est). Nu stiu cit de bine poate functiona o angajare…de la distanta. Cind eram in Israel, avind deja cetatenie (deci fara nici o treaba cu UE) am aplicat, in disperare, la o agentie din Londra (prin corespondenta), mi-au trimis formularele si dupa aia mi-au trimis iar alte formulare identice – i-am bagat pe unde au iesit. Desi, nu-i suficient sa aplici trebuie sa mergi si la interviu si nici asta nu garanteaza nimic, chiar prin agentie, interviul ramine interviu. Probabil ca la neprofesionali sa fie mai simplu. Despre tigani, daca in romania (stiu eu) cu armata nu s-a putut face nimic, nu pot sa cer altor tari sa se spele pe cap cu ei. Deci ii expulzeaza, nu-i omeneste dar nici ce fac ei nu …cadreaza si intr-adevar romanii au de pierdut. Acuma la modul general. S-a constituit UE, o libertate de a munci oriunde, fiecare tara trebuie sa accepte fara alegere (discriminare) tot ce vine, chiar sa-i pregateasca la locul de munca. Cum ati aratat, pe profesionali da, pe ailalti ba. E greu sa protestezi „pe alese”, deci protestezi la gramada. Sigur n-o sa iasa nimic, ei se considera mari si tari si vor continua sa imparta dreptatea lor. Putem sa le facem si noi la fel? Sunt curios daca va apare in ziare ca Romania a expulzat citiva britanici, cine stie, sa le vina mintea la cap. Sa nu-mi spuneti ca trebuie sa li se caute nod in papura la englejii din Romania, sau la altii – strainii s-au obisnuit ca ei sunt rasa superioara si lucrul acesta este de combatut cu fermitate, adica si demonstrat. Cind era cu TAROM, i-am vazut pe austriac si pe belgian (la TVR) ce aroganti si siguri de ei se dadeau. Numai pentru asta si le trageam un sut in fund. Este drept, nu poti generaliza dar daca ei o fac, atunci dece noi nu? O vorba spune: respecta-te si vei fi respectat. Romanii in pribegie gresesc la atitudine, devin umili servanti – vestul nu este buricul pamintului. Nu zic sa te iei de git cu ei sau sa bati cu pumnul in masa (nu strica dar nu-i necesar), dar trebuie facuti sa inteleaga ca nu suntem cirpe. Ca suntem oameni vor intelege mai tirziu, nu-i graba.

      Răspunde
       
  • m
    Noiembrie 28, 2013 la ora 15:26

    baselu e disperat, nu inteleg cine-l mai baga in seama, abereaza fara limite. am tot auzit reintregirea moldovei, reintregirea salariilro, reintregirea pensiilor, etc.
    eu as vrea de exemplu reintregirea TVA ului. daca basescu a facut tva 24% eu vreau sa mi-l reintregeasca la loc, sa fie din nou 19%. ce ziceti? vad ca nu preocupa pe nimeni reintregirea asta.

    Răspunde
     
    1. Cosmin
      Noiembrie 28, 2013 la ora 15:47

      Asta inseamna ca a fost o masura buna! Nu observati ca nu se face tam-tam pe asta ci pe salariile bagatorilor de seama si pensiile asistatilor sociali (care, de fapt, nu au fost taiate dar asta-i folclorul).

      Răspunde
       
    2. Crin
      Noiembrie 28, 2013 la ora 15:56

      m treci la … locu tau , stai jos esti prost.

      Răspunde
       
  • Domnul Li
    Noiembrie 28, 2013 la ora 14:50

    hai ca plec si io din Romania ne vedem la Anu

    Răspunde
     
  • Cosmin
    Noiembrie 28, 2013 la ora 14:44

    Ai de gand sa spui bancul asta in fiecare zi?? De aia ii zice bancul zilei? Ce sa intelegem, ca bestia alba e ponta? Tot bestie e!

    Răspunde
     
    1. Domnul Li
      Noiembrie 28, 2013 la ora 14:51

      despre plagiatoru vorbiti?

      Răspunde
       
      1. Cosmin
        Noiembrie 28, 2013 la ora 15:38

        Dracu stie!

        Răspunde
         
        1. domnul Li
          Noiembrie 28, 2013 la ora 15:52

          carea dreak ? deputatu cel mare zgonea bataiusiu ?

          Răspunde
           
  • Carmen
    Noiembrie 28, 2013 la ora 12:32

    MOISE spune ne de NITA si HIDROELECTRICA

    Răspunde
     
    1. Domnul Li
      Noiembrie 28, 2013 la ora 12:38

      aflati mai multe pe http://www.dragonchinez.com

      Răspunde
       
  • Florian Stelian
    Noiembrie 28, 2013 la ora 12:31

    Moise, un lucru nu inteleg. Spui ca e de rau sa stai pe facebook, ca tu nu prea stai dar ca te ajuta colegii. Adica lasi pe altii sa faca pentru tine, ceea ce consideri ca nu e bine ca cineva sa faca? Sau la ei nu mai e de rau? 🙁

    Răspunde
     
  • andrei
    Noiembrie 28, 2013 la ora 12:19

    atentie la harta EU. Contine si Slovenia si Croatia.

    Răspunde
     
  • ABrancu
    Noiembrie 28, 2013 la ora 12:09

    Nu mai dati jumatate de adevaruri. David Cameron e in plina campanie electorala si nu discrimineaza romanii si bulgarii – regulile ar urma sa se aplice tuturor imigrantilor europeni inclusiv cei din vest, de aceea au si reactionat cei de la Bruxelles.

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-25114890

    Asadar poate in loc sa ne victimizam atat am putea sa incepem sa facem diferenta intre campaniile xenofobe ale UKIP (un partid condus de un Vadim al lor) de prin presa britanica si declaratiile populiste ale premierului britanic.

    Răspunde
     
    1. VictorL
      Noiembrie 28, 2013 la ora 16:40

      De acord.Moise a prezentat si el tabelele alea dar dupa mine cel mai interesant e cel de jos.Din el reiese ca economia UK este in realitate sustinuta de muncitorii europeni in timp ce britanicii si protejatii lor din Commonwealth nu reusesc sa produca nici macar cit sa-si acopere beneficiile pe care la primesc.Cum s-ar zice,,oaia bese si capra poarta rusinea”…

      Răspunde
       
      1. sanduCu
        Noiembrie 29, 2013 la ora 01:54

        cind o veni Danut pe Ialomita sa mergi la el ca te pricepi la animale

        Răspunde
         
        1. VictorL
          Noiembrie 29, 2013 la ora 02:02

          Sanducu.Pe Ialomita si pe Dunare era Laurentiu dar s-a dat la fund…Nenea Onofrei vine mai pe Siret incolo…
          Eu nici cu capra nu ma duc si nici lapte nu maninc.Avem supermarket…

          Răspunde
           
          1. sanduCu
            Noiembrie 30, 2013 la ora 09:03

            Victoras, deh, credeam ca e gard in gard cu Basescu. Apropo de supermarket, e o vorba care umbla deja pe aici: The malls are a royal pain in the butt. Deci doua intr-una: supermarketurile si regalitatea. Ca sa vezi ce incepe sa scoata omul la suparare. Dar noi nici nu avem regina, doar un guvernator general. Probabil ca s-a resimtit falsitatea in vizita viitorului mostenitor. Si la americani treaba este nasoala. Au inceput sa discute despre piata neagra – astazi au vorbit despre afacerile cu remorcarea hirburilor de la locul accidentului. Stii cum e, asigurarea pentru fiecare serviciu pe care ti-l da, te incarca la reinoirea urmatoare. Daca vrei sa te transferi la alt asigurator care chipurile iti face reducere ca vii la el, de fapt cu ce ii transmite cel dinainte, nu se mai simte nimic. Potlogarie mare si asigurarile astea. De aia oamenii nu se mai asigura (in America, nu stiu cum e posibil, in Canada nu poti iesi ca te arde), daca au ghinion cheama pe astia la negru („black market towing business”) si tot la negru si le repara – se vorbea ca aici e alta nasolela, daca n-ai bani sa platesti reparatia (plus remorcarea ca garajul i-a platit lui ala), nu primesti masina. Stiiai ca „mary-si-joiana” este liber/legal cu reteta (in America)? Si totusi nu ai voie sa fumezi in public si nici in uniforma – dar chestia cu legalizarea „pot”-ului, ii caroteaza la pret pe aia din umbra. Inca o americana si te las: la bursa de incheiere a saptaminii, totul este inghetat (foarte marunt in sus, foarte marunt in jos) cu exceptia lui Buffett care a sarit zdravan in sus. Il vazusem la un moment dat in jurul lui Obama si pe urma vrea 3 saptamini n-a mai aparut nicaieri, a dat o ghioaga la datoriile americane. Nu se vorbeste nimic, l-or asasina si pe asta ca tot i-au luat banii sau ailalti ca a mers pe cont propriu?

             
  • Ion
    Noiembrie 28, 2013 la ora 11:32

    bani ma boule marsi cu satra

    Răspunde
     
  • Redsky
    Noiembrie 28, 2013 la ora 10:46

    Vrei sa faci bani online.
    Inregistreaza-te gratis aici si incepi sa faci bani.
    http://www.neobux.com/?r=redsky9

    Răspunde
     
  • Vasile Săcăleanu
    Noiembrie 28, 2013 la ora 09:28

    Din 5 zile pe săptămână emisiune socio-economică cu un impact pozitiv în rândul celor care o urmăresc și cu un rating bun , ați ajuns la două zile pe săptămână să faceți emisiunea, nu știu ce se întâmplă, însă sunt convins că subiecte sunt suficiente , ceea ce-mi rămâne să înțeleg este că este incomod la TVR sau căutați în tot acest timp să vă mutați brandul la un alt operator de media . Să fie așa ? O să ne bucurăm pe viitor la 5 zile pe săptămână , sau o să ajungeți la o emisie pe zi ?

    Răspunde
     
  • Chirita Aurelian Stefan
    Noiembrie 28, 2013 la ora 08:09

    Bancul Zilei:Traian Basescu este invitat de catre Primarul Sibiului cu ocazia Festivalului de teatru , editia 2011. Basescu accepta invitatia si participa la spectacolul Othello,maurul din Venetia in rolul lui Othello.Reprezentatia este stradala ,iar la un moment dat, Othello trebuie sa il prinda de piept pe Iago cel cei aduce vestea infidelitatii.Basescu vrea sa fie original s-a apuca pe primul calator cei iese in cale.Cum acesta era un italian ii sopteste presedintelui-O` bello!Un copil hatru ,fiu al unui functionar public atins de pachetul de masuri al Cabinetului Boc adauga -bestia neagra a romanilor!Un ziarist economic strain cu vederi de stanga, participant la eveniment retine scena si relatand de revenirea partiala a salariilor isi intituleaza articolul:Basescu sau O`bello ,bestia neagra a romanilor! reproducand intamplarea.Basescu citeste articolul si se amuza.In toamna lui 2011are loc o reunine S.U.A. -Europa la care particpa si Presedintele.Presedintele american il abordeaza brusc pe Basescu si se recomanda:Obama, Presedintele S.U.A.
    Basescu( surprins,adauga):O`bello ,bestia neagra a romanilor !
    Concluzia: Orice om in subconstientul sau se cunoste destul de bine.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase