Ora de Business: marți, 4 iunie 2013

Publicat la data de de Biziday

germania

Emisiunea poate fi urmărită aici: http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-109214 precum și pe canalul BiziDay de pe YouTube.

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

33 răspunsuri la Ora de Business: marți, 4 iunie 2013

  • cornel
    Iunie 5, 2013 la ora 20:28

    Inca ceva : cred ca se poate gasi un alt antrenor pentru Echipa Nationala de fotbal a Romaniei, care sa fie dispus sa aiba un salariu onorific/modest si un obiectiv (vezi aici : Mircea sau Razvan Lucescu).
    Sau Razvan Lucescu/Mircea Lucescu nu e bun ca antrenor al Echipei Nationalei de fotbal a Romaniei pentru ca nu s-a implicat in matrapazlacurile/[afacerile dubioase] din fotbalul romanesc?

    Răspunde
     
  • cornel
    Iunie 5, 2013 la ora 20:22

    Intrebari:
    1. Ce salariu are domnul Victor Piturca pentru a conduce echipa nationala de fotbal?
    2. Victor Piturca a fost investit de catre L.P.F. ca sa aduca Echipa Nationala de fotbal a Romaniei la sapa de lemn sau la autodistrugere completa? Probabil ca da, daca urmarim ceea ce s-a intamplat in ultima perioada.
    Cred ca ar fi necesar ca domnul Victor Piturca sa returneze/doneze toti banii pe care i-a castigat in ultimul mandat de la L.P.F. la un orfelinat sau la un spital. Cred ca e un gest ce mai poate spala imaginea echipei nationale si imaginea lui Victor Piturca si L.P.F. care e un pic cam sifonata, avand in vedere multiplele scandaluri din fotbalul romanesc.
    E numai o parere.

    Răspunde
     
  • Aptilin
    Iunie 5, 2013 la ora 19:36

    Guran cand prezinti stirile sportive deoarece Piturca are obrazul gros ? ? ?

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 18:07

    Eu zic despre tarile „care au calcat stramb si era sa dea toata Europa peste cap” ca ar putea fi egale cu Germania (ca in fabula aceea cu caini si catei, ce-mi mai place!) doar pe ici pe acolo. Adica pe acolo pe unde n-ar putea sa dea Germania insasi peste cap. Carevasazica, daca la un organism comunitar care supravegheaza bancile (si care nu este un Minister al unui Guvern al unei Federatii) ar ajunge, bunaoara in forul de conducere reprezentantii Ciprului, Maltei si Romaniei, sa zicem (dl. Olteanu ar putea fi numit, bunaoara, ca este viceguvernator si un finantist cu mare experienta) ar fi oare acesta impartial ? Ar lua decizii in favoarea Germaniei? Ar lua decizii in favoarea Maltei? In UE toate statele sunt egale, nu-i asa?! NU sunt caini si catei, conform tratatelor, prin urmare, reprezentantii lor pot accede in egala masura la functii de conducere. Doar n-o sa banuim pe cineva de incorectitudini ori incompetenta, chiar daca „a calcat stramb si era sa dea toata Europa peste cap”. Sau, poate, este mai bine sa constituim mai intai cadrul institutional care sa interzica cuiva „ sa dea toata Europa peste cap” si apoi sa cerem Germaniei sa fie egala cu Ciprul? Mie asa mi s-a parut din ceea ce am citit in presa ca se pune problema.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 17:53

    D-le Moise observ o noua abordare a aplicarii CP si CPP, a caror intrare in vigoare a fost amanata in folosul bancilor, pentru care initial mi s-a parut ca aveti un punct de vedere mai ingaduitor. Nu pica sistemul bancar, fiti fara grija. Dreptatea trebuie facuta chiar daca respectivele institutii financiare vor avea castiguri ceva mai mici. Vor lua din fondurile destinate pentru creditare. Cum care fonduri pentru creditare?! Ziceti ca nu sunt? Foarte bine, inseamna ca nu vor fi afectate.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 17:46

    Sunt impresionat pana la lacrimi de firmele producatoare sde energie din surse regenerabile. Cum spuneam mai inainte, subventiile astea care intr-o tara cu capacitate hidroenergetica deosebit de importanta sunt (erau) cele mai generoase din UE, sunt acordate si in cea mai saraca tara din UE (despre Bulgaria, Borisov stie mai bine). Emotia mea vine mai ales din compasiunea cu care sunt priviti investitorii care nu mai primesc atat de mult din banii mei pe cat s-au asteptat, saracii. Dupa impozitarea panourilor, UE ar putea foarte bine sa impoziteze suplimentar si moristile. Altfel, astept cu interes aplicarea strategiei nationale energetice. http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/colectivul-care-va-elabora-o-alta-strategie-energetica-nationala-va-fi-selectat-in-iunie-89824/
    Pana in prezent nu este clar daca sau cand va fi finalizat proiectul Cernavoda, cu toatre reactoarele puse in functiune, nu este clar cand va fi construita noua hidrocentrala pe Dunare despre care s-a tot vorbit. Dar se cer bani pentru subventionarea sfarlezelor de am devenit centru mondial de atractie pentru investitorii in asemenea SRS. Of, iar mi-amintesc de Borisov.

    Răspunde
     
    1. laurentiucat
      Iunie 5, 2013 la ora 21:13

      de ce nu va amintiti de boc…? ca el a semnat cu moristile…

      Răspunde
       
      1. cornel
        Iunie 5, 2013 la ora 21:28

        Aveti perfecta dreptate. Marele guvern Boc a venit cu cea mai generoasa schema pentru ENERGIA VERDE din Europa (economia romaneasca cica „duduia”) care e platita din banii prostilor romani (persoane fizice si juridice). Iar valoarea adaugata adusa in economia romaneasca de investitiile in MORISTI si PANOURI SOLARE nu a depasit 7%.
        Deci, care e smecheria?
        Unde exista castigul Romaniei din aceasta „excrocherie”, ca nu il vad?

        Răspunde
         
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 17:32

    Chestiunea cu Mercedes in Romania este o gluma de presa care se deruleaza cam asa: „Ce mai zic aia prin Romania?” … „Pe naiba, da-i in ma-sa de tigani!”… „Da’ la noi, la Budapesta, cum merge treaba?”… „Nasol”. „Ia pune mana si scrie un articol cum ca la noi, in marea si mandra Ungarie, unde a venit Mercedes in detrimentul tiganilor romani care n-au drumuri, productia a crescut atat de mult datorita harnicilor muncitori maghiari, incat nu mai face fata capacitatea de productie a uzinei. Si vor sa mai construiasca o fabrica si in Romania. Ai intales?” …”Da, sefu, da’ capacitatea n-a crescut, Daimler n-a anuntat ca vrea sa mai construiasca unitati de productie nici in Ungaria, nici in Romania, iar masinile oricum nu se prea vand ca este criza. Apropos, daca tot vrea sa extinda capacitatile de productie, de ce n-ar construi aici, in Ungaria, si ar face-o la 150 km mai incolo (ca doar n-or sa faca fabrica la Vaslui!)” . „Nu fac, dom’le nici o fabrica. Daca nemtii vor spune ca este o aiureala, le comunicam respectuos ca am vrut sa-i flatam putin, ca lucreaza mult si bine in fabrica din Ungaria. Altfel, este un subiect de presa. Romanii se vor opari ca le vine Mercedes pe cap si nu sunt pregatiti sa-i primesca. Tot n-au construit inca vreo sosea ca lumea! Noi vom putea sa radem de ei si sa le spunem ca daca Mercedes vrea sa construiasca o noua fabrica o va face tot in Ungaria, unde sunt muncitori harnici si priceputi, unde sunt autostrazi si este populatia civilizata, nu la tiganii din Est. Astfel, o saptamana avem ce scrie in ziare si ne mai batem joc putin de romani.”

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 17:09

    Notele la Bacalaureat sunt din ce in ce mai mici si pentru ca au devenit tot mai stricte conditiile de supraveghere a candidatilor in timpul examinarii. Cea mai noua metoda de copiere, spre exemplu, este cea cu sticla de apa Dorna, pe a carei eticheta transparenta pot fi scrise copiute greu de observat. Elevii, intrebati, spun ca prefera si spera inca sa se renunte la camerele de supraveghere, nu se inghesiue sa ceara consultatii suplimentare la materiile la care se da examen. Pe de alta parte, simularea examenului si pregatirea speciala in vederea sustinerii lui au devenit obligatorii. Cel putin pentru cadrele didactice. ASE, spre exemplu, dar nu numai, ofera consultatii gratuite pentru candidatii care urmeaza sa sustina examenul de admitere pentru studiile de licenta. In orice caz, asa cum s-a mai vorbit si se vorbeste an de an, este vorba nu despre o criza a invatamantului romanesc, ci despre o criza sociala mult mai ampla, mai profunda. Atat timp cat presa propune drept modele sociale pe G. Becali, care a reusit in viata, cladindu-si averea impresionanta cu o educatie precara (eufemistic vorbind) si nu este vazut ca un infractor, ci ca un erou national si un binefacator caruia i se datoreaza recunostinta, elevii nu sunt motivati sa studieze. Criza sociala contribuie negativ si asupra aportului educational care ar trebui sa vina din partea familiei. Si in fine, dar nu in cele din urma ca importanta sociala, contributia personala a cadrelor didactice este tot mai slaba odata cu scaderea motivatiei acestora. Oricata constiinta patriotica ar avea profesorii, lunar sunt nevoiti sa-si plateasca cheltuielile de intretinere. Pe de o parte. Pe de alta parte, observa si ei injustitia sociala atunci cand veniturile lor suntcomparate cu cele ale medicilor sau ale politistilor, ceea ce are un caracter demobilizator suplimentar. Constructia unei societati incepe in mod natural cu educatia ei.

    Răspunde
     
  • Gigi
    Iunie 5, 2013 la ora 17:02

    De acord, doar ca e vorba de TAMAS. In plus, cred ca FRF ar trebui sa-l demita pe Piturca si sa-i ceara daune. Daca toate acestea s-ar intampla, am privi altfel lucrurile.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Iunie 5, 2013 la ora 17:13

      „…cred ca FRF ar trebui sa-l demita pe Piturca”_Eu cred ca ar trebui sa spuna mai intai pentru ce a fost numit. Pe langa banii frumosi pe care i-a luat de la Federatie, elementele de interes aduse de Piturca au fost in legatura cu Vica Blochina si legaturile ei cu A. Mutu.

      Răspunde
       
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 16:47

    Condamnarea infractorilor nu trebuie sa fie influentata de culoarea politica a borfasilor, prin urmare, punerea la indoiala a corectitudinii actului de justitie in cazul d-lui Falca, spre exemplu (in fond, este vorba despre un proces de intentie), are acelasi efect de influentare negativa a increderii cetatenilor in Justitie. In context, cineva ar putea spune ca daca dl. Falca va fi condamnat, iar dl. Petre Roman nu va fi nici macar cercetat in legatura cu utilizarea in mod abuziv a locuintei de serviciu, spre exemplu (cu siguranta sunt motive cu mult mai intemeiate pentru a fi cercetat si condamnat in calitate de fost sef al guvernului din perioada mineriadelor), inseamna ca Justitia NU functioneaza. Justitia trebuie sa actioneze neconditionat si absolut independent, asadar, nu pot fi asociate diferite cazuri si dosare in functie de apartenenta politica a suspectilor, fiecare speta urmand a fi judecata individual. Am mai auzit aiureli de felul „nu poate fi judecat si condamnat I. Iliescu, daca nu este judecat si condamnat T. Basescu”. Si invers. Este de o irationalitate absoluta. Fiecare trebuie cercetat si, dupa caz, condamnat in mod independent, fara niciun fel de conditionalitate. Altfel, ne intrebam cum de s-au putut fura banii europeni (cei despre care tot scriem noi pe-aici ca pot genera crestere economica, iar prim-ministrul V. Ponta ne asigura ca vor fi absorbiti de nu se vor vedea) in tot judetul Caras Severin, cu complicitatea a vreo 30 de primari etc. fara implicarea d-lui Presedinte al Consiliului Judetean, S. Frunzaverde. Adica, domnul care spunea ca paraseste PDL pentru ca nu mai suporta statul politienesc (care cerceteaza carevasazica implicarea domniei sale in potlogarii) si se alatura celor din USL care sustin statul mai putin politienesc.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 14:02

    Nu merge cu gratierea, experimentul de presa continua : Amnistia Generala. Mass-media pregateste sustinerea populara pentru o masura, altfel extrem de nepopulara. Cetatenii romani n-au chef ca toti borfasii condamnati la mai putin de patru ani sa fie eliberati, pentru a nu se trezi ca strazile sunt pline de hoti, talhari, care sa le dea in cap doar pentru a vedea daca experimentul Frijiji functioneaza. Ramane de vazut. In cazul lui Piturca, el se alatura clase noastre conducatoare in calitate de Conducator al selectionatei nationale a Romaniei de Fotbal. N-am sa-i insirui, dar este reprezentativ Conducatorul Guvernului, infractor prin actul de plagiat de care este acuzat s.a.m.d. Piturca NU est altfel decat noi. Noi suntem cei care, asemenea cetatenilor din localitatile care si-au ales infractori in functii de primari, am ales sa fim condusi de infractori. Noi suntem cei care l-au martirizat asezandu-l alaturi de Iuliu Maniu si l-am ovationat pe Adrian Nastase. Daca suntem priviti in strainatate ca niste gunoaie, este pentru ca ne straduim sa le oferim argumente simple, clare, de felul „in tara orbilor cel c-un ochi e imparat”. Daca am demonstra ca nelegiuitii din conducerea institutiilor nationale sunt accidente pe care le regretam si facem eforturi in directia inlaturarii lor, iar modelele noastre sunt de fapt caracterizate de cinste, harnicie, inteligenta etc. am primi apreciere. Altfel, ne laudam singuri ca am invins Trinidad si Tobago la fotbal, in mod ridicol, ne laudam ca putem creste economic cu 1,6%, cand avem un potential incomparabil mai mare, sau ne transformam in eroi borfasii. Noi sustinem o Federatie de Fotbal corupta, al carui sef este numit prieteneste „Nasul”, cu o Liga asemenea, al carui sef este numit „Corleone”. Piturca ne reprezinta. El nu va demisiona, asa cum n-a demisionat A. Severin din Parlamentul European si cum n-a demisionat Radu Vasile al carui mandat de prim-ministru fusese revocat de Presedinte. Nu exista demnitate, nu exista bun-simt.

    Răspunde
     
    1. laurentiucat
      Iunie 5, 2013 la ora 14:19

      domnule…ca deobicei deschideti balul uitandu-l pe primul infractor al tarii in multiple cauze.
      nu le enumar aici, pentru ca sunt arhicunoscute.
      am intervenit ca sa restabilesc adevarul si nu ca sa-l apar pe ponta.
      daca ponta e infractor…o fi! dar la fel de infractor e si nasul nostru…domnul guvernator.
      in rest, cu unele chestii sunt de acord.

      Răspunde
       
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 13:34

    Domnule, sunt extrem de impresionat de oamneii buni si cu familie care talharesc statul (inclusiv pe mine, adica) iar exemplele recente A. Nastase si G. Becali sunt binecunoscute, mai ale pentru ca beneficiaza de o intensa mediatizare si datorita acesteia, de o puternica sustinere publica. Spre exemplu, bunatatea d-lui G. Becali se bazeaza pe generozitatea cu care a daruit bani furati. Are deja trei condamnari definitive si nimeni nu poate contesta ca ele reprezinta consecintele unor infractiuni care i-ar fi adus autorului avantaje materiale. Cate altele nu or fi cele care nu au putut fi dovedite! Dar, toata lumea era si este constienta ca prostia si lipsa de educatie nu i-ar fi putut permite lui Jiji sa aiba averea pe care o are daca aceasta ar fi fost obtinuta pe cai legale. Stiau la fel de bine asta si capii bisericii care au primit donatiile lui. Au spus atunci ca nu exista o condamnare. Acest sacrilegiu are loc in contextul in care Parintele Giuseppe Puglisi, ucis de Mafie in 15 septembrie 1993 in fata bisericii, a fost beatificat in Sicilia. Cu patru luni inainte de asasinarea lui Giuseppe Puglisi, Papa Ioan Paul II le ceruse sicilienilor sa infrunte Mafia. Giuseppe Puglisi era preot paroh la biserica San Gaetano, din cartierul Brancaccio din Palermo, una dintre zonele controlate de Mafie. In predicile sale preotul isi indemna credinciosii sa incalce omerta si sa-i denunte pe mafioti, in ciuda amenintarilor. A fost executat in fata bisericii, la comanda a doi mafioti locali. Becali, in schimb, a dorit sa ia Biserica partasa la faradelegile sale daruindu-i bani furati, pe care Biserica Ortodoxa i-a acceptat stiind ca sunt furati. Acum exista nu una, ci trei condamnari penale ale lui Gigi Becali, dintre care doua cu executare. Astept reactia Bisericii Ortodoxe Romane.

    Răspunde
     
    1. laurentiucat
      Iunie 5, 2013 la ora 14:12 Răspunde
       
    2. laurentiucat
      Iunie 5, 2013 la ora 14:13 Răspunde
       
  • Constantin
    Iunie 5, 2013 la ora 13:33

    „Darea de mita ramane infractiune in Romania”- sugereaza ca o sentinta diferita de cea data de ICCJ in cazul lui Becali ar fi dezincriminat darea de mita. Este o gluma care pune in evidenta lipsa de incredere in Justitie. Dar, infractiunea respectiva ar putea fi dezincriminata de catre Parlament, ori despre Parlament observ ca NU se fac glume, desi Parlamentul este institutia cu unul dintre nivelele cele mai reduse de incredere din partea populatiei. Si pe buna dreptate, avand in vedere componenta sa si comportamentul membrilor sai. Nu trebuie sa uitam ce spunea personajul central al faradelegii acesteia, el insusi deputat PNL, membru al Comisiei Juridice din Camera Deputatilor, in urma cu 4 luni in fata sediului DNA, cand ziaristii l-au intrebat despre dosarul „valiza”:” De ce CSM-ul nu s-a implicat? Mai este ceva mai grav. În dosar exista un judecator cu o opinie separata (…). Judecatorul ori e manevrat, ori el nu ştie că premierea nu-i corupţie(…). Lasă că vin ai mei la putere”. Indranesc sa presupun ca nimeni nu doreste subminarea increderii in Justitie intr-un moment in care aceasta isi face datoria si are nevoie de sustinerea publica. (Ceea ce ma sperie, insa, este ce ma fac daca ma imbolnavesc, doamne fereste?! Shpaga pe care o dau la dom’ doctor ca sa-si indeplineasca obligatiile profesionale, ca doar ati vazut ce frumos vorbea doctorasul acela frumusel, G. Diaconu, care apare mereu la TVR, despre medici, ar putea sa-mi aduca o condamnare de 5 ani de parnaie. Ptiu! )

    Răspunde
     
  • Cristi Brancovan
    Iunie 5, 2013 la ora 09:49

    Eu ma bucur ca domnul Guran s-a ambitionat sa urmareasca subiectul penal „fotbalul romanescu”. Totusi nu am nicio speranta ca antrenorul Piturca o sa-i urmeze indemnul de a demisiona ca urmare a condamnarii din dosarul Valiza. Starea de normalitate in fotbal e fix invers. E anormal sa nu ai o condamnare (Piturca oricum mai are una si din tinerete), sa nu ai macar un dosar penal, sa nu ai macar o zi de arest.

    FC Arges Pitesti a fost retrogradata ca urmare a sesizarii procurorilor anti-coruptie, fara o solutie definitiva. La Steaua nu o sa se intample acest lucru in ciuda condamnarii definitive atat a celui ce conduce prin interpusi clubul cat si a presedintelui din acte Teia Sponte, prins cu celebra valiza in Cluj.

    Răspunde
     
  • CP
    Iunie 5, 2013 la ora 09:44

    Apropos de „egalitatea pentru catei” – pai cum sa-si mai aplice germania strategia INFLATIE LA CENTRU SI AUSTERIATE LA PERIFERIE daca scapa din mana autoritatea asupra sistemului financiar. Ar fi ironia suprema, sa se uneasca restul Europei si sa le mai taie aripile si ghearele la nemti.

    Răspunde
     
  • edy
    Iunie 5, 2013 la ora 08:48

    SOLUTIA ANTICRIZA, valabila pentru orice tara:
    Daca un „organism” are prea multa „grasime” (bogati) si prea multe „tumori” (mafioti), celelalte „celule” ale „organismului” (oamenii cinstiti care muncesc) sufera si tot intregul (statul respectiv) este bolnav (resursele fiind distribuite si consumate incorect).
    De aceea solutia este simpla: eliminarea „tumorilor” si „consumul din grasimi” pana „organismul” devine sanatos … mai direct spus, ar trebui sa se colecteze suma necesara din surplusul bogatilor, pentru a se investi in educatie, agricultura, locuri de munca bine/corect platite pentru toti, sanatate, productie pentru export, cercetare etc. (cu transparenta totala privind investirea/cheltuirea banilor).

    Răspunde
     
    1. Jurca Nina
      Iunie 5, 2013 la ora 09:45

      In aceeasi idee se inscrie si problema clauzelor abuzive legea 193 cu cele doua amendamente ce vor intra din iulie in vigoare, sa mai taiem din surplusul de grasimi super veniturilor bancare si sa lasam si platitorii de rate si taxe onesti sa traiasca altfel le vor lua oxigenul si dreptul la o viata sanatoasa si cinstita,fara discriminari si inselaciune a la loby bancar ilegal, te rog Moise sa analizezi si sa comentezi urmatorul link
      http://www.facebook.com/l/bAQEf0cLo/www.economica.net/bancile-au-calculat-pierderi-de-5-mld-lei-din-introducerea-proceselor-colective-pe-clauze-abuzive_54160.html

      Răspunde
       
  • costid
    Iunie 5, 2013 la ora 01:43

    aceste condamnari din fotbal si diverse afaceri au loc dupa ce am ratat aderare la Schengen dupa ce ministrul german de interne spune ceva de justitie ,cred ca trebuie sa-l rugam mai des sa faca asfel de declarati poate asa condamnam mai multi corupti .

    Răspunde
     
  • CTL
    Iunie 4, 2013 la ora 21:40

    DECI, ne prezentati sport ?

    Răspunde
     
    1. Cristian
      Iunie 4, 2013 la ora 23:53

      Uraaa ! Inseamna ca Daniela Enachescu va prezenta ”Biziday” :))).E bine si asa, desi o preferam pe Marina Neagu, dar acum s-a maritat 🙁 Sau poate Eda Marcus, mai stii ?:)

      Răspunde
       
  • valentin
    Iunie 4, 2013 la ora 21:28

    Draga Moise ,
    o sa fi surpins dar lucrurile se rezolva in stil romanesc .
    1. Invatamantul a gasit o metoda nou de a rezolva problema de la bacalaureat .Adica indicatia a fost ca sa lase corigenti pe cei care nu au sanse sa ia bacu astfel incat din 100 de elevi ce termina liceul numai 60 vor intra in bac deci promovabilitate mult mai mare deci invatamant eficient. Astfel se fac statisticile in Romania unde evident ca o ducem mult mai bine.

    2.Bancile au rezolvat o parte din problem tot in stil romanesc. Adica nu mai exista un contract standard la banca ci unul „personalizat” care ca si in reclama poarta numele clientului. Astfel cu aceasta chichita legala chiar daca un client castiga procesul cu banca o sa spuna ca ceilati clienti nu au accelasi contract deci nu se aplica la general acest caz particular. DECI TEAPA!!
    Evident ca nu vor decat ANPC pentru ca acesta este de stat si cu statul se poate negocia dobanzi mai mici daca ….. se inchid ochii pentru abuzurile bancilor. Deci vom sponsoriza dobanda de imprumut a statului.

    3. Falsi inspectori nu face dacat sa confirme perceptia patronilor de coruptie generalizata si haos legislative.
    Oare un inspector nu ar trebui sa vina cu un ordin de servici cum de altfel ar trebui ca politisti care stau la panda sa detina.
    IN concluzie smecheriile balcanice se aplica la banci la stat la biserica la hipremarket la firme la orice dar sa mentinem aparentele de corectitudine.
    Mai rau se molipseste si EUROPA

    Răspunde
     
    1. laurentiucat
      Iunie 4, 2013 la ora 23:18

      e mai corect asa. sa intre in bac cine merita…

      Răspunde
       
      1. Valentin
        Iunie 5, 2013 la ora 11:51

        Nu are nimic cu corectitudinea. Se raposteaza ca pe vremuri depasirea productiei si a procentelor de promovabilitate. In fapt daca consideri toti elevi care au terminant cum ar fi corect promovabilitatea se prabuseste.
        Cosmetizarea statisticilor este o tampenie deoarece duce la analize incorecte. Elevii aceia care deja termina si sunt pe piata muncii nu dispar exista si trebuie sa-si gaseasca un loc de munca. Practic disparitia scolilor profesionale se vede acum. Directorii de scoli i-au folosit pe elevi sa-i duca pana in clasa XII-a au incasat bani deoarece finantarea este per elev si acum cand nu mai au nevoie de ei sunt pur si simplu abandonati. Daca ii lasau corigenti in clasa XI -a acestia ar fi abandonat scoala si scazand numarul de elevi scadea si contributia statului . Asa in clasa XII -a deja este irelevant bani au fost incasati si domnul cu mila. Acesta este stilul romanesc de a face educatie fara scrupule. Problema este ca sistemul de invatamant nu este pentru procentaje ci pentru educatia copiilor.

        Răspunde
         
        1. laurentiucat
          Iunie 5, 2013 la ora 13:09

          si asta e corect!

          Răspunde
           
  • Alin
    Iunie 4, 2013 la ora 21:19

    Daca nu e pus videoul pe youtube, de ce scrieti ca poate fi urmarita si acolo?

    Răspunde
     
  • cornel
    Iunie 4, 2013 la ora 20:51

    Domnul Mitica Dragomir, sau Mitica de la Liga, mi se pare un personaj interesant si exotic, asa cum a fost si Gigi Becali pentru fotbalul romanesc.
    In timp de Mitica de la Liga face raiting la televiziuni prin declaratii interesante si „colorate” (pare un om bun, de treaba, care te „rezolva” daca ai vreo problema cu regulamentul si/sau neintelegeri cu arbitrii) asistam cum fotbalul romanesc isi da ultima suflare in mocirla care e coruptia, lipsa de moralitate si lipsa de valori morale care a pus stapanire pe fotbalul romanesc. Parca astazi nationala de fotbal a Romaniei joaca cu ……., Torja lipseste ca a fost un pic ametit si a spart usa de la un bloc de locatari iar echipele de fotbalisti juniori din Romania se zbat intr-o saracie lucie. Si in final te intrebi de ce fotbalul romanesc/[echipa nationala de fotbal] nu mai are valoare sau valoarea sa se apropie de ZERO.
    Uite d’aia.

    Răspunde
     
    1. cornel
      Iunie 5, 2013 la ora 20:09

      Cu scuzele de rigoare: Tamas a avut probleme cu alcoolul si cu usa de la intrare de la blocul de locatari si nu Torje.
      PS : Piturca nu isi va da demisia de la conducerea Echipei Nationale de fotbal pentru ca a avut un MARE SUCCES profesional, asa cum a vazut toata lumea. Echipa Nationala a Romaniei a castigat cu 4-0 impotriva unei alte echipe, de pe locul 83 in lume, parca. Care e diferenta intre o echipa de pe locul 83 si o echipa de pe locul 183, in lume? Asteptam un raspuns de la un mare selectioner – Victor Piturca (vezi aici rezultatele nationalei sub conducerea sa, din ultima perioada, pentru care a primit un salariu BABAN fara sa aiba vreun obiectiv de atins. In final te intrebi : de ce nu au existat rezultate? Uite d’aia).

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase