Taxa de solidaritate nu se justifică

Publicat la data de de Moise

taxa 2 blog

de Moise Guran

Premierul Victor Ponta revine într-un mod care mă surprinde asupra ideii de a-i pune pe angajații statului să plătească o taxă de 10% din salariu dacă au salarii mai mari de 1000 de euro. Mă surprinde pentru că Ponta ar trebui să știe unul dintre principiile de bază ale Constituției, care prevede egalitatea în fața legii și, sincer să vă spun, mă sperie gândul că îl știe. Guvernul nu va putea niciodată să îi taxeze discriminatoriu doar pe angajații statului, iar dacă va încerca acest lucru și va fi respins de Curtea Constituțională mi-e teamă de momentul în care Ponta ar putea zice … păi atunci să aplicăm nediscriminatoriu taxa tuturor angajaților din România, deci inclusiv celor de la privat.

Lăsând la o parte genul acesta de scenarită conspiraționistă, lăsând la o parte stupiditatea intenției de a taxa performanța celor cu salarii mai mari întru satisfacția celor cu salarii mai mici, Ponta chiar poate face legal genul acesta de … să-i spunem reformă? În tot sistemul bugetar salariul mediu brut este sub 500 de euro. Cu unele mici excepții, doar șefii au venituri de peste 1.000 de euro. Acestea sunt rotunjite de o indemnizație de conducere cuprinsă între 5 și 25%. Deci, dacă vrea neapărat să taie din salariile bugetarilor mai bine plătiți, ar fi suficient să reducă aceste indemnizații de conducere. Lucrurile stau oarecum diferit la companiile cu capital de stat, acolo unde salariile chiar sunt mari, iar media se apropie bine de 1.000 de euro. În acest domeniu taxarea suplimentară poate avea doar două efecte – fie angajatul pleacă în privat, căci de cele mai multe ori el este un specialist în domeniul său, fie chiar nu-l interesează salariul căci trăiește din șpagă și afaceri pe spinarea statului.

În aceste cazuri taxarea lui Ponta este fie contraproductivă fie ineficientă. Cât despre indemnizațiile de conducere ale bugetarilor, premierul le poate tăia cu exact același succes, căci majoritatea instituțiilor publice sunt conduse de politruci de la partid. Problema în acest caz este alta – nimeni nu știe exact câți șefi sunt în sistemul bugetar din România.

Categoria: MOISE
Etichete: , , ,

Comentarii prin facebook

41 răspunsuri la Taxa de solidaritate nu se justifică

  • Dan Chiru
    Aprilie 11, 2013 la ora 20:33

    Eu zic ca treaba asta see you taxa de solidaritate e cea mai mare cacealma. Logic va fi respinsa la curtea constitutionala……si atunci de oare unde vor face rost de bani? Raspunsul l-ai dat in mai multe stiri………..eeeee…….stiti raspunsul…….Din privatizarile care vor urma a se face. Pe o parte sunt obligati de catre FMI sa le privatizeze, pe cealalta parte trebuie sa rezolve problema pensiilor. Si cum spune vorba romaneasca impaca si varza si capra. Banii din privatizari vor ajunge sa stinga datorii facute, prin promisiuni electorale sau nu, de catre politicienii romani. Treaba asta se intampla de la revolutie incoace…..Asta e Romania. Hai sa emigram. Mie, de vreo 12 ani incoace imi cam iese patriotismul pe ochi si urechi, ochi care au fazut si urechi care au auzit ce invarteli se fac de catre policitienii romani. Sa facem o comparatie intre clasa politica din perioada interbelica si actuala clasa politica…….. Am auzit la un radio local de un parlamentar de la Pogoanele din Buzau, care pe langa altele cand a fost intrebat ce profesie are, el a raspuns ca a lucrat la automobile intr-un service auto. Felicitari pentru el si imi este mila de noi. Radeam cand auzeam ce perle scotea si lacrimam in acelasi timp. Poate ca o meritam. Cine stie…..

    Răspunde
     
  • Constantin
    Aprilie 10, 2013 la ora 21:29

    Probabil ca taxarea suplimentara nu se va aplica; bugetarilor, in mod exclusiv, pentru ca este neconstitutional, tuturor, pentru ca pierd sustinerea electoratului. Economic, este imposibila aplicarea pentru ca probabil activitatile platite cu mai mult de 1000EUR s-ar externaliza si ar aparea o puzderie de PFA si salariati care castiga 999EUR. Dar, ma intreb, nu observa nimeni ca Hollande se duce la vale cu taxarea lui? Ca marirea taxelor este un tampon, o frana, pus economiei? Ca daca este taxata performanta in munca, efectul este scaderea performantei? Nu vorbesc neaparat de masuri liberale ori socialiste in economie, ca in mod sigur iar se gaseste cineva care-mi cere sa demonstrez de ce un principiu stiintific nu este conform cu opinia lui, la care are dreptul in mod democratic, dar este o masura de elementara logica economica. Stiu ca Guvernul nu are specialisti in Economie, dar cred ca pe langa inconvenientul acesta persoanele care ocupa functiile respective sunt parasite de inspiratie.

    Răspunde
     
  • dan onofrei
    Aprilie 10, 2013 la ora 20:16

    buna seara la toata lumea-
    e buna aia cu Constitutia si ..egalitatea cetatenilor…fara discriminare…pai eu zic ca asta suna precum basmul ala frumos -tinerete fara batrinete si viata fara de moarte!buna ar fi -am o rugaminte -daca cunoasteti tara de pe glob (inclusiv o insula pustie ) in care sa existe asa ceva va rog din suflet dati-mi si mie un mail:VA ramin recunoscator pe viatza si ma grabesc sa imi fac un azil politic pe acel petec de pamint!
    -CA situatia nu e usoara (nicaieri) nu se poate contesta,dar nu vad o solutie in a taxa exact pe cei care aduc power pentru o societate caci nu crerd ca acolo in Romania ca oriunde in lume la ora actuala cineva sa fie platit cu zel la nivel inalt de un patzron-mai repede cazul contra este aplicat -sa te munceasca de cvte rupe in doua si bani cum zic romanii CANCI!!Poate ar fi mai bine ca domnul Ponta sa faca la o padure de linga BUcurersti(BAneasa de exemplu) un cimp mare cu pari de lemn indreptati in sus(vezi epopca Vlad dracula ) si bine ascutiti in care sa ii traga cu popul in acei pari pe toate huidumele care dupa 1989 au distrus cu buna stiinta toata avutia nationala (CARE NU A FOST MICA!!!!)pentru catre s-au sacrificat generatia care au dus si WW2 in spate si si noi cei care am t6rait acolo si sintemk acum peste 60 de ani(Vezi cazul SAndu CAnada si mii plecati de acolo de greata inainte de 89).CA sa nu mai spun de cei care au distrus agricultura ROmaniei(mai ales IAS-uriule si INsatitutele de Cercetari agricole!!!) si au farimitat pamintul iar acum il vind pe bucati mari cu mile de hecatare la speculati straini-vezi filmul lui 3SAt cum germanii(unii speculanti fara pic de scrupule ) cumpara BAraganul Romanesc pe 2 parale (se duc din poarta in poarta sa ii convinga pe ultimii amariti de tarani sa isi vinda hectarul!!!!!).Si nu in ultima parte poate e mai bine sa ii ia la vizor pe acei asa zisi asistati sociali mai ales in zona rurala:NU inteleg ca un i9nginer din industria Romana hai sa zicem din petzrochimie carwe tre sa fie un specialsit deci sa cistige sa dea din salariul sau iar un tigan sa stzea la capul satului cu romul in poahar iar la sfirtsit de luna sa cerseasca ajutor socila de la comunitate:DAtr exemple de abuz sint destule si in toata Europa.DECI mai intii domnul POnta DACA ESTZE CORECT VSA TARGA LA RASPUNDETRE PE TOTI GAINARII de nivel inalt care au distrus Romania sistzematic dupa 1989.CA au de unde sa dea -vorba ceea tara e plina de vilisoare si AUDI-uri si alte celea deci are balta peste sa dea fiecare dupa fapta :Nici mai mult nici mai putin:CA vorba ceea daca tot vorbim de solidaritate !!!!PArca as zice ca mai bun decit domnul Ponta ar fi la ora actuala un domn pe acre l-am vazut in Youtube -are canalul cu numele istorie adevarata si se numeste colonel in rezerva Mirceac Dogaru:SA-l afac dom,nmu POnta pe acest domn consilioerr cu Solidaritatea si va face el rost de bani de la banditii care au distrus ROMANIA!dupa 89, fara revolutie ,doar dupa metoda Vlad a lui Tzeapa

    Răspunde
     
  • TiberiuC
    Aprilie 10, 2013 la ora 19:00

    Adica in 2008 cand patronul a venit la mine si mi-a spus: „nu mai pot sustine salariu minim de 650 ron de pe cartea de munca va trebuii sa te trec cu 100Ron/luna/ 2h/zi, teoretic, ca practic tot 8 – 10 ore lucrezi” inseamna ca a fost anti constitutional? Ce era sa fac? sai zic ca e neonstitutional si va trebuii sa scada salariu la toti???? chiar asa naivi suntem??
    Mi-a spus-o patronul in fata, accepti sau te dau in somaj si pa.. La stat de ce nu functioneaza asta?

    Răspunde
     
  • LN23
    Aprilie 10, 2013 la ora 17:31

    In politica,prostia nu este un handicap!
    Iata o masura controversata deja din enunt,care este practic ineficienta(adica nu aduce NIMIC!) dar care are rolul de a stimula ingeniozitatea celor la care s-ar putea aplica,tocmai ca sa nu se aplice!
    Bravo natiune,halal sa-ti fie!A meritat o revolutie,ca sa-l avem pe Ponta sef!

    Răspunde
     
  • mihaix
    Aprilie 10, 2013 la ora 16:53 Răspunde
     
  • un turist
    Aprilie 10, 2013 la ora 12:54

    Foarte neplacut dar si noi in Germania platim impozit de solidaritate de 23 ani si nu stie nimeni unde se duce si cind se va sfirsi.Nu este nimeni intrebat cit cistiga si in mod normal si in Romania fiecare ar trebui sa plateasca dar 10% este undeva prea mult si exagerat cind se vad nevoile populatiei de rind.

    Răspunde
     
  • Sabo
    Aprilie 10, 2013 la ora 11:33

    Daca este nevoie de bani la buget. Trebuie sa vanda statiunile turistice, cu un parteneriat 50%/50%, asa cum au facut si bulgaria.In felul asta si turismul ar merge si banii la buget din turism ar veni altfel..si poate ar fi eliminata mafia care exista in fiecare zona turistica.

    Răspunde
     
    1. Costi
      Aprilie 10, 2013 la ora 13:27

      @Sabo – Cred ca ai idei bune numai ca esti „defazat” cu vreo …20 de ani ! „Statiunile turistice” de care scrii , si care ar trebui vandute , mai sunt in propietatea Statului doar in …mintea ta ! Daca stii vreo statiune turistica a Statului Roman , te rog sa o scrii !

      Răspunde
       
  • Robespierre
    Aprilie 10, 2013 la ora 09:56

    Poate PSD sa faca impozitul de 1000%, economia privata este „experta” in evaziune pe salarii: in primul minut dupa publicarea legii, patronii trec in contracte cu 1 leu sub grila lui Voinea si merg tot pe 16%. Hahahahha!

    Răspunde
     
    1. Costi
      Aprilie 10, 2013 la ora 13:44

      @Robespierre -Frumos nick-name ti-ai ales , te crezi la fel de jmeker ca si fostul lider al Revolutiei Franceze ! Ai grija insa , idolul tau a ajuns pe esafod si a ramas fara …cap !

      Răspunde
       
  • Costi
    Aprilie 10, 2013 la ora 06:13

    @Moise
    Voi fi „scurt” , ieri mi-ai reprosat ca am scris mai mult decat tine !
    1.Dl Ponta nu e prost e doar viclean , a lansat „soparla” cu taxarea de 10 % pt a testa aliatii liberali dar si clientela de partid ! Prim-ministrul stie bine solutia corecta si legala : Impozitarea progresiva ! Pe care insa nu o vor nici liberalii si nici „burghezimea ” bugetara !
    2. In companiile de stat salarii mari , peste 1000 E au doar directorii si sefii de departamente . Daca inca nu stii , te informez ca acestea sunt si posturile pe care se fac exclusiv numiri politice . Clientela de partid este rasplatita astfel , s-a dus demult vremea cand respectivele posturi erau ocupate pe baza de concurs si competente profesionale !

    Răspunde
     
    1. Costi
      Aprilie 10, 2013 la ora 08:27

      P.S. -Apropos de reprosul pe care mi l-ai facut ieri : N-ai dreptate , am verificat , articolul tau a avut mai multe cuvinte decat comentariul meu ! E adevarat , nu cu multe dar sunt !

      Răspunde
       
    2. mihaix
      Aprilie 10, 2013 la ora 11:36

      problema este ca ponta va aplica impozitul progresiv si pt privati, pt ca doar asa e legal, si atunci nu va fi doar problema liberalilor si burgheziei… Va creste evaziunea, contractele facute pe sume la limita, sau firmele vor da faliment si specialistii vor pleca. In IT multi specialisti , consultanti , programatori cu peste 5 ani exp au peste acest salariu si nu sunt numiti politic. Probl politica cu burghezia se rezolva altfel, dar planul lui ponta e altul , taxarea clasei de mijloc. Nu e de ajuns ca ne pleaca oamenii destepti, acum o sa ii suprataxam ca sa le facem drumul mai usor, dupa ce ca ls noi oricum munca e cea msi taxata si adunate avem printre cele mai mari taxe din ue.

      Răspunde
       
      1. Costi
        Aprilie 10, 2013 la ora 13:36

        @mihaix -Uite , la ce ar fi buna o adevarata emisiune de dezbateri economice la TVR , ai putea afla ca impozitarea progresiva a veniturilor este practicata in majoritatea tarilor din UE , cu exeptia a catorva , printre care si …Romania !Deasemenea , in tara liberalismului economic-SUA- se aplica impozitarea …progresiva ! In loc sa faci pe …filozoful cu impozitarea veniturilor , ar fi fost mult mai simplu daca l-ai fi rugat pe Moise sa faca o rubrica la emisiunea de la TVR cu acest subiect !
        Ce spui Moise , te bagi ? Sau nu este acest subiect unul de …dreapta ?

        Răspunde
         
        1. mihaix
          Aprilie 10, 2013 la ora 15:39

          Costi, sa nu ma intelegi gresit. Eu sunt de acord cu impozitarea progresiva (chiar si pana la 80% pt cele mari, facuta cu cap).Consider insa ca ea trebuie grandita bine, alese pragurile cu grija, si facuta o data cu scaderea altor taxe si impozite, astfel incat salariatul din zona medie, sa castige mai multi bani pt a-i cheltui, fiindca si aici avem o problema (uite de ex as vedea ok o marire/impozitare progresiva facuta la pachet cu micsorarea unor alte taxe gen cas si cu o micsorare a tva ). Problema pe care am zis-o , este ca la noi , adunate, taxele per salariat (salariat si patron) , sunt mai mari decat in toate tarile pe care mi le-ai dat tu exemplu.
          Si am o intrebare: in exemplele tale, 1000 de euro este un salariu mare , impozitat cu un procent mare, sau un salariu mic/mediu ? Ca din ce stiu in tarile vestice 1000 de euro este cam in zona de jos, impozitata destul de putin (chiar si in Cehia si Slovacia un asemenea salariu e mai putin impozitat ca la noi, desi noi avem doar 16% , daca consideri toate taxele iesi mai bine acolo, in zona 1000-3000 de euro).
          Si da , ai dreptate , este un subiect f bun de discutie, si exact asa ar trebui sa faca si guvernantii nostri: sa ia toate datele, si sa vada ce sa creasca si ce sa scada,ce inseamna si care vrem sa fie salariul mediu, ce impozitam mult , cat sa mearga in consum si cat la stat, etc. Lucruri f importante, care trebuiesc planificate, nu aruncate la tv ca dnul Ponta , populist , la genul sa luam de la bogati si sa dam la saraci. Pana la urma trebuie sa decidem unde sa ne ducem ca tara, daca vrem salarii medii de 1000- 2000 de euro, sau daca se doreste sa avem in continuare oameni saraci ca masa de manevra electorala cu 100 de euro pe luna, care se uita cu ura la ceilalti, si zic : ce bine face PSDul , uite cum ne face tara de asistati sociali.

          Răspunde
           
        2. mihaix
          Aprilie 10, 2013 la ora 15:47

          Si dupa ce fac planul, sa vina Ponta si Voinea, intr-o dezbatere publica, sa prezinte toate masurile si daca ele sunt ok, nu cred ca ne vom plange ca ne creste impozitul in privat , si chiar daca ne scade salariul, daca voi cumpara produse mai ieftine datorita tva-ului.
          Totul tine de cum stii sa prezinti informatia, uite de exemplu mi-a placut cum o facea Margaret T profesionist, iar aici Ponta a gresit, aruncand o bomboana populista precum basescu.

          Răspunde
           
  • Dan
    Aprilie 9, 2013 la ora 23:19

    Parerea mea este ca se pregateste o taxa pe veniturile mari ca in franta, iar poporul o sa o accepte pt ca nu inteleg ca cei platiti peste 1000 euro sunt specialisti, ca o sa se sature de romania pana la urma.

    Răspunde
     
    1. laurentiucat
      Aprilie 9, 2013 la ora 23:37

      cred ca ponta vrea sa- i obisnuiasca pe specialisti cu taxele mari si daca nu emigreaza in rusia sau bulgaria sa nu aiba probleme de acomodare pe unde se vor duce.

      Răspunde
       
    2. CuSandu
      Aprilie 10, 2013 la ora 04:07

      Daca in Europa se taxeaza ca si in Canada, nu mai pleaca nimeni din Romania – e raiul pe pamint.

      Răspunde
       
      1. laurentiucat
        Aprilie 10, 2013 la ora 06:08

        si nici pedepsele ptr evaziune nu-s prea mari… de la o spaga acolo la cativa ani pe care ii poti face la fara frcventa sau la promotie, cu reducere 50%…

        Răspunde
         
  • laurentiucat
    Aprilie 9, 2013 la ora 23:08 Răspunde
     
  • CTL
    Aprilie 9, 2013 la ora 23:06 Răspunde
     
  • Eugen
    Aprilie 9, 2013 la ora 22:22

    Foarte interesant. Deci o impozitare a salariului doar pentru bugetari e „neconstituionala” pentru ca bugetarii n-ar mai fi egali cu angajatii la privat, dar faptul ca doar bugetarii au anul asta zile libere in plus in perioada 1-6 mai e perfect constitutionala.

    Răspunde
     
    1. laurentiucat
      Aprilie 9, 2013 la ora 23:08

      da , ptr ca sunt acordate de catre angajator…

      Răspunde
       
      1. ionescu
        Aprilie 9, 2013 la ora 23:18

        Pai si taxa de solidaritatae tot de la angajator e.

        Răspunde
         
  • laurentiucat
    Aprilie 9, 2013 la ora 22:18 Răspunde
     
  • Uta
    Aprilie 9, 2013 la ora 22:15

    Daca s-ar aplica legea unica a salarizarii personalului bugetar, care nu se aplica pentru ca anual se dau ordonante guvernamentale de nealicare, dar nici nu se elaboreaza alta lege care sa fie aplicata, ci se tot „strange un surub” prin care sunt afectati cei care ocupa functiile de executie nu cei pusi politic, care ocupa functiile de conducere.
    Deci va lovi in cei cu functii le conducere in marea lor parte aserviti politicului, si va primi o noua bila neagra de la USL. Dar va lovi in magistrati care sunt „deasupra legii”( a se vedea cazul cu reducerea salarilor bugetarilor cu 25%, la care curtea constitutionala a spus ca este legala, dar nu si pentru magistrati), si deci nu va fi constitutionala.
    Dupa cum bina se vede, este un zvon populist pentru a creste in sondaje. Nu aceasta este rezolvarea deficitului, si nici nu se face mare economie! Daca s-ar fi redus pretul la cativa Km de asfaltari de strazi (care s-au facut cu niste costuri de autostrazi) nu ar mai fi fost nevoie de diminuarea salarilor bugetarilor.
    Acea veche lege a ilicitului ar trebui adaptata noilor nevoi si repusa in aplicare pentru toti cei care nu-si pot justifica averile si taxarea veniturilor nedeclarate.
    Dar stiti cine sunt cei care nu doresc aplicarea unei astfel de legi! Cu toate ca in 07.06.2011, USL-ul expunea motivele foarte clar si corect. Nu critic un partid sau altul, ci ii consider responsabili de negasirea, sau neaplicarea unei solutii pe toti politicieni care s-au perindat la putere.

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 10, 2013 la ora 03:50

      Vorbiti de legea #7 : daca nu poti dovedi ca e al tau se confisca. Tare. Nici un avocat nu te scapa de asta.

      Răspunde
       
  • mihaix
    Aprilie 9, 2013 la ora 22:11

    Moise , stai linistit, u e o greseala, tonta vrea sa mareasca impozitul pe salariile mari. Adica sa le dea in cap burghejilor nenorociti care au peste 1000 de euro si care cica vor sa devina clasa de mijloc. Am zis-o de mutle ori, si el si Voinea au in cap f clar impozitul diferentiat, iar acesta este inceputul. Traiasca socialismul si poporul (asta mi-a readus aminte de interviul lui iliescu de pe a3, cand a tot tinut-o cu omul munci si socialsimul si omul rau capitalist, scabros)

    Răspunde
     
  • Nelu
    Aprilie 9, 2013 la ora 21:39

    In primul rind sunt prea multi bugetari si foarte multe institutii care fac tot mai complex sistemul , au fost create functii si posturi intr-o perioada cu crestere economica dar daca este criza nu reducem si activitatile ca in toate unitatile economice private ?!
    Sa mai simplificam sistemul si salariile sa fie simple fara tot felul de indemnizatii si sporuri ca suntem cunoscatori de limbi straine sau am dat zece amenzi si vrem o parte din contravaloare >
    Nu cred ca este neconstitutional sa faca o simplificare a salarizarii si eliminate toate sporurile (eu nu sunt la curent dar la privat sunt sporurile de la bugetarii ? oare sunt scutite de impozite?)

    Răspunde
     
  • Victor
    Aprilie 9, 2013 la ora 21:37

    Moise, dac tu sui ca ar fi discriminare daca taxa ar fi aplicata doar la muncitorii de stat, nu si la privati, NU TOT DISCRIMINARE AR FI SA SE APLICE LA CEI CU SALARII PESTE 1000 EURO, IN LOC SA SE APLICE UNIFORM?

    de unde naibi atata mentalitate socialista, e ok sa discriminezi bogatii, nu cumva sa discriminezi un tigan un bugetar sau ungur…

    tara e plina de oameni de nimic!

    Răspunde
     
  • laurentiucat
    Aprilie 9, 2013 la ora 21:32

    victoras ala mai intunecat e nas-tu si barza aia cred ca e boc in perioada aviara gripa…

    http://www.dailymotion.com/video/xkvi29_partly-cloudy-hq-walt-disney-pictures-and-pixar-animation-studios_shortfilms#.UWRdlZPLrAk

    Răspunde
     
  • CTL
    Aprilie 9, 2013 la ora 21:24 Răspunde
     
  • CTL
    Aprilie 9, 2013 la ora 21:22

    E,nu stiu daca e dretate sau nedreptate sau ce o fi. Stiu doar ca e praf in ochi, sa mai astampere multimea. Intreb, cati bani o sa stranga la buget din taxa asta ? Un fleac. Probleme sunt mult mai mari.
    Multe sunt de zis, dar eu cred ca daca ne axam pe eficienta, in orice facem, daca ne punem mintea la contributie, o sa avem o sansa cat de cat sa navigam prin apele astea tulburi. Si , dupa mine, apele mai tulburi inca nu au venit. La celalalt tarm lumea o sa arate altfel.
    Eu la bunica mea la tara, si pe un petec de pamant la coltul casei plantez un coacaz, si petecul ala trebuie sa-mi aduca plusvaloare. Cuvantul de ordine acum cred ca trebuie sa fie EFICIENTA.

    Răspunde
     
  • laurentiucat
    Aprilie 9, 2013 la ora 19:57

    ce depaseste 1000 de euro se taxeaza cu 10% . asa s-a procedat mereu . daca ai 1100 de euro salariu, platesti 1000*16% + 100*26% adica 160 +26 =186 de euro in loc de 176.

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 10, 2013 la ora 03:58

      E sigur ca asa functioneaza taxarea treptelor de salarizare, ca in ghidurile noastre de taxare scrie altfel, cica e 286…

      Răspunde
       
    2. cornel
      Aprilie 10, 2013 la ora 11:22

      Pai si daca bugetarului cu salariul de 1001 de EURO i se retine 100 EURO, ca taxa de solidaritate, dar el castiga spaga (cumulat) 200 EURO pe luna sau se face ca nu a citit toate conditiile la un contract de 10.000.000 EURO si produce un prejudiciu important la stat, e de bine sau e de rau ca nu inteleg? Care e prioritatea in evaluarea costurilor la bugetul de stat?

      Răspunde
       
  • stefan
    Aprilie 9, 2013 la ora 19:42

    nu am inteles daca vrea sa aplice taxa la salariile de peste 1000 euro brut sau net ?

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 10, 2013 la ora 04:02

      cine taxeaza net, careva-sa zica-i fraier.

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase