Ora de Business: marți, 26 februarie 2013

Publicat la data de de Biziday

oltchim-aperchim

Emisiunea poate fi urmărită aici: http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-86613 precum și pe canalul BiziDay de pe YouTube

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

16 răspunsuri la Ora de Business: marți, 26 februarie 2013

  • Adrian D.
    Martie 10, 2013 la ora 02:32

    Dory, peste 50 de ani este foarte probabil ca NU vor mai fi Cai ferate Romaneshti. Deja cateva mii de km sunt datzi la fier vechi in anii aceshtia, la comanda FMI. Dupa privatizare, dumnezeu cu mila.
    Dar s-ar putea sa ramana o linie ferata, asha de samantza, shi pe ea sa vezi trenuri Siemens. Asha cum le vad grecii, la ei acasa.
    Sie3mens shtie de ce e asha, la cata shpaga a dat ca sa se faca mishcarea asta.
    Asha ca s-ar putea ca un politician roman sa fie foarte vesel, in ashteptarea viitoprului care lui ii va suna roz, cand visul tau se va implini.

    Răspunde
     
  • Dory
    Martie 9, 2013 la ora 23:56

    De fapt o centime din visul pe care l-am avut cu trenurile din Germania circuland in Romania e deja reala, prin prisma comentariului, lui Anghel: – „sageata albastra” – adica automotor „Siemens Desiro”, care e nemtesc de origine, raspandit prin intraga lume. (Info: http://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_Desiro)
    Doar ca e limimitat la noi, la viteza melcului!

    Răspunde
     
  • Dory
    Martie 9, 2013 la ora 23:27

    Si inca ceva: comentariul lui Gheorghe Matei l-as pune pe locul 1 in top.

    Răspunde
     
  • Dory
    Martie 9, 2013 la ora 23:21

    Am visat odata ca circulau trenuri din Germania pe Caile Ferate Romanesti! Oare cand se va intampa asta??? Peste 50 de ani?!

    Răspunde
     
  • Constantin
    Martie 1, 2013 la ora 11:22

    Domnule Gheorghe Matei, grozava alchimia dumneavoastra! Nu glumesc. Dovada reusitei metamorfozei este reprezentata de alchimistii Gruia Stoica si Vasile Didila, al caror GFR a fost dat drept exemplu pozitiv la un moment dat.

    Răspunde
     
  • Gheorghe Matei
    Februarie 27, 2013 la ora 23:00

    About CFR! Totul e simplu: CFR inseamna o alta mare cantitate de fier care va fi chimicalizata in aur. Hienele patriei asteapta startul oficial.

    Răspunde
     
  • Anghel
    Februarie 27, 2013 la ora 18:42

    La CFR partea cu locomotiva e cea mai grea. Firmele private au pus pe linie automotoare, cu motoarele dimensionate pentru numarul respectiv de vagoane. La CFR, cu exceptia ‘sagetii albastre’, locomotive dimensionate sa traga zeci de vagoane ard curentul sau motorina pentru 1-3 vagoane!. Chiar daca se ajunge la lucrul cu roboti, concediind toti salariatii, tot nu se va ajunge la rentabilitate!
    Iar motivatia cu ‘vagoanele la reparat’ e pentru prosti (de ex. directorul CFR). Toate vehicolele intra in revizii si reparatii PLANIFICATE, adica se stie din timp când e dus un tren la reparat. Puteau sa ia un vagon de la IR si sa-l puna la Regio (Regio 3006 Brasov – Bucuresti are vagoane noi).

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 27, 2013 la ora 16:14

    @Cosmin Moise>Falimentul e prea dulce pentru angajatii CFR Calatori pentru ca se lasa cu 15-20 de salarii compensatorii. Eu sunt de parere ca puscaria e cheia, dar pentru aia care au furat si au adus CFR-ul in starea in care e acum, adica cu foarte multe pierderi si DELOC profit.

    Răspunde
     
  • Cosmin Moise
    Februarie 27, 2013 la ora 15:56

    Cum dumnezeu se plimba ditamai locomotiva, de mii de cai putere, cu un amarat de vagon??? Era de ajuns o drezina!!! Auzi, nu mai au vagoane! Da’ chiar ne credeti prosti si idioti domnilor CFR-isti? Va urez faliment rapid si somaj linistit , cat mai rapid! Daca se poate si un pic de puscarie, asa, de gust!

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 27, 2013 la ora 15:41

    Sincer imi pare rau ca nu s-a dus reporterul TVR la noul director CFR Calatori ca sa vedem o parere de la o autoritate competenta si platita pentru rezolvarea unor asemenea situatii. Sper sa vedem si parerea domnului director ca sa stim si noi cum stam, daca ma intelegeti.

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 27, 2013 la ora 15:28

    @Istudor Gheorghe> Am uitat sa va zic:
    RUSINE! RUSINE! RUSINE!
    pentru ca suntem in anul 2013, intalnim astfel de situatii iar dumneavoastra veniti cu astfel de comentarii.

    Răspunde
     
  • un turist
    Februarie 27, 2013 la ora 14:03

    Vrem asociere cu Europa ,Schenghen si alte dezvoltari economice si transportam oameni similar cu cei dusi la lagere de exterminare. Oare unde este acea dreptate de care toata ziua bateti TV-urile? O locomotiva arde curentul pentru un singur vagon unde in conditii in care se interzice transportul de animale sint transportati acei navetisti cum spuneti. De acord sa se plateasca la trenuri de distractie sau cind mergi in concediu mai mult dar ca sa cistigi piinea de toate zilele????. Unde este motivatia pentru cresterea economica ce fac acei barosani care au limuzine mari?? Aceia ar trebui sa fie pusi in asemenea vagoane si plimbati 8-9 ore pe zi poate ar fi cineva sa se gindeasca si la acel sarantoc care deabia se afla pe linia de plutire!!!!!!!!!!!!!care si asa nu au de unde sa se serveasca la un vagon bistro. D-le Istudor nu va este oarecum jena sau rusine sa afirmati ca nu se poate face nimic pentru ca nu sint vagoane si conditii de imbunatatirea transportului navetistilor????????????ß

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 27, 2013 la ora 13:37

    @Istudor Gheorghe>Ma scuzati dar sunteti complet dus cu pluta sau mintea dumneavoastra nu reuseste sa perceapa realitatea economiei/societatii romanesti – nu era vorba ca trenul respectiv nu avea in compunere vagon BAR-BISTRO ci de faptul ca respectivii navetisti erau in imposibilitatea sa ajunga in fiecare zi la serviciu. Iar respectivii navetisti nu dispun de puterea financiara sa calatoreasca cu IC sau Sageata Albastra pentru ca salariul NET castigat de majoritatea dintre ei este in jur de 1000 RON.
    Parca la ultimul scandal al NASILOR CFR se promitea o reducere a pretului la bilete, pentru ca mereu ni s-a spus ca s-au scumpit biletele CFR ca asa ne-a obligat FMI-ul si s-au scumpit pana cand costul biletelor a depasit puterea de cumparare a publicului calator iar conditiile de calatorie numai decente nu sunt, asa cum s-a vazut.
    Va doresc sa plecati de la CFR, acolo unde probabil lucrati acum si sa va luati un serviciu pentru care sunteti nevoit sa faceti naveta zilnic. Apoi mai vorbim. Poate vi se schimba un pic perceptia de a vedea lucrurile. Eu sunt sigur de lucrul asta. Dumneavoastra cred ca nu, in acest moment.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Februarie 27, 2013 la ora 12:04

    „Trenurile regio au ajuns sa mearga cu unul sau doua vagoane deoarece nu mai sunt vagoane. Vagoanele din aceasta serie sunt vechi, la care le-a expirat durata de viata.”_In aceste conditii si urmand logica d-lui Istudor, in curand trenurile „regio” se vor desfiinta din lipsa de vagoane. (Merg acum cu un vagon, ma gandesc ca cu jumatate de vagon n-au cum sa mearga.) Prin urmare, sibienii care nu au bani suficienti pentru calatoria cu trenurile de categorie superioara (cum sunt navetistii, bunaoara), pot urma exemplul inaintasului lor celebru, Badea Cartzan din Cartisoara, care a mers pe jos la Roma pentru a vedea Columna.

    Răspunde
     
  • Istudor Gheorghe
    Februarie 27, 2013 la ora 11:08

    Buna ziua,
    Subiectul pe care l-ati tratat in emisiunea de marti 26 februarie 2013 cu privire la CFR Calatori care expediaza trenuri cu un singur vagon pentru navetisiti cu motivatia „sa mearga la IC unde biletul este mai scump” este falsa.
    1. Trenurile de calatori, in functie de rangul lor (intercity, interregio, regio) au in compunere anumite serii de vagoane.
    2. Trenurile regio au ajuns sa mearga cu unul sau doua vagoane deoarece nu mai sunt vagoane. Vagoanele din aceasta serie sunt vechi, la care le-a expirat durata de viata.
    3. In general trenurile IC, IR se formeaza din vagoane noi sau modernizate (nejustificanduse dpdv al costurilor, introducerea acestor serii de vagoane in trenurile regio).
    Nu as vedea un tren regio care sa aiba in compunere un vagon BAR-BISTRO.
    Va invit d-le Guran sa redescoperiti placerea mersului cu trenul la IC, IR si veti observa cu siguranta diferenta fata de acum 10-20 ani.

    Răspunde
     
  • ferenc
    Februarie 27, 2013 la ora 09:18

    La noi in comuna sunt cateva familii de tigani care se ocupau cu negotul cu cai pt abatorizare. Dupa ce le cumparau le legau picioarele din fata si le duceau la pasunat, ca sa ajunga la o greutate mai mare. Le tineau vreo 2 luni pe pasune si dupa aceea le vindeau.
    Eu nu as avea nici o problema sa mananc salam din carne de cal,macar nu ar contine proteine vegetala, fiind carnea mai ieftina.
    Consider exagerata situatia actuala de combatere a produselor ce contin carne de cal.
    Eu as da 30 de lei/kg salam de cal fara carmin, soia, slanina de porc si soric de porc, si carne industriala.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase