Gramatica economisirii

Publicat la data de de Moise

blog pelea

de Moise Guran

Când vă spuneam eu că noi oltenii suntem simpli și perfecți nu m-ați crezut. Acum să vedeți legătura dintre gramatică și economie. Profesorul de economie comportamentală Keith Chen de la universitatea americană Yale, a provocat o adevărată controversă în lumea științifică încercând să demonstreze cât de mult influențează gramatica comportamentul economic al vorbitorilor limbii respective. El a împărțit limbile vorbite în lume în două categorii în funcţie de cum este perceput conceptul timpului.

De exemplu nemții folosesc verbele la fel și la prezent și la viitor. Ei spun plouă și dacă plouă acum și dacă va ploua mâine. Profesorul de la Yale ajunge astfel la concluzia că economisirea depinde fundamental de înţelegerea faptului că persoana ta din viitor – pentru care economiseşti – este într-un fel echivalentă cu persoana ta din prezent. Altfel spus nu mai trăiești clipa, fiind preocupat să trăiești viitorul.

Bineînțeles că limba română nu face parte din această categorie, la fel cum nici franceza, nici engleza nu fac, ba chiar nici ebraica nu face parte. De altfel studiul respectiv a și fost contestat de mai toată lumea, dar asta pentru că lumea nu știa trecutul recent din limba română, mai cunoscut și sub numele de trecut oltenesc sau perfect simplu. Să-l fi pus cinvea pe profesorul de la Yale să meargă la autoritate locală de la Băilești, ca în celebrul banc, și să întrebe de primar, de secretar sau de alt oficial.

Nu e dom’le niciunul, o să-I răspundă paznicul primăriei. Da să știți că fură! Fură toți! Și primarul și secretarul fură…

Apoi să interpreteze la Yale verbul „a fi” din punct de vedere al economie comportamentale la olteni

This entry was posted in MOISE. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

37 răspunsuri la Gramatica economisirii

  • sanduCu
    Martie 2, 2013 la ora 16:58

    @Constantin > fara nici o insinuare, daca lasati politica la oparte, puteti fi considerat.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Martie 1, 2013 la ora 15:01

    Nu, domnule sanduCu, sunteti mult prea generos si va multumesc. Dar, urmand logica expusa de dumneavoastra, unul dintre prietenii mei ar trebui sa fie presedintele. Din pacate, trebuie sa va dezamagesc, niciunul dintre prietenii mei nu este implicat in acest moment in politica la un nivel atat de inalt. Aceia imi sunt doar cunostinte, nu prieteni.

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Martie 1, 2013 la ora 13:15

    > Acolo unde premierul are haturile, presedintele este onorific, adica trebuie sa merite aceasta onoare, si atunci nu vad nici un impediment sa aiba salariu egal cu al premierului sau chiar un pic mai mare. Vorbim de un salariu. Apropo, regisorul este finantat de familia britanica sau de statul roman?

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Martie 1, 2013 la ora 13:02

    @Constantin > daca dvs a-ti fost „presedintele”, avem nevoie de dvs.

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Martie 1, 2013 la ora 13:00

    @laurentiucat > Mi-am adus aminte de un roman care si-a facut Masterul la Carleton University, pe perioada de tranzitie din Romania. Adica ce i s-a pus in farfurie asta a mincat. „marea intrebare a tranzitiei”, daca nu avem intrebari, ni le facem singuri, este una din calitatile oratorului. Si tata cind imi vorbea, de multe ori se intreba singur, pina cind i-am spus „asteapta sa te intreb eu”. Aceasta „noua baza sociala” nu trebuie creata, chiriasi si antreprenori (oameni descurcareti) au existat si vor exista, ca doamna vrea sa-si faca un rost politic, treba ei. Daca exista o clasa „mijlocie”, inseamna ca stie ca exista si una saraca, dar neimportanta. Cei mai importanti sunt descurcaretii, care se imbogatesc pe seama celorlalte doua clase, si eventual sa-i finanteze si baza ei politica. Nu-i rau cum trece peste obstacole.
    Academic sau ne academic, n-are nici o legatura cu descurcaretul.
    Foarte putini care vorbesc de crearea de locuri de munca se gindesc si la crearea de salarii echitabile, altfel nexam profit.
    Ce e drept e drept, investitiile/fonduri UE, prin stat, mobilizeaza coruptia.
    Acum de la „dovezile statistice” trece la atac personal contra concurentei. Nu tin partea nimanui, dar asta chiar ca nu dezvolta economia.
    Asa cum descurcaretii s-au imbogatit pe seama celorlalti (ca bancherii prin dobinzi, sau ca afaceristii prin salarii necorespunzatoare), tot asa si marile concerne alimentare s-au imbogatit vinzind produse artificiale ieftine la pret de originale (si nu spun biologice). Citiva ani in urma, in ziarele canadiene a aparut o lista cu producatori alimentari carora li se ceruse sa declare cit la suta din produsele lor sunt artificiale – DANONA a fost printre cele care au refuzat sa raspunda.
    Acum, finut, se face distinctie intre antreprenori/descurcareti si investitori/finantatori. Adica descurcaretii nu se mai descurca fara finantatori, pe care ii impiedica birocratia statului. Nu spun ca birocratia este buna, dar merge mina-n mina cu statistica, adica fiecare le folosesta cum vrea. Dupa ce s-a batut in piept contra fondurilor europene, acuma se retrage, subtire, din fata marilor competitori straini patrunsi pe piata romaneasca si o intoarce ca la Ploiesti, cu cercetarea in folosul IMM-urilor.
    In final, puncteaza, iarasi, necesitatea unui partid nou romanesc care sa sprijine descurcaretii. In treacat, fie spus, printre „intelectualii” din zona IT, poti intilni foarte multe dactilografe descurcarete. Altfel spus, oricine are un computer este in zona IT.
    Pe scurt, am ramas la aceiasi parere: nu-i nimic de capul ei.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Martie 1, 2013 la ora 11:15

    „Incercati testul acesta cu un amic, sa vedeti daca va reuseste.”_Domnule, trebuie sa va spun ca la indemnul dumneavoastra, eu am incercat. Si mi-a reusit. Nu stiu ce sa zic. Probabil ca in chestiunea asta conteaza si ce amici ai.

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Martie 1, 2013 la ora 11:09

    @Cornel > Foarte curind, hotii la pirnaie nu vor mai sta pe taxele oamenilor. Victor si cu mine am propus ca odata cu „privatizarea” de libertate, sa li se confiste averile.
    „munca si respectul pentru cei care muncesc”, jos palaria. O astfel de consecinta sau reactie imediata nu am vazut nici macar la nemti. Dar in Israel, astazi a aparut in ziar si la TV (un caz unic de om al strazii) si a doua zi, administratia locala i-a dat si locuinta si loc de munca.
    Dar mi-ati sugerat o ideie! Noi aici pe blog, comentam si ne contra-comentam. Adica chiar ii pasa cuiva? Pe Moise il mai vede o oficialitate, la TV, dar pe noi, ca batem la claviatura, ne baga careva in seama?
    Cu majorarea salariilor, numai pe cerute performanta si integritate? Pai ei au depus juramintul, adica le mai cerem inca odata? Ma rog, si cum si cine ii monitorizeaza si ii sanctioneaza? Nu ca as fi contra ca ei „saracii” sa mai aiba „un pumn de dolari in plus”, dar…
    Despre jurnalisti, cam ai dreptate. Sunt destui care si-au „obtinut” diplomele prin strainataturi, la universitati prestigioase, si…nimic. Dar mai e o chestie. De exemplu cind ceri o audienta la o personalitate, ti se cere sa pui negru pe alb…motivul. Si atunci cind dai cu ochii cu personalitatea, nici n-apuci sa deschizi gura, ca primesti raspunsul si ti se arata usa – timpul personalitatilor e pretios. Si acum cred ca ai prins miscarea: inainte de conferinta de presa, isi prezinta in scris intrebarile. Mai apoi, daca sunt prea multe, urmeaza o selectare a intrebarilor. In final ce vedem noi la TV este deja o parodie. Si nu este numai la romani. Chiar n-ati observat ca un jurnalist il intreaba pe presedintele USA, doua sau chiar trei intrebari, lungi cit o zi de post, iar presedintele raspunde frumos la toate trei? Incercati testul acesta cu un amic, sa vedeti daca va reuseste.

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Martie 1, 2013 la ora 10:41

    @CTL > Indonezienii astia au pedeapsa capitala. Acuma vad ca repeta doua plurale ca sa obtina dublu-plural. Dati naibii.

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Martie 1, 2013 la ora 10:39

    > „Pai si-unde-o fi,
    Pai si-unde-o fi Oltul mai mare,
    M-o trece,
    Pai m-o trece mindra calare,”
    Eram la Vidraru, si cam asta (Ma dusei sa trec la Olt) se cinta la un carcalete.
    In limba romana, pluralul tine loc de formula de politete. La alte popoare, nici atit nu exista. Am auzit ca ungurii au formule de politete consacrate, functie de cui te adresezi. Grozavi tipii.

    Răspunde
     
  • CTL
    Martie 1, 2013 la ora 09:44 Răspunde
     
  • Gheorghe Matei
    Februarie 27, 2013 la ora 22:50

    Daca un dovleac ajunge in fruntea tarii, sigur el nu va face ghinda! Chiar daca scrie in fisa postului sau a promis in campania electorala.
    Daca un fost mincinos pe la sindicat ajunge prim ministru (sau chiar „simplu” ministru) asta nu se traduce in revolutionarea vreunei activitati omenesti. Traim o perioada (de 70 de ani) in care nu mai exista nici un respect pentru vreo regula a bunului simt. Cine mai crede ca dovleacul va face ghinda, sa incerce sa convinga puricele sa devina furnica…. adica locuri de munca garantate pentru urmatorii 70 de ani.

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 27, 2013 la ora 16:03 Răspunde
     
  • laurentiucat
    Februarie 27, 2013 la ora 14:59

    d-le constantin, nu-i asa! dl guvernator a avut toate butoanele la dispozitie si le-a apasat cum au dorit muschii lui. dar aseara s-a vazut in clar cum un ins disperat incerca sa mai arunce praf in ochii fraierilor si sa para ca-si merita banii pe care poporul ii cheltuieste cu el.
    incepand din vara, domnul care cuvanta in fata garajului, dintr-un tricou cu crocodil, a inceput tot mai mult sa semene cu un amarastean care se tine agatat cu mainele deasupra unei prapastii si caruia i se desprinde pe rand cate un deget.
    numai ptr acest supliciu derulat in regim de picatura chinezeasca si-si merita toti banii
    respectivul. ba chiar din partea mea as dori sa i se dubleze salariul…ca e baiat bun, din popor si stie cum intra cuburile de ghiata in plutire…

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 27, 2013 la ora 13:14

    @Constantin>Pai am pus si presedintele in ecuatia asta pentru ca altfel s-ar putea sa ajungem la anomalii de genul – primul ministru/un ministru are salariu mai mare decat presedintele tarii. Dumneavoastra ati fi de acord cu asa ceva?

    Răspunde
     
  • Constantin
    Februarie 27, 2013 la ora 12:25

    „…nu mai trăiești clipa, fiind preocupat să trăiești viitorul.”_Cred ca se poate spune si despre romani, ca si despre greci, spre exemplu, ca traiesc din plin viitorul. Ritmul cu care tara noastra contracteaza noi imprumuturi reprezinta tocmai modul in care am inteles noi sa ne traim viitorul. Sa-l consumam. Sa traim astazi pe munca viitoare a copiilor nostri. Sa fiu inteles corect: nu ne imprumutam de la copiii nostri pentru a investi si a le lasa o mostenire mai bogata, ci cheltuim tot mai mult si le lasam mostenire datoriile. Traim viitorul, cu alte cuvinte.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Februarie 27, 2013 la ora 12:10

    „Eu as mari salariul ministrilor cu 50% si al presedintelui Romaniei la fel”_Raspunderea Presedintelui Republicii este redusa sub aspectul prezentat de dumneavoastra. Ii dati bani in plus degeaba, ca nu-i merita. A ramas intiparit in subconstientul nostru ca presedintele tarii comanda totul pe cuprinsul patriei. (Nu m-as mira sa si apara un destept care sa ma-ntrebe: si nu-i asa?).

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 27, 2013 la ora 11:39 Răspunde
     
  • CTL
    Februarie 27, 2013 la ora 11:13

    @laurentiucat
    Multumesc citit. Daianu zice aici ca na, acuma ei nu-si pot devaloriza moneda si uite ca o duc mai rau ca noi. Am mai citit si asta : http://www.zf.ro/business-international/bulgaria-are-de-la-inceputul-anului-un-salariu-minim-lunar-cat-cel-din-romania-stat-pe-care-l-intrece-la-investitii-straine-va-deveni-romania-cea-mai-saraca-tara-din-ue-10426276 Acuma cu partea cu ancoratul al dolar se cam insala domnul respectiv crezand ca ar aduce stabilitate.
    O sa vedem daca noua ne va fi mai bine ca ne putem devaloriza moneda cand vrem, asta nu rezolva problemele. Ei se confrunta acum cu ele, noi inca le amanam. Problema nu e ca nu-si pot vdvaloriza moneda ci ca au acumulat deficitele astea comerciale la fel ca noi.
    Legat de partea cu libertatea economica si abuzurile companiilor aflate in pozitii dominante sunt de acord. Nu mai adaug nimic. decat citatul : „Fără o economie de piaţă, fără libertăţi economice nu există libertăţi politice, democraţie.”

    Răspunde
     
  • laurentiucat
    Februarie 27, 2013 la ora 09:54 Răspunde
     
  • CTL
    Februarie 27, 2013 la ora 09:34

    Si ce e foarte neplacut e ca majoritatea oamenilor vad in cei care isi umplu buzunarele de la stat, oameni de dreapta si dau vina pe drapta pentru hotiile lor. Si ce e la fel de nelacut e ca vezi oameni inteligenti cerand ca statul sa faca investitii pentru ca asa se va redresa economia si se vor crea locuri de munca. Nimic mai fals. Si cu atat sunt mai de admirat oameni care au creat ceva si intr-un mediu atat de nefavorabil, perceptia societatii, statul care le pune bete in roate si competitorii straini.
    Si pana la urma GRAMATICA chiar e acea care conteaza, pentru ca atata timp cat vom folosi cuvint ca ” in Romania nu se poate, vreau sa mi se dea, nu vom scapa niciodata de hotii de partid” s.a.m.d., nu vom putea concentra pe ceea ce ar trebui facut.
    Eu recomand articolul si lui Moise pentru ca am avut ocazia, de cateva ori, sa nu fiu de acord cu ceea ce spunea in unele emisiuni lgat de implicarea statului in dezvoltarea economica.

    Răspunde
     
  • CTL
    Februarie 27, 2013 la ora 09:20

    @ laurentiucat
    Multumesc pentru link. Subscriu celor spuse de d-na Pippidi. Si asta zic si eu de fiecare data cnd cineva fac confuzia intre antrerenori si capusari, intre piata libera si cea de cumetrie, intrei cei care vor sa faca ceva si cei care asteapta ceva …

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 26, 2013 la ora 23:33

    Hai sa ne intelegem. Eu as mari salariul ministrilor cu 50% si al presedintelui Romaniei la fel. Dar as schimba si legea aia cu raspunderea ministeriala – adica daca ai calcat pe bec te-ai ars, adica faci puscarie. Nu mai e valabila treaba aia cu -vinzi resursele tarii pe nimic si scapi basma curata sau nu faci nici macar o vizita la puscarie. Cu salariile la parlamentari e insa o problema pentru ca sunt cam multi, parerea mea. Eu am inteles ce a vrut sa zica domnul ministru Vosganian dar nu mai vreau sa comentez acest subiect. A vrut sa zica ca sunt unii care baga mana si fura si ca el nu prea vrea sa riste, daca ma intelegeti.
    Problema e simpla. Oferi salariu dar ceri performanta si integritate. Altfel nu are cum sa fie pentru ca nu se poate. In final rezultatul e unul bun, insa e o problema cu jurnalistii de 2 lei din presa si tv in acest caz. In seara asta am vazut conferinta de presa a primului ministru Victor Ponta. Toti jurnalistii care au pus intrebari domnului prim ministru au pus intrebari de 2 lei (tin sa precizez ca ma refer la ceea ce am vazut ca a fost transmis in direct la TVR1 in Jurnalul TVR), adica egale ca valoare cu valoarea lor de jurnalisti, cred eu. Nici o intrebare nu s-a referit la aspectele economice si rezultatele economice ale vizitei primului ministru in Damenarca. Toate s-au referit la ce a spus presedintele de domnul prim ministru si invers, adica subiecte de can can fara nici o valoare reala urmarind crearea de circ si senzational la tv si probabil maine in presa.
    Rusine jurnalistilor care fac de ras aceasta meserie si ar trebui sa faca altceva. Eventual sa se stranga toti de-o teapa si sa infiinteze un nou post tv OTV2. E o parere.

    Răspunde
     
  • VictorL
    Februarie 26, 2013 la ora 23:25

    @LaurentiuCat.Bagasi hazaica….Noapte buna, ca mi-ai taiat tot elanul.Sa nu uiti sa trimiti fanfara la aeroport ca vine ala micu cu idei noi de la burghezi si cred ca te birfim pe seara.Bafta!

    Răspunde
     
  • VictorL
    Februarie 26, 2013 la ora 23:19

    @Cornel.Sunt multe firme care s-au mutat la bulgari.Totusi,ei au stagnat mai demult investitiile si inafara de ce fac Rusii la Burgas se misca greu.Sunt multe afaceri cu ei,nu doar asta cu masinile insa azi auzeam la radio ca media la vechimea masinilor din Ro este 12ani,in crestere.Cresterea parcului cu 6% pe an si avem parc de 4,5mil de masini.Asadar efectul taxei auto este exact invers,pentru tara si bun pentru Dacia Pitesti si alde Tariceanu de Bucuresti.E de filmat persistenta intr-o timpenie si ne afundam mai mult in ea,cind mai simplu ar fi sa se scoata taxa aia.

    Răspunde
     
  • laurentiucat
    Februarie 26, 2013 la ora 23:15 Răspunde
     
  • VictorL
    Februarie 26, 2013 la ora 23:07

    @LaurentiuCat.Abramburica cit avea,Sefu’?M-a luat?

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 26, 2013 la ora 23:05

    @VictorL>Hai mai Victoras ca am pretentii de la tine. Eu ziceam sa se inscrie toate masinile din Romania in Bulgaria, asa ca sa scapam de o grija. Apoi sa se asigure CASCO si RCA in Bulgaria. Iar mai apoi ne inregistram si firmele in Bulgaria (acolo impozitul pe salariu si pe profit e 10%) si devenim salariati ale statului bulgar, ca impozitul acolo e mai mic. Iar mai apoi poate invatam si limba bulgara, ca sa ne fie mai usor.
    Hai ca ai inteles despre ce vorbesc. Despre corectarea unor anomalii generate de incompetenta unor guverne care au intrat in istorie, dar prin prostie si incompetenta. Asta cu masinile inmatriculate in Bulgaria nu e decat un exemplu. Daca esti interesant si ai timp la dispozitie poti sa cauti singur ca sigur vei gasi si altele si la final poate te vei intreba si tu – „Cum a fost posibil, asa ceva?”.
    Numai bine.

    Răspunde
     
  • laurentiucat
    Februarie 26, 2013 la ora 22:58 Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 26, 2013 la ora 22:52

    Am o intrebare – „Care este cel mai important lucru intr-o economie?”
    Eu zic ca munca si respectul fata de cei care muncesc si nu vor sa stea cu mana intinsa la stat pentru somaj sau ajutoare sociale.
    Imi pare rau Moise, pentru toti oamenii care muncesc cinstit in Romania si in special pentru navetisti, ca ai trecut prea usor peste reportajul cu navetistii de pe CFR. El este dupa parerea mea un exemplu perfect despre cum apreciaza/au apreciat guvernul oamenii care muncesc in Romania pentru a castiga o bucata de paine cinstit. In orice tara civilizata din LUME, nu numai din Europa, o asemenea stire ducea la cel putin o consecinta imediata, adica:
    1).-demiterea sefului de la CFR care trebuia sa se ocupe de aceasta problema/deficienta si nu s-a ocupat de catre Directorul General CFR Calatori;
    sau
    2).-demiterea Directorului General CFR Calatori de catre ministrul de la Ministerul Transporturilor;
    sau
    3).-demiterea ministrului de la Ministerul Transporturilor de catre Primul Ministru;
    si rezolvarea imediata a gravei deficiente semnalate (tin sa precizez pentru cei interesati ca acest caz nu este unul singular in Romania, la CFR Calatori)
    In final ar fi de intrebat oficiali din guvern, care ne spun acum ca sunt prea putini bani colectati la bugetul de stat din taxe si impozite – „Ce fac ei ca sa asigure oamenilor/cetatenilor conditii decente ca sa se duca la serviciu ca sa munceasca ca sa plateasca taxe si impozite sau sa ajunga zilnic si cu regularitate la serviciu?”
    Asteptam cu interes rezolvarea aceastei probleme de catre oficialitatile romane care sunt platite cu bani de la bugetul de stat pentru rezolvarea in primul rand a unor probleme grave ca si cea prezentata acum.

    Răspunde
     
  • VictorL
    Februarie 26, 2013 la ora 22:27

    @Cornel.Nu e nevoie, ca la buget se aduna banii de la taximetristi,soferi,chioscari fara pile,firme moarte care trebuie sa plateasca forfetar,TVA,si accize pe benzina,bautura,tigari, cafea,(eventual femeile alora)…Sa vezi acuma cu masinile inmatriculate la bulgari cite procese va pierde Statul si citi bani vom plati…Totusi te-ai prins de smscheria cu puscaria pe banii Statului.Nici nu ai mincat cap de peste si te-ai desteptat…

    Răspunde
     
  • ana
    Februarie 26, 2013 la ora 22:18

    Es regnet e la prezent, es wird regnen la viitor. basic german, nu stiu de unde a scos-o nenea economistu ca s-ar spune la fel. si in general, germana delimiteaza clar cam orice, inclusiv timpurile si modurile.

    Răspunde
     
  • cornel
    Februarie 26, 2013 la ora 22:13

    S-a furat de la buget, se fura de la buget, se va fura de la buget. Eu cred ca importanta e suma care se fura iar banii furati sa fie recuperati de la hoti, daca ma intelegeti, pentru ca la puscarie hotul prins va sta tot pe bani de la buget si anii de puscarie nu tin de cald la bugetul de stat care nu are bani suficienti pentru educatie, sanatate si politie.
    Ziceam si eu.

    Răspunde
     
  • CTL
    Februarie 26, 2013 la ora 21:55

    Apropo de gramatica. Stiti ca in Indonezia nu au plural la cuvinte ? Adica nu cum avem noi. Pentru a exprima un substantiv la plural ei il dubleaza. Nu zic masini, calculatoare ci masini masini, calculatoare calculatoare – spun de doua ori si atunci e plural. E bine sa evite spatiile in care se produc ecouri pentur ca un singular se poate transforma repede in plural.

    Răspunde
     
  • CTL
    Februarie 26, 2013 la ora 21:42

    ” Fura bani la buget, fura! ” : ))
    Pai se cam vede o trasatura la popoarele astea, si noi si americanii si spaniolii si grecii am cheltuit si ne-am imprumutat ca si cum n-ar fi ziua de maine.
    Si la evrei prinde logica, ei nu vor banii maine, i vor ACUM : )))

    Răspunde
     
  • finantistu
    Februarie 26, 2013 la ora 21:25

    Te rog analizeaza Ordinul ministrului finantelor publice 241/20.02.2013 (e publicat in MO din 21.02), ca sa vezi cata neincredere este in ceea ce raporteaza primariile. Poti sa tragi si alte concluzii.

    Răspunde
     
  • laurentiucat
    Februarie 26, 2013 la ora 20:54

    asa moise…asa, te dai la prefectul simplu ce doar l-a pus ponta paznic la stana si vrei sa stea cu ochii pe primar, care nici el saracu n-avut timp sa-si scoata banii de i-a cheltuit pe afise si pe bannere din iunie si pana in noiembrie…
    si nici ca pomenesti de mai mult ca perfectul care s-a facut asta seara de kko in direct la tv-uri. da intelegem totusi ca omul n-are nicio treaba, asa cum s-a intamplat in ultimii 8 ani.

    Răspunde
     
  • george
    Februarie 26, 2013 la ora 20:46

    Este mare pacat de fondurile pe care primariile
    i-au primit pentru apa, canalizare, drumuri dar din pacate multe lucrari sunt nefunctionale si se pare ca nimeni nu este interesat sa urmareasca daca aceste lucrari sunt functionale.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase