Ora de Business: miercuri, 9 ianuarie 2013

Publicat la data de de Biziday

injumatatirea-sefilor

Emisiunea poate fi urmărită aici: http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-77453 precum și pe canalul BiziDay de pe YouTube

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

11 răspunsuri la Ora de Business: miercuri, 9 ianuarie 2013

  • Constantin
    Februarie 9, 2013 la ora 15:18

    „Injumatatirea sefimii”_Probabil ca numarul sefilor nu este chiar atat (vital) de important. este important, insa, ce fac ei. Daca se perpetueaza procedeul schimbarii tuturor sefilor odata cu noua guvernare, de la secretari de stat pana la seful de echipa al maturatorilor din Gara de Nord, ne aflam in aceeasi situatie pernicioasa. Singura modalitate de selectie trebuie sa fie cea bazata pe criterii de competenta.

    Răspunde
     
  • Neagu
    Ianuarie 11, 2013 la ora 20:14

    N-o sa gasesti emisiunea din 10 ian, Sile, ca in ziua aia a vorbit Mickey Mouse de starea natiunii, si doar nu crezi ca Moise si-ar fi permis sa-l critice in emisiune? Asa ca n-a facut emisiunea in ziua aia!

    Răspunde
     
  • sile
    Ianuarie 11, 2013 la ora 16:17

    emisiunea de ieri joi, 10 januarie unde este?

    Răspunde
     
  • sile
    Ianuarie 10, 2013 la ora 20:23

    chiar asa de puternica s-a facut leul?? euro s-a dus la 4.36 si dolarul…3.29 ..de la 3.37 cat a fost azi dimineata pe interbancar…asa apreciere…pe ce baza..??

    Răspunde
     
  • Luigi
    Ianuarie 10, 2013 la ora 19:51

    Cam greu sa coste doar 1000 ron lemnele de incalzire pt o iarna intreaga. Mai degraba 2000 si asta e un minim (pt 3 camere incalzite) la care se adauga munca (taiatul lemnelor), mizeria, fumul etc.
    Taica-miu a facut un sistem ingenios prin care caldura din soba era circulata in toata casa printr-o pompa de caldura si 4 calorifere.
    Ai mei tocmai au renuntat la soba anul asta si au trecut la centrala pe gaz.
    Daca sunteti interesati va anunt la sfarsitul iernii cand vin facturile care e castigatorul: soba cu lemne sau centrala cu gaz 🙂

    Răspunde
     
  • tibi
    Ianuarie 10, 2013 la ora 14:35

    O masina produce poluare doar cind functioneaza ,dece sa pui taxa egala de poluare aceleiasi marci daca unul face 10000 km pe an cu unuia care face 1000 km pe an.
    In consecinta taxa de poluare sustin ca trebuie legata de consumul de combustibil si in functie de valoarea standard de emisie CO2 stabilita la verificarea obligatorie si achitata la alimentarea cu combustibil , intr-un cont separat care se varsa la fondul de mediu.Se pare insa se vrea sa fie TAXA sa plateasca prostimea (PROSTI DA MULTI- LAPUSNEANU)

    Răspunde
     
  • CP
    Ianuarie 10, 2013 la ora 10:51

    aia cu aparatul de facut zgomot e ridicola

    Răspunde
     
  • CP
    Ianuarie 10, 2013 la ora 10:44

    tineti minte taxa pe fumarit din vremea fanariotilor (taxa pe fiecare cos de fum al unei case)… acu e taxa pe teava de esapament 😀

    Răspunde
     
  • zanul cel bun si biciul fermecat
    Ianuarie 9, 2013 la ora 23:17

    … sau timbrul verde explicat anterior + 100 euro taxa la schimbarea proprietarului masinii, anuland taxa de prima inmatriculare, devenind taxa schimb proprietar (timbru contract vanzare cumparare sau o alta formula accesibila..timbru inrautatire nivel ecologic atunci cand achizitioneaza un auto cu emisii CO2 mai mari decat al ultimului automobil achizitionat deja)+ timbrul verde anual axplicat la punctele anterioare. Sincer ma doare deja capul de la taxa auto, consider doar asa cea mai echilibrata.

    Răspunde
     
  • zanul cel bun si biciul fermecat
    Ianuarie 9, 2013 la ora 23:00

    (de zanul cel bun si biciul fermecat January 9, 2013 at 22:45 )
    Taxa de timbru verde, iata si parerea mea cea mai echilibrata: a) masina sa plateasca nu in functie de norma euro ci in functie de valoarea standard de emisie CO2 stabilita de producator.
    b) instalarea obligatorie a unui GPS prin achizitie publica de catre ministerul mediului prin licitatie direct de la producatori (pot fi chiar doua tipuri de gps-uri acceptate , ma refer la marca sau producator GPS), iar aceste GPS-uri sa fie sa zicem intr-un fel fiscalizate, si la sfarsit de an , semestru sau trimestru sa se tina cont de distanta parcursa de catre automobil in aceasta perioada. Taxa de timbru anuala putand fi platita in functie de un coeficient calculat =(a x b)

    Răspunde
     
  • zanul cel bun si biciul fermecat
    Ianuarie 9, 2013 la ora 22:57

    In acelasi timp pt o echilibrare si mai mare, ca sa nu-i omoram pe cei cu masini non euro sau euro 1, s-ar putea pastra o taxa de prima inmatriculare de pana la maxim 1000 lei(echivalentul unui onorariu de avocat pretabil pt recuperarea taxei in justitie). Am in vedere ca cei care au masini non euro sau euro mici nu din placere pastreaza astfel de masini ci pt faptul ca nu isi permit una mai buna. Ce ziceti Domnul Moise, combinand aceasta propunere cu cea anterioara.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase