Ora de Business: Luni, 31 ianuarie 2011

stiri verificate
This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

8 răspunsuri la Ora de Business: Luni, 31 ianuarie 2011

  • andrada
    Februarie 4, 2011 la ora 22:48

    …cu „sughituri” multe dar am putut vedea emisiunea din 31 ianuarie…

    Răspunde
     
  • Dr.Ion Albu
    Februarie 2, 2011 la ora 21:19

    Moise,ti-am trimis un mesaj,te rog raspunde-mi.Email: gerula1952@yahoo.com. Mobil:0722312352

    Răspunde
     
  • patrunjel
    Februarie 1, 2011 la ora 23:57

    Rusii construiesc avioane cu indienii, in competitie cu chinezii, americanii si japonezii – pentru ca pot si au la ce sa le foloseasca: http://www.globalsecurity.org/military/world/china/j-xx.htm
    Romanii cotizeaza pentru un deficit comercial din plasme si BMW-uri, sa aiba armata rosie ce gasi la Mamaia cand o debarca in vre-un weekend.

    Răspunde
     
  • ion
    Februarie 1, 2011 la ora 23:51

    nu merge playeru mai….slab sistem de redare ati gasit.

    Răspunde
     
  • BockiLeaks
    Februarie 1, 2011 la ora 18:52

    Tin minte ca acum vreo 12-13 ani
    marii afaceristi ai rtarii tineau pretul la grau, fiindca graul la Chiocago era nic (in timp ce graul la Milano era mai mare)
    In prezent , sa schimat foaia
    pretul la OIL la londra a depasit 100 USD
    dar cel de la americani este de 91.60 cind scriu.
    ce ziceti de comparatiile astea?
    nu cumva avem de a face cu o „DEZINFORMARE”?
    Si datorita unor „deontologi” din presa (vb lu BADEA)
    👿
    [( aceiasi stiristi spun de vreo 3 saptamini ca RABLA incepe cu 4 vouchere de 3000 lei, pe cind realitatea este 3 X 3800. Ei aflind deabi ieri)]

    Răspunde
     
  • Ciprian
    Februarie 1, 2011 la ora 15:23

    Iranul a primit 79 buc F14 din prima generatie cu motoarele alea slabe de la Pratt&Whitney care echipau la inceput acest avion . Interesant de stiut ar fii cate mai sunt operationale ….

    Răspunde
     
  • Moise
    Februarie 1, 2011 la ora 14:04

    da, foarte corect. stiam asta, nu stiu de ce am zis f15 🙂

    Răspunde
     
  • Razvan
    Februarie 1, 2011 la ora 10:33

    Salutare tuturor,

    O mica corectare la prima stire cu Egiptul; Iranul din cate stiu eu, nu a avut niciodata acces la F15 Eagle ci la F14 – Tomcat si acelea cu un radar modificat, care-i reducea raza de actiune si capacitatea de detectie a radarului de la bord.

    F15 Eagle – urmasul lui F14 – era noua generatie avansata de interceptoare si sunt in dotarea Israelului 🙂 / ele au si permis victorii aeriene foarte importante in conflictul cu tarile arabe din anii ’70. Vedeti aici – http://mysite.ncnetwork.net/res12e522/IAFtotal.html

    Americanii nu vand oricui tehnologia lor de varf si daca aleg sa vanda unor tari „mai colorate” din punct de vedere politic si militar, aleg sa vanda versiuni mai vechi sau limitate din punct de vedere tehnologic – vezi sh-urile F16 pentru noi ;). Rusii au o politica asemanatoare…

    Toate cele bune 🙂

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase