Despărţind puţin apele…

de Moise Guran

Am făcut un apel la voi cititorii blogului şi v-am invitat să vă spuneţi părerea, pentru a mă ajuta să vă cunosc mai bine.

Am citit cu mare atenţie fiecare comentariu în parte. Sunt 151 de commenturi la ora la care scriu, din care 103 le interpretez ca pe un îndemn. 78% dintre ele sunt în favoarea TVR şi 28% pentru Antena 3. Multe opinii sunt influenţate de apariţia sporadică a emisiunii în ultimele trei săptămâni. Au fost evenimente, da, e adevărat, dar şi emisiunea asta are orgoliul ei.

Adevarul este ca statistica nu are relevanţă şi nu iau decizii în funcţie de ceea ce cred telespectatorii. Îmi cer scuze pentru asta dar dacă aş face asta aş fi unul dintre numeroşii vânători de rating de pe televiziunile din România. Această statistică îmi spune altceva – cât din audienţă reprezintă telespectatorii dedicaţi ai bizbazar şi câţi sunt telespectatorii staţiei, telespectatori care ne tolerează şi pe noi pe acolo.

Mulţi spun că n-au mai văzut emisiunea de când a intrat la ora 16. Ar însemna că n-au mai văzut-o din martie. Şi totuşi vin pe blogul ăsta şi spun că ar mai vrea să o vadă.
Alţii vorbesc despre TVR ca despre un loc al pierzaniei, în care politica de partid şi de stat va înfige o gheară în personalitatea mea firavă şi mă va transforma într-un monstru. Alţii n-au TVR2 pe telecomandă. Hm! şi la mine e pe canalul 17.
Unii cred că cel mai bine ar fi să dau cu pumnul în masa lui Voiculescu sau a lui Gâdea şi să-i spun să-mi dea o oră mai bună la A3. Îmi vine să râd imaginându-mă pe mine ţipând la Voiculescu. Abia dacă l-am văzut de două sau de trei ori în 11 ani de când lucrez la Antene şi este un om de o vârstă cu tata. Iar Mihai e mai tânăr decât mine dar nu e un tip la care să ţipi, căci mi-a făcut impresia că aude bine.

De când s-a aflat că mă gândesc să plec am primit mai multe semnale de apropiere de la alte cel puţin două televiziuni. Sunt însă un om de cuvânt şi nu negociez împrăştiat, căci cine aleargă după patru sau cinci iepuri rămâne cu burta goală. Am înţeles însă un lucru simplu şi mi-au venit apoi idei complexe.

Astăzi vă spun doar lucrul cel simplu – BizBazar, acest tip de emisiune, este foarte dorită în România, în ciuda interesului aparent mare pentru talk-show politic interminabil sau pentru emisiuni cu piţipoance şi băieţi de dorobanţi.
La această oră, la care scriu, am luat deja o decizie. Probabil o să vă surprindă pe mulţi, deşi eu mi-am dezvăluit demult la tv modul de gândire şi ar fi trebuit să o anticipaţi. Voi dezvolta ideile mele complexe într-o nouă postare, în zilele următoare.

stiri verificate

Comentarii prin facebook

145 răspunsuri la Despărţind puţin apele…

  • Jilaveanu Mircea
    Ianuarie 25, 2015 la ora 10:40

    Ma uitam,zambind,acum cativa ani in urma,cum bancile pescuiau creditori cu anuntul:(luati credit cu buletinul si timp de un an nu platiti nimic si dupa aia mai vedem noi)SI-AU VAZUT!Domnule Moise Guran,mai bine in emisiunile dumneavoastra le-ati explica cetatenilor nostrii ca de 25 de ani suntem in capitalism(sau ce-o fi el) si ca acum cine zice ala e,adica daca tu iei bani tot tu trebuie sa-i dai inapoi,chestia cu sa ne ajute cineva(dupa ce noi am luat)e perimata.Poate gresesc eu si ne-am intors iar la socialism?CE ROST AVU VENIREA,SI-ACUM CE SENS PLECAREA?

    Răspunde
     
    1. Red
      Ianuarie 25, 2015 la ora 11:03

      Corect, aceia care si-au facut-o cu mana lor cu mana lor sa si-o dreaga,cat despre faptul ca sunt inginer,asistent sau maturator nu este o scuza!Din pacate pt. ei nu se pot face prea multe datorita procentului mic si a discriminari.

      Răspunde
       
  • Jilaveanu Mircea
    Noiembrie 27, 2014 la ora 11:49

    Se zice,ca daca esti atent,de la ori ce om ai ce invata.Eu fiind(ori ce om)cred ca ar fi interesant ca la una din emisiunile dumneavoastra sa discutati de cetatenie.Politicienii,in campania electorala,se adreseaza-ROMANILOR-.Nu ar fi corect sa se adreseze CETATENILOR ROMANI?In al doilea rand,eu nu inteleg cetateniile multiple.Dupa, parerea mea umila,ca cetatean al unei tari inseamna ca faci corp comun cu tara respectiva,ca te implici(ca la casatorie) la bine si la rau,ca lupti alaturi de ia,ca suferi alaturi de ea, ca te bucuri alaturi de ea.In cazul(Doamne fereste)in care se naste un conflict intre cele doua tari,tu-dublu cetatean-unde te afli?stai(scuzati expresia)cracanat?

    Răspunde
     
  • Jilaveanu Mircea
    Noiembrie 27, 2014 la ora 11:11

    Stimate domnule Moise Guran,dupa parerea mea acela este OM care gandeste logic.Viata corecta este condusa de logica.Se pirde atata timp cu discutiile despre MODUL cum trebuie votat in diaspora.Logi se poate rezolva simplu:1. ministru pt.diaspora impreuna cu ambasadele sa determine(cu aproximatie de 10%)numarul votantilor din diaspora,sa acorde 3minute fiecarui votant la o cabina,sa constate ca in 14 ore la o cabina(cu o stampila)pot vota un numar de persoane.Se imparte numarul de votanti(acest numar sa fie confirmat sub semnatura de reprezentantii celor din diaspora in localitatile respective)la numarul color care pot vota la o cabina si se afla numarul cabinelor necesare.Aceste cabine(niste cadre metalice si perdelute si stampilele respective)vor costa infinit mai putin decat panourile, cu candidaii, din toata tara si multe multe alte cheltuieli.Parerea mea este aceia ca,(asa cum stim cu totii)MOMENTAN nu se poate practica la noi votul electronic sau prin corespondenta.Personal eu nu cred ca vre-o conventie poate sa oblige un guvern sa impiedice cuiva sa-si exercite dreptul de vot.

    Răspunde
     
  • Radu
    Februarie 12, 2014 la ora 13:09

    Domnu Moise va auzeam deunazi la televizor bucuros de potentiala libertate de miscare a basarabenilor in europa in viitorul apropiat. Eu cred ca exista si un aspect negativ indirect. Daca lucrurile ar ramane ca pana acuma tot mai multi basarabeni ar deveni posesori de dubla cetatenie (chiar daca si numai pentru libertatea de miscare) aducand de la sine in mod natural unirea basarabiei cu tara mama. Nu credeti? Cu respect!

    Răspunde
     
  • martie adrian
    Martie 11, 2013 la ora 08:44

    va apreciez cel mai mult optimismul.
    Si am o intrbare
    Cand o sa va pirdeti increderea in economia
    Romaniei?

    Răspunde
     
  • viorel
    Noiembrie 21, 2012 la ora 14:11

    Cu toate ca am fost dat afara din emisiunea ta din 20.11.2012 nu rezist tentatiei de a ma exprima.Cred ca preferi prosti care bat campii in emisiunea ta. Coboara pe pamant unde exista primari care se refera la cadrele didactice cu apelativul ” cadavre didactice” si nu vorbesc corect romaneste.In primaria din comuna Ciolanesti TR nu exista angajati cu studii facute la stat ci numai cu studii „la particular”. ROMANIA TE VREA PROST! TREZESTE-TE MOISE! In curand chiar numai prostii o sa sune la emisiunea ta!

    Răspunde
     
  • Sophia M
    Iulie 6, 2012 la ora 15:28

    Sunt de acord cu Lars; in plus e anormal ca o televiziune publica, platita din banii nostri sa faca o propaganda jegoasa pd-ului, este o televiziune nationala, trebuie sa ne respecte, pe toti cei care ii platim taxele, trebuie sa prezinte totul obiectiv si in general sa doreasca binele ‘abonatilor’ sai nu sa ne impuie capul pentru binele unor ‘grupuri’ izolate gen pd-l, etc. Pacat ca aveti emisiune la ei pentru ca mai devreme sau mai tarziu anumite influente se fac simtite in emisiuni si anumite atitudini ale realizatorilor. Mult succes!!

    Răspunde
     
  • ice4you
    Iulie 3, 2012 la ora 21:21

    Domnule Moise Guran,

    Desi nu am primit nici un raspuns de la domnia voastra .. VA MULTUMESC CA ATI REVENIT!

    Succes!

    Cu respect,

    Mugur. (un ardelean!:D)

    Răspunde
     
  • ice4you
    Iunie 27, 2012 la ora 21:45

    Domnule Moise Guran,

    Desi probabil ca suntem cam de aceiasi varsta, am sa pastrez acest mod de adresare pentru ca nu am facut nici gradinita si nici nu am tras la aceiasi poarta impreuna! 😉

    Numele meu este Mugur … pur si simplu … Mugur … sunt un ardelean veritabil da nu pup in cur Clujul la fel cum nu ma omor dupa olteni desi oltean sunteti! 😀

    Cu toate astea respect oameni si … om sunteti!

    Cum imi e obiceiul .. le voi spune scurt si direct.

    In seara asta … dupa o zi de munca infecta in tara asta … m’am pus in pat pentru o portie de realitate: Ora de bussines de pe TVR2 … dupa ce am venit cu dumneavoastra de la Antene aici. In loc de singura emisiune in care vedeam si altceva in afara de mizeriile manipulari de zi cu zi m’am trezit cu o mizerie de film. Nu va intreb motivele pentru care nu ati fost ci doar daca .. o sa mai fiti .. nu de alta da daca nu … macar sa stiu sa imi caut vreo emisiune pe un canal de stiinte din alea straine!

    Daca v’a fost pus pumnul in gura sunt furios .. daca a fost decizia domniei voastre o respect … daca merit un raspuns … adresa mea de email va sta la dispozitie … postadeforum@yahoo.com … o gasiti si in sectiunea contact a pagini mele!

    Pana una alta … pot doar sa va multumesc pentru tot ce ati facut pana aici … fiind singurul economist care putea sa il faca si pe cel mai prost din curtea scolii sa priceapa economie si dincolo de ea!

    Va doresc mult succes in continuare si daca alt spatiu nu aveti pe la televiziuni .. siteul meu va sta la dispozitie! Bani nu am multi … da inima destula! 🙂

    Cu respect,

    Mugur.

    Răspunde
     
  • Gerorge
    Iunie 21, 2012 la ora 00:22

    de cand esti basist gurane?!ma uitam la emisiunea ta.bip bip bip……

    Răspunde
     
  • Pope iulian
    Martie 21, 2012 la ora 11:40

    Pentru informarea ta dragule ! 😉

    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cine-sunt-castigatorii-celor-11-mld-din-piata-farmaceutica-163315.html

    iti ramine sa aflwe cine sunt patronii SRL-urilor romanesti.

    Răspunde
     
  • George
    Martie 2, 2012 la ora 20:13

    na, ca m-am molipsit

    Răspunde
     
  • George
    Martie 2, 2012 la ora 20:13

    brrrr, Elena, esti foarte obosita, multe greseli, grmaticale si altele

    Răspunde
     
  • Elena
    Martie 2, 2012 la ora 18:58

    ESTI INCORECT MANIPULEZI OAMENII SI TII FATIS CU PUTEREA ,,,,,CHIAR NU VA E RUSINE EMISIUNILE TALE NICIODATA NU STII CE VREU SA SPUNA SAU SA INTELEAGA OMUL MAI BINE APUCA-TE DE ALTCEVA

    Răspunde
     
  • Elena
    Martie 2, 2012 la ora 18:56

    Imi pare rau ca trebuie sa-ti spun ca nu am emisiune mai urata decat a ta de la europafm de la ora 13.30.Un ticalos mai mare care sa se schimbe de la minut la minut inca nu am vazut nici chiar Turcescu.Daca intra cineva si zice intr-un fel tu vii si zici altfel ,daca zice altfel tu revii si zici invers dar nu explici de la inceputul emisiunii ca este vorba despre legea, hotararea….etc etc asta prevede respectiva ……este corect este bine sau astepti parerea lui. Mai mult esti un p….care daca simti ca este de partea celor de la putere ai asculti cu placere ,daca lauda opozitia parca ai avea r…. in gura asa repede schimbi…cand veti fi odata corecti ,impartiali si sa nu mai manipulati poporul…chiar nu va e rusine …?IMPORTANT ESTE NUMAI SA CASTIGATI BANI NU SI CUM AI CASTIGATI…RUSINE

    Răspunde
     
  • doina pop
    Februarie 8, 2012 la ora 10:06

    Domnule Guran imi plac emisiunile dv. indiferent de canalul pe care se difuzeaza.
    Va rog totusi sa controlati ticul verbal „habar n’am”, caci nici macar nu-i adevarat.
    Mult succes.

    Răspunde
     
  • Cornel
    Decembrie 3, 2011 la ora 17:54

    Foarte interesanta noua ta postare de idei, …dar chiulesti de la emisiuni. Unde ai fost pe 2 decembrie? 🙂

    Răspunde
     
  • doodeed
    Noiembrie 24, 2011 la ora 09:23

    @Dublupost

    Scuze: Piata revolutiei * si greseli de tastare( oboseala…sunt la pc-uri de 36 h… deh evenimente multiple pe piete ) 🙂

    Răspunde
     
  • doodeed
    Noiembrie 24, 2011 la ora 09:19

    http://ro.damov.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=225:promovarea-agresiv-i-prosteasc-a-lui-moise-guran&catid=38:tvr&Itemid=58#comment-1436

    Cu riscul de a fi acuzati ca ne cunoastem si ca „lucram ” impreuna, eu mi-am spus parerea, din pacat pe blogul ( pardon proprietatea ) unui „vedet’ necunoscut” din tvr. Oricum pt mine nu are importanta unde se intampla emisiunea, on-line, tv, piata constitutiei…important este sa va simtiti dvs ok, sa puteti dezbate teme, prezenta stiri, fara constrangeri si evident sa puteti fi remunerat decent pt asta. Felicitari pt initiative, mod de prezentare si chiar si pt atitudine ca persoana!

    Răspunde
     
  • mihai
    Octombrie 24, 2011 la ora 16:32

    Apreciez emisiunile tale oriunde le realizezi !Profesionalism si bun simt !Esti un oltean adevarat ! FELICITARI

    Răspunde
     
  • CristiB
    Iulie 11, 2011 la ora 19:43

    Domnule Moise Guran, am apreciat foarte mult emisiunea dumneavoastră de la Antena 3, BizBazar. Chiar o urmăream foarte des. Sincer, vă admir mult. Când am auzit că o să plecați la TVR, m-am întristat. Eu văd televiziunea națională ca pe o televiziune personală a lui Băsescu, în care domină nepotismul și relațiile. Sper să rămâneți același personaj integru pe care l-am apreciat la antene, iar mutarea la TVR să nu vă știrbească din spiritul critic la adresa puterii. Voi încerca să urmăresc mai des emisiunea dumneavoastră. Succes în continuare!

    Răspunde
     
  • ovidiu
    Iunie 16, 2011 la ora 18:41

    stimate domnule moise… va felicit sincer pentru daruirea cu care munciti; pentru corectitudine; pentru verticalitate; pentru curaj; pentru profesionalism;pentru…tot. as mai fi adaugat cate ceva, dar nu m-ati fi crezut. ati reusit,cel putin in casa unui tanar preot sa va asezati confortabil si prioritar; inaintea stirilor atat de mult cotate, difuzate de cele doua posturi concurente, inaintea altor vorbe emise cu titlu de informatii vitale.imi sunteti un soi de…consilier. faceti parte din viata mea, a familiei mele. va salut si va incurajez.
    binele deplin!

    Răspunde
     
  • Tudoran
    Mai 28, 2011 la ora 00:28

    Pentru emisiunea din 27.05.2011 referitor la programul anuntat de USL , dl Moisa ar trebui sa fim recunoscatori ca mai avem opozitie, va apucati de analize, ce trebuia sa zica: vom incerca sa va scoatem din mizeria in care v-a bagat PDL-ul, pe voi cei care ati votat cu Basescu si gasca, nu ? Dl Moisa nimeni nu vrea sa i se spuna un astfel de adevar!

    Răspunde
     
  • Pulimea taichii
    Mai 26, 2011 la ora 20:55

    Sunt curios ce rezultat ar avea un referendum naţional privind integrarea României ca şi al 51 – lea stat american 😉

    Răspunde
     
  • Cristi
    Ianuarie 21, 2011 la ora 21:16

    Hmm, nu aveam de gand sa dau o replica, departe de mine gandul de a porni o polemica. Dar cum A3 supraexpune, asa cum am zis mai devreme, subiectul pensionarilor militari, in care este clar ca aparatul de stat a creat o mare mizerie si brambureala, asa ca urmaresc un meci de tenis inregistrat, m-am gandit sa scriu cateva randuri. Pentru ca ma regasesc in raspunsul tau Vlad, dar eram eu de acum 6-7 ani. Cand convins spuneam unui strain in tren care avea chef de vorba cum eu credeam ca pot sa raman indiferent de viata sociala/politica, pentru ca tot ce conteaza este sa iti administrezi ecosistemul imediat apropiat, cunoscutii, serviciul, cartierul, locul de parcare, locurile frecventate, etc. Si toate vor fi bune.
    Acum gandesc altfel cand societatea se crapa in jurul meu. Degeaba am salariu foarte bun, aproape occidental aici. Vreau sa pot da onorariu foarte mare la medic, dar cui? Sa am incredere in cine a mai ramas? Gradinitele private sunt scumpe. Nu mai merg la munte de 4-5 ani din cauza liniilor CFR foarte degradate. Acum 6-7, cand povesteam acele lucruri veneam de la munte si eram pornit sa imi fac abonament CFR fiindca imi placea ca ajungeam in sub 2 ore pe traseu si prindeam rasaritul. Lipsa ordinii publice si veniturle ilegale au dus la proliferarea cocalarilor/manelistilor prin aproape toate spatiile publice cu foarte mult tupeu. Maine ma duc la Muzeul de Geologie, sper sa nu vad vreun specimen, doar flori de mina.
    Pe scurt, daca vrei sa iti protejezi ecosistemul de poluarea generalizata a unei societati prost guvernate te costa mai mult decat in Germania. La un venit similar, dai aici mai mult pe gradinite private, pe medici privati, etc, pe cand in Germania sistemul public este foarte decent. Asta este ceea ce am invatat eu si cum mi-am schimbat optica de dezinteres fata de mediul socio-politic.

    Răspunde
     
  • vlad
    Ianuarie 21, 2011 la ora 19:56

    Catre Cristi, multumesc mult pentru parerile tale. Eu am laudat decizia domnului Moise Guran de a ramane la TVR deoarece mie mii se pare ca se potriveste postului. Nu vreau sa comentez prea multe despre alte domenii. Sunt niste subiecte vaste si eu nu vreau sa intru in detalii.( in special ca nu imi trezesc interesul aceste domenii si nu merita, ma refer la politica unde nu imi place sa vorbesc despre niste oameni din punctul meu sub nivelul mediocritatii si care ne decid soarta din pacate; recunosc nu sunt foarte pus la punct cu politica si nici nu vreau sa fiu si nici nu comentez atitudinea altor persoane legate de acest subiect) Despre aceste subiecte se poate vorbi foarte mult si sunt multi doritori. Eu in schimb nu vad rostul sa vb despre ele deoarece nu rezolv nimic cu vorba. Parerile mele nu vor schimba nimic, si nici a altor multi romani. Ce se intampla la „nivel inalt” nu va tine seama de parerile noastre ( astia „mai mici”) si atunci nu vad rostul. Depsre putem vorbi dar nu va schimba nimic asa ca nu vad rostul. Revenind la subiectul TVR (care apropo nici un post nu este perfect si bine ca exista concurenta ca in orice alt domeniu) poate ca este postul statului si poate ascund anumite detalii politice dar pe mine nu ma intereseaza subiectul acesta si nu vreau sa imi pierd ziua cu asa ceva.Daca as vrea scandalul-exagerat ma uit la emisiunile specializate. Fiecare cu preferintele lui. Adevarul pur nu va exista niciodata niciunde, este o utopie, si atunci noi alegem ce ramane. Deci nu comentez deciziile si preferintele fiecaruia ci numai laud intentia domnului Moise Guran pentru ca a ales aceasta emisiune si nu o emisiune de scandal. Pana la urma am scris mai mult decat aveam intentia. Va urez vizionare placuta la emisiunea „Ora de Business” sau orice alta emisiune va este pe plac.

    Răspunde
     
  • Cristi
    Ianuarie 20, 2011 la ora 21:14

    Catre Vlad,

    Ai dreptate sa apreciezi TVR pentru departamentul cultural. Sunt de acord si cred ca este de fapt, fara sa ma fi gandit exhaustiv, ca este singurul departament care isi face cat de cat menirea de televiziune publica.
    Despre departamentul sport, vai, lipsa banilor a pus capac la preluarea multor evenimente.
    Poate ca nu te intereseaza mediul politico-socio-economic. Este dreptul tau, dar atunci cum poate cineva clama dreptul de vot? Imi pun aceasta intrebare retorica pentru ca stiu colegi, bine educati tehnic de facultate (dar mai putin educati valoric, principial, etic, etc, lucruri pe care fiecare le invata singur, de la intelepti universali, ca dezvoltare personala in timpul vietii, ca sa poti ajunge un venerabil senior) care nu urmaresc evolutia societatii dar au tupeul sa voteze si sa fie vehementi in alegerea lor.
    Bun, revenind, nu iti impartasesc parerea despre obiectivitatea departamentelor care se ocupa de polic si economic.
    Intre doua ipostaze, cea a TVR-ul care imi ascunde lucruri si cea a unor televiziuni de stiri care, de multe ori, supraexpun un anumit subiect, eu o prefer pe cea de-a doua. Pentru ca pot filtra dar nu pot restaura ceea ce este cenzurat.
    Bun, cu acestea fiind spuse, nu asociez in cele de mai sus pe d-nul Moise cu TVR-ul. Curajul lui de a fi critic si direct este laudabil.

    Răspunde
     
  • vlad
    Ianuarie 20, 2011 la ora 20:40

    Imi place mult emisiunea voastra. Si cred ca se potriveste tvr-ului. Eu admir mult TVR. Imi place ca nu e ipocrizia care se afla la posturile private dependente de rating si care ar face orice pentru bani. ( de aceea urasc aceste emisiuni pt ca promoveaza ipocrizia) TVR este un post care promoveaza bunul gust, cultura ceea ce ar trebui. Ma bucur ca sunteti la TVR si voi urmari emisiunea dvs cu mare interes.

    Răspunde
     
  • rossoblu
    Ianuarie 20, 2011 la ora 19:41

    o emisiune excelenta cea de pe TVR2. datorita ei, am redescoperit acest post de televiziune. RESPECT MOISE GURAN!!!

    Răspunde
     
  • Badea Nicolae
    Ianuarie 12, 2011 la ora 23:14

    O emisiune de un inalt profesionalism. Felicitari domnule Moise Guran si la mai multe emisiuni iknteresante.

    Răspunde
     
  • bradu' din fata casei
    Ianuarie 11, 2011 la ora 22:16

    Imi plac emisiunile tale.In valmasagul de asa zise emisiuni „obiective” ai o nota aparte de putin tupeu absolut necesar.N u stiu cum vei coexista cu „elefantii” din televiziunea publica, dar fi consecvent, in momentul in care mesajul programatic al emisiunii este atacat muta-te la altii.
    Asa ne exprimam interesul!

    Răspunde
     
  • Andrei
    Decembrie 24, 2010 la ora 17:11

    bine ai facut

    Răspunde
     
  • Ted Manolescu
    Decembrie 11, 2010 la ora 09:52

    O recomandare ptr cine are timp sa vizioneze:
    http://beyondmoney.net/ si click pe „Quantitative Easing, the FED, and the Future of the Dollar:”
    Este interesant din punctul de vedere social.
    Comunistii ne-au oprimat prin fortza, capitalistii ne tin in lesa prin pirghii economice.
    Ce este mai rau in asta, este ca inflatia galopanta se va revarsa peste tot in lume si „pensiile private” nu vor mai putea sa-si respecte promisiunile ca sa nu mai vorbesc de pensiile garantate de guvern.
    O zi buna !

    Răspunde
     
  • maria
    Decembrie 9, 2010 la ora 09:33

    Ma bucur ca te-ai mutat pe tvr,buna emisiune,i nteresanta, cu nerv….felicitari…si la mai multe.!!!! Ref.filmuletul american cu chinezi….am auzit un banc similar:Un evreu intr-o cafenea Starbucks citea un ziar arabesc. Intra un prieten care, vazand straniul fenomen, se supara si-i spune:
    – „Moshe, … ti-ai pierdut mintile? De ce citesti un ziar arabesc?”
    Moshe raspunse: „Citeam ziarele evreiesti si, ce sa vezi? Evrei persecutati, Israelul atacat, evrei disparuti prin asimilare si casatorii interrasiale, evrei traind in saracie. Asa incat am trecut la citirea ziarelor arabesti. Si ce-am gasit ? Evreii detin toate bancile, evreii controleaza mass-media, evreii sunt toti bogati si puternici, evreii conduc lumea. Stirile lor sunt mult mai bune!”

    Răspunde
     
  • fane
    Noiembrie 24, 2010 la ora 20:26

    abordati subiectul cu noua comp. energetica ELECTRA ca este interesant

    Răspunde
     
  • Stefan Dulgheriu
    Noiembrie 24, 2010 la ora 16:22

    Domnule Guran mie imi place tipul acesta de emisiune pe care il faceti, cu toate ca ora de difuzare la antena3 era foarte proasta o vedem in reluare online de pe site-ul antena 3

    Răspunde
     
  • sorina
    Noiembrie 23, 2010 la ora 22:51

    Pe scurt, imi place emisiunea si mie si parintilor mei care au 70 de ani, de unde concluzia ca reusiti sa spuneti lucruri interesante si pe intelesul tuturor categoriilor de varsta indiferent de nivelul de pregatire. De exemplu azi am vazut comentariul despre cursul euro si mi-a fost de un real folos.
    Pentru mine conteaza ca emisiunea se difuzeaza la ora 19 nu pe ce post o gasesc.
    Multumesc,

    Răspunde
     
  • victor
    Noiembrie 13, 2010 la ora 09:40

    Dar nici nu l-a laudat si nici nu l-a criticat. Materialul a fost depre ce a zis ala. Sa nu dam in paranoia.

    Răspunde
     
  • risk_management
    Noiembrie 13, 2010 la ora 03:07

    Other Topic:
    Draga Moise,
    Te-am auzit laudandu-l pe Greenspan si-am schimbat programul. Greenspan, prin inactivitatea lui in fruntea Fed tinand credit rate low si incurajand creditul ieftin, a permis umflarea housing bubble in u.s. si, impreuna cu bancile si agentiile de credit, e autorul crizei mondiate incepute in sept.2008. Nu imi vine sa cred ca nu stii lucrurile astea si ce te-ai putea lasa manipulat de propaganda pro-Greenspan (vezi si hagiografia despre el). De aceea ma intreb daca nu esti adeptul vreunei ideologii de dreapta care iti intuneca judecata cinstita?
    DB

    Răspunde
     
  • Silvia
    Noiembrie 12, 2010 la ora 22:15

    Buna seara Dle Guran,
    Astazi am vazut emisiunea dvs. dupa ceva timp in care nu am putut sa o urmaresc si m-am hotarit sa-mi exprim si eu parerea ca atitia altii.
    TVR2 vs. A3? – nu cred ca are nici o relevanta, eu urmaresc o emisiune pentru ca imi place, nu pentru ca se difuzeaza la un anume post. Pentru mine emisiunea dvs. este una dintre putinele la care ma mai uit si imi place sa cred ca sint foarte multi cei care apreciaza un adevarat jurnalist.

    Cu tot respectul cuveni!

    Răspunde
     
  • Mihai
    Noiembrie 12, 2010 la ora 21:03

    O greata enorma m-a cuprins cand am vazut ca Piratul a mai castigat un pupinkurist. Dar daca plateste mai bine decat A3 atunci este ok.Pupa-l frate daca te satisface… financiar.

    Răspunde
     
  • even
    Noiembrie 12, 2010 la ora 01:56

    imi placeau emisiunile tale 🙁

    Răspunde
     
  • Robert D.
    Noiembrie 11, 2010 la ora 21:56

    Chiar imi pare bine ca te-ai mutat iarasi la ora 19, nu cred ca are relevanta la ce televiziune esti, atata timp cat calitatea emisiunii ramane neschimbata sau mai buna.
    TVR2 cred ca are acoperire mai buna decat A3.

    Felicitari pentru mutare si emisiune!

    PS: Desi pare, nu lucrez la TVR.

    Răspunde
     
  • Leo
    Noiembrie 10, 2010 la ora 14:09

    la mine tvr2 e pe tasta 2 de la telecomanda si cred ca intr-un an o sa-ti cer sa imi decontezi banii pt o noua telcomanda
    ca asta o sa se uzeze, stiu ca asa am patit cu tasta 9 unde este antena 3
    nu conteaza unde ai emisiuni important e sa ramai asa cum ai fost pana acum.
    succes in continuare.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase