Un sictir pe un obraz porcin
February 19, 2010de Moise Guran
Un medic fără morală e ca un popă fără gură. Poa’ să ştie Biblia la perfecţie, poa’ să fie în conexiune directă cu ĂldeSus, dacă harul său nu e decât un instrument de jupuit babele cu frică de moarte ce vin duminica la biserică, atunci e cazul să ne amintim că judecata de apoi e mult prea îndepărtată, iar teoria cu raiul şi iadul de pe pământ se cere cu iminentă aplicabilitate.
Eu nu ştiu cât de bun medic este profesorul Adrian Streinu Cercel, dar în ochii mei acest om nu mai are nici măcar un dram de credibilitate. Mai ţineţi minte când ziceam să nu ne isterizăm cu gripa asta nouă? Colegii de la antena3.ro au pus cap la cap declaraţiile ultimelor şase luni şi le-au coroborat cu un raport oficial, venit de la ministerul sănătăţii ce arată că autopsiile nu au confirmat decât şapte decese cu cauză certă gripa porcină. Asta înseamnă că domnul Streinu Cercel a umflat de cel puţin 11 ori rapoartele oficiale într-o încercare malefică de a băga spaima în populaţie. Vă mărturisesc că nu înţeleg de ce. La început am sărit toţi ca arşi că e pe mână cu giganţii farmaceutici şi că vrea să cumpărăm de la ăia. Într-o coincidenţă greu de acceptat, Streinu Cercel a demisionat chiar după demisia CSAT de a cumpăra vaccinul de la Cantacuzino, pentru a reveni apoi asupra deciziei. Seara mergea la Gâdea pentru a declara că în România virusul va face 20 de mii de victime, asta într-un scenariu optimist. Dar după ce statul a luat vaccinul de la Cantacuzino n-am mai înţeles ce i-a ieşit lui Streinu Cercel din umflarea numărului morţilor mai ceva ca la Revoluţie.
În orice ţară civilizată, domnul Streinu Cercel ar intra în atenţia serviciilor speciale, fiind considerat un pericol grav la adresa siguranţei publice.
Nu mă obosesc să îi cer demisia din două raţiuni – prima e că dacă nu a reuşit un ambasador american să îl tragă pe dreapta, ce şanse am eu? Am verificat informaţia la cel mai înalt nivel, americanii chiar îl documentau acum şase-şapte ani pe Streinu Cercel. Şi totuşi el s-a dovedit mai puternic. Cine îl ţine? Nu ştiu, dar impresia mea este că dacă statul român n-ar fi tot timpul dator industriei farma, nu l-ar mai ţine nimeni.
Demisia lui Streinu Cercel de la mininsterul Sănătăţii nu ar însemna nimic. Puterea lui stă în funcţia de la Matei Balş, căci acel institut manipuleză miliardele celor mai grave afecţiuni cunoscute (şi imaginate) de omenire.
În al doilea rând trebuie să recunosc că şi un jurnalist fără morală e chiar mai periculos decât un medic fără morală. E mai periculos decât un Streinu Cercel. Nu, nu mă simt vinovat de nimic, pentru că nu m-am băgat în povestea asta decât pentru a atrage atenţia asupra periculoasei isterii. Am făcut acelaşi lucru şi în spatele ecranului, în lungile şedinţe de sumar de la Observator, acolo unde se discută modul de abordare al subiectelor. Am făcut asta fără convingerea că AH1N1 e o minciună, iar la un moment dat luasem chiar decizia să mă vaccinez pentru a-mi proteja familia. Pur şi simplu nu-mi plac isteriile căci ele ne amputează bunul simţ şi capacitatea de a judeca lucruri simple şi evidente.
Totuşi, trebuie să mă recunosc solidar alături de toţi ceilalţi jurnalişti care nu şi-au respectat deontologia. În ochii publicului probabil suntem toţi la fel. Ştiu că în toate redacţiile din România şi din lume, subiectul AH1N1 a fost corelat nu atât cu datoria publică de a informa corect, cât cu dorinţa de audienţă născută din exploatarea acelei isterii. Acesta este al doilea motiv pentru care nu îi voi cere public demisia acestui personaj toxic, Adrian Streinu Cercel. Dar sper ca Premierul să o facă. Avem nevoie de o cură de dezintoxicare.
Cele mai comentate
- Ne cerem scuze...
de: Moise - TVR 2 SAU ANTENA 3?
de: Ionut - DEZBATERE CONSTITUÅ¢IONALÄ‚
de: Moise - Terapia de şoc şi groază
de: Ionut - Nu cred că cineva poate contesta la modul serios antisemitismul lui Antonescu...
de: Moise - Greva medicilor de familie
de: Ionut - Cât costă, de fapt, Bacul
de: admin - O ştire despre câţiva nebuni şi o emisiune
de: admin - Armistiţiu sau capcană?
de: Ionut - BIZBAZAR SE ÃŽNTOARCE!
de: Ionut - JESUS CHRIST SUPERSTAR
de: Ionut - O FURTUNÄ‚ ÃŽNTR-UN PAHAR CU APÄ‚ NU MAI ERA SUFICIENTÄ‚...
de: Moise







43 Răspunsuri la Un sictir pe un obraz porcin
de laurentiucat March 1, 2010 at 18:50
nu sunt avocat.nu am nicio treba cu guvernul..chiar simpatizez cu liberalii lui antonescu,daca conteaza asta.nu sunt biolog dar o prietena f buna de-a mea e biolog(lucreaza in privat),sotia e medic(iar privat).eu am vrut sa dau la inginerie genetica si am avut ceva contacte cu biologia pe care am avut-o ca disciplina de examen la treapta,bacalaureat si olimpiadele de la liceu.deci sa zic ca ma invart intr-un mediu cu persoane aflate in cunostinta de cauza si pricep si eu termenii pe care ii reproduc.referitor la teorii..asa totul e teorie,de la creationism la evolutionism.daca principiul primordial e teorie ..atunci putem spune orice, nu?
de meserie sunt economist,ca sa lamurim lucrurile si am lucrat la privat din 1993.pana la urma persoanele apropiate mie sunt vaccinate si datorita mie.curios faptul ca pe unele le-a durut zona intepaturii,pe altele nu..dar absolut niciuna nu a avut nicio problema si niciun simptom advers.nu am nimic de castigat si nimic de pierdut doar ca simt ca e de datoria mea ca om,sa contribui la lamurirea cat mai multor indivizi care poate nu stiu,nu au timpul necesar sau nu au cunostintele cat de cat necesare despre vaccinare.
eu cred in ce spun si nu am altceva nimic de castigat.sper sa fie asa ptr toti cei care isi formuleaza public opiniile.
de dahayo March 1, 2010 at 14:13
Domnule laurentiucat “tot felul de doctorasi” au mai multe cunostinte in ale virusologiei si geneticii, fata de cate ai tu. Dumneavoastra, prin educatia pe care o aveti, de advocat, trebuie sa sprijiniti autoritatile statului in orice actiune si de aici deduc ca dumneavoastra promovati doar politica oficiala si obligati si pe altii sa o urmeze, ca asa e corect. Ati fi un minunat activist de partid. Vezi filmul “Amintiri din epoca de aur”. Cred ca dumneavoastra vi se pare normal si corect ca salariul mediu sa fie de aprox 300 euro, iar motorina, gazul, intretinerea etc sa fie la fel ca in occident unde salariul mediu e 1000 euro. Va inteleg virulenta exprimarii , deoarece sunteti un frustrat, nu reusiti sa convingeti pe nimeni sa se vaccineze, si faceti apel la supunere oarba. Dar, shoc si surpriza, baiatu’ e democratie, si mai sunt si oameni , “tot felul de doctorasi”, care iti dau peste bot cu politica ta. AAAAAA si era sa uit. Chestia aia cu mamiferele, e doar teorie. Nimic sigur. E doar parerea unuia. Asa e si teoria creationismului si a evolutionismului, tot nimic, sigur. Numai ca partidul a adoptat teoria evolutionismului si ne-o bagat-o in cap ca asa a fost si asa este. Dar uite ca nu se stie daca e sau nu a fost asa.
de dahayo March 1, 2010 at 13:52
“stresul inseamna viata de toate zilele” , e o definitie corecta, foarte educativ interviul. Intradevar, vorbeste un specialist, nu un hobbist si habarnist, fara studii in ale biologiei cum e laurentiucat
Din cate am vazut esti advocat.
de laurentiucat February 27, 2010 at 22:14
pai eu m-am vaccinat inainte de isteria cu tecuceanu..am scris si mai sus.si ma aflu intre aristotel si costel..
de AristotelCostel February 27, 2010 at 22:11
… unde crezi ca te situezi intre reticentii occidentali si romanii randuiti la Matei Bals?
Sa nu uiti niciodata cine… esti!
de laurentiucat February 27, 2010 at 14:56
eu ti-am dat sa citesti ce zice un doctor adevarat despre tot felul de habarnisti care isi dau cu parerea.ca mi-am bagat eu virusul in vena e ok stiam.ca asa se fac vaccinurile,cu virusi atenuati. aici nu e vorba de multinationale si bani multi ptr ca statul a dat bani la stat .vezi ca tot aci e un subiect pe tema institutului cantacuzino si el a luat banii si calculeaza cat ar costa romania lipsa acestui institut.chestia aia ca mi-am bagat gripa in vena m-a darmat de pe scaun…stau si ma gandesc,cum naiba unu care stie sa scrie si sa citeasca,sa zica asa ceva..!?
deja,ma sparie gandul si ..ma-nfioara fapta!
de AristotelCostel February 27, 2010 at 11:45
@laurentiucat
Toti “idiotii” au atras atentia ca prostii sunt prostiti. Dovada… avocatul laurentiucat si pensionarii care au stat la rand la introdus gripa noua in vena.
Pana una… alta, baietii astia inghit fonduri uriase pentru minciunile cu … care te fac pe tine.
de laurentiucat February 26, 2010 at 23:17
http://www.hotnews.ro/stiri-doctorh_actualitate-6967217-audio-video-profesor-universitar-gheorghe-andrei-dan-singura-solutie-scapam-stres-este-transformam-plante.htm
omul asta e un doctor adevarat si in interviu zice ceva despre toti idiotii care isi dau cu parerea despre niste chestii care sunt apanajul specialistilor si nu a mamei omida sau a tot felul de doctorasi care nu au legatura cu specialitatea pe care o comenteaza…
de Cos February 24, 2010 at 17:17
AristotelCostel, nu mai înÅ£eleg: îi băgăm sau nu-i băgăm în seamă pe “imbecilii” ăştia?
de AristotelCostel February 24, 2010 at 16:17
de Cos February 24, 2010 at 15:58
Dragă AristotelCostel, îţi mulţumesc pentru răspuns!
de AristotelCostel February 24, 2010 at 15:48
@cos
“Teoria conspiratiei” este o noua expresie prin care imbecilii sunt convinsi ca au ajuns in stadiul maxim de… fudulie.
A mintit Cercel? Pai, normal… daca asa l-a educat maica-sa, ce era sa faca? Restul “ie” teoria conspiratiei.
Propun ca toti cei care s-au vaccinat sa fie lasati in pace, si asa sunt mononeuronati.
de Cos February 24, 2010 at 15:40
Moise, e un pic de “teoria conspiraÅ£iei” aici, la tine. Dar s-ar putea să ai dreptate în multe privinÅ£e.
ÃŽn acelaÅŸi timp, ÅŸtii foarte bine că nu-i poÅ£i acuza pe oamenii care s-au vaccinat: vorba ta, ce faci, riÅŸti? ViaÅ£a ta – foarte bine – dar a celor din jur??
de silvy February 24, 2010 at 14:47
Am intrebat un set de medici. In mod indeajuns de curios, si ei mi-au spus ca au refuzat sa faca vaccinul.
de Simona February 23, 2010 at 11:55
De la cine ai cerut informatii complete despre boala si despre vaccin? Are cineva informatii complete despre asta?
de silvy February 21, 2010 at 20:24
De aceea am refuzat sa ma vaccinez. Isterie totala, nu-stiu-cati morti..bine,bine…Eu am cerut informatii complete in legatura cu aceasta boala si ,mai ales, asupra vaccinului. Nu le-am primit, am refuzat vaccinul.
de laurentiucat February 21, 2010 at 19:13
for dahayo..ca idee,vremurile in care vracii aveau monopolul asupra cunostintelor s-a terminat.nu trebuie sa-mi explice nimeni despre genetica acu..am destule cunostinte ca sa mi le pun singur unele peste altele.sotia nu mi-a facut transfer de cunostinte ,doar transfer de curiozitate .cat priveste cunostintele ei sunt dobandite cinstit ,inainte de 89 si nu avea nici bani,nici pile ,nici relatii..doar mintea.
ca si in postarile precedente,doar enumerari si superioritati fara idei,pareri,etc.
cat priveste teoria aia am evocat-o ca o posibilitate si e sustinuta de un om de stiinta nu pe blogul bebelusei oana.imi iau informatiile din lucrari serioase si sa aiba sustinere din mai multe surse de incredere.cat priveste medicii am vazut acum o gramada de medici de familie care erau tufa si care aduceau argumente impotriva vaccinarilor.sa intram in domeniul corpului medical din romania care daca ar da examen de titularizare pe post ( sa zicem) nu stiu daca ar trece 50%..
aici am citit despre teoria aia..
“Anul trecut, Thierry Heidmann a readus si el la viata un virus extinct de sute de mii de ani, botezat Phoenix, asemenea pasarii renascute din cenusa proprie: si-a dat seama cum erau aliniate odinioara fragmentele rupte, le-a lipit si le-a plasat apoi in celule umane, observind ca retrovirusul se strecura intr-adevar in ADN-ul lor si redevenea infectios. Experimentul poate furniza indicii vitale despre functionarea unor virusuri precum HIV sau despre originile si evolutia umanitatii. “Aceste virusuri ne-au ajutat sa fim ceea ce sintem azi la fel ca alte gene. Nu cred ca am fi supravietuit ca specie fara ele”, explica Heidmann pentru “The New Yorker”. El si alti cercetatori sint de parere, de exemplu, ca mamiferele nu ar mai fi avut placenta in lipsa retrovirusurilor endogene, iar oamenii ar fi depus oua.
HIV, singurul retrovirus arhicunoscut, dar nu endogen, a curmat mai mult de 25 de milioane de vieti si a infectat de doua ori mai multi oameni la mijlocul secolului XX, cind s-a transferat de la maimute la oameni. E greu de inteles astfel cum virusuri cu aceleasi gene ca HIV ar fi putut juca un rol benefic sau chiar esential in dezvoltarea speciilor. In 1968, Robin Weiss, acum profesor de oncologie virala la University College din Londra, a gasit retrovirusuri endogene in embrionii unor gaini sanatoase. Cind a spus ca nu numai ca sint benigne, ba chiar ca ar putea avea o functie critica in dezvoltarea placentei, specialistii in biologie moleculara i-au ris in nas. Weiss nu s-a lasat insa pagubas, dornic sa afle daca retrovirusurile descoperite de el stau sub semnul unor infectii recente sau mostenite. A trait pentru o vreme in jungla Pahang din Malaiezia, alaturi de tribul Orang Asli, colectind mostre de la Gallus gallus, strabunii indigeni ai gainilor. Dupa ce le-a testat, Weiss a identificat in ele versiuni ale retrovirusurilor pe care le gasise inainte la gaini. ”
am avut un raspuns si mai documentat dar l-am pierdut cand sa-l postez.
aveam si biografiile specialistilor citati mai sus ,lucrarile lor,etc.daca dai o cautare dupa numele lor gasesti.
in ce priveste vaccinarea antipolio ai drepatate partial cu varsta dar nu cred ca stapanesti f bine chestiile astea,adica in profunzime.vaccinarea se poate face si la adulti dar vaccinul care este folosit la copii este cel pe celule de la maimute iar cel ptr copii e cu virus inactivat.
Programul National de Imunizari al Romaniei aici gasesti varstele.
cat priveste vaccinarea la adulti anipolio se face numai la grupele de risc.
revenind la oile noastre am plecat de la ah1n1 , vaccinare si streinu cercel.nu are legatura contrazicerea noastra pe teme secundare..doar daca nu esti antivaccinare ..esti si doctor? ma intereseaza un raspuns la ultima intrebare..
de laurentiucat February 21, 2010 at 18:31
@codru zi si mie vorba aia esti cam incifrat.in ce priveste achizitia publica,da-mi nr anuntului ,sau denumirea lui sa caut .mi-ai dat link-ul de la elicitatie.pot sa intru si de acasa in sistem, verific si-ti spun ce vrei despre anunt,cerere ce or fi ales ei..
de codru'penal February 21, 2010 at 17:15
@laurentiucat: vroiam si eu sa ma contrazic in spiritul acelei vorbe ramanesti cum ca daca te pui cu aia destepti, lumea s-ar putea sa va confunde la un moment-dat.. Sau era altfel si ar trebui sa ma opresc?
) Vezi http://www.e-licitatie.ro, cu toate ca a rasuflat la Bizbazar shmenaria si probabil ca nu se mai face
de dahayo February 21, 2010 at 13:27
for laurentiucat …
Si intre medici sunt unii care pot mai mult si altii mai putin, de asta si multitudinea de diagnostice( ce ziceam biologia, medicina e variabila:-) ) , in functie de cat a studiat, cat a procesat din informatia primita. Si la facultatile de medicina se copie, se trec examene pe pile si relatii. Ideea e ca am incurcat anii voi la vaccinare antipoliomelita, ca sa te fac sa gandesti si sa incepi sa cauti informatii, dar pacat, sunt trecute prin carti de specialitate. Dute si gauta si cand gasesti paragraful sa-mi zici si mie unde e publicat. Medicina nu e un hoby, e o stiinta.
, la fel si ingineria., de asta se studiaza in facultati.
Dragul meu laurentiucat, vroiam doar ca idee sa iti arat ca in biologie totul este relativ, nu e o stiinta exacta precum matematica, unde 1+1 face intotdeauna 2. In organismul viu totul este in legatura, iar teoria ca am devenit mamifere datorita unui virus trebuie dovedita, verificata, sau tu iei de buna si adevarata orice informatie. Si mie mi-ar place sa repar centrala termica de acasa, am chiar un hoby pentru asta, am citit mult, dar nu ma bag, ca poate sare in aer. Asa si tu cu genetica, daca nu ai participat la un curs de genetica, de fiziologie, anatomie, morfopatologie etc, ramai doar un novice in ale biologiei, doar un aspirant, si nu cunosti prea multe. In cazul meu cu centrala, prefer sa chem un inginer si raman surprins de simplitatea si siguranta cu care remediaza defectiunea, si tot un novice raman in domeniul centralei . Daca sotie tie medic, nu inseamna ca atunci cand v-ati cunoscut ti-a facut si un transfer de cunostinte medicale.
de laurentiucat February 21, 2010 at 11:06
nu am cunostinte serioaseind omeniul medicii si biologiei,dar am cunostinte de baza sanatoase si verificate in majoritatea disciplinelor de baza,la care am mai contribuit cu cate o caramida,doua in timp.am idee unde sa caut si ce e valid si sta in picioare si ce nu.genetica mi-a placut,m-a fascinat ca disciplina care studiaza printre altele evolutia de la anorganic la viu,de la chimie la biologie sa zicem asa,la care putem adauga si matematica chiar.hai sa fim seriosi..vaccinul antipolio se face la copii dupa cate stiu eu..dupa 30 de ani copiii aceia erau persoane in varsta de 30 si ceva de ani..daca reiei calculele tale si vorbele..pai ai constata ca persoanele alea in varsta de care zici nu au fost vaccinate ,ca erau nascute anterior mult de anii 60.daca amestecam si vaca nebuna..zapaim lumea de tot..o lasam lui moise sa caute si el despre implicatiile economice ale maladiilor transmisibile de la animale la om..
in ce priveste aia cu judecata ,nu te adresezi colegiului ci instantei ,ca pe mine nu ma intereseaza cel mai mult sa il dea pe ala afara ci ma despagubeasca in caz de imbolnavire..si au de unde ca toti sunt asigurati ptr malpraxis,ca pe urma se va sesiza si colegiul e alta treaba..
si cred ca poti stabili cumva cine e de vina,destul de usor..
in alta ordine de idei,pana acum ai adus in discutie numai chestii pe langa ,nu are legatura ah1n1,cu lentivirusuri,cu prioni,cu freoni..cu alti ioni..daca aducem argumente din astea care ptr unii sunt de genul sf,numai ca sa avem mai multa autoritate in ce sustinem,nu e fair..complicam lucrurile degeaba,multi nu or sa inteleaga nimic,si cred ca scopul este ca lucrurile sa fie simplificate sa fie intelese de marea majoritate si eventual sa slujeasca unei decizii personale,care trebuie luata cat mai in cunostinta de cauza..
de dahayo February 21, 2010 at 10:21
laurentiucat .. din cate in mai amintesc in anii ’60 s-a inceput vaccinarea antipoliomelitica. Vaccinurile au fost obtinute pe culturi de celule ale maimutei rhesus.
Dupa 30 ani a aparut o epidemie de poliomelita la persoane invarsta manifestata prin senilitate, debilitate nervoasa, pareze, paralizii,etc. Cauza, vaccinarea de acum 30 ani. Celule maimutei , erau infectate cu lentvirusuri. La vremea aceea nu se cunosteau. Abia in anii ’90, au fost descoperite ca o ciudatenie a virusologiei.
Ce mai zici de prioni, oare se mai stie ceva de la episodul vacii nebune? Asa ca dragul meu laurentiutricat te rog sa fii putin mai circumspect, si daca ai cultura medicala sigur esti. Daca esti un novice in ale biologiei si medicinei, asa cum este majoritatea populatie, crezi si iei de buna orice informatie.
la pct. 2 , cu privire la titrul de anticorpi, medicina ofera nenumarate posibilitati de a culpabiliza pacientul si a scoate medicul nevinovat. de ex. ii poate aduce vina ca a baut apa rece/calda imediat dupa vaccinare.
Ai vazut cumva Colegiul Medicilor sa invinovateasca vreun medic. Doar doc. Ciomu nu a putut fi salvat, era prea evident ce a facut.
la pct. 3 nu ai cum sa stabilesti ca medicul care face intepatura este vinovat, el e doar ultima veriga in lantul de la producator la pacient.
de Bogdan Glavan February 20, 2010 at 22:13
Am uitat ce era mai importat: felicitari pt. articol!
de Bogdan Glavan February 20, 2010 at 22:12
Despre gripa porcina, o perspectiva economica, am scris aici:
http://www.logec.ro/2009/11/01/gripa-ah1n1-politica-si-informatia-asimetrica/
Despre Institutul Cantacuzino (patronat de doctorul Cerce( am afirmat ca este cel mai ciudat “campion national” pe care l-a inventat statul roman:
http://www.logec.ro/?s=cantacuzino
Ca de obicei, dupa fiecarea episod de cultivare a mandriei etatiste urmeaza un scandal “porcin”.
de laurentiucat February 20, 2010 at 17:21
@dahayo..pai singurele lentivirusuri care sunt cunoscute la om sunt cele hiv1 si hiv2 ..
in ce priveste retrovirusurile din care face parte familia lentivirusurilor..putem spune multe..noi sau mai degraba specialistii,am ales unu mai reprezentativ..
“Aproape 10% din ADN-ul nostru este format din retrovirusuri si mi se pare destul de clar ca au jucat un rol major in evolutia noastra. Ne-am dezvoltat sisteme de aparare deosebit de sofisticate impotriva lor si am fi facut acest lucru doar daca impactul lor asupra populatiei era destul de mare. Este foarte posibil sa nu fie prima data cind sintem colonizati de un virus de talia HIV”, spune si Paul Bieniasz, profesor de retrovirologie la Aaron Diamond AIDS Research Center din New York, care a reconstruit anul trecut cel mai tinar retrovirus extinct din genomul uman, inca activ acum citeva sute de mii de ani.
de ex am citit acum ca un virus a produs mutatia necesara “inventarii”placentei..fara acel virus ne reproduceam acum prin oua..
la punctul 2 -medicii care fac vaccinul te intreaba daca esti alergic la oua sau la altceva,daca ai facut virus antigripal clasic si ai avut alergie..etc..si atunci nu mai faci..
la punctul 3.e cel mai tare motiv sa nu faci vaccinul ptr ca il faci degeaba..da nici efecte negative nu ai..asa ca doar poti spune ca te-ai intepat degeaba..dar il oti da in judecata pe doctor ptr ca nu se instaleaza imunitatea si atunci de vina este el..asta o poti constata f usor..faci titru de anticorpi si gata..
de dahayo February 20, 2010 at 13:38
Asa. De ce sa nu ne vaccinam?
1. Pentru ca s-ar putea sa fie prin vaccin si ceva lentivirusuri. Vezi pe wikipedia ce sunt. Dau ceva boli dupa aprox 5 pana la 30-40 ani. (f.f. interesant). Cine are timp sa astepte atati ani, ca acel lentivirus sa exprime semne clinice, de boala?
2. Pentru ca mediul de cultura poate provoca alergii, s-au poate provoca reactii autoimune. (de asta nu te mai scapa nici Streinu)
3.Pentru ca un vaccin e garantat daca e pastrat la temperatura de 4 pana la 7 grade celsius. Sunteti sigur ca nu a stat prin frigidere la temperaturi sub 4 grade s-au pe langa usa la vreo 20 si ceva de grade, prin unele dispensare? Dar daca sa luat curentul electric? In orice, sunt implicati mai multi factori umani trebuie avuta mare grija si circumspectie, mai ales cand se administreaza prin injectie.
de AristotelCostel February 20, 2010 at 10:06
@laurentiucat
Un specialist nu renunta la profesie pentru hartogareli si smechereli decat daca are sange de smenar.
Cercel minte ca un curv si asta nu-l ajuta ca… om. O sa mai vina multe ierni, da’ se mai desteapta… popoarele… si vor matura cu jegurile porcine orwelliene.
de laurentiucat February 20, 2010 at 09:34
mai frate, sa nu-ti plezneasca vreo artera..noi vorbeam de streinu..nu de ciolos..si asta a plecat in strainatate si nu cred ca ne mai cunoaste asa bine,ca acu e cetatean european..s-ar putea sa fie mai al naibii ca unu strain,ca stie smecheriile de p-aci si o sa le dea la-lde boc o gramada de galbene..lucru foarte bun dealtfel..
apropo,daca tot abordezi coprofagia,zic si eu,de ce nu mergi tu in piata victoriei,ca acolo e sport de masa si va imprumutati si la tacamuri…sa va fie de bine!
de laurentiucat February 19, 2010 at 23:58
@ codru..daca sotia ta e medic..si ti iti iei informatiile de pe blogul bebelusei aleia blonde..e ok..cat priveste sumele alea de sute de milioane de euro..am dat search..si m-am uitat dupa un anunt de atribuire..cum e normal ,ca e achizitie publica..http://www.dgmarket.ro/tenders/np-notice.do~3690103 il gasim aci .in rest mai goagaleste..ca repetitia e mama invataturii..
de codru'penal February 19, 2010 at 23:13
N-am avut rabdare sa citesc tot ce ati raspuns, dar daca tot va uitati la emisiunea asta presupun ca ati vazut si materialul legat de licitatia pentru tratamentul bolnavilor de SIDA, unde se alocasera peste 400 mil euro in situatia in care nu erau necesare mai mult de 100. vreo 300 mergeau si ele undeva..anume. La vremea aia, cu guvern interimar, Cercel era ministrul sanatatii, nu?
Nevasta-mea e medic si nu ne-am vaccinat, nu o sa va explic din ce motive. va rog sa intrati un pic si pe blogul Bebelushei oana (parca) de la Cronica si sa cautati in arhiva discutiile legate de decesul colegului lor. Apoi mai dati un “search” pe “goagal”si cititi prospectul de la vaccinul anti-gripa-noua.
Poate ma lamuriti si pe mine in final de ce d-l Cercel a alocat in plus 300 mil euro pt licitatia aia si o sa va raman recunoscator si daca imi explicati de ce a provocat isteria pt vaccinari. Ca daca si ceilalti au murit de gripa porcina la fel ca si omul de la Cronica.. atunci in mod sigur nu sunt mai mult de 7 decese in realitate.
Aaa! mai vroiam sa stiti ca toti medicii de familie au fost informati printr-o nota interna ca vor primi sanctiuni drastice daca refuza sa faca vaccinul pacientilor sau ii informeaza cu privire la efectele lui secundare.
Pana nu ma lamureste cineva, eu subscriu opiniei d-lui Guran.
de laurentiucat February 19, 2010 at 20:50
http://streinucercel.ro/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=3
uitati aici cv-ul omului ala..eu zic sa mai asteptam cu etichetele,ca gripa nu s-a terminat ,mai vine si iarna viitoare..
de AristotelCostel February 19, 2010 at 15:00
… aoleu… unii sunt de groaza.
Tov. Cercel n-are nicio legatura cu serviciile secrete, este un doctor priceput si cu foarte multa putere de munca. Toti specialistii care isi folosesc specializarile, calitatile si talentele de la natura pe anumite… functii sunt, cel putin… foarte altruisti.
Parerea mea: Cercel e un smenar, cu mainile in buzunar, sperietoare de prostuti… ca o fi fost deturnarea atentiei, experiment, interese financiare… in prima faza… nu-mi bat capu’ , insa avem certitudinea ca ni se vrea binele… intens. Cercel nici nu mai putea sa doarma noaptea de grija romanilor.
În orice ţară civilizată, domnul Streinu Cercel ar intra în atenţia serviciilor speciale, fiind considerat un pericol grav la adresa siguranţei publice.
… iar discutii cu tari civilizate…
de laurentiucat February 19, 2010 at 14:42
eu m-am vaccinat inainte de isteria cu tecuceanu si am facut asta ptr ca stiam cate ceva despre virusuri,vaccinari si am mai invatat acum destule chestii.nu sustin acum oportunitatea vaccinarilor,ptr ca am convingerea ca nu e cazul si ca toata lumea e convinsa de acest lucru.in particular acum cu ah1n1 in conditiile in care tehnologia de productie a vaccinului a fost aceeasi ca la virusul antigripal..deci riscurile au fost aceleasi sau mai mici si in ce priveste efectele secundare..si in ce priveste riscul de a ma imbolnavi dar existau..exista riscul si ca virusul sa sufere o mutatie agresiva si sa devina f virulent.( nu exista garantii ca acest lucru nu se putea intampla) asa ca m-am vaccinat.daca se intampla ca virusul sa devina f agresiv ,pana faceam vaccinul,pana se instala imunitatea o puteam incasa ,partial sau de tot..consider ca si eu si oficialitatile am procedat corect.incorect procedeaza acum domnul guran care isi da cu parerea intr-un domeniu in care nu stiu cate cunostinte are..eu am vrut sa dau la inginerie genetica si am ceva cunostinte de biologie..iar sotia e medic veterinar si face o gramada de vaccinari in fiecare an..chiar acum e in campanie de vaccinare a pasarilor..am observat ca aceste campanii sustinute de vaccinare in randul pasarilor,au dus la imunizarea efectivelor si la disparitia mortalitatilor,in conditiile in care in comunele din jur..se inregistreaza o multime de pasari moarte ,banuiti din ce cauze….
de crt February 19, 2010 at 14:29
foarte multe milioane
de crt February 19, 2010 at 14:28
eu zic ca trebuie sa ai o doza de nebunie sa-ti faci un vaccin care n-a fost testat pe o perioada mai indelungata si ale carui efecte in timp sunt necunoscute
nu inteleg de ce oamenii se panicheaza cand aud de gripa noua dar nu si de cea normala care am inteles ca produce cel putin atatea victime la nivel global (daca nu mai multe)
as putea sa fac o comparatie putin fortata intre panica creata de asa zisul “terorism” si cati bani sunt cheltuiti pentru combatere vs cancer sau boli cardiovasculare…primul produce anual la nivel global cateva mii de victime in timp ce bolile cardiovasculare cateva milioane…
de ombilic February 19, 2010 at 13:38
Moise
Am dat click si cred ca o politica preventiva este de laudat.
Pot doar presupune ca la momentul respectiv nu se putea cuantifica dezastrul si Cercel si ai lui, fiind mai aproape de eveniment au preferat sa monteze populatia prin intermendiul media decat sa riste. Nu uita nici cum sunau stirile din afara tarii!!!.
Pana la urma s-a dovedit a fi o alarma falsa dar poate lucrurile s-au intimplat asa si datorita seriozitatii cu care s-a stapanit fenomenul: masti, spitale in carantina, oameni au fost precauti, vaccinari…etc.
Personal nu la-am perceput pe Cercel ca fiind panicos, dimpotriva, el m-a calmat. Reporterii au fost cei care au amplificat acustic fenomenul.
Cercel nu se face mai vinovat decat cei care vedeau euro la 4.7-5 roni
si ne intoxicau cu astfel de stiri doar doar se vor ingramadi creditacii pe la casele de schimb cumparind in draci si nu este mai vinovat decit sutele de specialisti din economie care nu vedeau criza venind nici cind venise deja. Asa ca…
de Simona February 19, 2010 at 13:31
> Cel care are cancer si face stop moare de inima.
Dar poate nu ar fi murit deloc daca nu avea cancer, corect?
Vroiam sa zic ca poate nu ar fi murit “atunci”.
Dar poate nu ar fi murit atunci daca nu avea cancer, corect?
de Simona February 19, 2010 at 13:30
> Cel care are cancer si face stop moare de inima.
Dar poate nu ar fi murit deloc daca nu avea cancer, corect?
Exista un procent calculat de oameni care mor de sau din cauza gripei sezoniera. Cind a aparut gripa porcina nu stia nimeni ce procent va fi. Streinu Cercel sustinea ca in cel mai rau caz procentul va fi mare si a dat un numar. Dupa parerea mea nu a gresit cu nimic, dar au aparut imediat comentarii ca provoaca isterie si a aparut si fraza lui scoasa din context, si dezinformare.
de Moise Guran February 19, 2010 at 13:21
@Simona
Putem continua seria, sau putem face impreuna un curs de sofistica.
Cel care are cancer moare de cancer. Cel care are cancer si face stop moare de inima.
Intr-o logica consecventa domnul Streinu Cercel ar trebui sa spuna acum, da, am declarat ca vor muri 20 de mii de gripa porcina dar n-au murit de 120, din care doar sapte sunt confirmati. Am uitat sa va spun cati mor de gripa sezoniera, de fapt de stop cardio-respirator indus de o stare proasta numita raceala.
@Ombilic
Jurnalistii au scuza citarii unei surse. Nu ai dat click pe linkul respectiv pentru a revedea cum au fost alimentati permanent cu declaratii calme cu un continut foarte toxic.
E bine ca a facut cantacuzino vaccinul dar uite ca lumea nu s-a vaccinat iar isteria s-a stins.
de Simona February 19, 2010 at 13:14
Raspund tot cu o intrebare:
Cine are cancer si moare de stop cardio-respirator moare de cancer sau nu?
de ombilic February 19, 2010 at 13:11
Moise:
1. Ar fi fost mai bine sa importam acele vaccinuri din occident? A fost rau ca s-a dus o campanie de vaccinare gratuita?
2. Personal il respect mult pe Strainu Cercel chiar daca nu este un om perfect dar intr-o situatie tensionata precum isteria AH1N1 s-a comportat rezonabil.
Eu nu am perceput din atitudinea lui nicio manifestare isterica, mai degraba le pot imputa asta colegilor din redactie care au amplificat minciuna si manipularea pana la cote deadreptul ridicole. Imi aduc aminte si acum campania de vaccinare si cozile interminabile la care redactorii antenelor participau cu reportaje din 5 in 5 minute. Lor le cere cineva demisia? Oamenii vostri cum raspund in fata celor care i-au crezut?
Nu vreau sa judec aspru acel redactor de teren care canta la microfon cum ii zice seful in cautarea senzationalului, dar sefii vostri merita o mustrare si nu doar cei din antene.
Sa multumim celui de sus ca pana la urma a fost doar o gripa normala si o alarma falsa. Nu-i musai sa ne scoatem ochii.
de Moise Guran February 19, 2010 at 13:02
Simona: Dar daca cineva ar avea gripa sezoniera si ar muri de atac cardio-respirator, s-ar chema ca a murit de o banala raceala sau de atac de inima?
de Simona February 19, 2010 at 12:44
Eu cred asa: cei care au avut gripa porcina (pozitivi la test) si au decedat au fost declarati ca au decedat din cauza gripei porcine pentru ca asta le-a deteriorat starea precara de sanatate. Daca nu s-ar fi imbolnavit de gripa poate nu ar fi murit. Daca cineva a fost obez si a murit de atac cardiorespirator, nu s-a scris gripa porcina in certificatul de deces dar daca nu ar fi facut gripa porcina poate nu ar fi murit.
Nu inteleg de ce Streinu Cercel e medic fara morala? Declaratia lui cu milioane de morti e scoasa din context, nu a sustinut ca vor fi milioane de morti. Iar sustinerea lui pentru vaccinuri de orice fel e un lucru foarte bun. Daca l-ar plati cineva sa dezinformeze si ar avea averi de moguli as zice ca vrea sa induca isterie etc dintr-un interes material.